بازدید 4627

بازتاب باخت الاهلی مقابل پرسپولیس در رسانه‌های عربی

کد خبر: ۸۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 10 April 2019

پیروزی ارزشمند پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی بازتاب داشت و آنان از بازی خوب سرخ پوشان ایرانی سخن به میان آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی به مصاف هم رفتند که در نهایت این پرسپولیس بود که توانست با نتیجه دو بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساند. پیروزی پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

عاجل: شکست تلخ الاهلی برابر پرسپولیس

این سایت عربستانی نوشت: الاهلی بعد از پیروزی چهار بر صفر برابر الشباب در لیگ عربستان از روحیه خوبی برخوردار بود و امیدوار بود که در این دیدار هم به پیروزی برسد، اما آن‌ها شکست تلخی برابر پرسپولیس داشتند. الاهلی در این دیدار بازی را بهتر آعاز کرد و روی به حمله آورد این در حالی بود که پرسپولیس با احتیاط بازی می‌کرد. بازی پر برخورد و با تنش زیاد پیگیری شد تا جایی که داور چند بار آن را متوقف کرد.

شجاع خلیل زاده توانست با پای راست خود گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند. بعد از این گل پرسپولیس چند موقعیت دیگر را خلق کرد. عمر السومه، بازیکن سوریه‌ای چند موقعیت خوب در این دیدار داشت که مهم‌ترین آن در دقیقه ۳۷ بود که توپ به دیرک دروازه برخورد کرد. با آغاز نیمه دوم پرسپولیس خیلی زود توانست گل دوم خود را به ثمر برساند. در نیمه دوم باز هم شاهد درگیری‌های بین بازیکنان دو تیم بودیم. در ادامه دو تیم فرصت‌های داشتند، اما بازی با همین نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

یورو اسپورت عربی: ادامه ناکامی الاهلی در آسیا با شکست برابر پرسپولیس

این سایت عربستانی هم نوشت: الاهلی برای دومین بار پیاپی در آسیا تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم سخت شود و به قعر جدول رده بندی سقوط کند. نیمه نخست از جانب هر دو تیم قوی بود به ویژه نماینده ایران که غافلگیر کننده ظاهر شد و توانست توسط شجاع خلیل زاده هم در دقیقه ۱۸ با ضربه‌ای دیدنی به گل برسد. بعد از این گل الاهلی به بازی هجومی روی آورد، اما این پرسپولیس بود که خطرات جدی‌تر را روی دروازه العویس به وجود می‌آورد.

در نیمه دوم الاهلی به بازی هجومی روی آورد، اما آن‌ها خط دفاعی خود را فراموش کردند و این پرسپولیس بود که توانست گل دوم خود را هم به ثمر برساند. الاهلی تلاش کرد تا به بازی برگردد، اما دفاع پرسپولیس در همه صحنه‌ها هوشیار بود و دیرک دروازه هم مانعی در گلزنی الاهلی بود. الاهلی در نهایت برای دومین بازی پیاپی تن به شکست داد تا قعرنشین این گروه شود.

اخبارنا: شکست تلخ الاهلی برابر پرسپولیس

این سایت هم نوشت: الاهلی از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشت. آن‌ها در لیگ عربستان برابر الشباب با چهار گل به پیروزی رسیده بود و امید زیادی به پیروزی در این دیدار داشتند، اما برابر پرسپولیس شکست تلخی را متحمل شدند تا شرایط در جدول رده بندی برای آن‌ها سخت شود. پرسپولیس در این دیدار با وجود آنکه شروع احتیاط آمیزی داشت، اما در ادامه بهتر و بهتر شد و توانست در این بازی درگیرانه و پر برخورد با دو گل به پیروزی برسد.

سایت عربی کوره: دومین شکست پیاپی برای الاهلی

این سایت عربی هم نوشت: الاهلی در یکی از دیدار‌های حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس رفت و با دو گل تن به شکست داد. الاهلی در دیدار قبلی خود هم برابر پاختاکور تن به شکست داده بود تا شرایط برای این تیم سخت شود و به قعر جدول رده بندی صعود کند. در این دیدار شجاع خلیل زاده با ضربه‌ای دیدنی گل دوم را به ثمر رساند و علیپور هم روی اشتباه خط دفاعی الاهلی گل دوم را به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر