بازدید 11471

واکنش عجیب سناتور استرالیایی به حمله نیوزیلند

کد خبر: ۸۸۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 15 March 2019
سناتور استرالیایی در بیانیه‌ای عجیب، علت وقوع حمله تروریستی یک سفیدپوستِ نژادپرست در نیوزیلند را مهاجرت مسلمانان به این کشور خواند و اظهارات تندی علیه اسلام و مسلمانان بیان کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سناتور فریزر آنینگ سناتور استرالیایی در بیانیه‌ای عجیب درباره حمله تروریستی نیوزیلند علت این حمله نژادپرستانه را مهاجرت مسلمانان به این کشور و برنامه مهاجرتی دولت نیوزیلند که به مسلمانان اجازه میدهد وارد کشور شوند خواند!

وی در ابتدای بیانیه خود با بیان اینکه من با هر نوع خشونت در هر جامعه‌ای مخالف هستم، گفت: من همیشه همه اقدامات مسلحانه را محکوم می‌کنم.

فریزر در عین حال گفت: مثل همیشه گروه‌های چپ و رسانه‌ها می‌خواهند ادعا کنند که علت حمله امروز و تیراندازی قوانین مربوط به حمل سلاح و یا دیدگاه‌های مربوط به ملی گرایی است. اغلب آن‌ها سکوت می‌کنند یا درباره «حملات گرگ تنها» و «بیماری روانی» صحبت می‌کنند و هیچ صحبتی از اسلام نمی‌کنند. اما همه این‌ها بی اساس هستند.

وی در ادامه مدعی شد؛ علت واقعی خونریزی در خیابان‌های نیوزیلند برنامه مهاجرتی است که به مسلمانان دیوانه اجازه می‌دهد به نیوزیلند مهاجرت کنند.

در ادامه این بیانیه جانبدارانه و نژادپرستانه آمده است؛ بگذارید شفاف باشیم، درحالیکه مسلمان‌ها امروز قربانی شدند، اما معمولا آن‌ها خودشان مجرم هستند. در سراسر جهان مسلمانان به اسم اعتقاداتشان مردم را میکشند. واقعیت این است که اسلام مانند ادیان دیگر نیست؛ این مذهبی است که هم ردیف فاشیسم است. آن‌ها مردم را می‌کشند و به خاطر اعتقاداتشان خودشان را سرزنش نمی‌کنند.

ظهر امروز جمعه به وقت محلی (بامداد به وقت تهران) رسانه‌های نیوزیلندی از وقوع حمله مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند.

حدود دویست نفر در حال ادای نماز جمعه در این دو مسجد بودند که تروریست‌ها به سمت آن‌ها آتش گشودند.

یکی از مهاجمان یک شهروند ۲۸ ساله استرالیایی است.

بنابر گزارش شبکه خبری راشاتودی، وی طی بیانیه‌ای ۷۳ صفحه‌ای که قبلا آن را نوشته است وعده داده تا به گفته خود با «مهاجمان مسلمان» مبارزه کند. اندکی پیش از این حملات، در این بیانیه او به وعده خود در اقدام علیه مسلمانان اشاره کرده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که این فرد تحت تاثیر «آندرس برویک» تروریست مشهور نروژی قرار داشته است که ۷۷ نفر را در سال ۲۰۱۱، در نروژ کشت و به حبس ابد محکوم شد.

براساس گزارش‌های رسمی، تا کنون ۴۸ نفر کشته و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند و در بیمارستان بستری هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل