بازدید 4452

غایبان زیاد استقلال دربازی حیثیتی با الهلال

آخرین غایب استقلالی‌ها در دیدار با الهلال فرشید باقری است که البته هنوز تصمیم نهایی در مورد این بازیکن گرفته نشده است. باقری فعلا از حضور در تمرینات محروم است و احتمالا به بازی دوشنبه نمی‌رسد
کد خبر: ۸۸۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 04 April 2019

تیم افول بحران زده استقلال روز گذشته مقابل سایپا به تساوی رسید تا بدون برد در سال جدید برای دیدار حساس با الهلال خود را آماده کنند، اما شرایط این تیم بعد از ۲ بازی ابتدایی در سال ۹۸ چندان مساعد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، از اردوی آبی پوشان خبر می‌رسد وریا غفوری به دلیل مصدومیت به بازی با الهلال هم نخواهد رسید و ممکن است این تیم را همراهی نکند. از سوی دیگر روزبه چشمی دیگر مصدوم استقلال است، ولی به احتمال فراوان این بازیکن می‌تواند با استقلالی‌ها راهی کشور قطر شود. اللهیار صیادمنش هم با پایان مصدومیت مشغول کار بدنی است و در صورتی که مشکلی نداشته باشد می‌تواند با آبی پوشان راهی قطر شود.

استقلال-بازیکن استقلال-لیگ برتر

محمد دانشگر نیز با پایان دوران آسیب دیدگی مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت و احتمالا او به ترکیب تیمش بر می‌گردد. طارق همام دیگر بازیکن استقلال است که در بازی با الهلال غایب خواهد بود. این بازیکن البته در تمرینات تیمش شرکت کرده، ولی به مسابقه روز دوشنبه نمی‌رسد. فرشید اسماعیلی بعد از آن چیپ نابود کننده هنوز در شوک روحی قرار دارد و انتقادهای زیادی علیه او مطرح است.

محسن کریمی هم یکی از غایبان استقلال در بازی با الهلال است که بعد از این بازی در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد. عضله این بازیکن دچا گرفتگی شده است. آخرین غایب استقلالی‌ها در دیدار با الهلال فرشید باقری است که البته هنوز تصمیم نهایی در مورد این بازیکن گرفته نشده است. باقری فعلا از حضور در تمرینات محروم است و احتمالا به بازی دوشنبه نمی‌رسد. مهدی قائدی هم که روز گذشته از حضور در تمرینات استقلال محروم شده و با این شرایط استقلال مثل تمامی بازی‌های این فصل ۳-۴ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت که این بار مهره های کلیئی زیادی بین آنها دیده می شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر