بازدید 21277
هزار و ششصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد شدید عماد افروغ از صداوسیما: باید به سوی ملی کردن رسانه‌ای که صفت «ملی» را یدک می‌کشد، برویم/علم‌الهدی: آمریکا گور خود را کنده/کیهان باز هم منتقد سیاست‌های دولت شد: فقط تروریستی اعلام کردن نیروهای سنتکام بوی ضعف می‌دهد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: عادل فردوسی‌پور عزیز مردم است، بفهمید/به ملت ایران بگویید وضعیت در خوزستان بحرانی است /نگرانی از سرازیر شدن سیلاب دجله و فرات به آبادان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 11 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علم‌الهدی: آمریکا گور خود را کنده

امام جمعه مشهد گفت: در حال حاضر اصل موجودیت دشمن در خطر است و هستی آن در ادامه دشمنی با ایران است. علم‌الهدی در خصوص بیان اهداف آمریکا از مورد هدف قرار دادن سپاه بیان کرد: آمریکا در برابر این جسارت ممکن است دارای اهداف خاص سیاسی باشد و تصور کرده که با این حرکت در جامعه افتراق ایجاد خواهد کرد و میان مردم و محور اقتدار نظام جدایی می‌اندازد و یا ممکن است هدف آن برخورد عملیاتی باشد که اگر منظور آمریکا هدف دوم باشد نکته‌ای است که خداوند می‌فرماید «یَأْتِیهِ الْمَوْتُ مِنْ کُلِّ مَکَانٍ» و در نهایت مرگ و عاملی برای نابودی را برای خود ایجاد کرده و در واقع آمریکا گور خود را کنده است.

عادل فردوسی‌پور عزیز مردم است، بفهمید

منیژه حکمت، کارگردان سینما، ویدئویی را از جشنی که دوستان عادل فردوسی‌پور به تازگی برایش گرفته‌اند در اینستاگرام منتشر کرد و خطاب به مدیران صداوسیما نوشت: «عادل فردوسی‌پور، مجری و کارشناس کاربلد و دوست داشتنی، عزیز مردم ایران است. اقای صداوسیما و ... اینو بدونید و بفهمید.»

نگرانی از سرازیر شدن سیلاب دجله و فرات به آبادان

سیلاب، سدهای عراق را سرریز و دجله و فرات را خروشان کرده است. فرماندار ویژه آبادان گفت: رهاسازی آب از سدهای سرریز عراق حالا تا حدودی به افزایش دبی رودخانه اروند منجر شده است. زین العابدین موسوی گفت: بالا رفتن حجم آبهای روان به سمت آبادان، از عراق و سدهای خوزستان، اکنون جنوب آبادان، جاده آبادان ـ ماهشهر، جاده های شرق بهمنشیر و محورهای مواصلاتی شهر مرزی چوئبده را تهدید می کند و این یک هشدار است. او گفت: با هدف پیشگیری از بحران احتمالی، 20 کیلومتر سیل بند در جاده ورودی شهر یعنی جاده قفاص در حال ساخت است و 7 کیلومتر سیل بند و انسداد 7 نهر نیز در مسیر اروندرود در دست اجراست. او تأکید کرد: همه در تلاش و آماده باشند تا مسیر سیلاب از سوی اروندرود کنترل و مهار شود. از سویی جلال خالدیخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مستقر در عراق در گفتگو با مرکز آبادان با تأیید این خبر گفت: در عراق هم اکنون روان آبها به استان های میسان و واسط رسیده که در همسایگی خوزستان واقع هستند. او گفت: بالا آمدن آب رودخانه های دجله و فرات به زمین های کشاورزی عراق آسیب جدی وارد کرده است.

به ملت ایران بگویید وضعیت در خوزستان بحرانی است

آیت الله حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وضعیت در خوزستان بحرانی است، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان می‌گویند وضعیت خوزستان عادی است! این سخن اولاً خلاف واقع و ثانیاً خلاف مصالح مردم خوزستان است. مشکلات روحی و روانی ایجاد شده در اثر سیل مانند افسردگی‌ها و نا امیدی، مشکلات بهداشتی مثل بیماری‌ها و عفونت‌های واگیردار، مسائل سیاسی اجتماعی و حتی گاهی امنیتی، همه از خسارات سیل هستند که لازم است مدیریت شوند و ضروری است کارشناسان و متخصصان برای حل مشکلات سیل و پسا سیل به کمک ما آیند و برنامه‌ریزی و طراحی کنند.

کیهان باز هم منتقد سیاست‌های دولت شد: فقط تروریستی اعلام کردن نیروهای سنتکام بوی ضعف می‌دهد
حسین شریعتمداری در بخشی از سرمقاله امروز کیهان نوشت: آمریکا یک نیروی نظامی رسمی از یک نظام حکومتی مستقر را تروریست اعلام کرده است. این اقدام اگرچه برای اولین بار در دنیا صورت می‌پذیرد و در تقابل با قوانین و حقوق شناخته شده بین‌المللی است و ما در اولین اقدام ضروری باید ارتش آمریکا را تروریست اعلام کرده و این اقدام را در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسانیم، اما متأسفانه مجلس ما اولاً؛ تصمیم در این‌باره را به تصمیم هفته آینده کنگره آمریکا موکول کرده است! و ثانیاً؛ تنها نیرو‌های سنتکام (United States Central Command-CENTCOM) که شامل ستاد فرماندهی کل نیرو‌های ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا، شرق آفریقا و آسیای مرکزی است را تروریست اعلام کرده است! مگر آمریکا تمام نیرو‌های سپاه را تروریست نمی‌داند؟! چرا ایران نباید تمام نیرو‌های ارتش آمریکا را در هر نقطه جهان که هستند، تروریست بداند؟! این تصمیم - با عرض پوزش- بوی ضعف می‌دهد!

فردوسی‌پور: با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام

تهیه کننده برنامه فوتبال 120 صحبت‌های منتسب به او را تکذیب کرد. در شرایطی که بعضی از رسانه ها مطالبی را به نقل از فردوسی پور منتشر کرده اند، اما عادل در پاسخ به سؤالی در مورد انتشار برخی نقل قول‌ها از طرف ایشان گفت: «من با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام.»/نود

امسال دریافتی هیچکس زیر دومیلیون تومان نخواهد بود

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: مبلغی به نام بن داریم که امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد پیشنهاد رشد دادیم. حق مسکن را نیز ۲۰ درصد افزایش دادیم. آن طور که محاسبه کردیم دریافتی هیچکس زیر دومیلیون تومان نخواهد بود؛ مگر افرادی با سن ۶۰ سال و سابقه زیر ۱۰ سال. برای زیر حداقلی بگیران با احتساب افزایش ۳۶.۵ درصدی اگر فردی ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفته، امسال حقوقش به ۶۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد و اگر شخصی حقوقش ۷۰۰ هزار تومان بوده به ۹۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سال جاری می‌رسد. امسال حداقل حقوق مستمری بگیران ۳۶.۵ درصد و سایر سطوح ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است. با این افزایش‌های سالانه بتدریج فاصله بین حقوق‌ها کم می‌شود./ایرنا

انتقاد شدید عماد افروغ از صداوسیما: باید به سوی ملی کردن رسانه‌ای که صفت «ملی» را یدک می‌کشد، برویم
«امروزه صداوسیما با آسیبی روبه‌رو است که در قالب تظاهر به شعارها و نمادهای انقلابی در این رسانه خود را نشان می‌دهد.» عماد افروغ در ادامه یادداشت انتقادی خود در روزنامه اعتماد نوشت: «باید ببینیم چطور می‌توانیم هم جلوی این تظاهرها و نفاق‌ها را بگیریم، هم در جهت آرمان‌های منبسط انقلاب اسلامی حرکت کنیم و هم به‌روز باشیم و چالش‌های فرهنگی کشور، منطقه و حتی جهان را رصد کنیم. به هر حال ما مدعی هستیم که حرف‌های نویی برای عالم بشریت داریم. ما در مجلس هفتم طرحی را تنظیم و ارایه کردیم مبنی بر اینکه هیاتی متشکل از استراتژیست‌ها، صاحب‌نظران و سیاستگذاران فرهنگی تعیین شود و صداوسیما را از حالت تک‌صدایی خارج کند تا دیگر رییس سازمان صداوسیما یکه‌تاز نباشد. گفتیم نصب اینها هم توسط رهبری صورت بگیرد و دبیر این مجموعه هم می‌تواند مثلاً رییس سازمان صداوسیما باشد. اگر چه در این میان نمایندگانی از بخش‌های حاکمیتی هم می‌توانند حضور داشته باشند اما عمده توجه ما معطوف به نخبگانی بود که در عرصه قدرت اجتماعی و عرصه عمومی به فعالیت‌های فرهنگی مشغول هستند و متاسفانه دیده نمی‌شوند. هدف ایجاد فضایی برای تبادل نظر با نخبگان فرهنگی در عرصه عمومی بود.

پیام ظریف به حامیان داعش و النصره

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر خود نوشت: بازندگان جنگ علیه تروریسم در منطقه ما نمی‌توانند [واقعیات] تاریخ را از بین ببرند. هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرگز داعش و النصره و وابستگان آنها را زنده نخواهد کرد. خانم‌ها و آقایان! بازی دیگر تمام شده و اکنون زمان آن است که شما این واقعیت را بپذیرید که همه گزینه‌های غلط را امتحان کرده‌اید و متهم کردن دیگران علاج درد شما نخواهد بود. باید به سوی ملی کردن رسانه‌ای که صفت «ملی» را یدک می‌کشد، برویم. ملی کردن در گرو اصلاح این رسانه است. طوری که هم تفسیر یکسویه از وقایع نداشته باشد و هم از سیاست‌ها و رفتارهای متظاهرانه دست بکشد.

سرقت معنوی؛ پرونده جدید ترامپ در دادگاه‌های آمریکا

یک شرکت موسیقی آمریکایی به دلیل استفاده بدون مجوز ستاد انتخاباتی ترامپ از موسیقی یکی از فیلم‌هایش به دادگاه شکایت کرد. روزنامه ایندیپندنت نوشت: استفاده ترامپ از یک موسیقی در کلیپ نامزدی‌اش برای انتخابات 2020 او را راهی دادگاه می‌کند. به نوشته این روزنامه، استفاده ستاد تبلیغات ترامپ از موسیقی فیلم «The Dark Knight Rises» که از تولیدات شرکت آمریکایی وارنر بروس است و در سال 2012 یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های پرده نقره‌ای بود باعث شد تا این شرکت از ترامپ شکایت کند.شرکت وارنر بروس در بیانیه‌‌اش در صفحه توییتر تأکید کرد، تدابیر قضایی لازم را علیه رئیس‌جمهور ترامپ به دلیل نقض کپی‌رایت فیلم اتخاذ کرده است. ایندیپندنت در ادامه تأکید کرد ترامپ در نقض کپی‌رایت ید طولایی دارد. او پیش از این در جریان تهدید ایران به اعمال تحریم‌های اقتصادی پوستر سریال «بازی تاج و تخت» را مورد استفاده قرار داده بود/ اعتمادآنلاین

هشدار بارش باران‌های سیل‌ آسا در ۱۴ استان از شنبه

سازمان هواشناسی اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی از بعداظهر فردا به کشور روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ فروردین در ۱۴ استان بارش باران شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها روی خواهد داد. بر این اساس روز شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ در استان‌های مازندران، گلستان، بوشهر، فارس، قم، یزد و اصفهان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.روز یکشنبه ۲۵ فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان روی می‌دهد. همچنین روز دوشنبه ۲۶ فروردین در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است./ تسنیم

چند درصد مردم ۹۰ را دنبال می‌کردند؟

بر اساس نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) ۵۱ درصد افراد بالای ۱۸ سال کشور در چند سال گذشته برنامه ۹۰ را تماشا می‌کردند. هم‌چنین ۱۹.۵ درصد مردم هم اعلام کرده‌اند که به میزان زیاد در چند سال گذشته پیگیر تماشای برنامه ۹۰ بوده‌اند.۳۱.۱ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند تا حدودی این برنامه را دنبال می‌کردند. اخیراً پخش برنامه نود از صداوسیما پس از حدود ۲۰ سال متوقف شده است./ ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۴
مدتی است از خاشقچی خبری نیست !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
هفت ماه دیگه سالگردشه
راد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بازی فرانسه کاملا هماهنگ با آمریکاست.
اول هسته ای را از ایران گرفتند الان امنیت و قدرت دفاعی را طلب میکنند تا یک مشت کالا در برابر نفت تحویل دهند.
قطعا فتف هم تصویب شود باز دبه میکنند و چیز دیگری را طلب میکنند.
چون طرف خود را امتیاز بده یافتند.
پس این قصه سر دراز دارد...
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
موتی از بخشی خبری نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
از بخشی خبری نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
بن سلمان توی یمن هرروز صدتا خاشقچی زیر ۱۵ سال رو قطعه قطعه می‌کنه و کباب می‌کنه و ذوب می‌کنه بدون اینکه از اره برقی و کوره ذوب فلزات و اسید استفاده کنه ولی جیره خوارای سعودی‌ها که توی جده و تیرانا نشستند پای کامپیوتر ها اینارو نمیتونند ببینند
اگر این قتل خاشقچی بوسیله ایران اتفاق افتاده بود که نه تنها شما تا چندسال دیگه خبر اولتون بود که حتما ارباباتون تا الان چندتا قطعنامه شورای امنیت هم برای حمله به ایران صادر کرده بودند ولی وقتی پای دلارهای نفتی که شماهم از اون دلارها سهم میبرید میاد وسط دهن خیلی‌ها بسته میشه حتی اگر اون آدم بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد باشه و یک گزارش حقوق بشری سازمان ملل برضد اربابای سعودیتون توی دستش باشه
ضمنا چطور وقتی خودتون ی بدبختی رو مثل ندا آقاسلطان نشون کردید و کشتیدش و بصورت کاملا اتفاقی از چند زاویه و چند دوربین از صحنه قتلش فیلم گرفتید اشکالی نداشت که تا چندسال بعد هم هر از گاهی در موردش ی خبری کار کنید ولی حالا که کارفرماتون زیاده روی کرد و تمام فنون آدم‌کشی رو روی خاشقچی پیاده کرد مامور شدید که هرچه زودتر سفره این جنایت رو جمع کنید ، عجله نکنید بزارید ترامپ به این بهانه هم ی کم دیگه شیر این رو‌بدوشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
چرا اینقدر تبلیغ منفی میکنید چرا میگویید هسته ای را از ما گرفتند . مگر قرار بر هسته ای صلح امیز نبود ؟ اگر بر دعوای سیاسی و تحریم و نفرین و با امریکا و غرب بوده تا من یادم هست چنین بوده و هست و خواهد بود . ما به حق عنی سازی رسیدیم .الان ایا مطالبه فراتر از این داری . پس شعارهای و انرزی هسته ای حق مسلم چی میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آره هسته ای باشه برا ما نون. میسه
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مطلب زیاد داشت براش شبکه تاسیس کردند اگر دلت تنگ شده بزن شبکه خاشقچی 24ساعته برنامه داره:صبح بخیر خاشقچی -برنامه کودک وخاشقچی -راه زندگی وخاشقچی -سینما وخاشقچی-به خانه برمیگردیم خاشقچی -ورزش وخاشقچی و.....هزاران برنامه متنوع دیگر به همراه خاشقچی.
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
خانوادش از این همه برنامه جوگیر شدند واولش فکر میکردند که این همه اخبار وبرنامه که پخش میشه مال یه خاشقچی دیگه اس ولی وقتی که عکسشو دیدند جوگیر شدند وادعای حق پخش کردند وصدا وسیما هم بخاطر کمبود بودجه تا سالگردش عطایش را به لقایش!!!!!بخشید
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
قطر قسط بعدی توافق با ترکیه نپرداخته است.پس از دریافت پول مجددا خاشقچی تیتر روزنامه ها و دولت دیکتاتور اردوغان می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دیگه عربستان نابود شد قاشقچی هم رها شد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
در اهواز بخشی از شهر زیر فاضلاب رفته . اینکه باید زیر ساخت های شهرها را هر چه زودتر مجلس طرح جامعه شهر سازی را اجرا کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یکی پیدا میشه که یک دستاورد برنامه نود را توضیح .بده.ممنون..خودم ۳۰۰قسمتش را دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
............خاشقچي گفتي و داغ ملت را تازه كردي برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی بورس رشدمیکند شبکه خبرصداوسیمادربخش زیرنویس دقیقا میزان افزایش شاخص رادرج میکند ولی وقتی بورس سقوط میکند بدون اشاره به واژه« کاهش» مینویسد درپایان معاملات بورس شاخص کل به فلان میزان رسید !!!!
رسانه های دیگرهم بشدت درتلاش هستندکه رشدبورس را پررنگ جلوه دهندو درمقابل میزان رشدوبازدهی ارزوسکه ومسکن راکمترازواقعیت نشان میدهند
به به
آقای علم الهدی .
شما کجا اینجا کجا .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ایشان دیگه سیاسی شدند یعنی خیلی خیلی سیاسی شدند . وقتی خیلی خیلی خیلی سیاسی شوی چه در موقع صرف نهار چه صبحانه و عصرانه همیشه در حال بحث سیاسی هستی فقط کافی هست در جای برای انحراف صحبت ها به یکباره بگویید امروز گوجه گران شد . بعد یک گوشه ای بشینید و بحث های طرفین را فقط نظاره کنید . بنطرم هم مردم و هم مسولین و حتی روحانیون کشور در حال گذار هستند یعنی بعد از مدتی از این بحث ها خسته میشوند و مثل کشورهای غربی مردم چون قبلا بحث کرده بودند ولی آلان بفکر تولید هستند
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بوی جنگ میاد





نه الان ولی بزودی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
همانطورکه در18شب گذشته اعلام کردیم هیچ یک از نظرات انتقادات پیشنهادات آرا کامنت ها محکومیت و حمایت های شما بازدید کننده محترم هیچ ارزشی برای این حقیر نداشته ندازد ونخواهد داشت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
متاسفانه تند روهای هر دو کشور به آرزوی قلبی خودشان رسیدند
و دو کشور را به جنگ بزرگ نزدیک تر کردند
ما به رسانه ملی اهمیت نمیدیم. شما خیلی بزرگش کرده اید. عددی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این رسانه اصلا ملی نیست .چون اخبار بعضی ازاستان هارا انعکاس
نمیده. شهرداری اصفهان اولین گروهی بود که برای کمک به سیل زدگان لرستان رفت. ولی هیچ خبری منتشر نشد . سپاه اصفهان هم همینطور. در عوض از گروه های دیگه گه چند روز بعد از اصفهان اونجا رفتند چند بار اسم برده شده. اصفهان برای کمک به مردم خوزستان تیم امداد و اقلام مورد نیاز فرستاده اما هیچ خبری از اصفهان توی اخبار نمیبینید. شما دارید توی ایران اختلاف قومی و استانی ایجاد میکنید که اصلا برای امنیت ملی خوب نیستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
والا منم موندم که وقتی این همه میگند تلویزیون بیننده نداره و کسی نگاهش نمیکنه پی چرا وقتی ی خبری درمورد تلویزیون میشه ی دفعه این همه آدم درموردش اظهارنظر میکنند
بالاخره تکلیف مارو معلوم کنید ، دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباستون رو ، شما تلویزیون ایران رو می‌بینید یا نمی‌بینید
اگه اونطوری که مدعی هستید که نمی‌بینید پس اینقدر هم‌جلز و ولز نکنید و بزارید همونایی که می‌بینند اظهار نظر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
من نمی بینم و اهمیت نمی دهم و اخرش همتون شدین ببیننده برنامه های تلویزیون نمونه ان ۹۰
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مردم تلویزیون نمیبینند ولی از تقلب کردن هم خوششون نمیاد. این یعنی نهی از منکر کردن مردم دلیل بر پربیننده بودن تلویزیون نیست.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
البته فکر می کنم اهمیتش از شخص شما بیشتر باشه.
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مردم نگاه نمی کنند زیرا ناراضی هستند و وقتی خبری تابناک در باره اش می نویسد اظهار نظر می کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مخاطب افروغ تو نیستی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
صدا وسیمایک شرکت سهامی خاص
است با سهام داران مشخص
جناب علم‌الهدی کاشتن پیاز واجب تره. گوشت و مرغ پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با گران شدن پیاز اشکنه هم نمیشه خورد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کل زمین های کشاورزی ایران رو هم پیاز بکارن بازم تا دونه آخر صادر میشه . امسال قیمتش از مرغ هم گرونتر شد . صادرات بیرویه غذای مردم سفره ها رو خالی و قیمت غذا رو به فلک رسونده
برنامه ۹۰ پربیننده ترین برنامه رسانه ملی ۱۹ درصد بیننده داشته مدیران رسانه ادعا میکردند تلویزیون ۸۵ درصد مخاطب داره.

انیشتین اگر این معما را حل میکرد میرفت بهشت !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تو هم اگه تونسته باشی این معما رو حل کنی پس دیگه نباید خیلی نگران تلویزیون باشی ، پس حالا که بیننده نداره شمام خون خودتو کثیف نکن
پس انیشتین اگه میتونست معمای دوگانگی شماهارو‌هم حل کنه الان تو بهشت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
پرچم امارات از اینکه فکر میکنین میتونین بیننده های تلویزیون رو هل بدین سمت ووآ و بیبیسی و نشنال باید بگم کور خوندی.ما همین تلویزیون ملی رو بلاخره درستش میکنیم.شمام خون خودتو کثیف نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
حالا متوحه شدیم انیشتین بهشت نیس اون بهشتی که امثال تو بخوان برن تش پیشکش خو دتون ما ترجیح میدیم بریم جهنم پیش انیشتین
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
درست گفته زیرا اکثر مردم تلویزیون تماشا نمی کنند و فوتبال را هم از آنتن ماهواره می بینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
رسانه میلی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
نوزده درصد بینندگان 85 درصدی نو تماشا می کنند، هم برخی از اینها و هم 66 درصد دیگه برنامه های دیگر تلویزیون را نگاه می کنند. کار مدیر تازه کار تلویزیون خوب نبود و نود هم با داشتن چنین مخاطبانی نباید حذف می شد اما همه تلویزیون نود نیست و همه تماشاچیان هم بیننده صرفا نود نیستند
من که فکر میکنم باید تمام پایگاههای آمریکا در ترکیه قبرس انگلیس آلمان ایتالیا وتمام اروپا و عربستان وافغانستان را موشک باران کرد. تا دیگر کسی جرات انجام و حتی تفکر به چنین کاری نسبت به سپاه پاسداران نداشته باشد.به امید پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آفرین بر تو با اینهمه نبوغ نظرت چیه اول عربستان و امارات را با خاک یکسان کنیم بد یه شبیخون بزنیم اسرائل را داغون کنیم بعد اگر آمریکا تسلیم نشد اونم نابود کنیم. ولی‌ راه دوره شاید مجبور شویم برای ناهار آلمان یا فرانسه اردو بزنیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
یه خورده تخفیف بده ما هم مثبت بدیم تمام اینا یه خورده زباده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
هر چی بیشتر سیاست تهاجمی پیدا کنی پایگاهای نطامی بیشتری دور و بر ایران احداث میشه . جنگ خیلج فارس را یادت نیست با تهدیدات صدام ناوهای چند کشور خلیج فارس را پر کرده بودند .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
علی جون یعنی ما عین باران موشک بریزیم سر نیروهای آمریکایی و اونا هم فقط جیغ بزنن و بهمون التماس کنن ؟!!! آره ؟
ناشناس
| Thailand |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
خدا رو شکر که تو به کاره ای تو ایم مملکت نیستی و گر نه هشتاد میلیونی به کشتن می دادی . زیاد جنگ‌ستارگان‌نگاخ نکن واست خوب نیست
سیدمحسن‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
فعلا سپاه کانال بزنه برای سیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
افسوس که اختیار جامعه در دستان همفکران امثال شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
زیاد تعجب نکنید و وقتی این حجم از بزرگنمایی قدرت خودمان را تبلیغ می کنیم ،
بدیهی است که مخاطبان فکر کنند که میشود با دنیا در افتاد و هیچ اتفاق بدی هم نیفتد
منطقا باید ظریف خروج از برجام را تقاضا میکرد با این همه خسارت و گرانی با برجام و نقض تعهدات از سوی آمریکا و اروپا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خروج از برجام عملا غیر ممکن است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خروج از برجام عیر ممکن هست چون با زحمت بسیاری بدست امده یعنی خود برجام که نه ولی دستاورد هسته ای که از طریق آزانس اتمی و سازمان‌ملل برسمیت شناخته شده را نباید از دست داد یعنی اگر این از دست بره مگر بهانه دست ابر قدرت ها داد نباید نباید بهانه داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بدبخت با این اوضاع مملکت دیگه از تحریم چی میترسید .رییس جمهور داریم مثل شیر و وزیر خارجه داریم
آقای افروغ
از من به شما نصیحت.
یک دستگاه گیرنده ماهواره بخر اعصابت را خراب نکن.
چند برابر قیمت ماهواره باید خرج پزشک و روانپزشک کنی آخرشم هیچی.
رسانه میلی اصلاح پذیر و انتقادپذیر نیست.
برو برادر زندگی کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
عماد افروغ اسم قشنگی داری . عماد جان هنوز اول کار قرار داریم قرار هست صورت زنان و دست و پای زنان پوشیده بشه . قرار هست مردان لباس یکسان و یکرنگ بپوشند و کلاه یکسان بر سر بگذارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آفرین...والسلام
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نمیدانم بگم خوش بحالتان یا هر چی . ولی من در این منطقه تنها خانواده ای هستیم که پشت منزل ما دیش ماهواره نداریم چون پدر ما از اول پیدایش ان مخالف بود . بهرحال چند صدای فقط به ماهواره و برنامه های سیاسی ان نیست بلکه همین دادن نطرات در سایت های مختلف داخلی هم میشود مطالبه مدنی و سیاسی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ماهواره که نگاه کنی اعصابت خراب تر می شه
اینجا اگه "عادل"باشی باید کنار بری
زاد و ولد در ایران حماقت محضه
کی حال دیدن فوتبال داره تو این وضعیت تا چه برسه به تحلیل های ابکی و دعواهای زرگری برای ایجاد در امد از طریق پیامک و تبلیغات در ضمن چه مشکلی از فوتبال کشور با این برنامه ها حل شده تا بحال ؟
مردم متحد بشن عادل رو تو استادیوم ها پشتیبانی کنن نود برمیگرده مجبورن برش گردونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مافیای عادل تمام شد لطفا ساده نباش
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خیلی بیکاری برادر..عادل کیلو چند..مگه کیه..یک گزارشگر فوتبال که حقوق بگیر دولت بوده حالا یک جوان تازه نفس اومده به جاش..اتفاقات مهم تر تو کشور هست..این حواشی برای اینه که فکر ما از گرانی ها و رانت خواری ها دور بشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بعد که مشخص شد عادل جونت چطور تو 90 درآمد چند میلیاردی داشته بیشتر می شناسیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مسعود جان فکر کنم ساندیس امروزت رو ندادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مسعودخان پیر و پاتال تر از عادل خیلی ها هستند که دو دستی به مقام و منسبشون چسبیدن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
اگه هشتاد ملیون هم پشتیبانی کنن بازم نمیتونن برگردونن ، اینا ۴ درصدی ها هستند که به ۹۶ درصد بقیه حکمرانی مبکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
میدونی مافیا به چی میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از زمانی عادل اومده فوتبال یک قدم پیشرفت نکرده ولی دستمزد بازیکنا نجومی شده
اوج تقابل و تنش ایران و آمریکا در دوره کنونی است تنها برجام است که جلوی اجماع بین المللی و فرستادن پرونده ایران به شوری امنیت را گرفته است تا زمانی که ایران برجام را نقض نکند چین و روسیه و اروپا با ترامپ همراهی نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برجام ؟؟؟
کدوم برجام ؟؟؟
همون که ایران همه تعهداتش رو نقد داد و الان چندساله منتظر نسیه اروپاست ؟؟
آمریکاجونتون هم که کلا دبه کرد , نه پای مقدس موند نه پای نسیه
ایران باید بیاد بیرون ، دیگی که برای ما نجوشه سر سگ توش بجوشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خیلی حرفت خنده دار بود . برجام ؟ همون جنازه ای که بوگندش عالم رو برداشته ؟ خخخخخخخخخخ
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مگه تو جنگ عراق سال ۲۰۰۳ روسیه و چین یا حتی فرانسه و آلمان موافق حمله به عراق بودن؟؟؟ اما آمریکا و انگلیس حمله کردن به عراق. تنها راه، قوی شدن و بازدارندگیه وگرنه هزار تا برجام هم نمیتونه جلوی حمله یک کشور متجاوز رو بگیره
خیلی جالب است که اینقدر سپاه را می کوبن به خاطر موفقیتش در خارج
ولی داخلی ها خبر ندارن یا خودشان به بی خبری زدن که ارتش هم فعالیت های اقتصادی می کند واگر روی هم رفته ارتش و سپاه را جمع برنیم کلا۱۰ درصد بودجه و اقتصاد کشور رادر دست ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نطامیان نباید در سیاست و اقتصاد دخالت کنند . اگر جنگی اتفاق بیفتد تمام‌پروزه ها باید تعطیل کرد دوزای افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
غرب زده ها حرف دشمنان غربی رو بیشتر قبول دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
واقعا" راست میگی ، بیچاره ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این یک عده مزدور کی هستند که منفی می زنند وقتی با استدلال محکم و درست مواجه می شوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
طبق قانون ایران و خیلی از کشورها در زمان صلح نظامی ها می توانند فعالیت اقتصادی کنند
خطاب به پرچم فرانسه
امریکا بسرعت بسمت نابودی پیش میرود
پاسخ ها
دانش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
از سر طنز،خنده به لب میاره،جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
زیادی تند میری ، اندکی تفکر خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ویژژژژژژژژژ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دقیقن با چه صرعتی نعمت جان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
اینکه گفتن نداره ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
حرفت درسته ولی نابودی کی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
زرشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بهمین خیار باش یه قرون بده آش
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
حرف رایگان زدن آسان است!!!!!!!؟
سلام ملی کردن تلویزیون را ظریف گفته شما بنامعمادافروغ پیام رسانی کر ه اید
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
سخنان ظریف سانسور شده و بخشپی از سخنان افروغ را قاطی آن کردهاند.
یقین دارم اگه دولت آقای روحانی به آمریکا اعلام جنگ هم کنه، آقایون کیهان راضی نمیشن. من خودم قاطعیت رو در مقابل آمریکا بهترین گزینه میدونم ولی در شرایط کنونی باید عقلانی برخورد کرد. آمریکا الآن در چشم جهانیان به عنوان قدرت نظامی برتره، ولی توی منطقه خودمون در ضعفه. نمونش ساقط شدن بمب افکنشونه که پاسخ اولیه خوبیه. باید به اینا ضربه زد ولی نه بصورت رسمی. والا میشه ظرف 24 ساعت با موشک هامون جهنمو برا نیروهاشون فراهم کنیم ولی تبعاتشو هم بپذیریم. باید قدرتمندانه و با تدبیر رفت جلو.
یه نصیحت به آقایون کیهان: یه بار هم که شده محض رضای خدا، عمل درست جناح مقابلتونو تایید کنین. همین چیزا رو ازتون میبینن که اگه حرف درست هم بزنین کسی ازتون خوشش نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کجای دنیا نطر یک روزنامه در کشورهای دمکراسی مهم هست نطر یک روزنامه نویس در حد و برد تعدادی از مخاطبین خودش هست نه کل جامعه و دولت . کشور ایران مجلس داره هر سیاستی که مجلس تصمیم بگیره درست هست . نطر روزنامه کیهان برای قشر اقلیت جامعه تاثیر داره . در حقیقت وصعیت فعلی ما بر گرفته از همین موصع گیریها هست سال دیگر بدتر خواهد شد یعنی جنگ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دوست عزیز ، چون از نوشته شما احساس کردم آدم معقول و منصفی هستید این جواب رو‌ براتون نوشتم و گرنه‌بعضیا که اصلا هرچقدر هم دلیل و منطق براشون بیارید باز حرف خودشون رو میزنند و البته شاید بعضی وظیفه دارند که اینگونه باشند
توی هر جامعه سیاسی طیفهای مختلفی از چپ تا راست و یا مثلاً در ایران از اصلاح طلب تا اصولگرا وجود داره و شاید در همین بخشها هم عده ای رادیکال‌تر و یا متعادلتر باشند و این مسأله در کشورهای مختلفی هم که با هم در تعارض هستند وجود داره و البته همه اینها رسانه هابی هم دارند که افکار اونها رو منتشر و تبیین می‌کنه
درمورد شرایط فعلی بین ایران و آمریکا در هردو کشور گروهی تندروتر‌و رادیکال‌تر از بقیه هستند که درمورد کشور مقابل حرفهایی می‌زنند و اقداماتی میکنند و قاعدتاً باید در کشور مورد هدف این حرفها ، گروهی و رسانه ای همسنگ و هم‌وزن همان حرفها و اقدامات را پاسخ بدهد
در ایران هم روزنامه کیهان در مقابل جناح تندروی جمهوریخواه آمریکا ‌‌و رسانه‌های آنها مانند فاکس نیوز و در تقابل با آنها چنین کاری را انجام میدهد هرچند که از نظر من و شما این صحبت‌ها غیر عملی و زیانبار و سختگیرانه باشد ،و
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
فرمایش جناب ناشناس کاملا درست ومتین است .شما فکر میکنید چند نفر روزنامه کیهان رو میخوانند؟اگر این روزنامه فروش داشت ومورد استقبال مردم بود هیچوقت نمی آمدند بصورت سهمیه وتحمیلی آنرا به ادارات ودوایر دولتی بدهند وآنها هم از آن برایه پاک کردن شیشه استفاده کنند !!!!!پس اگر این روزنامه فعالیتش ادامه دارد صرفا" بخاطر یارانه هایست که میگیرد وفروش اجباری آن به سازمانهای دولتی وحمایتهای دیگر است که اگر غیر از آن بود با این نوع مدیریت بیش از یکسال نمیتوانست ادامه فعالیتت دهد
hamed
| Netherlands |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
کیهان گفته چرا فقط هسته مرکزی ارتش آمریکا رو تروریست معرفی کردید؟ تابناک تیترو به نفع چپی ها چرخونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اتفاقا یارانه کیهان به لطف دولت کمتر ازهمه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نمیدونم چرا اونهایی که کیهان نمیخونند نگران مطالب اون وتفسیراهای شریعتمداری هستن
مردم هر کالا و خدماتی که تو صدا و سیما تبلیغ میشه تحریم کنند تا دوباره مدیران کم فکر آن به رای و نظر مردم توهین نکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
الان با این تبلیغات بازم یکم پول از یه جاهایی میگیرن ، وگرنه نصف بودجه کشور رو از دولت میگرفتن حتی به زور
جناب افروغ ایکاش از سوء استفاده های مالی بزرگ میلیاردی چند شرکت که با ساخت برنامه های تلویزیونی با نامهای مسابقات تلویزیونی انجام میگیرد هم حرف میزدید !؟
لازم به ذکر است که جدیدا تولید این مسابقات بشدت زیاد تر شده و یکی از دلایل برخورد حذفی با عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ بخاطر افشا گری در خصوص این غولهای مافیایی بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
هر چقدر هم بگید کسی توجه نمیکنه ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگه این درسته.خود عادل فردوسی پور بیادجلوی دوربین نه صدا وسیما.اینترنتی .بگه مشکل کجاست.
بخشی از صحبتای عماد افروغ رو اشتباهی در ادامه صحبتای ظریف آوردین. تصحیحش کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از بس سانسور می کنند رشته کار از دستشان در می رود.
جناب شریعت مداری دیگه دست از شعار دادن بردارید و خبر داری صف پیاز هم صفوف ملت اضافه شد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
خبر داری خود ملت مقصر هستن؟خود همین ملت کلیدسازهارو انتخاب کردن .
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
با روحانی تا ۱۴۰۰
پیاز چ ربطی به کیهان داره
ضعف شدید دولت در مدیریت شده چیزی که الان میبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
چرا تلوزیون نمیره از اینا مصاحبه بگیره
خواهشمندم آقایان از ادبیات زیبا استفاده کنند کلماتی مثل آشعال و زباله و تفاله ارزش شنیدن و تفسیر ندارد . خصوصا ادبیات دیپلماسی با جواب دیپلماسی باید باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ترامپ خیلی با ادبه؟اگه انگلیسی بلدی برو چک کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این پیامت رو میخام هزاران بار تکرارکنم ولی حیف اونیکه باید بخونه نمیخونه ، کاش میخوند
باتورم های آتی و روش‌های اعمال افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در دو سه سال آینده کلیه بازنشستگان سال‌های قبل همگی حداقل بگیر خواهند شد ! فرق نمی‌کند استاد دانشگاه بوده ای یا مهندس یا کارگر ساده !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با روند جدید و فرمول فعلی که در حقوق بازنسشتگی اتخاذ میکنند یعنی هر سال بیست درصد بیست درصد از بازنسشتگانی که مهندس و مدیر بودند کم میکنتد و به اقشار دیگر باز نسشته که حقوق پایین تر میگیرند اصافه میکنند فقط کافی هست دوسال چنین روندی را دنبال کنند حقوق ها یکسان میشود سوال این هست پس تفاوت ها در کجاست .
طبق معمول پیام های منو فیلتر کنید اون دفعه غلط دیکته ای داشتین تضمین را تظمین نوشته بودین حالا هم پیام ظریف را را با مقاله عماد فروغ ترکیب زدین و جا به جا نوشتین بس که حواستون به سانسور و فیلتره ویراستار نمی خوایین?
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
آفرین‌گل‌گفتی
فردا همه با هم (مرگ بر امریکا و اسراییل و عربستان و انگلیس)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
چرا منفی میزنید . هم در داخل آب تا کمر آق قلا هم در سیل لرستان هم در اب تا کمر خوزستان فریاد مرگ بر امریکا سر میدهند ایا در خیابانهای اسفالت خشک اینقدر سخت هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نفست از جای گرم بلند میشه،یاد آن طنز که شخصی با رادیو تماس میگیره و میگه:به آمریکا ،بگید: تهران را هم بمباران کند باز ما ایستاده ایم.با تشکر.مجری برنامه میگه:جناب از کجا تماس گرفتید؟تماس گیرنده میگه: از شیراز.شما هم از فرانسه این مطلب رو نوشتی
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خدا هر چی خائن به اسلام هست لعنت کنه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این همه ارزوی مرگ برا مردم دیگر کشورها کردید آخرش چی میشه؟؟؟؟ تا امروز چی شد؟؟؟

غیر ازینکه دودش رفت تو چشم خودمون و حتی تو برخی موارد هم چشممون را کوز کرد!!!!!!! ای کاش کمی واقع بین بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
و فرانسه و آلمان و اسپانیا و رئال مادرید و بارسلونا و مسی و دیبالا و همه و همه
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
انگلیس که محالف مواضع امریکا در برابر سپاه بود.شما فکر می کنید با مرگ بر این و آن مملکت درست می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مرگ بر فرانسه و آلمان و اسپانیا و رئال مادرید و بارسلونا و مسی و دیبالا و همه و همه
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به شرطی می گم مرگ برامریکا که اقا زادهها ومسئولین رییس جمهور واقا وغیره صف اول را برای جنگ پر کنند؟/..
عادل بر نمیگرده . چون در طیف مقابل اصلاحات افراد سمج و سر سختی سر کار هستند که هر چیزی و هر مطلبی را برای اینکه پرس کنند سیاسیش میکنند . عادل هر چه بیشتر حرف بزنه ممکن هست تو حصر بره . بهترین راه برای ایشان یک مسافرت به سوبیس هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آره بره سوبیس کمی عدالت یاد بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یکی از اونهایی که در کشاکش برجام جوعمومی را بامصاحبه خود سرانه باظریف شانتاژکرد عادل بود .حالا مکرو ومکرا...
برخی مسئولان با منطق و استدلال و بينش بيگانه اند لاكن در هوچي گري بينظيرند،تا امثال اينها هستند مملكت روي خوش نخواهد ديد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بخاطر همین افراد است که رشد اقتصادی ایران اکنون منفی۳/۸است و پیش بینی شده سال ۲۰۱۹به منفی۶برسد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خودتان انتخاب کردید که اینچنین زندگی کنید . طریف گفته ما خودمان میخواهیم متفاوت زندگی کنیم یعنی حتی اقتصاد ما متفاوت هست گاهی گوجه و پیاز و سیب زمینی گران هست ولی گاهی نان و سوخت به اندازه یک چهارم سیب زمینی قیمت ندارد و قاچاق میشود . حتی در سیاست گداری هم متفاوت هستیم چه جمعیت صد میلیون باشد چه چهارصد میلیون سیاست در بخش بهداشت و درمان و جنگل و دانشگاه فرقی نداره جاده همان جاده هست
به این ادبیات سیایی بیندیشید امریکا گور خودش را کنده .داداش یه قلم‌میخواست و یک برگ کاغذ . به هر حال هر کسی که خودش را سیاستمدار بداند ادبیات دیگری هم وجود دارد .
صدا و سیما نیاز به یه بازنگری اساسی داری به سرعت داری به سمت ترد شدن از جامعه میره تا مردم بهش بی اعتماد نشدن باید فکری کنن از پیام های بازرگانی که جز محصولات تقلبی و بدون پایه علمی تبلیغ میکنه تا مدیرانی که در برابر خواسته مردم و جامعه وایسادن. برادران مسیر اشتباه دارین میرین
سيماي ميلي ارث پدري رييس شبكه ٣ !!!
به به آقای علم الهدی.دستورجدیدغذابرای همه جزخودتون چی دارید
جناب شریعتمداری شما چی،ماسعادت درگیری مستقیم وشهادت روبه شما ودوستانتون تماماً تقدیم میکنیم،چون از قافله عزیزانتون جاموندید
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دوست عزیز شهادت برایه من وشماست و مسئولان وفرزندانشون در آمریکا وانگلیس و.......به دنبال بهشت هستند!!!!!کدامیک از اینان مدافع حرم وکدامیک از فرزندانشون شهید شده اند؟
طی چهل سال جمعیت کشور دو برابر شده مصرف سوخت دو برابر شده . حالا با همین روند جمعیت ایران در چهل سال بعد جمعیت ایران به دو برابر یعنی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون خواهد رسید الان تکلیف مردم بابت ساخت راه و راه اهن و پل محکم و بهداشت و بیمارستان و جاده و کشاورزی و صنعت و اموزش چیست . سیلاب و زمین لرزه چه برنامه ای دارید برای کوچه های تنک و باریک که نه ماشین امداد نه اتش نشانی نمیتواند کمک کند چیست . لایروبی و مهار رودخانه ها کجای کار قرار دترد فاصلاب ۳۰۰ میلیون انسان چه برنانه ای دارد برای اینکه اینهمه فاصلاب کجا دفن میشود ووووووووو
بعضیها برای مدیران چاله ای کنده اند که بیرون آمدن از آن کار حضرت فیل است ؟ چه در داخل و چه در خارج ؟
سپاه و صداسیما از نهادهای مهم انقلابی و مردمی است باید تقویت شود وخوش نام و معتبر باشد در این زمانه با تاثیرگذاری رسانه ها این مهم مغفول مانده برای ما
بهتره هرچهزودتر دست به کار بشیم به آمریکاییهای احمق ضربه آخرو بزنیم پیروزی حق بر باطل حتمیه بعدش اروپاییها روباه صفت ادب میشن
در عمل به نظر ميرسد صدا وسيما ملك شخصي اقازاده هاي تازه به دوران رسيده است
يك مالت ميگويد برنامه نود بايد باشد يك تازه به دوران رسيده كه فقط با واسطه سكاندار شبكه سه شده همه اراء ملت را وتو ميكنه
با چه حقي به خودشان اجازه چنين جسارتي را ميدهند

برنامه نود مصداق توليد ملي در عالم وقالب هنر است كه توسط عدهاي لجوج به بايگاني ميرود و قطعا مخاطبين گرايش پيدا خواهند كرد به توليدات ماهواره ها كه همان توليد خارجي است


تا دير نشده به راي و اعتقاد مردم احترام بگذاريد
خیلی سخت هست که به ثروت برسی ولی نتونی بگی چقدر ثروت داری . خیلی سخت هست که برای رسیدن به مقام خیلی تلاش کنی و بهش برسی بعد بگی هدفم برای رسیدن به مقام خدمت هست . جگع کردن این دو خیلی برام هم سخت هست هم هصم این کلمه ثقیل هست
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
برنامه های صدا و سیما افتضاح شده و غالبا با کارکردهای یک رسانه متعلق به یک نظام اسلامی در تضاد است.
برنامه های صدا و سیما افتضاح شده
امریکارو ول کنین.
بامردم روراست باشیدو واقعا به فکر حل مشکلاتشان باشید
سیل که آمد چنان مردم باهم متحد شدند که هر کشوری را میتوانند فتح کنند
هشدار آژیر قرمز،هشدار سیل،هشدار کلاهبرداری موسسات،هشدار سرقت،هشدار هشدار عمرمون با هشدار گذشت،پس کو آرامش و زندگی
حاکمیت کودتاب بشیر تمام شد در طی سی سال حاکمیت کودتا که جدیدا با جدا شدن از سودان جنوبی و عدم دسترسی به منابع نفت باعث اعتراصات مدنی شد و با کشتار بی رحمانه ای که کرد نزدیک به ۱۵۰ نفر از مردم کشته و چهارصد نفر زخمی شدند و حالا خودش در چند قانون گرفتار امده .قدرت از ان مردم هست
ایا رئیس سازمان صدا وسیما در اختلاف عادل با مدیر ۳ اگر ایشان بند پ نداشت باز سکوت و طرف بند پ را می گرفت که بعید است
تابناک جان .آخر پیام آقای ظریف را قاطی پاطی کرده اید اصلاح کنید
تابی جون فکر میکنم صحبت های عماد افروغ با ظریف رو قاطی کرده ای
يعنى اين اقاى كيهان تا كل ملت ايران رو رو هوا نده خاطرش جمع نميشه .بابا بسه ديگه اين اقا بازنشستگى نداره نكنه كيهان ارث پدريشه
فردا همه یکصدا خواهیم گفت مرگ بر پیاز.مرگ بر گوجه .مرگ بر گوشت.مرگ بر......
کیهان و کیهانیان هزینه جنگ را نمی دانند!!! جنگ جدید ما را بدبخت تر و فقیرتر خواهد کرد برعکس موجب رفاه دیگران خواهد شد
کشورهای مقابل ما هم قوی هستند و هم اقتصادهای پیشرفته و منابع انسانی و مالی و اعتباری زیادی دارند
در این سالها مشکلات اقتصادی و اجتماعی و صنعتی و بازار داخلی ما از لحاظ اقتصادی و توزیعی بیشتر و پررنگتر شده است
بیکاری و گرانی و مصائبی مانند سیل و زلزله برایمان رخ می دهد توان زیادی نداربم
جنگ یعنی خشونت و کشتار و نابودی و فلاکت و بیچارگی
جنگ یعنی ما ضرر می کنیم خسارت میبینیم و دیگران سود میبرند
با سلام
بگفته امام خمینی میزان رای ملت است چرا وقتی یک ملت میگیه ما فلان مجری با برنامه اش مورد تایید است بجای اینکه مدیر مسئول آن شبکه مورد مواخذه قرار بگیرد با مجری برخورد میشود
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
چون مردم خیر وصلاح خودشون رو نمی دانند وآقایون باید بگویند که چه چیزی برایه مردم خوب است وچه چیزی بد
این همه از برجام حمایت کردی نتیجه اش چی شد؟
هرچقدر دل سوزهای این مملکت گفتند این به ضرر مملکته شماها بهشون انگ کاسب تحریم و دلواپس زدید
...
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
از پولهای اختلاس شده ودکلهای نفتی وسرکارخانم مرجان خانم وزنجانی و......که میخواستند تحریمها رو دور بزنند چه خبر؟
به هر حال ما مدعی هستیم که حرف‌های نویی برای عالم بشریت داریم........ آقای افروغ سالهاست منتظر این حرف های نو هستیم!ما که زبان شما را می فهمیم چیزی ندیدیم و نشنیدم چه برسه به خارجی ها!
به ایراداتی که فروغی و امسال اون به نود و فردوسی پور میگیرن نگاه کنین
اصلا فردوسی پور انقدرها هم که میگن موثر نبوده توی کار فوتبال چه برسه به دخالتهای غیر فوتبالی که اصلا موثر نبوده.
حتی توی ماجراهایی مثل آوردن تیمها به شهرستانها هم همه کار خودشون رو کردن بعدا نود اومد یک برنامه گذاشت چند ماه بعد هم فراموش شد.
فردوسی پور فقط توی یک چیز موثر بوده:
اون هم جلب مخاطب میلیونی از ماهواره به سمت صداسیمای خودمون توی 2- 3 ساعت برنامه اش.
حساب دو دو تا چهارتاست
حذف فردوسی پور فقط ب نفع ماهواره و فارس وان و بقیه کانال ها شد. همین.
به سوریه نگاه کنین که رسانه های بیگانه به چه روزی انداختنش و باعث جنگ داخلی شدن- اونوقت به اهمیت جذب مخاطب پی میبرید مهم تر از همه چیز حتی تانک و ناو هواپیمابر
کاهش فاصله بین حقوقها یا رساندن حقوق همه به زیر خط فقر در طی چند سال آینده
این نظرات را ههمشو خود سایت تابناک میگذاره . همه سرکارید حالا مثبت یا منفی بدین
نهایت هنرنمایی دولت این خواهد بود که حقوق همه ی کارمندان از آبدارچی تا رئیس اداره برابر و حداقل باشد
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دقیقا" همین طور است وکل مملکت رو میخواهند با روش کمیته امدادی مدیریت کنند !!!!!کسی که در ماه 1میلیون حق بیمه ومالیات داده 13 درصد حقوقش افزایش یافته ولی اونی که 70 هزارتومان بیمه داده واز پرداخت مالیات هم معاف بوده 36 درصد افزایش دادند وخیلی جالبه که به این دستاورد وتصمیم افتخار هم میکنند وآنرا عین عدالت میدانند !!!درکل مملکت افتاده دست یه عده واز جیب وسرمایه تامین اجتماعی میخواهند جلو اعتراض اقشار کم درآمد را بگیرند بدون اینکه از خودشان مایه بگذارند وکانونهای بازنشستگی ومدیر عامل سازمان تامین اجتماعی هم برخلاف قانون دست نشانده خودشان است درصورتی که باید توسط بازنشستگان وهییت امناء تامین اجتماعی انتخاب ومنصوب شوند!!!!!!!ء.
جناب آقایان روزنامه کیهان
شما که دائما بر طبل جنگ می‌کوبید میدونید که جنگ جدای از خسارات مادی، کشته و شهید هم داره. شما هم اگر طالب شهادت هستید بقول شاعر که میگه : اگر آه تو از جنس نیاز است، در باغ شهادت بازه باز است، پس لطفا راه دیگه ای برای شهادت خودتان پیدا کنید. هرچند شانس یک بار در خونه آدم رو ممکنه بزنه و شما شانس حضور در سوریه و شهادت به عنوان مدافع حرم رو از دست دادین ولی جوینده یابنده هست. فقط لطفا از مردم عادی مایه نگذارید.
جناب شریعتمداری لابد انتظار داشت دولت ایران رسما" بآمریکا اعلام جنگ میکرد . عجب دلسوزانی داریم در کشور !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شریعتمداری را فرمانده جنگ کنید . ایشان خیلی خوب و خیلی جنگنده هست .
ما آمریکا را تحریم میکنیم
این هم عادت بدی شده برای برخی هموطنان عزیزمان که در مقابل اخباری مانند حذف آقای فردوسی پور یا راه نیافتن خانمها به استادیومها و یا برگزار نشدن کنسرت در برخی شهرها، این موضع تکراری را بگیرند که کشور مشکلات مهمتری دارد و مثلا این مسائل چه دردی از دردهای مردم دوا خواهد کرد. نظر این دوستان به ظاهر منطقی است، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشند که همین مسائل به ظاهر کم اهمیت (که به نظر من کم اهمیت هم نیستند) نشان دهنده اوج آشفتگی و بی نظمی و دخالت دستگاههای مختلف در کار یکدیگر و از همه مهمتر نادیده گرفته شدن خواست مردم است. و اگر مقامات و مسئولین انتخابی کشور که با رای مستقیم مردم به قدرت رسیده اند از حل این مسائل ناتوان هستند، چطور میخواهند مسائل بسیار مهمتر کشور همچون ضعف شدید اقتصاد، پایین آمدن قدرت خرید مردم، فساد گسترده و لجام گسیخته و مشکلات تولید داخلی را حل کنند؟!!!
مردم از دست سيما ذله شدن وبه خاطر مخالفت با ان دارن ميرن سمت ماهواره
از موضوع عادل می فهمیم فامیل بازان در کمال پررویی هستند خدا به داد ما برسد
دوستان تابناکی اشتباهات این صفحه دیگه اعصاب خرد کن شده ، اولا بعضی تیترها بولد نشده . ضمنا آخر مطالب مربوط به آقای ظریف ، مطلب آقای افروغ اومده
دو سه سالی میشد که مردم از ماهواره کمی رویگردان و دوباره به سمت تلویزیون متمایل شده بودند که متاسفانه عناصربا تصمیمات عجیب دوباره مردم ایران را در شرایطی که نیاز به عمومیت بیشتر صداوسیما در بین مردم هست، به سمت ماهواره سوق میدهند. به نظر من برخورد قاطع با این اقدامات بچه گانه لازم است. چرا این آقایان عاقل نمیفهمند تلویزیون ملی در جمهوری اسلامی محل کاسبی نیست؟
عادل فردوسی پور عزیز محکم جلوی این افراد بایست. خدمتی که تو به ایران و کشور کردی خیلی بیشتر از این افراد است
به جای حرافی فرزتدانتان را از آمریکا برگردانید بیایند در این بهشت برین که ادعا می کنید (ایران) زندگی کنند.
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دوست عزیز اونا فداکاری کردند ورفتند در سرزمین کفار تا در نایت کلاب ها ودانسینگها و.....مشت محکمی بر دهن استکبار بزنند ما باید قدردان فداکاری آنان باشیم که پدر ومادر وخانواده خود را ترک کردهاند تا در غربت با آمریکای جهانخوار مبارزه کنند!!!!!!!ء
کانادایی به ایران برگشته برای همیشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شما مثلا انجا دارید خوب زندگی میکنید صدها نفر شما
توی ان بهشت انجا پیتزا دلیوری میکنید
بنظر من خلیج فارس ایران ،آسفالت باید گردد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل