بازدید 2763

توسعه ورزش دانشجویی شهیدبهشتی در سال جدید

کد خبر: ۸۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 27 March 2019

معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی از تدوین برنامه راهبردی حوزه معاونت دانشجویی در فروردین ۹۸ خبر داد و گفت: در سال جدید ورزش دانشجویی توسعه خواهد داشت.

به گزارش مهر، صمد حاج جباری درباره برنامه‌های سال آینده معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برنامه اصلی ما ارتقا سطح زندگی دانشجویی است. در بحث خوابگاه‌ها، بلوک خوابگاهی پسران را تجهیز کردیم و سال ۹۸ فضاهای موجود باقیمانده را نیز تجهیز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ یکی از برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی، توسعه ورزش دانشجویی است بطوری که، سالن‌ها و مکان‌های ورزشی را افزایش خواهیم داد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به افزایش سالن‌های مطالعه دانشجویی افزود: امکانات اتاق‌های دانشجویی را طی یک برنامه سه ساله به روز خواهیم کرد. حدود ۱۵۰ دستگاه یخچال نو برای اتاق‌های دانشجویی خریداری شده و نزدیک به ۱۵۰ تا ۲۰۰ اتاق دانشجویان به میز و صندلی نو تجهیز شده است.

حاج جباری افزود: تجهیزات ورزشی خوابگاه‌ها را نیز افزایش خواهیم داد و تا خرداد سال آینده سالن‌های بدنسازی خوابگاه‌های دانشجویی را ایجاد خواهیم کرد و در بحث تغذیه نیز تجهیزات سنتی را به صنعتی تبدیل خواهیم کرد، سرخ کن‌های صنعتی به آشپزخانه اضافه می‌شود که با کاهش مصرف روغن، سلامتی دانشجویان و اساتید را ارتقا می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: برنامه یک‌ساله حوزه معاونت دانشجویی در فروردین ماه ۹۸ تدوین و به دانشگاه و سازمان امور دانشجویان ارائه می‌شود و تا پایان سال بر اساس آن برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار