بازدید 3158

سرمربی تراکتور:قول سهمیه هم ندادم چه رسد به قهرمانی

کد خبر: ۸۸۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 31 March 2019

جرج لیکنز پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: امروز یک سه امتیاز خوب دیگر به دست آوردیم. پنج دقیقه اول بازی خودمان را پیدا نکرده‌ بودیم و تمرکز نداشتیم، اما بعد از آن بهتر شدیم. همان‌طور که می‌دانید شرایط تیم حریف چندان مناسب نبود و ما هم مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تراکتورسازی افزود: استوکس هم به دلیل تأخیری که داشت چند روز بیشتر با ما تمرین نکرد و ما چند دقیقه بیشتر او را در اختیار نداشتیم. به همین دلیل و نداشتن دو بازیکن از انصاری استفاده کردیم. امیدوارم مصدومیت سوگیتا هم جدی نباشد، چون آسیب‌دیدگی‌اش نگرانم کرد. عمکلرد او در نیمه اول فوق‌العاده بود. امیدوارم روندمان را در تیم و به خصوص در خط دفاع و درون دروازه ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش بازی راحتی داشته باشد، تصریح کرد: اصلاً چنین فکری نداشتم. ما همان‌طور که برای بازی‌های قبل آماده می‌شدیم برای این بازی هم خودمان را مهیا کردیم و اصلاً حریف را دست‌کم نگرفتیم. بعد از 10 دقیقه از بازی، جریان مسابقه دست‌مان آمد و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم، اما در چند دقیقه ابتدایی حتی یک توپ به تیرک دروازه ما هم برخورد کرد. با وجود اینکه ایمان سلیمی یک کارت زرد گرفت، اما به نظرم داوری خوب بود و مشکلی نداشت. ما هفت بازی پیش رو داریم و قطعاً بهترین بازیکنان را برای این مسابقات انتخاب می‌کنیم. بعد از تعطیلات نوروزی هم با جدیت و سخت تمرین کردیم. به خاطر تعطیلی بلند مدت طبیعی بود کمی خستگی در بچه‌ها دیده شود، اما این موضوع را برطرف خواهیم کرد. هفته بعد مسعود شجاعی هم به جمع ما اضافه خواهد شد، ضمن اینکه باید وضعیت استوکس و آمادگی او را هم بررسی کنیم، چون دیر به جمع ما اضافه شده است.

لیکنز ادامه داد: در هر صورت همه‌ بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. در لیگ ایران که گل‌های کمی زده می‌شود برد 3 بر صفر نتیجه خوبی است. نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم و تمرکزم روی تیم خودم است. ما تا الان کار بزرگی انجام داده‌ایم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا قول قهرمانی تیمش در لیگ برتر را می‌دهد یا خیر، گفت: همان‌طور که می‌دانید من از روزی که آمده‌ام قولی بابت کسب سهمیه و قهرمانی نداده‌ام. روز اول که آمدم پنج تیم مدعی بودند و ما پنج امتیاز از رقبا عقب بودیم، اما الان این اختلاف را جبران کرده‌ایم. اکنون هم هیچ وقت در مورد قهرمانی یا شانس آن صحبت نمی‌کنم. موضوعی اصلی این است که ما فقط از بازی‌های‌مان برد می‌خواهیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل