بازدید 39566
آخرین تحولات خاورمیانه؛

شرط آمریکا برای معامله با ایران/ هراس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو/واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا/انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری‌ها در ادلب سوریه

واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا، تهدید کاخ سفید به وتوی قطعنامه پایان حمایت از جنگ یمن، انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری‌ها در ادلب سوریه و ترس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه بوده اند. در این میان، باید به شرط آمریکا برای معامله با ایران نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 15 March 2019

واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا، تهدید کاخ سفید به وتوی قطعنامه پایان حمایت از جنگ یمن، انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری ها در ادلب سوریه و ترس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه بوده اند. در این میان، باید به شرط آمریکا برای معامله با ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ برخی منابع دیپلماتیک آمریکایی گفته‌اند، احتمالا واشنگتن به شرط کاهش خرید، معافیت تحریمی واردکنندگان نفت ایران را تمدید خواهد کرد.

در پی ناکامی واشنگتن در «به صفر رساندن صادرات نفت ایران» دو منبع آگاه روز پنجشنبه اعلام کردند، آمریکا در نظر دارد از ماه می (اردیبهشت) صادرات نفت ایران را حدود ۲۰ درصد کاهش داده و به زیر یک میلیون بشکه در روز برساند.

بنا به گزارش «رویترز»، این منابع همچنین تأکید کردند، واشنگتن قصد دارد این هدف را با درخواست از کشورهایی که از ایران نفت خریداری می‌کنند، برای کاهش واردات نفت از ایران محقق سازد و به آنها نیز وعده خواهد داد با اجرای این درخواست از تحریم‌های آمریکا معاف خواهند بود.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد در نهایت صادرات نفت ایران را متوقف کند و با این کار منابع اصلی درآمدی ایران را هدف گرفته است.

شرط آمریکا برای معامله با ایران/ هراس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو/واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا/انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری‌ها در ادلب سوریه

بنا بر این گزارش، آمریکا احتمالا معافیت‌های تحریمی برای بیشتر کشورهایی که از ایران نفت خریداری می‌کنند ـ از جمله چین و هند ـ در ازای پایبندی به کاهش واردات به زیر یک میلیون بشکه در روز تمدید خواهد کرد؛ این در شرایط کنونی به معنای کاهش ۲۵۰ هزار بشکه در روز کمتر از میزان فعلی خواهد بود. در حال حاضر صادرات نفت ایران روزانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز است.

یکی از منابع رویترز تأکید کرد: هم اکنون هدف، کاهش صادرات نفت ایران به زیر یک میلیون بشکه در روز است؛ ضمن اینکه دولت ترامپ نگران فشار برای قطع کامل صادرات نفت ایران در کوتاه مدت است و این نگرانی از این بابت است که مبادا این کار منجر به افزایش قیمت جهانی نفت شود.

واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص وضعیت حقوق بشر در دیگر کشورها گفت: آمریکا در حالی با انتشار گزارش سالانه حقوق بشری، انگشت اتهام را به سوی وضعیت حقوق بشر سایر کشورها نشانه می‌رود که خود پرونده سنگینی از نقض حقوق بشر در داخل و خارج از سرزمین‌هایش دارد و همواره از سوی بسیاری از دولت‌ها، افکار عمومی و سمن‌های بین المللی و فعالان و شخصیت‌های حقوق بشری، سازمان ملل متحد و گزارشگران ویژه این سازمان، و حتی در درون آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

قاسمی افزود: موارد مورد اشاره در این گزارش در ارتباط با وضعیت حقوق بشر در کشورمان نیز تحلیل‌ها و برداشت‌های سیاسی، مغرضانه و نادرست از برخی رویدادهای حقوق بشری در ایران است که آمریکا با کارنامه‌ای سیاه و غیرقابل دفاع در حقوق بشر، قطعاً صلاحیت پرداختن به آنها را ندارد.

شرط آمریکا برای معامله با ایران/ هراس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو/واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا/انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری ها در ادلب سوریه

سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد: دولت آمریکا به رغم توسل به یکجانبه گرایی و اتخاذ سیاست‌ها و رفتارهایی مغایر با استاندارهای بین المللی حقوق بشری و بی توجهی به احکام محاکم بین المللی و نظر نمایندگان و گزارشگران بین المللی حقوق بشر سازمان ملل متحد، همچنان با قلدرمابی، زورگویی و نیرنگ و فریب کاری سیاست استفاده ابزاری از حقوق بشر برای تعقیب اهداف کاملاً سیاسی و اعمال فشار و تضعیف ثبات، امنیت و توسعه کشورهای مستقل را دنبال می‌کند.

قاسمی در پایان با اشاره به اعمال تحریم‌های یکجانبه از سوی آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: دولت آمریکا بزرگترین ناقض گسترده حقوق بشر ملت ایران بوده است. آمریکا با تحمیل تحریم‌های غیر قانونی یکجانبه فرامرزی، از هیچ اقدامی در نقض حقوق اتباع ایرانی کوتاهی نکرده و برخلاف حقوق بین الملل و بویژه اسناد بین المللی حقوق بشری، و با بی توجهی به احکام دیوان بین المللی و نظر نمایندگان و گزارشگران مستقل بین المللی، بر سیاست تشدید تحریم‌ها و نقض گسترده و فاحش حقوق بشر ملت ایران به صورت کینه توزانه ای اصرار دارد.

تهدید کاخ سفید به وتوی قطعنامه پایان حمایت از جنگ یمن

کاخ سفید در واکنش به رأی مثبت سنای آمریکا، مبنی بر لزوم توقف حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن، به تهدید متوسل شد و حق وتوی ریاست جمهوری را به رخ کشید.

کاخ سفید مدعی است آمریکا هیچ دخالتی در خصومت‌های رایج در یمن ندارد و قطعنامه سنا ناقص و حتی غیرقانونی است.

گفتنی است، روز چهارشنبه، سنای آمریکا طرح پایان دادن به حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن را تصویب کرد. این طرح با ۵۴ رأی موافق و ۴۶ رأی مخالف به تصویب رسید و اکنون باید در مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت کرسی‌های آن در اختیار دموکرات‌هاست به رأی گذاشته شود.

همچنین باید گفت، ایالات متحده از حامیان اصلی ائتلاف سعودی در تجاوز به یمن است. در این تجاوز که نزدیک به چهار سال از آغاز آن می‌گذرد، هزاران تن از مردم یمن شهید و زخمی شده و آسیب زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری‌ها در «ادلب» سوریه

جنگنده‌های روسی، عملیات جدیدی علیه تکفیری‌ها در «ادلب» سوریه انجام داده اند. جنگنده‌های روسی در جریان این عملیات، یک انبار تسلیحات متعلق به تروریست‌های تکفیری را بمباران کردند.

منابع سوری اعلام کردند، در این عملیات، بزرگترین انبار تسلیحات تکفیری‌ها در مرکز ادلبهدف قرار گرفته و منهدم شدند.

این عملیات در منطقه حمیمیم انجام شد و طی آن انباری که تکفیری‌ها در آن موشک و دیگر تسلیحات را نگهداری می‌کردند و با آن مواضع روسیه را هدف قرار می‌دادند، کامل منهدم شد.

هراس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو

پس از آنکه برخی رسانه‌ها شامگاه پنجشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر حملات موشکی در شهر تل‌آویو خبر دادند، ساعتی پیش اعلام شد که دو موشک به این شهر شلیک شده است.

به گزارش ایسنا، شلیک دو موشک به تل‌آویو (پایتخت رژیم صهیونیستی) شامگاه پنجشنبه (۲۳ اسفند) موجب به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهر و فرار مردم به سمت پناهگاه‌ها شد.

یکی از این موشک‌ها به منطقه جوش دان اصابت کرده و موشک دوم نیز بر اساس اعلام منابع صهیونیست در منطقه بر این شهر فرود آمده است.

شرط آمریکا برای معامله با ایران/ هراس در اسرائیل با شلیک دو موشک به تل آویو/واکنش ایران به گزارش سالانه کمیته حقوق بشر آمریکا/انهدام بزرگترین انبار تسلیحاتی تکفیری ها در ادلب سوریه

العالم به نقل از شبکه المنار خبر داد، در جریان شلیک این دو موشک به تل‌آویو ده‌ها تن زخمی شده‌اند.

یک منبع آگاه در جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با المنار، ضمن رد کردن مسئولیت این حمله موشکی توسط این گروه، اعلام کرد که جهاد اسلامی از نزدیک تحولات را زیر نظر دارد.

موشک‌های شلیک شده از غزه با عبور از سامانه گنبد آهنین به تل‌آویو اصابت کرده است. پیش از انتشار اخبار تکمیلی، منابع فلسطینی گزارش دادند که سه موشک از غزه به طرف تل آویو شلیک شده که حداقل یکی از آنان رهگیری و منهدم شده است.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارونوت از جلسه بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) با فرماندهان ارتش در دفتر وزارت دفاع خبر داده است. رژیم صهیونیستی حماس را مسئول شلیک موشک‌ها به تل‌آویو دانسته است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که سامانه گنبد آهنین سه موشک را که از نوار غزه شلیک شده، رهگیری کرده و موشک چهارم به منطقه غیرمسکونی در سدیروت شلیک شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴۸
بنده قبلا هم شروط خود را به امریکا اعلام کرده ام و در نامه ای به مقامات دشمن نوشتم که البته خوانده نشد. 3 شرط گذاشتم برای قبول امریکا:
اول اینکه باید ترامپ به تهران بیاید و رسما عذرخاهی کند و همینجا توبه کند و خود را تسلیم دستگاه غضایی کند تا محاکمه و اعدام شود.
دوم اینکه امریکا تمام تسلیحات های خود را به دریا بریزد و جلیقه زردهایش را برسمیت بشناساند
سوم اینکه ارزش دلار را هر روز تغییر ندهد و آنرا ارزان کند مثلا 100تومان. تا همه بتوانند ارزان بخرند
چهارم اینکه خواننده های مبتذل را که فرهنگ ما را تحدید میکنند را به دستگاه غضایی تهویل دهد تا دادگاهی و اعدام شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
داداش چی میزنی حالت خیلی بده.
احسان
| Germany |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دستگاه قضایی ، نه غضایی
تهدید ، نه تحدید
جلیقه زرد ها ،فرانسوی هستند ،نه امریکایی
پیداس ساندیس خوری ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
چیزی که مشخصه اینه که از اقتصاد سر رشته ای نداری. وگرنه می دونستی ارزش ریال در مقابل دلار به سیاستهای ارزی خودمون بستگی داره نه آمریکا و ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
صحیح است صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
آقا نعمت قبل از شرط گذاشتن برای آمریکا کمی زبان فارسیت را بهتر کن که ترامپ بهت نخنده......عذرخاهی-- تحدید-- تهویل-- غضایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
نعمت جان تو منو کشتییییی فقط میام تابناک که کامنتهای حضرتتان را بخوانم
ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
این که شد 4تاشرط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دکتر نعمت شروط دکتر عباسی هم بهش اضاف کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
شما مگه این شلنگ و تخته های
لس آنجلس را خواننده می
.... دونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
نعمت جان دیگه اون قرص زردا رو نخور قطعشون کن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
باشه خیلی خوشمزه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کاخ سفید هم حسینیه بشود
مجسمه آزادی هم محجبه شود
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دقیقا
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
خیلی باحال بود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
فکر کنم عزیزانی که کامنت گذاشته اند باید قرص هایشان را بیشتر کنند تا شاید فهم این مطلب که این آقا نعمت در حال مراح هستند در جان و تنشون پدیدار بشه، امان از فهم کم و ادعای زیاد،،، علی الخصوص اونی که داره بحث اقتصادی میکنه!!!!! علم اقتصاد رو میکشه وسظ!!!!! اون یکی که داره غلط دیکته ای میگیره!!!!! خداییش خوب گفتند قبل از اظهار هر جمله ای باید کلی فکر کرد!!!
تقریباً نود درصد کانتهای اولی نشان از مخالفت بی دلیل با هرچیزی رو داره!!!!!!!!!! ولی کلی خندیدم خدا عوضتون کنه اوخ نه عوضتون بده
نیکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
آفرین دکتر
داش غلام هشتپا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
آق نعمت به جوونی ترامپ رحم کن نومزد داره اونم چه نومزد حقی
دکتر نظری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
من هم دکترای اختصاد از دانشگاه سوربن امریکا دارم. کاملا مخالف نظرشما هستم آقای دکتر نعمتی
مگر امریکا نرخ دلتر را تعیین میکند؟؟؟
مدیریت خود کشورهاایراد دارد. همانهایی که دم از مذاکره میزنند و میگویند باید پالرمو تصویب شود دلار را گران کرده اند
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
در پاسخ به اقا رضا: 15:33 خیلی پیش میاد که اتفاقی یه مطلبی رو تو یه سایتی می خونی و بعد هم دوست داری نظر خودت رو بدی و یا نظر دیگر کاربران رو جویا بشی، اما بعضی سایت ها هم بازدیدکنندگان ثابت خود رو دارن و البته کسانی که همیشه پای ثابت نظر دادن هستن. کامنت هایی که به اسم نعمت ثبت میشه رو خیلی وقته که می بینیم. اول با دید شوخی و خنده بهش نگاه می کردم اما یواش یواش دیگه داره بی مزه میشه. متاسفانه ما عادت کردیم همه چی رو به شوخی و مسخره و مزاح بگیریم. من شک ندارم اون بنده خدایی هایی که از این آقای نعمت ایراد گرفتن مانند همون کسی که در مورد اقتصاد نظر داده و ... هیچکدوم قبلا کامنت های این آقای نعمت رو ندیدند.برای همین اینجوری نظر دادن. در هر صورت باید یاد بگیریم هر سخنی جا و مکان خاص خودش رو داره.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
به نظرت خیلی ادم باحالی هستی؟!مثلا به این هزل و لودگی اشکارر میگی طنز سیاسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
یه عده هنوز فرق کامنت شوخی رو با جدی متوجه نمیشن، خیلی ناراحت کننده است
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
قشنگ از بی‌مرگی و پیگیر بودن بیخودی(مودبانه سیریش!)معلومه که خیلی راه رفتی خسته ای نعمت،خسته!از کمپ اشرف تا پاریس و تیرانا و این اواخر ورشو،ساندویچتونم که از جیب بنیامین و جان و رودی زدی در بدن،مسموم بوده،علاوه بر جهاز هاضمه،قوای عقلیه!ت هم بدجور مختل شده،ادم بهتره تو کاری که انجام میده کمی وارد باشه،مثلا اگر تو کار طنز خواستی بری برو چهارتا حسابیشون رو مرور کن،از نبوی یا سیارسریع یا زرویی یا فومنی مثلا،البته من لزوما با عقاید نامبردگان موافقت تام ندارم اما لااقل کارشونو بلدن،لودگی و خودفروختگی و غرب رو خدا دونستن،،نشانه فرهیختگی نیست،علامت پرریختگیه!اقای مرعوبالسلطان،از جناح مزاحمین خلق!
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
نعمت جون اینجوریه ؟ پس بگیر که اومد . مرگ بر کل کرۀ زمین با تمامی قاره ها ، اقیانوسها ، کوهها و تمام موجودات زنده اش به غیر از خودمون و سه کشور دوست . مرگ بر بقیه کره زمین که بعد از مردنشون همش بما برسه حال کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
رضا جان شما هم قرصت رو بخوری بد نیست. منم می دونم ایشون این مطالب را به طعنه نوشته ولی اینکه گفته ارزش دلارش رو تغییر نده معلومه فکر می کنه این آمریکاست که قیمت دلارش رو بالا می بره و نمی دونه که دولتهای ما بخصوص دولت فعلی با بالابردن نقدینگی به میزان روزانه هزار میلیارد تومان باعث کم شدن ارزش پول ملی شده اند.
مهدی
| Germany |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
نعمت زبان خیلی از مسئولان را بکار میبرد وخود هنری است
ولی بهتر است که این پست برای ایشان حفظ شود چون حال میدهد !و دیگران سعی کنند معمولی و منطقی نظر بدهند.
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
در پاسخ به دوستانی که به پست اقا نعمت انتقاد کرده اند با عرض پوزش ،باید بگم :((درک سخن طنز و کنایه کمی مغز می خواهد.)).
اینجور که من از خبر های سایت تابناک فهمیدم ما در کل دیگه اقتصاد مون داره پرواز میکنه و از سخنان گهر بار افای عباس که فرمودن یه دلار دادیم هزار دلار گرفتیم به حدی خوش به حالم شد که نگو یعنی رشد اقتصادی چند صد برابر به همین خاطر متوجه شدم گرانی پراید بی دلیل نبوده چون هر پراید وداردن چنده ملیون به کشورهای اون طرفی میفروشن و خلاصه اینکه داریم پرواز میکنیم خوش به حال همه هم وطن های عزیزم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
آقای دکتر نظری دانشگاه سوربن تو فرانسست نه امریکا
سلام،گرچه مطالب شما به طعنه گفته شده،اما،شرط خواندن ان نیز،گذراندن یک دوره کامل دستور زبان فارسی و تمرین دیکته توسط شما دوست عزیر خواهد بود.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
یعنی متوجه نشدی از روی عمد اینجور نوشته
آقانعمت اول یادبگیر دستگاه قضایی چطورمینویسن بعدشرط ببند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کاملا" مشخصه نعمت مخصوصا" کلمات را اشتتباه نوشته. ولی بطور کلی ما خوبیم ، ما برحقیم ، همه دنیا اخ هستند باید از نقشه جغرافیا و روی زمین به فرمان ما محو شوند.
اقا نعمت سر کارتون گذاشته
برای اینکه خریداران نفت ایران تحریم نشوند ۲۰درصد کمتر بخرند تا۶ماه دیگر مشمول معافیت از تحریم شوند حتما۶ماه دیگر هم باید۲۰درصد کمتر بخرند...این روند اگر پیش برود درامد نفتی صفر خواهد شد.
از کی تا به خال ، خط و نشون شده شرط؟
به دیگران گفته اگه کاهش خرید ندید ، دیگه معافیت بهتون نمیدم . اصلا با ایران صحبتی نکرده که ذوق زده شدی
اقانعمت تو را داریم غمی نداریم!!!
مسلما اگر ترامپ از مواديكه نعمت ها استفاده ميكنند زده وبه ايران بياييد نظر اقا نعمت تامين خواهد شد
نعمت به عمد غلط املایی نوشته حرفاشم خیلی خوبه
منم نظرم اینه کل سیستم دنیا غلطه و سیستم توزیع گوشت یخی خودمون از همه بهتره بیاییم جهاد کنیم و کل دنیا رو با توزیع گوشت یخی به عدالت و سربلندی که خاص ملت ۷ودمونه مفتخر کنیم باشد که ملانیا و ترامپ هم تو صف خرید مراید و گوشت و مرغ یخی ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
احسنت چقدر لطف کردی ولی نفرمودی ملانیا باید روسری سرش بگذارد یا می تواند بدون
احسان رضاییان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
عمرا جهانیان جهانخوار این سیستمهای پیشرفته عدالت محور مارو درک کنن و بتونن پیادش کنن.قطعا ملانیا ترامپ هم باید با حجاب بیاد تو صف و کارت ملیشم بیاره
اقا نعمت ، نعمتی
مادراين كشورهم افراد ضد اسلام داريم كه بحساب خودشان ميخواهنداسلامً را ازكشوربيرون كنند هم افراد ضد ايران داريم كه ميخواهند كشور بالكانيزه شود علاوه براين افرادى هستندكه ايران وايرانى را د جايگاهى نازل ميبينند و اينكه ايرانى ها ميتواننددرجهانكنونى سرى درميان سرها داشته باشند باورندارند وكارى جز مسخره كردن دستاورد هاى غول اساى اينمردم را ندارند واين افراد حاميان قدرت مندىدرخارج از مرز هاكه با اصل وجودى ايران مشكل دارند نيز دارا مى باشند ولى با تمام اين احوال پيروزى ازان مردم پرتلاش اميوار ايران قدرتمند است
نتاقض تا کجا مردم را احمق قرض کرده اید از یک سو میگویید منابع صهیونیست!!! گفته اند موشک اصابت کرده ودر پایان میگویید ارنش صهیونیستی کقته 3موشک بوده ودر هوا رهگیری شده است که معنی آن اینست که اصابت نکرده است.
دوتااونهاموشک زدن ،فرداپس فرداقیمت دلاراینجامیره بالاوقیمت اجناس دوباره گران میشه
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
صدرحمت به سانسوروسیما،کامنت راترکوندی ،حداقل درست سانسورکن
یعنی متوسط بهره هوشی ایرانیان من رو کشته که اکثرشون نفهمیدن نعمت داره شوخی می کنه! این از عوارض فرار مغزهاست دیگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل