بازدید 5466

فرمانده جدید استقلال بعد از جدایی امید ابراهیمی

کد خبر: ۸۸۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 18 March 2019

عادت کرده بودیم که در میانه میدان استقلال شاهد بازی‌های درخشان امید ابراهیمی با روحیه و جنگندگی مثال زدنی او باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیمی در تابستان آبی پوشان غافلگیر کرد و تصمیم گرفت که به خاطر درآمد بیشتر استقلال را ترک کرد و راهی لیگ ستارگان قطر شد. پیش بینی می‌شد که خط میانی استقلال با جدایی این ستاره محبوب خود به مشکل بخورد و در چند بازی هم اینگونه شد و صدای اعتراض هواداران تیم آبی پوش در اعتراض به کم کاری باشگاه به گوش رسید، اما رفته رفته جای خالی او پر شد و الان دیگر کسی دلتنگ ابراهیمی نیست.

با جدایی ابراهیمی فرشید باقری به همه کاره آبی پوشان در میانه میدان در فاز دفاعی تبدیل شده است. باقری ابتدا مورد توجه پرسپولیس و برانکو قرار گرفت و با این تیم هم قرارداد داخلی امضا کرد، اما به یکباره سر از استقلال درآورد. او ابتدا عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و صدای اعتراض هواداران را هم درآورد، اما طولی نکشید که به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار تبدیل شد.

باقری الان از بهترین بازیکنان استقلال است و نقش یک فرمانده مقتدر را در میانه میدان به خوبی ایفا می‌کند. او با توجه به قامت بلندی که دارد ضربات سر را خیلی خوب می‌زند و برابر العین هم تک گل تیمش را به ثمر رساند. او شوت‌های دقیقی از راه دور می‌زند و برابر سپیدرود هم به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد و گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده است.

درباره این هافبک دفاعی باید این را هم بگویم که او در بازیسازی هم به تیمش کمک می‌کند پاس‌های قطری و عرضی دقیقی برای مهاجمان و هافبک‌های کناری ارسال می‌کند و همه نشان‌های یک هافبک دفاعی خوب را دارد و استقلال با درخشش این بازیکن دیگر امید ابراهیمی را به فراموشی سپرده است و باید هم چنین بازیکنی مورد علاقه شفر و هواداران باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان