بازدید 8950

توضیح سخنگوی سپاه درباره انفجار و رهاسازی آب

کد خبر: ۸۸۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 25 March 2019

سخنگوی سپاه درباره اجرای موفق عملیات انفجار و ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق‌قلا در خط ریل راه‌آهن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به بررسی‌های فنی و کارشناسی انجام شده در اجرای عملیات تخریب و رهاسازی آب در منطقه شمال شهر آق‌قلا و در مسیر خط آهن گرگان - اینچه‌برون تصریح کرد: نیروهای گردان مهندسی و تخریب حضرت ابوالفضل (ع) گروه مهندسی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه به گونه‌ای تخصصی و حرفه‌ای عمل کردند که هیچ آسیبی به خطوط ریلی وارد نشد و با رهاسازی آب انباشت‌شده در منطقه شهر آق‌قلا تدریجاً با شرایط بهتری مواجه و عملیات خدمت‌رسانی نیروهای امدادی نیز با سهولت ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات و فروکش کردن حجم آب، ارتباط شهر آق‌قلا با روستاهای شمال این شهر برقرار می‌شود.

سردار شریف با بیان اینکه این اقدام سپاه موجبات خرسندی و خوشحالی مردم آق‌قلا به ویژه ساکنین روستاهای شمال این شهر و نیز قدردانی علمای اهل تسنن را در پی داشته است، گفت: به رغم برخی شایعات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه این اقدام منجر به زیر آب رفتن گمیشان می‌شود، باید تصریح کرد، عملیات گروه مهندسی سپاه در منطقه هیچ تاثیری در روند سیلاب گمیشان ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان