بازدید 4151

دردسر همیشگی سپیدرود و رشت برای فروزان

کد خبر: ۸۹۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 13 April 2019

بعد از دیدار تراکتورسازی و سپیدرورد که با نتیجه عجیب به پایان رسید محسن فروزان از تیمش کنار گذاشته شد. بررسی این بازی نشان می‌دهد که کل تیم تراکتورسازی در این بازی کمتر از حد خودشان ظاهر شدند و با اشتباهات بزرگ بدترین نتیجه را در حساس‌ترین برهه فصل بدست آوردند، اما در نهایت همه چیز به نام فروزان ختم شد. بازیکنی که در کل خاطره خوبی از بازی مقابل تیم شهرش ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سفر به رشت و قرارگرفتن مقابل تیم سپیدرود همیشه برای او با جنجال همراه بوده است. بازی پارس جنوبی و سپیدرود رشت فصل گذشته در زمانی تقریبا مشابه برگزار شد. پارس جنوبی در روز‌های خوبش قرارداشت. تیم تارتار در ۹ هفته پایانی فصل فقط یک باخت را تجربه کرد و آن هم مقابل سپیدرود بود. شاگردان علی کریمی با تک گل عماد میرجوان موفق شدند شانس‌شان را برای بقا بیشتر کنند. گلی که بعد از آن هم انتقادات زیادی به محسن فروزان وارد شد. او در آن صحنه به جای اینکه توپ را با دست بگیرد، قصد داشت با آن را دور کند، اما توپ از بالای پایش وارد دروازه شد.

البته فقط بقای سپیدرورد برای فروزان مشکل‌آفرین نشده. آن‌ها در سال صعودشان هم این دروازه‌بان را دچار دردسر کردند. دروازه بان تیم خونه به خونه بعد از باخت ۳ بر یک مقابل سپیدرود که اولین باخت آن‌ها در آن فصل بود و در هفته پنجم رقم خورد از تیم کنار گذاشته شد. اگرچه درگیری او در این بازی به عنوان یکی از دلایل فسخ قراردادش مطرح شد، اما بعد‌ها مشخص شد که منشوری شدنش هم در این فسخ نقش داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی