بازدید 2975

تشکیل شورای اقتصاد دانش‌بنیان دردانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 08 April 2019

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورای اقتصاد دانش‌بنیان در تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش آنا، پیام نجفی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «رونق تولید»، گفت: چشم‌انداز بسیار خوبی در تولیدات دانش‌بنیان و اقتصاد دانشگاهی وجود دارد که ظرفیت‌های بسیار مطلوبی نیز برای اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی ایجاد می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: رقابت‌پذیری و صادرات از قابلیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان بوده که گاهی شروع کسب‌وکارهای دانش‌بنیان با سرمایه‌های اندک نیز میسر است.

نجفی با اشاره به تنوع محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف، افزود: با تداوم برنامه‌های مصوب برای سال ۹۸، محصولات کیفی با قابلیت تجاری‌سازی معرفی خواهند شد. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جدید مأموریت‌دهی واحدهای استانی در تولید و به انبوه رساندن محصولات کیفی واحدهای فناور است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای استانی باید با ظرفیت‌سازی در مراکز رشد واحدهای دانشگاهی به یک تراز مشخصی از تجاری‌سازی و تولید محصولات دانش‌بنیان نائل شوند.

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خبر داد: شورای اقتصاد دانش‌بنیان در تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل