بازدید 92697

جنجال‌های حضور امیر تتلو در گرجستان؛ از تجمع خیابانی تا صدور بیانیه سفارت ایران!

البته از شخص نامتعادلی نظیر امیر تتلو انتظار رفتار طبیعی نمی‌رود، چه رسد به حفظ آبرو و اعتبار ایران و دیگر شهروندان ایرانی‌ اما در مقابل آن گروه که در کنسرت چنین شخصی حضور یافتند و زمینه رقم زدن این وضعیت را فراهم ساختند، باید با خود بیاندیشند که آیا واقعاً ارزشش را داشت و آیا اساساً آنچه در آن حضور یافتند، کنسرت بود؟!
کد خبر: ۸۸۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 29 March 2019
بیانیه سفارت ایران در گرجستان درباره یک کنسرترفتارهای نامتعارف یک خواننده تا حدی خارج از اصول اخلاقی بود که گروهی از مردم گرجستان مقابل سفارت ایران در تفلیس تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به این رفتارها ابراز داشتند؛ اعتراضاتی که باعث شد سفارت ایران در گرجستان با صدور بیانیه‌ای ضمن دلجویی از معترضان، از رفتارهای این خواننده زیرزمینی تبری بجوید و بدین ترتیب رفتار یک شخص تا این سطح تبعات منفی در پی داشته باشد.

به گزارش «تابناک»؛ گرجستان در سال‌های پیشین با ایران در سطح روادید فرودگاهی کاهش تشریفات داشت و زمینه کسب اقامت آن برای ایرانی‌ها نیز تسهیل شده بود و به همین دلیل سیل ایرانی‌هایی که برای اقامت یا پناهندگی به گرجستان رفتند، طی چند سال قابل توجه بود و جمعیت قابل ملاحظه‌ای از ایرانی‌ها ساکن گرجستان شدند. یکی از انگیزه‌های ایرانی‌ها، افق پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپاست؛ مسئله‌ای که بی‌شک ارزش پاسپورت و سرمایه در گرجستان را افزایش می‌دهد و دور از انتظار نیست که این اتفاق در بلندمدت رخ دهد.
 
بیانیه سفارت ایران در گرجستان درباره یک کنسرت

مسئولان این کشور از چندی پیش تغییر رفتار دادند و روند صدور ویزای فرودگاهی را متوقف کردند؛ تصمیمی که از سوی ایران بی‌واکنش نبود. از سوی دیگر به لحاظ گرایشات مذهبی، مردم گرجستان عمدتاً از شاخه کریستین ارتدکس مسیحی هستند و این شاخه جزو گرایش‌های مذهبی مسیحیت محسوب می‌شود و به همین دلیل رعایت شعائر آنها در سفر به گرجستان منجر به جلب احترام متقابل و عدم رعایت نیز می‌تواند با واکنش‌هایی همراه شود.
 
در این میان و با وجود این حساسیت‌های مذهبی، امیر مقصودلو مشهور به «تتلو» که پس از متواری شدن از ایران به ترکیه رفت و برگزاری کنسرتش در ترکیه شکست خورد، این بار چهارم فروردین برای گروهی از ایرانی‌ها در گرجستان کنسرت گذاشت و البته این برنامه شبیه هر چیزی بود به جز کنسرت. نوع رفتار حاضران در این کنسرت در کنار رفتارهای نامتعارف امیر تتلو از جمله به کار بردن مکرر الفاظ به شدت رکیک، مصرف مواد مخدر و تشویق حاضران به مصرف مواد مخدر منجر به واکنش عمومی در تفلیس شد و جمعی از مردم گرجستان در مقابل سفارت ایران در تفلیس تجمع و به رفتارهای این خواننده اعتراض کردند.
 
این اعتراضات واکنش سفارت ایران در گرجستان را در پی داشت و سفارت کشورمان در تفلیس در بیانیه‌ای، تاکید کرد: «نظر به رنجش و واکنش گروهی از مردم گرجستان که به دنبال برخی رفتارهای خارج از اخلاق و قانون به اصطلاح یک خواننده ایرانی در جریان برگزاری کنسرت در شهر تفلیس ایجاد شده است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس ضمن ابراز تأسف از اقدام انجام شده و به منظور آگاهی افکار عمومی اعلام می‌نماید: این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملاً بی‌اطلاع می‌باشد.
 
بیانیه سفارت ایران در گرجستان درباره یک کنسرت
 
شایان ذکر است فرد مذکور در حال حاضر به دلیل جرایم مرتکب شده دارای پرونده قضائی در ایران می‌باشد. مردم فهیم گرجستان به طور شایسته از روابط دیرینه تاریخی، دوستانه و پیشینه فرهنگی دو ملت آگاه بوده و قطعاً حساب رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار که آگاهانه و یا ناگاهانه با بی‌احترامی به ارزشهای اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور اسباب رنجش خاطر و واکنش منفی افکار عمومی دو ملت را فراهم می‌آورند از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آنرا نمونه‌ای از جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نمی‌داند.

بدیهی است مردم ایران همواره با احترام به قوانین، مقررات و فرهنگ ملت گرجستان، مردم این کشور را دوستان تاریخی خود دانسته و همواره از توسعه مناسبات فرهنگی و تاریخی دو کشور استقبال می‌نمایند. این‌گونه رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف به هیچ وجه در تناسب با فرهنگ ملت و جامعه اخلاق‌مدار ایرانی نبوده و فرهنگ غنی ایرانی برآمده از تمدن مشترک دو کشور در تنافر کامل با هرگونه بداخلاقی افراد هنجار شکن و متخلف می‌باشد.»؛ ادبیاتی که نشان می‌دهد سفارت ایران در تفلیس متوجه ابعاد منفی اقدامات این خواننده زیرزمینی شده و اعتراضات غیرقابل چشم پوشی بوده است.
 
البته از شخص نامتعادلی نظیر امیر تتلو انتظار رفتار طبیعی نمی‌رود، چه رسد به حفظ آبرو و اعتبار ایران و دیگر شهروندان ایرانی‌ اما در مقابل آن گروه که در کنسرت چنین شخصی حضور یافتند و زمینه رقم زدن این وضعیت را فراهم ساختند، باید با خود بیاندیشند که آیا واقعاً ارزشش را داشت و آیا اساساً آنچه در آن حضور یافتند، کنسرت بود؟!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۵۲
الان بهترین راه تحت فشار گذاشتن اروپا بدلیل عملکردش در برجا م، فرستادن پناهنده ها به آنجاست. اراذل و اوباشی که برای ما در زندان و جامعه فقط هزینه بردار هستند را به خاطر داشتن پرونده قضایی بفرستید ترکیه و گرجستان تا به اروپا برسند و پناهنده شوند. اینها الان از پناهنده ها وحشت دارند.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
جالبه که تتلو قبل از آن دیدار معروفش با آیت الله رئیسی، عزیز دردانه خیلی هابی بود که الآن شدن مخالفش و مدام مسخرش میکنند
خخخ
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
همانطور که همه مان میدانیم این فرد روانی درحال حاضر از نظر همه مردم ایران از هر طیف سیاسی و غیره ترد شده اما ذکر دو نکته اجباریست:

اولا که گفته شد فرد مذکور در حال حاضر به دلیل جرایم مرتکب شده دارای پرونده قضائی در ایران می‌باشد که کاملا اشتباه است و این فرد معلوم الحال هنوز بگفته حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، پرونده ای در قوه قضائیه ندارد
دوما درمورد آنجا که گفته شد آیا واقعاً ارزشش را داشت و آیا اساساً آنچه در آن حضور یافتند، کنسرت بود، باید بگویم که وضع اکثر کنسرتها در ایران هم همینطور یا حتی بدتر است مانند کنسرت آخر حمید حامی بنابراین نباید به فقهایی چون آیت الله العظمی علم الهدی خرده گرفت که چرا با برگزاری اینچنین کنسرتهای خلاف شرع و قانون مخالف است
ناشناس
| Luxembourg |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
سلام
ما کنسرتش را رفتیم ،خیلی هم با حال بود ،خیلی هم حال داد.
با تمام احترامی که واسه اساتید بزرگ موسیقی و اواز ایران قلیل هستم ،اما این نوع کنسرت خیلی فاز داد و ممنون امیر تتلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
برای اینکه خودت رو بفرستند اروپا ، داری تبلیع می کنی ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
خطاب به اونایی که میگن رییس قوه قضاییه باید پیگیری باید گفت که در حال حاضر مهم ترین اولویت قوه قضائیه باید برخورد شدید با مختلسان دولت تدبیر باشد
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
برای من خیلی عجیبه که وقتی مردم بلندمیشن میرن کنسرت یه به اصطلاح خواننده که خیلی بیشعور ه وحرفهای رکیک وزشت توی کنسرتش میزنه فحش میده ..کی اصلا به این فردبی ارزش اجازه داده که کنسرت بزاره
چرااطلاع رسانی دقیق نمی کنید؟ کنسرت چه کسی بوده ؟ چه اتفاقی افتاده ؟ تاکی می خواهید با عناوین ب-ز مردم راسرکاربگذارید؟ چنین کنسرتهایی آبروی فرهنگی یک کشوررا برباد می دهد ، دلیل سانسور چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تتلو کسی بود که برای رسیدن به اهدافش شروع کرد به طرفداری از نظام و تظاهر به برخی از شعائر مذهبی...امااز این رفتارها چیزی جز یک ملاقات خشک و خالی و کوتاه با رئیسی نصیبش نشد. اما الان به درستی فهمیده که امروز نون تو دشمنی با دین و فحش به امام حسین است. میبینیم که بعد از اون کلیپ کذایی به ناگهان تمام کانال هایی که تا قبل از اون بهش فحش میدادن و مسخرش می کردند شروع کردن به پخش کلیپ آهنگاش و طرفداری از او! تا جایی که حتی تونست کنسرت هم برگزار کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تیتر به اون بزرگی رو نمیبینی؟
چرا شما تتلو را سیبل کردید که مردم ایران ذهنیتشان از فقر و سیل و بدبختی هایشان به سمت تتلو هدایت بشود ؟ تتلو که تا دیروز عزیز در دونه بود تتلو و تتلوها انسان های بدبختی هستند که گرفتار و بازیچه شده اند .
کلیپی کوتاه از این کنسرت را دیدم از ته دلم متاثر شدم که چرا مردم پول و وقت خود را برای دیدن چنین برنامه ای سخیف و شخصی بی هویت که دچار بیمار روانی و اختلال شخصیت است هدر داده و ابروی ایران و ایرانی را خدشه دار کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
چرا یکی اصل جریان رو توضیح تنیده
مجید
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اصل جریان اینه که تتلو یه کنسرت برگزار کرده توی تفلیس گرجستان. در جریان کنسرت از کلماتی استفاده کرده که از نظر بعضیا کلمات رکیک بوده و نباید گفته میشده. و این شده جنجال.
مقصر اصلی وزارت امور خارجه، و اجازه می دهد در کشورهای همسایه بدلیل برخی سیاست های من درآوردی برخی دیپلمات های مجعول این کنسرت ها برای افراد خاص برگذار شود. سفارت محترم، اگر فرد پرونده قضایی دارد چرا اقدام مناسب صورت نمی گیرد؟ و چرا سفارت اجازه می دهد تیم های خاص برای از بین بردن فرهنگ اصیل ایرانی راهی کشورها همسایه شده و شان ملت و نظام کشور را به چالش بکشند؟ لذا باید برای صدور گذرنامه با شرایط خاص برای افراد مناسب که سفیر ایران هستند صادر شود. و با وزارت کشور و فرهنگ کشورهای همسایه که سپانسر و تنظیم کنندگان برای خواندگان معلوم هویه هستند مذاکره نموده و از سال آینده از اجرا خودداری کنند. ولی ظاهرا برخی افراد از اجرای این کنسرت های مجعول خوشحال هستند! چون ارزی که خرج می شود سروسامان گرفتن اقتصاد کشور همسایه است. بوِِِیژه ارمنستان گرجستان و ترکیه.
پاسخ ها
مجید
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
داخل کشور برای اجرای کنسرت اجبار به اخذ مجوزه کمه میخوای هر کی هر جای دنیا کنسرت بزاره بیاد از ارشاد مجوز بگیره؟ چرا فکر میکنین فرهنگ ایران همونیه که شما میشناسین و مجاز میدونین. اصلا چرا وقتی یک ایرانی بخواد کنسرت بزاره یا توی یه کنسرت شرکت کنه اون کنسرت باید در قالب فرهنگ ایرانی باشه. یک نفر آهنگی خونده چند نفر هم خوششون اومده اینا یک جایی جمع شدن و کنسرت گذاشتن و این هیچ ارتباطی با فرهنگ ایران نداره.
اسماعیل زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
سلام آقا مجید، سال نو میارک. نظر شما برای افرادی است جنبه دارند و به حقوق همدیگر احترام دارند. کنسرت در اصل مال مردم است و باید اجرا شود. اما نحوه اجرا باید مناسب باشد. افرادی که در کنسرت ظاهر می شن را در خارج دیده اید؟ چرا باید مردم گرجستان که خودشان اهل بزن برقص هستند به رفتارهای ایرانیان عاصی شوند. موضوع این است. و ایرانی تحت هر شرایطی که باشد باید شخصیت فردی و فرهنگ کشورش را بخوبی به جهان عرضه کند.ا
یکی سر اینو بکنه زیر آب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
ارزشش رو نداره. اونطوری میشه شهید تتلو!
شاید بد نباشه که حافظه تاریخی مون به کمکمون بیاد و یادی کنیم از ملاقات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوره قبل با این موجود!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
گل گفتی برادر
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
عزیز حرف امام ره را یاد اوری میکنم
حال فرد را در نظر بگیرید نه گذشته را
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
و صد البته حافظه تاریخی بیانات استاااااد رایفی و استاااد ضرغامی و دیگر عزایزان اصولگرا در مورد این فرد که همان موقع هم معلوم الحال بود...
خیلی جالب که از رفتار چنین موجودی اروپایی ها هم منذجر و شرمسار میشن بعد با هم چین شخصیتی عکس یادگاری و پیام تبلیغاتی میگیرن
توی انتخاب، که این شخص نامتعادل نبود
یاد نامه رائفی پور به تتلو و تقدیر ضرغامی و رسایی و رئیسی ازش افتادم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
بصیرت در تمام مسئولان ایران موج میزند
فورا برسد به دست آقای رئیسی.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
آقای رییسی هم از ایشان اعلام انزجار کردند
تیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
اینجا جای عقده گشایی نیست مطمئن باشید اگر تتلو ظواهر رو حفظ میکرد الانم مورد حمایت بود!
آقاجان ملاک حال فعلی افراد است.
جکایت شرکت کنندگان در کنسرت : دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
ﺷﻤﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻛﻨﺴﺮﺕ ﻫﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ?
ﺷﻴﻔﺘﮕﺎﻥ ﻏﺮﺏ ... ﻛﻪ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﻲ ﻣﻮاﻗﻊ اﺯ ﻏﺮﺑﻲ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻏﺮﺑﻲ ﺗﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ اﻱ ﻛﻪ ﻻﺯﻣﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﻟﺘﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﺮاﻱ اﻳﻨﻬﺎ ﮔﺸﺖ اﺭﺷﺎﺩ ﺑﮕﺬاﺭﺩ.
ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﻋﺪﻩ اﻱ ﻣﻲ ﮔﻦ ﺩﺭ ﺩﻭﺑﻲ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺩﻳﺪﻱ ﻛﺴﻲ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺳﺎﻳﺮﻳﻦ ﺑﺎ ﺷﻠﻮاﺭﻙ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻴﺮﻭﻥ, ﺑﻲ ﺷﻚ ﺧﻮاﻫﻲ ﺩﻳﺪ ﻛﻪ اﻳﺮاﻧﻲ اﺳﺖ.
ﻃﺮﻑ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻏﺪﻏﻪ ي ﺯﻧﺪﮔﻴﺶ اﻳﻦ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﭼﺮا ﻧﻤﻲ ﺗﻮﻧﻪ اﻧﺪاﻣﺶ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺮ ﻫﻤﻨﻮﻋﺎﻧﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻩ ...
پاسخ ها
Hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
دوست گرامى
اولا خيلى هاشلوارك مى پوشن وهرچندبنده ازاين موضوع خوشم نميادكه دراماكنى مثل مراكزخريدو...شلوارك بپوشند ولى منحصربه ايرانيان نيست
هرچى كه ممنوع بشه جذاب ميشه... اين موضوع ربطى به شيفتگى غرب نداردبلكه نوعى مخالفت باپوشش زورى هست
سال ١٣٥٥،٥٤..خيلى مدشده بودجوانهاريش مى گذاشتن درحالى كه روايت رسمى ادارات اصلاح بقول معروف چپه تراش وزدن كروات بود
سلام
این شخص از اول تعادل روحی نداشت ولی به قول بعضی مدعی . واقعن فقط مدعی ارزش گرایی هستن این شخص از نظر اونها توبه کرده بود ولی اگه این شخص اینوری بود صدا وسیما مخصوصا 20:30 یه مستند می ساخت
برای رای می شود با این آقا دیدار کرد.
این همون نیست که با آقای ریسی عکس یادگاری انداخت و از طرفداران ایشون بود
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
چه ربطی داره . طرفدار بودن چه ربطی به رییسی داره . خیلی ادمهای درستی هم هستند که طرفدار رئیسی هستند . من نمیدونم چی را به چی ربط می دین . میخاین چه نتیجه ای بگیرین .
البته ایشان در زمانی بعنوان هوادار و حامی پر و پا قرص جناب رئیسی ک در دقایق نود در کنار ایشان قرار داشتند !!؟؟؟
ان شاالله روسای محترم قوا و کاندیداهای بالقوه و بالفعل ریاست جمهوری دور بعد، حواسشان به ملاقات با افراد خاص خواهد بود.
چشمتان روشن
قابل توجه برخی
بهتره
ایشون بیان ایران
در زمان انتخابات
سلفی بگیرن باهاشوون
هرکی دوست نداره نره خب
چه کاریه آخه
چرا فکر میکنین همه باید جوری که ما فکر مکنیم درسته رفتار کنن
خودمون یه گشت ارشاد درون داریم کلا
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
شما دیگه از اونطرف بوم افتادی. تشویق و تظاهر به مصرف مواد مخدر شامل ازادی بیان نمیشه بلکه حکم زندان داره. فحاشی رکیک توی صورت هزار نفر آدم که بعضا با خانواده اومدن به خیال اینکه موسیقی بشنوند و روحشونم خبر نداره که قراره توی بلندگو فحش بشنوند ازادی بیان نمیشه و اسمش بی شعوریه و حتی توی کوچه و خیابون هم که دو سه تا جوان با همدیگه بلندبلند حرف رکیک بزنن با واکنش دیگران مواجه میشن. توهین به کشور میزبان با تلفظ مسخره اسم کشورشون هم که بماند. خلاصه آزادی بیان هم یک حدود منطقی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
هر چیزی اندازه داره - از حد بگذره زشت میشه -
واقعا" کسی که در کنسرت تتلو شرکت میکند عقل درست حسابی ندارد . آخه این بزمجه قیافه داره هنر داره شخصیت داره صدا داره ؟ چی داره که یکی پاشه بره تو یک کشور ثالث با هزینه کلان تو کنسرت ایشون شرکت کنه .
آیا وقت آن نشده که دستگاه های ذیربط به آبروریزی های در سطح بین المللی این فرد پایان دهند .
خواننده ی زیرزمینی؟ کلیپ صدا و سیما روی ناو ارتش رو فراموش کردین؟
چرا تتلو را تبلیغ می کنید با این طرز پوشش و خال کوبی
تتلو مفسدفي الارض هست.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
ازخیلیهاکه خون مردم کردن توشیشه بهتره
کاندیداهای انتخاباتی هم بد نیست به این فکر کنن که چی رو دستمایه‌ی تبلیغاتشون قرار می‌دن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
اشتباه منفی دادم
اشخاصی که با این به اصطلاح خواننده نشست و برخواست داشتند پاسخگو باشند!
ایشون قبلا تو ایران مورد لطف بعضی ها نبود؟
شاید اونایی که رفتن کنسرت، به اعتبار اینکه ایشون زمانی مورد عنایت و حمایت برخی بودن؛ رفتن...
اگر از نظر قضائی تحت تعقیب است چرا با توجه به اعتراض گرجستانیها اقدام به دستگیری و تحویل آن به ایران نیستند و یا ایران اقدام به دستگیری آن نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
با پاسپورت کدام کشور رفته گرجستان ؟!
مردم ایران از مسئولین عذر میخوان که یک چنین فردی در ایران پرورش پیدا کرده!!!!!
چشمتون روشن. این موجود یکی از بارزترین سلبریتی هایی بود که جناب آقای رئیسی از اونها برای رای آوردن مدد گرفت. الان آقای رئیسی کجا هستند؟؟؟
ای کاش آقای رئیسی برای رئیس جمهور شدن به آقای تتلو متوسل نمی شد.
یار دیرین بعضی ها.....!!!!
یار و یاور اصول گرایان در انتخابات 96 رو می فرمایند
شخصی که تا این حد به منافع ملی و فرهنگ ایرانی ضربه میزنه آیا دولت نباید از طریق پلیس اینترپل خواستار آن به ایران بشه تا جلوی گندکاری این آدم شرور گرفته بشه؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
چی میگید تو رو قرآن
این فرد همونی نبود که یک ناو جنگی رو با یک لشگر بهش داده بودن! یا نه همونی هس که بعضی بزرگان باهاش برای انتخابات تبلیغ می کردن؟
بله ... این نتیجه رفتارها و سیاست های غلط است.
یعنی هنوز ایرانی وجود دارد که تو چنین کنسرت هایی شرکت کند !؟ واقعا شعور برخی ایرانی ها تا این حد تنزل کرده ؟! حتما هر کی هم این ایرانی مواد مخدر مصرف کرده در حال رقص و قر دادن و ...... را از صحنه دور می کرده مامانش یا باباش بهش می گفته چرا به بچه ام دست زدی ( ....) ....(....) (....) ببخشید از اون فحش هایی که تو اون کلیپ رقص دو تا دختر بچه هست که یک مرد حاضر در صحنه غیرتی می شه و اونها را از منظر چشمان تماشاچیان خارج می کند و ننه شون شروع به فحاشی به آن مرد می کنه و یک می گوید برو جلو سیلاب رو بگیر چرا گیر داده ای به اینها !؟ ( یعنی پیوند برخی چیزها با برخی چیزهای نامربوط !؟ )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
داداش ول كن اين صحبتا رو غيرت كدومه؟شعور كجاست؟عقده گشايي سياسي رو بچسب فقط
اینقدر بهش گیر دادید و اجازه ی کنسرت رو در کشور خودش بهش ندادید که هم خودش به فنا رفته و هم داره آبروی ایران و ایرانی رو میبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
کاملا موافقمممم
چطور به این زودی منحرف شد
شماتاکی میخواهید اینطورخبربنویسید.اول بگوییدموضوع چیست؟ازهمان ابتدابه موضوع احساسی برخوردمی شودکه کسی نیمدانداصل خبرچیست .والله من متوجه نشدم .
این بابا مگه همونی نیست که با کاندیدای ریاست جمهوری دیدار داشت.
این همونی نبود که آقای رییسی باهاش دیدار کرد ؟
قابل توجه آقای رییسی و اتاقهای فکر ایشان
چشم آقای کاندیدایی که قصد داشت از ایشان بهره برداری تبلیغاتی کند روشن.
اعدامش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
ویرگولش رو جا نیندازی
مهدی
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
ایشان یک انسان آزادند وتا وقتی به کسی زیان وارد نیاورد حق زندگی ازاد دارد .
بس کنید با اعدام کردن، ،حتی به شوخی هم نباید از این کلمه ضد انسانی استفاده شود.
مخالفین روحانی چرا نظر نمیدین . پس چی شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
لابد رفتن چیزی بکشن و بیان!!
آقایان رئیسی ورسائی چه توضیح ودفاعی از عملکرد این شخص نادان دارندکه یک روزی با افتخار درکنارش عکس یادگاری می گرفتند ورسایی ازش دفاع می کرد.هیچ فکر کرده ایدکه اگراین فردمعلوم الحال درتیم رقیب بودامروز کفن پوشان چه ها که نمی کردند
یادش بخیر :
علی‌اکبر رائفی‌پور در کنار حسن عباسی یکی از سخنرانان اصلی اصولگرایان در ایام انتخابات اخیر علیه روحانی و اصلاح طلبان بود. او به تازگی در نامه ای به تتلو (امیر مقصودلو)نوشته است: امیر حسین عزیز؛ به خاطر این روزها به حالت غبطه می خورم، نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده ای ! بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته ای.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
البته انصافا الان کاملا معیار تشخیص حق از باطل شده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
واقعا متاسفم
متاسفم برا اشخاصي كه به همچين آدماي سخيف اهميت ميدن و كنسرتش ميرن و اسم ايران و ايراني رو خراب ميكنن.
هردم از اي باغ بري مي رسد.... باز هم آنجا که مي شد کاري کرد هيچ کاري کرده نشد و حالا اين هم تبعاتش ... فرصت سوزي از همه نوع ............................
چقدر من از این مرد بدم میاد. بی شخصیت و بی تربیت ( خدایا منو ببخش )
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
من نمیگم کاراش خوبن بلکه معتقدم خیلی هم زشته ولی به نظرم این شخص بی گناهه و نیاز به کمک همنوعاش داره مثل خیلی از ماها و عزیزات بیایید با هم مهربانتر باشیم تا با این کار فرهنگ ملتمان و کیفیت زندگینان را اعتلا ببخشیم
لطفا به آقای رئیسی بفرمایید که تتلو تبلیغ انتخاباتی ایشون بود!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تبلیغ انتخاباتی نبود
درخواست ملاقات کرد و با نظر لطف آقای رئیسی مواجه شد
اگه آقای رئیسی قبول نمیکرد بر علیهش تمام دودمان اسلام رو به باد میدادین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
علی جان بعدش هم از طرف خیلیا ازش تقدیر شد و معیار تشخیص حق از باطل شد
چشم و دل آقایانی که به حالش غبطه مخوردند روشن راستی از خبر گذاری فارس چه خبر
دگر چه باک ز امواج و ورطه طوفان .
امیر تتلو عشقه❤❤❤❤رو دستش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
با این عشقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
کدوم امیر تتلو؟ امیر تتلوی الآن یا تتلوی پارسال یا تتلوی 3سال پیش یا تتلوی 10سال پیش؟! :|
هر کدومش با هم فرق داره
چشم برخی روشن!!!
رفیق شفیق
اين موضوع هيچ ربطي به اقاي رييسي ندارد. شخصي امده پيش ايشان و گفته توبه كردم و براي امام رضا ترانه خواندم ايشان هم استقبال كرده. والا خدا هم توبه پذيره بنده خدا كه هيچ. حالا توبه ايشان نصوح نبوده و دوباره شيطان گولش زده به هيچ آقاي رييسي چه ربطي داره .
در ضمن بگم من از سياست و باندهاي سياسي هر دو طرف ناراضیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
بعضی ها در این شرایط فقط میخواهند عقده گشایی کنند و مدام پای آقای ریسی را وسط می کشند ولی خودشان را نمی گویند که از افرادی مثل میرحسین دفاع کردند .واقعا میرحسین بیشتر به ایران ضربه زد یا این موجود بی شخصیت(تتلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
تو هم توبه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
پس بقیه ماجرا چی میشه و قبلش؟
ماجرای کلیپ ناو جنگی ؟
ماجرای نامه رائفی پور و غبطه خوردنش و ملاک حق و باطل شدنش ؟
ماجرای .... ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
فرض کنیم طرف گفته توبه کرده و آقای رئیسی هم باید میپذیرفته که توبه کرده حالا چرا باید از یک فرد تازه تواب استفاده تبلیغاتی کرد چه معنی داره در تبلیغات انتخاباتی از کسی که توبه کار شده ولی تصویر دست تتو کردش تو فیلم کاملا آشکاره استفاده کرد. آدم توبه کار نجیب قحط بود از این خبیث استفاده کرد....
مردم ندید بدید ما هرچی رو به اسم کنسرت به خوردشون میدن. کنجکاو شدم تو اینترنت دیدم تکه هایی از برنامه رو واقعا حالم بهم خورد
واقعا جای تاسف داره
مایه ننگ یعنی امثال این بی تربیت
امیر تتلو یه استوره تکرار نشدنیه به نظر من کسی در حدش پیدا نشده که بخواد راجبش نظر یا انتقاد کنه بی شک ایران قدر همچین گوهر کمیابی رو ندونست و الانم با نبودنش تاوانش رو پس داده کسی نمیتونه بگه تتلو کار اشتباهی رو انجام داده اون خودمختاره راحتش بزارید خواهش میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
واقعا كميابه!!
اين فرد بيمار هم يكى از محصولات شبكه فراماسونرى و شيطانى اينستاگرام است كه متاسفانه مدتى است گروه هاى مختلف مردم اسيرش شده اند و چوب حراج به انسانيت، سنت، فرهنگ و اخلاقيات مى زنند.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
خخخخ
بیخیال
این همونی نبود،که میگفتیدبایدالگوجوانان باشه ،این اقاالان الگومن درزندگی است
به همین افراد معترض بگید snoop dogg رو دوست داری... میگه آره عاشقشم... امیر تتلو همون ورژن ایرانی اسنوپ داگ‌ هست... سبک موزیک رپ اینه... کسی که موزیک نمیشناسه اینطوری بی سواد اظهار نظر میکنه.

در ضمن این بازی خود دولت هست، که یه کاری کنن امیر تتلو رو گرجستان اخراج کنند...

یک آدمی که منطق و شعور و سواد داره خوب امیر تتلو رو میشناسه و میدونه از صد نفر که فقط تظاهر می‌کنند بهتره! خودش هست... نه فیلم بازی میکنه و نه نیازی داره خودش رو سانسور کنه... خود خودشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
حرفت مثل اين ميمونه كه، تو مهموني وسط جمع باد گلو در بكني و بگي من افتخار ميكنم خودمم و فيلم بازي نميكنم!! خ
رییس قوه قضاییه باید پیگیری کنه!!!
تو کمپین انتخاباتی رییسی، این آدم جزو "توبه کرده"هایی بود که به "صداقت"ش غبطه می خوردن و "صاحب بصیرت" می دونستنش. اون موقع ابوالقاسم طالبی بی ادب برای مسخره کردن رقیب گفت اونها "دست به دامن خواننده سرطانی شدند" که منظورش هم استاد شجریان بود. حالا آقایون ببینند که خودشون دست به دامن چه طاعونی شده بودند منتها "بصیرت" نداشتند که بفهمند.
چرا باید این کنسرت مهم باشه؟؟ مشکل کم داریم؟

فقط باید یاد بگیریم هر چیزی مهم نیست.
والا مردم گرجستان اگه بفهمن این آدم بخشی از کمپین انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری و رییس فعلی قوه قضاییه ایران بوده، عمرا بیانیه سفارت ما رو باور کنند.
اگر مجرمه همونجا دستگیر میشد تا ابروی ایرانی رانبرنده
بابا اینهمه حاشیه نوشتید دو خط هم می نوشتید این بنده خدا یا بنده شیطان دقیقا چه کرده یا چی گفته.

شما شده اید عینهو اخبار صداوسیما که می گه سخنان مداخله جویانه وزیرخارجه فلان کشور . بابا جان بگو چی گفته که مداخله جوانه بوده
حالا عمرا که بگه
خوب که چییییی؟؟؟گل کشیدن که کشیدن به بقیه چه ربطی داره؟؟تو کنسرتای خودشون (اونور آبیا)چی کار میکنن؟؟اوضاع اونا خودشون که خیلی ضایع تره .هرچی مواد مزخرف و چرت و پرت دیگه است همه اختراع خود اونوریاس الان واسه کنسرت ایرانیا شد بد؟؟؟
اگه به درخواست ملاقاتش با آقای رئیسی جواب منفی داده میشد اون وقت یه جور دیگه از این موضوع بر علیه آقای رئیسی استفاده میشد
با جماعتی طرفیم که ........
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
علی جان اینقدر از یک شخص مشخص دفاع نکن ،
باش اون طوری که بودی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
آیا نیاز بود ک جلوی دوربین باهاش ملاقات شه
آدم حالت تهوع بهش دست میده از دیدن این اشرف مخلوقات ...
تتلو❤اسطوره.سلطان.خاص.ناب.یکی ک هر روز بهمون انرژی مثبت داد.یکی ک بهمون محبت و عشق داد.بیشتر از خانوادم دوسش دارم.برام مهم نیس بقیه راجع بش چ فکری میکنن اما من بهش ایمان دارم و همیشه طرفدارشم.اگ کاری کنید ک اسطوره مارو ازمون بگیرید امیدوارم طبیعت عزیزتریناتونو ازتون بگیره،کارما.همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
گل زدي؟؟
وقتی با ضرغامی و رسایی و غیره پالوده میخوره و تخمه میشکنه و رای براشون جمع میکنه که مفسد و معلوم الحال و اینچیزا نیست... ریا و درویی از همه می باره
تتلو تو کنسرتس الفاظ رکیک به فارسی به کاربرده وبه گرجیا هیچی نگقت! اصلا مگه فارسی میفهمن بعدسم فوش فارسی داده گرجیا چرا مدعی شدن؟؟
تتلو محصول استفاده ابزاریش در انتخاباته محصول وعده هایی که بهش دادین محصول مجوز کنسرتی که بهش ندادین محصول فوش هایی که بهش دادیم هر طرفی که رفت بهش حمله کردیم حالا مثل آینه همشو داره نشون میده تتلو محصول رفتار ماهاست
من فقط یه چیز رو می‌دونم مدبر برنامه خوبی داشته که با این روش تونسته ایشون رو تبدیل به تیتر اول شبکه های اجتماعی و رسانه ها کنه
مگر نمی گویند این شخص تحت تعقیب ودارای پرونده می باشد چطوره که می تونیم شخصی رو در یک پرواز خارجی ودر آسمان دستگیر کنیم ولی این شخص یا دزدانی مثل خاوری از کشور خارج میشن وراست راست می گردن وهر چه بخوان میگن و هر کاری دوست دارن میکنن ولی یا نمی خوان یا نمی تونن دستگیرش کنن ،این بابا که با آبروی یک ملت بازی کرده بحدی که مردم گرجستان معترض شدن حتی اگر تحت تعقیب بودنش دروغ باشه باید با درخواست سفارت توسط پلیس گرجستان دستگیر و به مقامات ایران تحویل شود ولی چرا اینکار انجام نمیشه ،خود جای بحث داره.
جزای کاسب بد نخریدنه تحویلش نگیرید خودش تغییر رفتار می ده ....
این بیچاره هم راه پول درآوردن و امرار معاشش را اینگونه انتخاب کرده است.
یک فرد با سابقه خوب اگر منحرف شد باید از او تبری جست و یک فرد بد اگر خوب شد بخاطر سابقه اش نباید همیشه مطرود باشد... افرادی خیلی خوب دور و بر پیامبر بودند و بعد خراب کردند و مطرود هستند و افراد بد سابقه هم بودند که توبه کردند و حتی شهید شدند ، اینها محبوب هستند. لذا رفتار و افکار امروز مورد قضاوت است. از اسمها و سوابق بیاییم بیرون.
من مثل آب خوردن از بزرگانی که اسم نمی برم و با انقلاب تقابل کردند قطع محبت کردم و به جوانانی که هیچ سابقه ای در انقلاب ندارند اما برای آرمانهای امام و انقلاب فداکاری می کنند عشق می ورزم. پس زیر سنگینی اسامی سیاسیون و هنرمندان نمانیم. البته این تتلو که عددی نیست و نباید وقت خود و فضای مجازی را صرف او کنیم. مثل خیلی از سلبریتی ها که پوچ پوچ هستند و عده ای پوچ تر از خود را به بیراهه دعوت می کنند.
نتیجه ی حذف استاد شجریان، استاد سراج و دکتر اصفهانی و امثال این اساتید که به مذاق برخی خوش نیاید می شود تتلو و تتلوها و ... دنیا دار مکافات است، آخرت که بماند...
در ابتدا خواهش میکنم در مورد این فرد از کلمه آقا استفاده نکنید. سواد کم این موجود و سطح بسیار پایین فرهنگی و شعور این موجود از سالها پیش نمایان بود. در یکی از کلیپهاش دیدم که ، فقط به سبب اینکه ازش خواسته اند تا حوله (از باشگاه اومده بوده)را از سرش بدارد و باهاشون عکس بگیره و این موجود نحیف به سبب این موضوع سرما خورده بود، ایشان را(طرفدارانش) را گاو خطاب کرد. بنابراین خاک بر سر این شخص بی هویت که آبروی مارو میبره.
متاسفم برای اون آدمهای بی هویتی که اینقدر حقیرند که اسمشون را به تتلیتی تغییر داده و این به قول دوست عزیزم(ناشناس) اشرف مخلوقات، میشه اسطوره براشون. توروخدا کتاب بیشعوری را بخوانید. به خدا قسم شماها دارید مارو به قهقرا میبرید. به قول مرحوم مادربزگم ، شپش از لحاف کهنه بلند میشه. شما یه آدم حسابی پیدا نمیکنید که رو کله اش خالکوبی کنه>البته محسن چاوشی کاملا استثنا است.کار ایشون یه جور اعتراض بود.نه تقلید کورکورانه از دیگران
#تتل عشقه بقیه اداشو در میارننننننننننننننننن
با سلام و احترام،
اینجانب مایل هستم مراتب انزجار و تنفر شدید خود را از این موجود پلید، کثیف، بی شخصیت، بی ادب، بی تربیت، پست و فرومایه، خبیث، معلوم الحال و ... اعلام کنم.
صِرف این که جناب آقای رئیسی با این ابلیس (تتلو) ملاقات داشته است، قابل سرزنش نیست. این از بزرگواری آقای رئیسی است که این موجود پلید را به حضور پذیرفته است. این معلوم الحال گفته بود که توبه کرده است، بنابراین، لازم بود با او به رافت و مهربانی رفتار شود.
باید قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند و این موجود خبیث را محاکمه کند.
برای آن دخترک "بهار تتلیتی" بسیار متاسفم.
بیاید منطقی بیندیشیم.مشکل کلی رو دریابید که موجب از دست رفتن هویت یک جوان ایرانی میشه.در کل از لحاظ فساد از میانگین جهانی و حتی خاورمیانه از لحاظ فساد اخلاقی خیلی بهتریم ولی نسبت به شعارهامون وسابقه آبا اجدادیمون وضعیت وخیمه. مشکل تتلو وکنسرت نیست مشکل بستری که داره فرهنگ غربی توخالی رو تبلیغ عملی گسترش میده .استاد کانداییم میگفت"25سال پیش وقتی از. کوچه های استانبول رد میشدی پر از کاباره کافه بود ولی الان. خیلی کم شده وحتی محدود به گردشکرا شده"گفتم بعد آتاتورک فساد دامنگیر شد و خانواده از دست رفت مردم ترکیه عبرت گرفتند و به اسلام دست پا شکسته و ادعای امپراطوری اردوغان پناه آوردند....گفتم اگه ایران اینجوری. بشه نمیگذارند به عبرت از تجارب بکشه.بهترین فرصت برای ویران کردن ایرانه.تمدن ایرانی رقیب محکم غرب بوده هست.
سلام این افرادی که میرن تو به اصطلاح کنسرت این فرد نامتعادل واقعا وسیله هستند برای شناخت بیشتر درون و بیرون کثیف این فرد.نه صدا نه قیافه نه شعور نه هنر من بجای تتلو به این گونه افرادی که از ایشون خوششون میاد میگن شما نه عقل دارید نه فهم .دلم برای اون فردی بدبخت میسوزه که میگه تتلو از ته دل برای طرفدارانش میخونه آخه بدبخت کسی که تو روز روشن ریا و دروغ میگه ورنگ عوض می‌کنه از ته دل برای تو میخونه؟چه میخونه صداش که واقعا تهوع اوره
چه حقیرند عده ای که با توهین به شخصیت خودشان به کنسرت همچین موجودی می رن که بعد سفارت یک کشور مجبور باشه برای برائت از این نامتعادل بیانه بده
باید تابعیتش سلب بشه. این هر جا بره بگه من ایرانی هستم باعث ابروریزی هست
به کسی آسیب و آزاری رسونده؟ حق کسی را پامال کرده؟ به مال کسی دست انداخته؟
تتلو عشق مردم ایرانهم تتلو عشق جوانان ایرانه.
این موجود پلید (تتلو) باید به عنوان یک مفسد فی الارض محاکمه شود.
خیلی بیخود کردند که جلوی سفارت تظاهرات کردند. یه عده پولدار پول مفت به دست آورده ارز کشور را برای برنامه هایی که همه می دانیم چه شکلی است می برند هدر می دهند بعد به سفارت معترض می شوند؟
در جواب آقای کیارش باید بگم دست بر قضا همه این خصوصیاتی که شما شمردید ایشون دارن. هم هنر داره هم قیافه داره هم صدا داره هم.... حالا شما خوشت نمیاد امرش جداس. شخصیت هم داشت
دلم برای فرهنگ و ادب کشورم میسوزه که توسط امثال این لجن و طرفدارای جاهلش به بازی گرفته شده... خدا خودش رحم کنه به ملت با این حجم جاهلیت
من مثل رئیسی باشم هفت دفعه تاالان اعدامش کرده بودم .تمام
چکارش دارین بدبخت تتلو عشقه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر