بازدید 7133
۱

پربیننده‌ترین‌های نوروزی تلویزیون

کد خبر: ۸۸۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 05 April 2019
مردم به پرداختن رگه‌های بومی و سبک زندگی سعید آقاخانی به عنوان کارگردان سریال نوروزی شبکه یک و نگاه مهارتی و استعدادیابی برنامه «عصر جدید» در کنار سریال‌ها و برنامه‌های دیگر، بیشترین رأی مثبت را دادند.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، تلویزیون در بخش خبری خود پربیننده‌ترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون را معرفی کرد که در این بین نام سریال «نون.خ» و برنامه «عصر جدید» بیشتر دیده می‌شود. همان‌طور که دو روز پیش سیدمرتضی میرباقری معاون سیما اشاره کرد: "امسال ما پُروپیمان‌تر از سنوات قبل برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی‌مان را روی آنتن بردیم. تجربیاتی که در سنوات قبل داشتیم به ما کمک کرد تا اتفاقات بهتری در سیمای تلویزیون رقم بخورد.

می‌دانستیم که بهار و طبیعت نوروزی، سفر، گردش و صله‌رحم را با خود به همراه دارد و از این جهت باید برنامه‌ها و سریال‌های نمایشی جنبه تنوع، سرگرمی و طنز مناسبی را داشته باشند؛ از این جهت 4 سریال نوروزی «نون‌.خ»، «زوج یا فرد» و «شش قهرمان و نصفی» با دستمایه طنز و «بر سر دو راهی» ملودرام اجتماعی و خانوادگی روی آنتن رفتند. در حوزه فیلم‌های سینمایی هم 20 فیلم سینمایی ایرانی جدید و قابل توجه و 120 فیلم سینمایی خارجی محصول 2017 به بعد برای نوروز تلویزیون انتخاب شدند".

بنابراین مردم معرفی چهره سال و نوع پرداخت تحویل سال شبکه یک سیما را پسندیدند و به قاب توجه شبکه سه به اقوام ایرانی در تحویل سال هم رأی مثبتی دادند. در نهایت طبق نظرسنجی‌ها 40 درصد مخاطبین رسانه‌ملی تحویل سال شبکه سه را دیدند. مردم اجرای احسان علیخانی را بیشتر پسندید و در وهله بعدی مخاطب اجرای رامبد جوان و سیدعلی ضیاء بودند.

سریال «نون.خ» شبکه یک از نظر مردم نسبت به سریال‌های «زوج یا فرد» و «بر سر دو راهی» پیشتاز شد. البته که این دو سریال را بیشتر دیدند. عنوان پرمخاطب سریال نوروزی سیما را به خودش اختصاص داد. چرا که به تعبیر مردم علاقه‌مند این سریال، علاوه بر سرگرمی، رگه‌هایی از اصالت ایرانی و سبک زندگی اقوام را در «نون.خ» دیده شد. البته جسارت در طنز سیاسی «زوج یا فرد» و عاشقانه جذاب «بر سر دو راهی» را هم پسندیدند.

«عصرجدید» هم گوی سبقت را از دیگر برنامه‌های تلویزیون چون «خندوانه» و «برنده‌باش» گرفت. مردم ورود شبکه سه به موضوع شناساندن استعدادها، آشنایی با مهارت‌ها و پرورش نخبه‌ها را پسندید و از این جهت رأی مثبت بیشتری به «عصر جدید» دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
مگه کسی به تلویزیون ایران هم نگاه می کنه؟مگه ایران برنامه بدر بخور هم پخش می کنه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر