بازدید 4794

انتقاد یک نماینده از تاخیر تعیین دستمزد کارگران

کد خبر: ۸۸۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 14 March 2019

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شورای حقوق و دستمزد هرچه سریعتر میزان افزایش حقوق کارگران برای سال ۹۸ را مشخص کند.

به گزارش «تابناک»، محمدابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تا امروز میزان افزایش حقوق کارگران از سوی شورای دستمزد مشخص نشده، گفت: همین مسئله باعث نگرانی و بلا‌تکلیفی کارگران شده است؛ لذا ضروریست هر چه سریعتر میزان افزایش حقوق آنها مشخص شود.

وی با بیان اینکه بهتر است تا هر چه سریع‌تر شورای عالی حقوق و دستمزد تشکیل جلسه دهد و دستمزد کارگران را تعیین کند، افزود: بی‌توجهی و بی‌تفاوتی مراجع تعیین کننده حقوق کارگران مانند شورای حقوق و دستمزد و وزارت کار جایز نیست و باید هر چه سریعتر تکلیف این قشر را مشخص کنند تا آنها از نگرانی خارج شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس با تأکید بر اینکه با بالا رفتن قیمت ارز و تورم حقوق کارگران کفاف زندگی آنها را نداده و قدرت خرید آنها به شدت کاهش یافته است، ادامه داد: حقوق کارگران باید به میزانی افزایش یابد که آنها کمتر تحت فشار قرار گیرند.

رضایی اظهار داشت: امیدوارم تا جلسه شورای حقوق و دستمزد هر چه زودتر تشکیل شده و نماینده کارگران و کارفرمایان درباره میزان افزایش حقوق‌ها به نتیجه رسیده و حقوق کارگران نیز تعیین تکلیف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار