بازدید 5981

برف و باران ۳ روزه در ۱۶ استان کشور

کد خبر: ۸۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 05 April 2019

سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها در نواری غربی کشور از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز یکشنبه در ۱۶ استان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امروز با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش‌ها در نوار غربی آغاز شده و به تدریج به بخش‌های مرکزی و غربی خلیج‌فارس، استان‌های واقع در البرز غربی،‌ زاگرس مرکزی، استان‌های فارس و بوشهر می‌رسد که باعث رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در این مناطق می‌شود.

امروز همچنین برای استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، شرق و شمالشرق کشور، مرکز، استان‌های واقع در البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. فردا شنبه 17 فروردین 98 سامانه بارشی تقویت می‌شود و علاوه بر این مناطق، نواحی غربی دریای خزر را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

شدت بارش‌ها امروز و فردا برای استان‌های آذربایجان غربی و شرقی (نیمه جنوبی)، کرمانشاه، کردستان، فارس، بوشهر، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،‌ خراسان رضوی است که احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.

از اواخر وقت فردا از بارش‌ها از نوار غربی کاسته می شود و عمده فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان فعال است و برای ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

تهران هم امروز آسمان ابری و برای فردا باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر