بازدید 16316
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه در بازار تهران به ۵ میلیون تومان رسید

بازار سکه تهران در روز‌های پس از تعطیلات در فاز افزایشی سپری می‌شود. روندی که در دو روز گذشته تنها تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز در بازار داخلی بود، ولی امروز علاوه بر بهای ارز، از رشد بهای جهانی طلا هم بی نصیب نمانده است. زیرا بازار جهانی امروز در اولین روز کاری هفته، با رشد نرخ اونس طلا همراه شده است.
کد خبر: ۸۹۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 08 April 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه تهران در روز‌های پس از تعطیلات در فاز افزایشی سپری می‌شود. روندی که در دو روز گذشته تنها تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز در بازار داخلی بود، ولی امروز علاوه بر بهای ارز، از رشد بهای جهانی طلا هم بی نصیب نمانده است. زیرا بازار جهانی امروز در اولین روز کاری هفته، با رشد نرخ اونس طلا همراه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ امروز (دوشنبه نوزدهم فروردین ماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران در ادامه روند افزایشی که از ابتدای هفته داشته است، با رشد قیمت‌ها همراه شده است. بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
سکه در بازار تهران به ۵ میلیون تومان رسید

کشتی آرای در خصوص روند بازار امروز به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر دو عامل افزایشی قرار داشت. اولین عامل، رشد ۹ دلاری بهای جهانی طلا در اولین روز کاری به رقم ۱۳۰۱ دلار بود و دومین عامل نیز رشد قابل توجه نرخ ارز. افزایش قیمتی که به گفته کشتی آرای در زمان گفتگو به رقم ۱۴۲۰۰ تومان برای هر اسکناس دلار آمریکا رسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت، با توجه به این دو عامل اثر گذار آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه تهران به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان، هر نیم سکه بهار آزادی ۲,۷۴۰,۰۰۰ تومان، هر ربع سکه بهار آزادی ۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان، هر سکه یک گرمی ۹۳۲,۰۰۰ تومان،  هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۷,۰۰۰ تومان می‌باشد.  

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص حباب سکه در بازار امروز نیز اظهار داشت: در شرایط کنونی هیچگونه عرضه  سکه به بازار نداریم و تنها همین سکه‌هایی که در اختیار مردم هست در بازار داد و ستد می‌شود در نتیجه با توجه به افزایش تقاضا برای خرید سکه، امروز حباب سکه در ابتدای معاملات (صبح) ۵۵۰ هزار تومان، ولی در حال حاضر به ۵۱۰ تومان رسیده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
علی برکت اله
خوب به سلامتی. تا 6 میلیون نشده فعلا مدیری و عادل را توبیخ کنید.
صدا و سیما و کسانی که از دلار هفت تومانی میگفتن کجان :)))))))
قیمت سکه به ۵۰ میلیون تومن هم برسه ما از اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.
از آن چه می ترسیدیم در حال روی دادن است.
تورم ، گرانی، بی مسئولیتی ، بی عدالتی و ... نتیجه ای جز این را رقم نمی زند
علی برکته الله
بزودی به ۷ میلیون هم خواهدرسید
چرا اینطوریه ؟ چرا همواره همه چیز گران میشود ! چرا ثبات قیمت در کشور ما معنایی نداره ! ارزان شدن که رویاست ، لااقل قیمت ها مثل کشورهای دیگه حتی کشورهای پایین تر از ایران ثابت بماند .
فقط چندتا کشور هستند که قیمت هاشون اینطوری بالا میره
واقعا نمیدونم چی بگم
سکه ۵ میلیونی علی برکت الله
علی برکت الله واقعا به قهقرا داریم میریم
این عاقبت بی انظباتی مالی و ۴ برابر کردن نقدینگی کشور در ۶ سال در غیاب افزایش صادرات و رشد اقتصادی است روی این سخن فرارتر از دولتی است که فقط ۲۰ درصد اختیار کشور را در دست دارد و متوجه کل ارکان تصمیم سازی در کشور است
شما که گفتید سلطان را اعدام کردید و دیگه همه چی گل و بلبل میشه.ما که نه آن ۲ تن طلای مرحوم را دیدیم و نه گلی و نه بلبلی
واقعا عجب بی ثباتی شده هر روز یه جیز جدیدی که پیش میاد یه تکونی به سکه میده
چشم بانك مركزي و مسئولين مربوطه روشن اين همه رييس بانك مركزي شعار داد چي شد . عوض كمك به اقتصاد مملكت تو اين وضعيت روز به روز گران ميشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار