بازدید 5006

گزارش هلال احمر از امدادرسانی به سیل‌زدگان

فعالیت ۵ بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان/امدادرسانی به بیش از ۳۷ هزار حادثه‌دیدۀ سیل در گلستان/ورود ارتش و سپاه به کار یاری‌رسانی
کد خبر: ۸۸۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ 22 March 2019

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، از فعالیت ۵ بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان خبر داد و گفت: یک بالگرد دیگر به این تعداد اضافه خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، محمودرضا پیروزی عصر امروز در بدو ورود به استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده گلستان از طریق زمین، هوا و دریا شروع شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، پنج بالگرد در استان در حال فعالیت است و مقرر شده یک بالگرد دیگر نیز به این تعداد اضافه شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا زمانی که مردم به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

پیروزی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: اسکان موقت حادثه‌دیدگان و توزیع اقلام امدادی و غذا در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم خواهیم بود.

ورود ارتش و سپاه به کار یاری‌رسانی

در همین حال، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، درباره وضعیت امدادرسانی به حادثه‌دیدگاه مناطق سیل‌زده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر پیوندی گفت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۷ تا صبح دوم فرودین ۹۸ به ۳۷ هزار و ۳۶۳ حادثه‌دیدۀ سیل در استان گلستان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، شش هزار و ۲۴۷ نفر اسکان موقت داده شده‌اند و تا این لحظه شش هزار و ۱۲۸ بسته مواد غذایی بین حادثه‌دیدگان سیل توزیع شده و امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

پیوندی همچنین در حساب کاربری خود در توئیتر، از یاری‌رسانی ارتش و سپاه در مناطق سیل‌زده خبر داد و نوشت: با توجه به نیاز منطقه سیل‌زده به ماشین‌آلات سنگین، ارتش و سپاه نیز به یاری ما در استان گلستان آمده‌اند. امیدوارم به‌زودی با همکاری همه دستگاه‌های امدادی، منطقه سیل‌زده گلستان نیز از وضعیت بحرانی خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها