بازدید 3218

درمان مصدومان حادثه سیل شیراز رایگان است

کد خبر: ۸۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 26 March 2019

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عیادت از مصدومان حادثه سیل شیراز، گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شیراز، صبح امروز سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجمعی از پزشکان و مقامات استانی از بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز بازدید و دستورات لازم را برای روند درمان مصدومان صادر کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به حادثه دیدگان اظهار داشت: روند درمان مصدومان حادثه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مناسب و به موقع بوده و باید اذعان کرد حادثه دیدگان به‌غیراز اینکه عزیزان خود را ازدست‌داده، خسارت مالی نیز داشته‌اند که باید هر چه سریع‌تر به آنان رسیدگی شود.

مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نحوه رسیدگی به مصدومان در بیمارستان های شیراز تقدیر کرد و افزود: بسیاری از مصدومان در همان ساعات ابتدایی مراجعه با دریافت خدمات درمان از بیمارستان مرخص شدند که این مساله نشان از آمادگی کامل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حادثه بوده است.

نمکی همچنین گفت: روند درمان مصدومان در بیمارستان‌های شیراز به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و پس از مرخص شدن نیز، اقدامات توان‌بخشی برای آنان در نظر گرفته‌شده است.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 110 نفر در حادثه سیل مصدوم شده بودند که در حال حاضر 41 نفر در 3 بیمارستان، شهید فقیهی، نمازی و شهید رجایی بستری هستند و بقیه نیز پس از مداوا از بیمارستان‌های مذکور ترخیص شده‌اند.

110مصدوم مذکور از 4بیمارستان شهید رجایی، شهید دستغیب، نمازی و شهید رجایی خدمات درمانی دریافت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان