بازدید 19413

اطلاعیه وزارت علوم درباره مدرک تحصیلی نوبخت

کد خبر: ۸۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 06 April 2019

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدرک تحصیلی دکتر نوبخت و اعتبار دانشگاه محل تحصیل وی مورد تایید است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، وزارت علوم و تحقیقات و فن‌آوری در اطلاعیه اعلام کرد: «به دنبال استعلام برخی رسانه‌ها در مورد اصالت و اعتبار مدرک تحصیلی دکتری جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت موضوع توسط اداره کل ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور بررسی و مشخص شد که با توجه به سوابق موجود در پرونده ارزشیابی مدرک تحصیلی ایشان، صحت تعلق و صدور مدرک دکتری آقای دکتر نوبخت، به تأیید سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلستان رسیده و در دی ماه سال ۱۳۸۹ مورد ارزشیابی این وزارتخانه قرار گرفته و به عنوان دکتری در رشته اقتصاد تأیید شده است. اعتبار دانشگاه محل تحصیل ایشان نیز تأیید شده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
نه بابا!!
یعنی مکاتبه ای گرفته؟ اون که همش ایران بود؟
کدام ماست فروش می گوید ماست من ترش است؟
اما خودمانیم چقدر دکترای خارجی در دولت داریم...ولی چرا وضع مملکت بدینصورت است؟
ببخشید کدوم دانشگاه بوده؟
با یه سرچ ساده میفهمیددانشگاه مورد نظر فقط تا مقطع کارشناسی ارشد فعالیت وپذیرش دارد واز کی تا به حال وزارت علوم کارشناسی ارشد را دکترا ارزشیابی می نماید؟وآیا برایه همه همینطور ارزشیابی میکنند؟
حالا مشکل حل شد نه برادر عزیز انان دنبال مدرک نیستند می خواهند چند روزی مردم را سرگرم کنند اگر راست می کویید همه دست به دست هم دهید به مهر میهن خویش را کنید اباد
بد نیست جهت تو دهنی زدن به بدخواهان و ایعه پراکنان ، تاییدیه وزارت علوم را منتشر کنند تا مردم بدانند ایشان راستگو و صادق هستند
حال مرجع تاييدکننده مدرک تحصيلي آقاي نوبخت کيه؟ وزارت علومي که خود زير مجموعه دولت تدبير و نااميدي است!!!!!
شاهدت کیه؟
نهاد تائید کننده هم از خودشان است نگرانی وجود ندارد همه خودی ها در هر مقام ومنزلت وقدرت دکتر هستند
1- چرا در خصوص مدارک سطوح پایین تر از دکتری عناوین مربوط به دارندگان آنها داده نمی شود؟
2- اجازه دهید افراد دارای هر مدرک تحصیلی بویژه دکتری (البته جز پزشکان چراکه یکی از معانی دکتر پزشک است) با منطق و عملکردشان مدارک تحصیلی خود را یه مخاطب/ مخاطبان نشان دهند نه این که تنها در یک صحنه مجری محترم دائما عنوان آقا/ خانم دکتر را به طرف مصاحبه می دهد.
کپی مدارک تاییدشده و ترجمه اونا را میذاشتید تا ببینیم.
جالبه که یکی از ارگان های تحت نفوذ آقای نوبخت جواب داده!
باید قوه قضاییه که نفعی نداره در این قضیه پیگیری کنه نه خود دولت!
اگر به فهرست دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم توجه بفرمایید (حتی فهرستهای قدیمی) هیچگاه دانشگاه پیزلی که هم اکنون با دانشگاه اسکاتلند غربی ادغام شده و پردیس آن تلقی میشود از رده ج بالاتر نبوده است. طبق مصوبات وزارت علوم تنها دارندگان مدارک دکتری از دانشگاههای در رده های الف (ممتاز) و ب (خوب) قابل ارزشیابی است و برای تحصیل در مقطع دکتری به هیچ وجه دانشگاه‌های رده ج(ضعیف) را توصیه نکرده و ارزشیابی نمیکند. نوشته شده که تنها تا مقطع فوق لیسانس قابل ارزشیابی است. حال چطور مدرک ایشان مورد تایید قرار گرفته است الله اعلم.
با سلام این مدرک گرایی هم دردسر شده قبلا معمارها بدون مدرک ساختمانهایی می ساختند که هنوز هم مایه حیرتند حالا هم دکتری عمران و معماری برج های یکبار مصرف می سازند در مسیر سیل تنزل تا به کجا؟
اگر وقت بگذارید و سری به سایت این دانشگاه و پردیس آن یعنی پیزلی بزنید متوجه میشوید که اصلا رشته ای بنام اقتصاد نداره حتی نزدیک به این رشته هم نداره. حال چطور ایشون در رشته اقتصاد از این پردیس دانشگاهی مدرک گرفته اند؟؟؟!!!!!!!!!
آقای نوبخت از روز اولی که آمد به عنوان دانش آموخته دکترای اقتصاد از دانشگاه پیزلی معرفی شد. این در حالی است که دانشگاه پیزلی وجود ندارد. یک دانشگاهی وجود دارد به نام دانشگاه غرب اسکاتلند ( University of the West Scotland ) که پردیسی ( campus) دارد در شهر کوچکی به نام پیزلی ( paisley). کل دانشگاه غرب اسکاتلند رشته اقتصاد ندارد، فقط یک مدرسه کسب و کار ( business school) دارد که MBA می دهد و بالاترین مدرکی هم که ارائه می دهد MBA است. یعنی درجه کارشناسی ارشد. ...
اینکه چطور آقای نوبخت از اون دانشگاه دکترا گرفته برمی گرده به همون تدبیر دولت آقای روحانی .... البته وزارت علوم دولت تدبیر و امید بایدم مدرک سخنگوی سابق و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت خودش را تایید کند... اگر غیر از این باشد از این دولت جای تعجب است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل