بازدید 3731

ریاست جمهور ایالات متحده آمریکا مستکبر و کژاندیش است

کوروش کرم پور
کد خبر: ۸۹۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 09 April 2019

ریاست جمهور مستکبر و کژاندیش ایالات متحده آمریکا

همان روزی که بواسطه کژاندیشی دولت شما ، مجدد شاهد بودیم همانا دشمنان اسلام از ابلهان هستند . جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حالی آغاز شد که نمایندگان قوه مقننه درپی قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی از سوی ایالات متحده آمریکا ، با لباس نظامی این نیروی مقدس در صحن قوه مقننه حاضر شدند تا از این طریق حمایت همه جانبه خودشان را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهند.

شما ناخواسته در زمین ایران اسلامی بازی کردید و ما نمایندگان را ملبس به لباس مقدس ، یکپارچه و حائز مفهومی نمودید که اینجانب تقاضی نمودم تا پایان دوره دهم مجلس از تن خارجش نسازم . امروز شما نادانی نمودید و با اقدام ابلهانه خود صحن مجلس را به سنگری نظامی مبدل ساختید و اتفاقا اسباب خیر شدید !

باید می بودید و از نزدیک می دیدید امروز ریاست محترم پارلمان ایران چگونه همچون یک فرمانده نظامی وارد صحن گردید و با آن صدای شیوا و بلیغ فرمان «در جای خود .... » را صادر نمود. آری ! «در جای خود .... »

مایلید این عبارت را برای شما و هم اندیشانتان معنا کنم ؟ به جای خود ، یعنی من ، کورش کرمپور ، رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و سایر همرزمانم در خانه ملت ایران در جای خود بایستیم و اجالتاً با ارائه طرح های "دو و سه فوریتی" برای مقابله با اقدام خصمانه آمریکا نسبت به سپاه در مجلس بر دهان سرشار از کذبتان بکوبیم و اعلام داریم هاشا به غیرت ما نمایندگان اگر لحظه ای دست از دست برادرانمان در سپاه پاسداران خارج نماییم .

واقع آنست شما مستکبران ، علیرغم تمام نفهمی هایتان اینبار این نکته را خوب دریافته اید که سپاه پاسداران ، عامل اصلی ناکامی هایتان در فرو ریختن جمهوری اسلامی و سبب شکل دهی به جبهه مقاومت و پدیده بیداری اسلامی در جهان اسلام، است.

لذا اینک در پی آنید با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی، عرصه تخریب ایشان را فراهم سازید. حال آنکه ایالات متحده نه تنها خود حامی تروریسم که اساساً خالق آن نیز بوده و است! از شما می پرسم:

* آیا جریان هایی مثل منافقین و فرقان و همچنین القاعدہ، طالبان و داعش، همه دست پرورده خود شماست نیست؟

* چرا برخلاف قوانین آمریکا که حمایت از گروههای تروریستی را جرم می داند حمایت برخی از سیاستمداران آمریکایی از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) تحت پیگرد قرار نمی گیرند؟

* مگر ترور افرادی همچون مجید شریف واقفی توسط منافقین که زمانی عضو این گروه بوده اند و بعد از مدتی تغییر ایدئولوژی داده اند برای این نبود که ایشان زیر بار این جریان نرفتند؟

آری ! شما در عین آنکه بزرگترین مدعی اعاده حقوق بشر هستید؛ بزرگ ترین ناقض آن به واسطه ترور و ارعاب ملت های جهان نیز می باشید. آنگاه با بی شرمی و وقاحت تمام ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریسم قرار می دهید.

بدانید امروز وکلای مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از کلیه موکلین و مردم شریف ایران لباس پاسداری به تن کردند. لذا به شما اعلام می دارم : ماییم و نوایمان ولایی بسم الله اگر حریف مایی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس