بازدید 5210
۱

یک رستوران متخلف در جاده چالوس پلمب شد

کد خبر: ۸۸۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 29 March 2019

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: یک رستوران در جاده چالوس به علت گرانفروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.

به گزارش «تابناک»، سیامک آقایی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز امروز در گفت و گو با فارس از بازرسی ویژه واحدهای صنفی- خدماتی در نهمین روز سال ۹٨ خبر داد و گفت: طی بازرسی های صورت گرفته یک رستوران بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، تقلب و گرانفروشی متخلف شناخته و پلمب شد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی ها تصریح کرد: در دیگر بازرسی ها نیز مقداری کالای قاچاق در یک واحد صنفی جاده چالوس، کشف و ضبط شد.

این مقام مسؤول در ادامه بیان کرد: امروز هم در راستای طرح ویژه نظارت نوروز 98، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی ادامه داشت که یکی از موارد ویژه نظارتی، گشت بازرسی مشترک از واحدهای طبخ و عرضه غذاست که شامل رستوران ها، تالارها، باغ رستوران ها، طباخی ها، فست فودها و... می شود.

به گفته آقایی پرونده تخلف امروز با هدف صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع داده شده است و برخورد با رستوران های متخلف ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند هر گونه شکایات خود را از واحدهای صنفی- خدماتی از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اگر محكوم است چرا نام ندارد؟!؟!؟!؟!؟!؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار