بازدید 6007

خرید تور ارزان استانبول

کد خبر: ۸۸۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 17 March 2019

استانبول بزرگترین شهر ترکیه، شهری تاریخی است. این شهر دیدنی هفتمین شهر بزرگ و پرجمعیت در اروپا است. استانبول دارای ویژگی منحصر به فردی است؛ نیمی از آن در اروپا و نیمی دیگر در آسیا قرار دارد و  پلی به نام بسفر این دو بخش را از یگدیگر جدا کرده است همین ویژگی موجب شده سالانه حجم زیادی از گردشگران را به خود جذب کند. می توانید با خرید تور ارزان استانبول با کمترین هزینه از بهترین امکانات لذت برده و تجربه ای فوق العاده را در این شهر تاریخی بدست آورید. با خواندن این مقاله با بناهای تاریخی، هتل ها، رستوران ها و غذا های استانبول آشنا خواهید شد و می توانید در زمان کم بهترین بهره را برده و از دو قسمت اروپایی و آسیایی استانبول دیدن کنید.

تور ارزان استانبول

شهر استانبول به دلیل بنا های تاریخی نظیر مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا یکی از شهرهای بزرگ گردشگری جهان می باشد که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که با تور ارزان استانبول از تمام کشورهای جهان به این شهر سفر می کنند. یکی از مهم ترین مواردی که در تمام سفرهای خود چه در داخل شهر و کشوری که در آن زندگی می کنید و چه کشورهای خارج از منطقه زندگی خود  می بایست مد نظر داشته باشید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را برای خود به ارمغان آورید، موضوع اقامت و مکانی است که در مدت زمان سفر خود با تور ارزان استانبول قرار است در آنجا اقامت داشته باشید.

هتل های تور ارزان استانبول

شهر استانبول به دلیل اینکه از شهرهای توریستی و مورد علاقه بسیاری از گردشگران می باشد برای رفاه حال افرادی که به این شهر از کشور ترکیه سفر می کنند و برای بهبود اقتصاد گردشگری خود هتل های بسیاری را طراحی کرده است که هر یک از این هتل ها با توجه به بودجه های مختلف در نظر گرفته شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین می توان اینگونه عنوان کرد که یکی از مهم ترین خصوصیاتی که شهر استانبول دارد این است که هتل های بسیاری از جمله هتل های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره بسیاری در سرتاسر این شهر وجود دارند. هتل های معروفی که در نزدیکی فرودگاه های این شهر از جمله فرودگاه آتاتورک قرار گرفته، هتل هایی که در مرکز شهر واقع شده اند و هتل هایی که در سایر نقاط شهر و در نزدیکی جاذبه های گردشگری استابول قرار دارند، همگی ارائه دهنده امکانات مختلفی با توجه به بودجه مسافرین می باشند. . در ادامه به چند نمونه از این هتل های استانبول اشاره کرده ایم.

  • هتل های 3 ستاره استانبول: هتل ازبک، هتل مارینم، هتل نیزام
  • هتل های 4 ستاره استانبول: هتل آوانتگارد، هتل کریستال، هتل گرند هالیک، هتل سیتی سنتر، هتل مارمارا
  • هتل های 5 ستاره استانبول: هتل گرند جواهر، هتل لیونل، هتل هیلتون بومونتی، هتل تایتانیک بیزینس

هتل آوانتگارد استانبول

هتل آواتگارد یکی از هتل های 4 ستاره معروف برای اقامت تور ارزان استانبول می باشد که در شلوغ ترین میدان این شهر یعنی میدان تقسیم واقع شده است. فاصله این هتل معروف استانبول تا مترو و خیابان های اصلی تنها 6 دقیقه می باشد و از جمله هتل هایی است که در قرن 15 میلادی در شهر استانبول تاسیس شده است. اتاق ها دارای هوای گرم و مرطوب بوده که میتوان گفت دمای یکنواختی ندارد که برای مسافران و گردشگران غیر قابل تحمل باشد. حمام های این هتل از سنگ های مرمره ساخته شده اند. از دیگر ویژگی های این هتل معروف استانبول داشتن وای فای رایگان، صبحانه رایگان، تلویزیون، کافی شاپ، استخر آب گرم سرپوشیده، سونا، اتاق بخار و سالن بدنسازی می باشد.

غذاهای خیابانی استانبول  


استانبول مرکز فرهنگی ترکیه است که در آن خلاقیت معاصر و تاریخ فریبنده با هم تلفیق شده اند. گوشت گاو، گوشت گوسفند، مرغ، برنج، لوبیا و سایر سبزیجات از غذاهای اصلی ترکیه هستند و میانگین هزینه غذا از 20 تا 50 لیر می باشد. بر اساس سنتی قدیمی، در نام بسیاری از غذاهای ترکیه، نام یک منطقه یا شخص وجود دارد. برای مثال، آدانا کبابی، از منطقه آدانا در جنوب ترکیه است. اسکندر کبابی گوشت چرخ شده است که توسط دستور اسکندر افندی که در بورسا زندگی می کرد پخته شده بود. اگر علاقمند به غذاهای تند هستید، می توانید به قسمت غربی ترکیه منطقه آنتپ سری بزنید، زیرا اکثر غذاهای آن منطقه تند هستند. با خرید تور ارزان استانبول می توانید در کنار تفریح از غذاهای متنوع خیابانی ترکیه لذت ببرید. گوشت، ماهی و شیرینی گیاهی و سوپ گیاهی پایه اصلی غذاهای خیابانی ترکیه بوده و قیمت آنها از 1.5 لیتر شروع می شوند. کنیا پیداسی، بورک و دلمه آنتپ اوسولو از غذاهای معروف و محبوب خیابانی ترکیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس