بازدید 3334

طرح مجلس برای جبران خسارت سیل‌زدگان

کد خبر: ۸۸۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 06 April 2019
نماینده پلدختر ضمن تشریح پیشنهادات رئیس مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای تدوین طرحی در خصوص جبران خسارت سیل‌زدگان خبر داد.
 
به گزارش «تابناک» حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه بر اثر سیل اخیر خسارت‌های زیادی به مردم این منطقه وارد شده است، گفت: بر اثر سیل ارتباط ۶۰ روستا قطع و پل‌ها تخریب شده و همچنین جاده‌های اصلی از بین رفته است.

وی با ابراز اینکه مردم بر اثر سیل خانه و اموال خود را از دست دادند، افزود: با توجه به اینکه بازسازی و ساخت منازل مردم زمان‌بر است، بنابراین درباره استقرار کانکس و ایجاد کمپ موقت با وزیر کشور گفتگو‌هایی انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: وزیر کشور با موضوع اسکان موقت موافق بود، البته عنوان شد که باید در این زمینه نظر موافق مردم را نیز اخذ کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور لاریجانی در مناطق سیل‌زده و جلسه ستاد مدیریت بحران، اظهار داشت: رئیس مجلس در این جلسه اعلام کرد که مجوز برداشت از صندوق توسعه ملی را از مقام معظم رهبری برای جبران خسارت سیل‌زدگان دنبال خواهد کرد و اگر دولت لایحه‌ای برای بحث جبران خسارت مردم نداشت، مجلس روز یکشنبه طرحی را در این زمینه تدوین می‌کند.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس تأکید کرد: فردا جلسه مشترک دولت و مجلس در صحن علنی پارلمان درباره بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امدادرسانی با حضور تمامی وزرای درگیر با اتفاق اخیر برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان