بازدید 10342
۲

سیل‌بند منطقه گلبهار اهواز شکست

کد خبر: ۸۹۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 12 April 2019
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: صبح امروز بخشی از سیل‌بند منطقه گلبهار اهواز دچار شکستگی شد و آب از لابه‌لای خاکریز‌ها و سیل‌بند‌ها وارد منطقه شد و حدود ۳۰ درصد این منطقه را آب فراگرفته است.

به گزارش «تابناک» علیرضا عالی‌پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: صبح امروز بخشی از سیل‌بند منطقه گلبهار اهواز دچار شکستگی شد و آب از لابه‌لای خاکریز‌ها و سیل‌بند‌ها وارد منطقه شد و حدود ۳۰ درصد این منطقه را آب فراگرفته است.

وی افزود: ماشین‌آلات شهرداری درحال کار هستند و نیاز فوری به حضور گروه‌های جهادی و مردمی برای ترمیم سیل‌بند وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: در منطقه گلبهار نیاز به آذوقه و کیسه خاک است و به برخی ماشین‌آلات مانند بیل مکانیکی زنجیری، بلدوزر و کامیون نیاز است.

وی گفت: منطقه گلبهار بین منطقه گلدشت و ملاشیه اهواز قرار دارد و حدود ۲ هزار نفر جمعیت دارد.

عالی پور با اشاره به آب‌گرفتگی در منطقه عین دو اهواز، اظهار کرد: در منطقه عین دو خاکریزی در حال احداث است که آب را از بافت مسکونی به پشت خاکریز لیفت کنیم.

وی افزود: سیل‌بند منطقه عین دو حدود یک هزار متر است که تاکنون ۷۰۰ متر آن ترمیم شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
حالا که دیگر قافلگیری نبوده و سه هفته از شروع سیل ها گذشته یعنی واقعا نمیتونستید با محاسبه حدودی هم عمق اب و پهنه زیر اب رفتن مناطق رو پیش بینی کنید که سیل بند درست بسازیدید ؟؟؟ همیطوری میخواهید با آمریکا اقدام متقابل انجام بدهید؟؟؟
اینم از نتایج واگذاری کار به موجوداتی به نام پیمانکار است که اصلا خدایی و مردمی کار نمی کنند و فقط به فکر منافع خود هستند . آقای شهردار گرامی در به کارگیری واژه های پارسی اندکی خرد را به کار ببرید. «لیفت کنیم» یعنی چه؟!! مگر نمونه پارسی ندارد؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار