بازدید 5731

جسد کودک ملایری پس از ۲ روز پیدا شد

کد خبر: ۸۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 28 March 2019

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: پس از دو روز جستجو جسد بی‌جان کودک غرق شده در ۴ کیلومتری رودخانه "حرم آباد" ملایر پیدا شد.

به گزارش «تابناک»، علیمردان طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: سه‌شنبه 6 فروردین دختربچه‌ای 10 ساله بر اثر سقوط در رودخانه "حرم آباد" نزدیک شهر ملایر غرق شد.

وی افزود: حجم این رودخانه بر اثر بارندگی شدید روزهای گذشته افزایش‌یافته و عبور از آن خطرساز بود به همین دلیل مسدود شده بود، اما فردی بدون توجه به این موضوع در تاریکی شب سوار بر موتورسیکلت به همراه دخترش از رودخانه عبور می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: بر اثر این بی‌احتیاطی، موتورسیکلت واژگون شده و پدر و دختر به داخل آب سقوط می‌کنند.

طالبی اعلام کرد: پدر به‌وسیله نیروهای امدادی نجات‌یافته و در ابتدا دچار تشنج شده و توانایی صحبت نداشت و پس از به هوش آمدن گفت که دخترش هم همراه او بوده است.

وی گفت: تیم‌های جستجو و نجات با اطلاع یافتن از این موضوع، عملیات را در اطراف رودخانه آغاز کرده و تا بعد از ظهر امروز با به‌کارگیری تجهیزات و سگ‌های نجات ادامه دادند.

طالبی اعلام کرد: درنهایت پس از دو روز جستجو جسد دختربچه در 4 کیلومتری محل حادثه شناسایی شد و دلیل تأخیر در پیدا کردن جسد هم وجود گل و لای اطراف رودخانه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها