بازدید 9588

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سوم فروردین ۹۸

سومین روز فصل بهار در حالی آغاز می‌شود که موج بارشی طی روزهای گذشته نیمه شمالی کشورمان را در بر گرفته بود اکنون بارش هایی را در نیمه جنوبی سبب ساز شده و طی روزهای آینده جایش را به موج بارش جدیدی خواهد داد که از غرب کشور ما وارد خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 23 March 2019
از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ سومین روز فصل بهار در حالی آغاز می‌شود که موج بارشی طی روزهای گذشته نیمه شمالی کشورمان را در بر گرفته بود اکنون بارش هایی را در نیمه جنوبی سبب ساز شده و طی روزهای آینده جایش را به موج بارش جدیدی خواهد داد که از غرب کشور ما وارد خواهد شد.
 
بر اساس این پیش بینی ها ضرورت دارد همچنان به آنهایی که قصد سفر دارند توصیه می شود مراقب لغزندگی مسیر باشند پیش از آغاز سفر از وضعیت آب و هوایی مقصد مطلع گردند.

آخرین وضعیت ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و هراز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی  در مورد وضعیت ترافیکی معابر کشور با بیان اینکه در بیشتر محورهای استان هرمزگان بارش باران گزارش شده است، گفت: سطح محور داراب به شیراز در استان فارس نیز به دلیل بارش باران لغزنده است.

وی با بیان اینکه به رانندگان توصیه می شود که در جاده‌های لغزنده سرعت خود را کاهش دهند تا شاهد بروز حوادث نباشیم،اظهارکرد: در محور جنوب به شمال کرج به چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۲ نیز ترافیک سنگین گزارش شده است و در طول محور نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی افزود: جنوب به شمال محورهراز تا محدوده امامزاده هاشم ترافیک سنگین است اما در طول محور ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است. ترافیک در محور تهران به قم نیز در هر دو مسیر پرحجم گزارش شده است.

به گفته وی محورهای ورودی به مشهد اعم از نیشابور و غیره پرحجم است.

رحمانی در مورد معابر و جاده های منتهی به مناطق سیل زده گفت: معابر فرعی آق‌قلا دارای مشکل است که در صدد حل این مشکل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان اظهارکرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سوم فروردین ۹۸

آخرین وضعیت آب و هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در بعد از ظهر امروز (۳ فروردین) برای استان‌های غربی بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز(۳ فروردین) در هرمزگان و جنوب استان کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: فردا (۴ فروردین) ضمن تقویت سامانه بارشی در غرب کشور گستره فعالیت آن به دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و غرب سواحل دریای خزر کشیده می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه به علت شکل‌گیری جریانات جنوبی روی دریای عمان برای بخش‌هایی از مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران همراه با وزش باد با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود،اظهارکرد: فردا (۴ فروردین) شدت بارش در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی دوشنبه (۵ فروردین) در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود همچنین در این روز شاهد بارش‌های پراکنده برای نیمه شرقی خواهیم بود،گفت: سه شنبه (۶ فروردین) در اغلب مناطق کشور به غیر از جنوب شرقی بارش خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود که روز دوشنبه (۵ فروردین) ارتفاع موج در غرب خلیج فارس به ۲.۵ تا سه متر می‌رسد.

وی همچنین در مورد وضعیت جوی تهران گفت: در روز یکشنبه (۴ فروردین) آسمان تهران نیمه ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد و بارش باران خواهد بود و بیشترین و کمترین دما در این روز ۱۸ و ۵ پیش‌بینی می‌شود. در روز دوشنبه (۵ فروردین) نیز آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و در بعضی ساعات رعد و برق و رگبار با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۷ خواهد بود.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود:
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سوم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سوم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سوم فروردین ۹۸
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار