بازدید 3260

السد، تیم ابراهیمی را له کرد و بعداز ۶سال قهرمان لیگ قطر شد

کد خبر: ۸۸۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 05 April 2019

السد با پیروزی قاطع برابر الاهلی دوحه که امید ابراهیمی را در اختیار دارد، بعد از شش سال قهرمان لیگ ستارگان قطر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته سی‌ویکم لیگ ستارگان قطر چهار دیدار برگزار شد.  در حساس‌ترین دیدار السد جشنواره گل به راه انداخت و در حضور ژاوی با نتیجه هفت بر دو الاهلی را شکست داد و یک هفته قبل از پایان لیگ جان قهرمانی را بالای سر برد.

در یکی دیگر از دیدار‌های حساس الغرافه با حضور طارمی به تساوی بدو گل برابر الخور دست پیدا کرد.  العربی در خانه القطر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و الدحیل قهرمان پنج دوره اخیر در بازی همزمان وقتی از گل‌های پیاپی رقیب باخیر شد، برابر الخریطیات ته جدولی تن به شکست یک بر صفر داد.

السد که به دلیل فاصله ۴ امتیازی با الدحیل رده دومی به دنبال برتری مقابل الاهلی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته به پایان فصل بود، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶ با پنالتی‌ای که بغداد بونجاح گرفته بود، با گلزنی این ستاره الجزایری از یاران ابراهیمی پیش افتاد.  ژاوی که با پایان مصدومیت و در دومین دیدار متوالی در ترکیب السد قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۴ پاس در عمق فوق‌العاده‌ای برای حسن الهیدوس فرستاد که این بازیکن باتجربه بعد از دو شوت پیاپی و در ریباند گل دوم السد رابه ثمر رساند.

این گل‌ها ادامه یافت و مهاجمان السد تا دقیقه ۹۴ دست از سر الاهلی بر نداشتند تا هفتمین گل را هم وارد دروازه یاران ابراهیمی کنند.  اکرم عفیف، بهترین پاسور آسیا که یکی از ستاره‌های این فصل السد هم بوده، در دقیقه ۵۳ با عبور از سد امید ابراهیمی و ضربه بغل پای چپ گل چهارم تیمش را به نام خود زد تا تقریبا خیال هواداران‌شان را از قهرمانی در لیگ ستارگان راحت کند. بونجاح در این بازی هم هت تریک کرد.

السد در حالی به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسید که در پنج فصل اخیر به این مهم نرسیده بود؛ در پنج سال گذشته الدحیل (لخویا) ۵ بار و الریان به قهرمانی در لیگ ستارگان دست یافتند و السد آخرین بار در فصل ۱۳-۲۰۱۲ این عنوان را کسب کرده بود.  بغداد بونجاح الجزایری نیز که فصل قبل آقای گلی لیگ ستارگان قطر را به یوسف العربی واگذار کرده بود، امسال توانست این عنوان را به دست آورد و با نمایشی خیره کننده در طول ۲۱ بازی و ثبت ۳۹ گل، در فاصله یک هفته تا پایان این رقابت‌ها و به دلیل فاصله ۱۴ گله با حریف مراکشی خود، آقای گلی‌اش را قطعی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار