بازدید 18238
هزار و پانصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مجلس خبرگان به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد بود؟/شناسایی تهیه کننده بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق»/تملق گویی گلزار برای مدیر شبکه سه/آیا احمدی‌نژاد استقلالی است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شکایت همسر سیدامامی از سرپرست دادسرای اوین/خبرهای عارف از حصر/یک جاسوس از زندان اوین نامزد انتخابات لبنان شد!/ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 13 March 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
درخواست محمود صادقی از رئیسی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی از رئیس قوه قضائیه خواست تا به موضوع بازداشت فعالان محیط زیست ورود کند. «محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود و در پاسخ به توییت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی قوه قضاییه نوشت: «لطفا در قضیه بازداشت فعالان محیط زیستی هم ورود بفرمایید؛ یکی از آن‌ها در جریان بازداشت موقت جانش را از دست داد. با فرض اینکه خودکشی هم کرده باشد آیا مسئولان ذی ربط مسئولیت ندارند؟ به جای پاسخگویی همسرش را ممنوع الخروج کرده اند!».

شکایت همسر سیدامامی از سرپرست دادسرای اوین

مریم مبینی همسر کاووس سیدامامی از متهمان پرونده محیط زیست، از سرپرست دادسرای امنیت (اوین) به دادسرای انتظامی قضات شکایت کرد. پیام درفشان وکیل مدافع همسر کاووس سیدامامی با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: موکل بر اساس دستور صادره از سوی سرپرست دادسرای امنیت، از همان ابتدای مطرح شدن پرونده محیط زیست، ممنوع الخروج شده و با صدور دستورهای بعدی این وضعیت استمرار یافته است. این وکیل دادگستری افزود: در این مدت، در تمام مواردی که موکل به مرجع قضایی یا ضابطان برای تحقیق مراجعه کرده، تحت عنوان مطلع بوده و با وجود داغدار بودن، در تمام موارد با مسئولان ذی ربط همکاری داشته و درخواست مراجعات همواره نجیبانه اجابت شده است.درفشان با اشاره به صدور کیفرخواست برای 6 نفر در این پرونده به عنوان متهم و ارسال آن به دادگاه اضافه کرد: به رغم پایان یافتن تحقیقات و با توجه به اینکه هیچ اتهامی از ابتدا در مورد موکل مطرح نبوده و قرار ممنوعیت خروج از کشور هم جزو قرارهای تمهیدی است، همچنان این قرار که وجاهت قانونی در خصوص موکل ندارد، پابرجاست. وی با اشاره به تمدید شدن قرار ممنوع الخروجی موکلش توسط سرپرست دادسرای امنیت تصریح کرد: در حال حاضر نه تنها ابقای این قرار وجاهت قانونی ندارد بلکه در طول مدت یکسال گذشته بدون اینکه طبق مقررات قانونی مجالی برای اعتراض به قرار صادره وجود داشته باشد، تمدید شده است.
 
خبرهای عارف از حصر

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره حصر و وضعیت موسوی و کروبی اظهارنظر کرد.محمدرضا عارف روز گذشته در سومین نشست مطبوعاتی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فعالان نشریات دانشجویی در پاسخ به این پرسش که دستاورد اصلاح طلبان برای رفع حصر چه بوده است؟ گفت: زمانی نیروهای امنیتی در منزل آقای کروبی بودند اما اکنون او می‌تواند جلسه داشته باشد. زمانی حتی روزنامه هم نداشت. محدودیت‌ها کاهش یافته است اما ما همچنان پیگیر هستیم.وی درباره کاهش محدودیت‌های میرحسین موسوی نیز گفت: تصمیمات گرفته شده برای کروبی و موسوی یکی است اما ظاهراً مهندس موسوی از این تصمیمات جدید استفاده نمی‌کند.
 
یک جاسوس از زندان اوین نامزد انتخابات لبنان شد!

نزار زاکا، شهروند لبنانی که به جرم جاسوسی در تهران بازداشت شده است و هم‌اکنون دوره محکومیت خود را در زندان اوین می‌گذراند، در نامه‌ای کاندیداتوری خود را برای انتخابات پارلمانی کشورش اعلام کرد. به گزارش روزنامه الحیات، با نزدیک شدن موعد انتخابات پارلمانی لبنان نزار زاکا، شهروند لبنانی بازداشت شده در تهران در نامه‌ای از داخل زندان اوین کاندیداتوری خود در این انتخابات را اعلام کرد. وی که شعار" آزادی لبنان" را برای کمپین انتخاباتی خود انتخاب کرده است، اعلام کرد که نامزد کرسی اهل سنت منطقه طرابلس در پارلمان لبنان شده است. براساس این گزارش، مهی زاکا الیافی، خواهر نزار زاکا که ریاست کمپین انتخاباتی او را نیز برعهده دارد، قرار است دوشنبه آینده یک نشست خبری در این باره برگزار کند.
 
مجلس خبرگان به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد بود؟
 
سخنگوی مجلس خبرگان گفت: هرگز دعوت از یک وزیر به مجلس خبرگان جهت سخنرانی را نباید به عنوان استیضاح آن فرد دانست. آیت الله سید احمد خاتمی، در پایان اجلاسیه ششم مجلس خبرگان در دوره پنجم، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ما در این اجلاس وزیر محترم دارایی را به عنوان میهمان ویژه داشتیم. دعوت از وزیر اقتصاد و هر فرد دیگر هرگز به عنوان استیضاح آن مقام نیست. سخنگوی مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تا کنون اشخاص بسیاری به عنوان میهمان در این مجلس حضور پیدا کرده‌اند. برای مثال سردار سلیمانی هم در برخی دوره‌ها میهمان ما بوده‌اند. آیت‌الله خاتمی با اشاره به ضیافت شام شب گذشته خبرگان، گفت: در ضیافت شام دیشب هم رئیس قوه قضاییه سخنان ارزشمندی را بیان کردند و راهکار‌های مختلفی را ارائه دادند. به طور کل در این دوره شاهد بودیم که مباحث به صورت کاملا کارشناسی از سوی اعضاء مطرح می‌شد. وی اظهار داشت: در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری تصویب کردند که انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری با یکی دیگر از انتخابات در دوره بعد ادغام شود. سخنگوی مجلس خبرگان ادامه داد: در دو روز برگزاری جلسات مباحث در یک فضای صمیمی بین اعضای خبرگان مطرح شد.
 
روایتی از مهمانی دیشب رئیس اینستکس در تهران

قدیری یکی از بازرگانان حاضر در مهمانی دیشب گفت: فیشر رئیس اینستکس و سفرای فرانسه، انگلیس و آلمان معتقد بودند که این اقدام می‌تواند منافع برجام را حفظ کند و باید این مسیر گام به گام پیش برود. عراقچی معاون وزیر امور خارجه که در ضیافت شام حضور داشت، هم به خاطر کند بودن اجرای اینستکس رضایتی نداشت. /فارس

استقبال ترامپ از مخالفت رئیس مجلس با استیضاح وی

ترامپ به اظهار نظر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان درباره بی ارزش بودن موضوع «پرسش رسمی نمایندگان از رئیس جمهور به صورت توئیت، پاسخ داد. ترامپ نوشت: "از نانسی پلوسی به خاطر رد موضوع استیضاح من تشکر می‌کنم. اما همه باید این واقعیت را به خاطر بیاورند که من هرگز خطایی نکرده ام. اقتصاد در بهترین وضعیت و نرخ بیکاری در پایین‌ترین رقم قرار گرفته است. نظامیان و کهنه سربازان جنگ در وضعیت مطلوبی قرار دادند – و بسیاری از موفقیت‌های دیگر! چگونه با این اوصاف موضوع پرسش از رئیس جمهور را مطرح می‌کنید، کسی که بهترین دو سال اول دوران ریاست جمهور ایالات متحده را رقم زده است، به خصوص وقتی که او هیچ خطایی مرتکب نشده؛ در حالی که استیضاح برای یک جرم بزرگ و یا تخطی از قانون انجام می‌شود؟

رئیس سابق بازداشت شد

دادستان بیرجند گفت: رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مرکزی بیرجند که از سال ۱۳۹۱ به مدت حدود ۶ سال، مسئولیت این شعبه را برعهده داشته است به اتهام اختلاس و برداشت وجوه مشتریان و بانک به مبلغ حدود ۳.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان) بازداشت شد. این متهم تاکنون دو میلیارد و یکصد میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده را تسویه کرده و در حال حاضر با قرار تأمین کیفری در زندان بیرجند بازداشت است./ ایسنا

گوشی‌های وارداتی توقیفی، چراغ خاموش به بازار عرضه شدند

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: با توجه به دو نرخی شدن قیمت ارز مقرر شد تلفن‌های توقیف شده با معادل ارز نیمایی به بازار عرضه شوند و مابه‌التفاوت قیمت آن‌ها هم به حساب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان واریز شود. دلیل دیرکرد در عرضه این گوشی‌ها به جمع‌بندی نرسیدن دستگاه‌های تصمیم‌گیری و اعلام نشدن شماره حساب از سوی سازمان حمایت به شرکت‌ها برای واریز مابه‌التفاوت قیمت واردات گوشی اعلام شده است. /ایرنا

اروپایی‌ها برای راه اندازی اینستکس مصمم هستند

مطهری نایب رییس مجلس، با بیان اینکه اروپایی‌ها برای راه اندازی اینستکس مصمم هستند، گفت: نمی‌توان گفت که اینستکس آثار فوق العاده‌ای دارد، بلکه کمکی برای کم کردن آثار تحریم‌ها است. پر فیشر، رییس اینستکس به ایران سفر کرده تا با طرف‌های ایرانی مذاکره و سازوکار اینستکس را بررسی کنند. یکی از اهداف این سفر، روشن شدن ابهامات اینستکس است، پر فیشر به ایران سفر کرده تا با توافقاتی که انجام می‌شود سامانه را راه اندازی کنند. اروپایی‌ها برای راه اندازی اینستکس مصمم هستند و این سامانه برای کشور ما نیز مفید است که ان شاء الله در آینده راه اندازی می‌شود. نمی‌توان گفت که اینستکس آثار فوق العاده‌ای دارد، بلکه کمکی برای کم کردن آثار تحریم‌هاست.

مرجان شیخ الاسلامی چگونه خودش را نامزد اصلاح طلبان جا زد؟

جمهوری اسلامی نوشت:مرجان شیخ الاسلامی آل آقا متهم فراری پرونده فساد مالی پتروشیمی، یک شیاد بزرگ بود که برای باز کردن راه نفوذ در مراکز قدرت، خود را گاهی وابسته به اصلاح طلبان و گاهی به اصولگرایان معرفی و نام خود را در اوراق تبلیغاتی به عنوان کاندیدای این جناح‌ها مطرح می‌کرد. یکی از اصلاح طلبان در واکنش به انتشار اخباری در این زمینه نوشت: «مرجان شیخ الاسلامی در انتخابات مجلس ششم بدون نظر جبهه مشارکت و برای فریب دادن مردم از پوستر مشارکت استفاده کرده، ولی در هیچ شهرستانی کاندیدای مشارکت نبود.» نکته قابل تامل این که این فرد کلاهبردار با اینکه مرتکب اقدامات خلاف مالی زیادی شده و از اعضای باند فساد مالی پرونده پتروشیمی بود، چگونه توانست در سال ۱۳۹۱ آنهم درحالی که پرونده فساد مالی پتروشیمی در دادسرا مطرح بود از کشور خارج شود و پول زیادی را به خارج منتقل کند!

رئیس دولت اصلاحات خطرناک است یا احمدی نژاد؟

جعفرزاده ایمن‎آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: شرکت نکردنم در این دیدار، ارتباطی با حواشی به‌وجود آمده در سال ۹۵ ندارد. من از دیدار اطلاعی نداشتم و فکر می‎کردم فقط اعضای فراکسیون امید به ملاقات ایشان می‎روند. شما آقای خاتمی را با آقای احمدی‎نژاد مقایسه کنید! ببینید چه کسی برای کشور ایجاد زحمت می‎کند؟ مشکل رئیس دولت اصلاحات که در هیچ دادگاهی محاکمه نشده چیست؟ حتی نمی‎شود ایشان را ملاقات هم کرد؟ البته ممنوع‌التصویری‌اش هم معلوم نیست از کجا آمده است.

شناسایی تهیه کننده بیانیه «قم آماده قیام علیه نفاق»

فرماندار قم از شناسایی و تشکیل پرونده برای فردی که بیانیه‌ای با عنوان «قم آماده قیام علیه نفاق» را تهیه و منتشر کرده است، خبر داد. هفته گذشته جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در مدرسه فیضیه تجمع کردند. در پایان این تجمع، بیانیه‌ای قرائت شد که از مردم و طلاب این شهر برای شرکت در راهپیمایی اعتراضی علیه رؤسای قوه مجریه و مقننه از حرم حضرت معصومه (س) تا حرم امام خمینی (ره) دعوت می‌کرد./ ایرنا

کاشت درخت کاج با سوء نیت بوده است

سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» در مراسم روز درختکاری که امروز (سه شنبه) در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد گفت: جغرافیای ایران به گونه‌ای است که ۴۰ درجه اختلاف دما در آن وجود دارد، اما در این جغرافیا در سراسر رده‌های تابعه سپاه در کل کشور، فقط یک نوع لباس مورد استفاده پاسداران قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد، اشکالی در این زمینه وجود دارد. در درختکاری نیز همین‌گونه است؛ یعنی وقتی ۴۹ درجه اختلاف دما در این کشور وجود دارد، نباید فقط یک‌نوع درخت آن‌هم کاج کاشته شود؛ کاشت این درخت با سوءنیت صورت گرفته است، چون این درخت برای جغرافیای کشور نیست؛ پس اگر متناسب با جغرافیای ایران درخت کاشته شود، نتایج بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. در حوزه آب و خاک مدت‌هاست که سپاه فعالیت‌های ویژه‌ای را آغاز کرده است که هر وقت نتایج لازم به دست آید، اعلام می‌شود.

تاکنون چقدر یارانه گرفته‌ایم؟

یارانه اسفند ۱۳۹۷، نود و هفتمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی است که به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می‌شود. دریافتی هر یارانه‌بگیری که از ابتدای اجرای قانون در آذر سال ۱۳۸۹ تاکنون در لیست سازمان هدفمندی قرار داشته است، به چهار میلیون و ۴۱۳ هزار تومان می‌رسد. دولت طی این سال‌ها همواره به بیش از ۷۵ میلیون تن یارانه پرداخت کرده و اکنون تعداد آن‌ها از حدود ۷۸ میلیون تن عبور کرده است. این یعنی در هر سال به میزان ۴۲ هزار میلیارد و تا کنون به طور کل ۳۴۰ هزار میلیارد تومان از یارانه نقدی پرداخت شده است.
 
تملق گویی گلزار برای مدیر شبکه سه

محمد رضا گلزار که دقایقی قبل از جشنواره تلویزیونی جام جم برنده جایزه بهترین اجرای تلویزیون شد در این مراسم گفت: توقع بیشتری از این جشنواره داشتم و فکر می‌کردم در بخش‌های زیادی «برنده باش» جایزه ببرد مجری «برنده‌باش» بعد از دریافت جایزه از جشنواره جام جم گفت: از مدیر با درایت شبکه سه تشکر می‌کنم، اعتبار و آبرو من در این نوزده بیست سالی که در سینما و موسیقی و تلویزیون بودم لطف مردم بوده کارکترم در «برنده باش» خیلی به شخصیتم نزدیک است؛ من در منزل با دوستانم هم همینم که در «برنده باش» می‌بینید گلزار بیان داش خوشحالم که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد، قرار است با برنده باش سال‌ها در تلویریون باشم.

دیدار روحانی با سیدعلی خمینی، در بیت تاریخی امام (ره) در نجف

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در نجف اشرف از بیت قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی در این شهر مقدس دیدن کرد. دکتر روحانی و هیات همراه صبح چهارشنبه در بازدید از بیت قدیمی امام راحل در نجف اشرف همچنین با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور نماینده دفتر نشر آثار امام خمینی (ره) در این شهر و همچنین حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد. روحانی و هیات همراه او همچنین از بخش‌های مختلف بیت امام راحل و همچنین کتابخانه و حوزه علمیه امام خمینی در جوار بیت بازدید کررد.

توصیه آیت‌الله جنتی به رئیس جدید قوه قضائیه

رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه ششمین اجلاسیه خبرگان گفت: خدا به آقای رئیسی توفیق دهد تا عدالت را اجرا کنند و با غارتگران اموال و مفسدان برخورد قاطع کند. آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم که عصر امروز برگزار شد، گفت: در مجلس خبرگان اختلاف نظر هست، ولی درگیری نیست و این مجلس الگویی برای مجالس دیگر است و اعضای آن مجتهد هستند. رئیس مجلس خبرگان رهبری در تشریح جلسات خبرگان اظهار کرد: درباره قوه قضاییه، بیانیه خبرگان و نصب آقای رئیسی به ریاست قوه قضاییه بحث شد؛ خدا به ایشان توفیق دهد تا عدالت را اجرا کنند و غارتگران اموال و با مفسدان برخورد قاطع نمایند و سال بعد و در سالگرد نصب ایشان به ریاست این قوه، خداوند و مردم از ایشان راضی باشند.

روایت سایت آیت الله سیستانی از دیدار روحانی با او

آیت الله سیستانی پیش از ظهر امروز جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان را ملاقات نمودند. در این دیدار آقای رئیس جمهور گوشه‌ای از نتایج مذاکرات خود با مسئولان عراقی وآنچه در چارچوب تقویت روابط دوستی وحسن همجواری میان دو کشور بدست آمده را تشریح کردند. آیت الله سیستانی نیز از هر گونه اقدامی در راستای تقویت روابط عراق با همسایگان خود بر اساس منافع طرفین واحترام به حاکمیت کشور‌ها وعدم دخالت در امور داخلی آن‌ها استقبال نمودند. آیت الله سیستانی همچنین با اشاره به جنگ سرنوشت ساز ملت عراق برای شکست تجاوز گروه داعش، با یادآوری جانفشانی‌های بزرگ مردم قهرمان عراق در پیروزی بر این گروه تروریستی ودور ساختن خطر آن از کل منطقه، از نقش دوستان عراق در به تحقق رسیدن این پیروزی تقدیر نمودند. ایشان همچنان به مهمترین چالش‌های پیش روی عراق در برهه کنونی که مبارزه با فساد، بهبود خدمات عمومی، وانحصار سلاح در دست دولت وسرویس‌های امنیتی است اشاره کرده وابراز امیدواری نمودند دولت عراق در این زمینه‌ها پیشرفت قابل قبولی داشته باشد. ایشان همچنین ضرورت رعایت توازن واعتدال در سیاست‌های منطقه‌ای وبین المللی در این منطقه حسّاس را مورد تأکید قرار دادند تا ملّت‌های منطقه بیش از گذشته متحمّل رنج وآسیب نشوند.

آیا احمدی‌نژاد استقلالی است؟

روزنامه شرق نوشت: زمانی که محمود احمدی‌نژاد سکاندار دولت ایران بود، شایعات زیادی مطرح شد که او طرفدار استقلال است؛ این را ابتدا هاشم بیگ‌زاده، مدافع استقلالی و ملی‌پوش وقت تیم ملی لو داد. احمدی‌نژاد که در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کرد، نشان داده بود که طرفدار استقلال است. این ادعا را بعد‌ها کریم باقری هم مطرح کرد. او هم در تمرینات تیم ملی پی برده بود که احمدی‌نژاد استقلالی است. با این حال یکی از اتفاقات جالب بعد از پیروزی استقلال مقابل السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پیامی است که عبدالرضا داوری منتشر کرده است. مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند که از نزدیکان احمدی‌نژاد محسوب می‌شود، با انتشار عکسی از رئیس‌جمهوری سابق در کنار فرهاد مجیدی، پیروزی استقلال را به او تبریک گفته است. صحبت‌های رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس و صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال، هم تأییدکننده فرضیه استقلالی‌ بودن محمود احمدی‌نژاد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰۹
ازآنجاکه دزدی واختلاس رویه ثابتی در شیوه مملکتداری آقایان شده بهتراست صندوقی تحت عنوان اختلاس های غیرمترقبه و گم شدن های کلان(گم شدن 124 هزارتن کاغذ.گم شدن گوسفندان رومانی.گم شدن دکل و...)با کمک های مردمی و مصوبه مجلس تشکیل شود تا شوک ناشی از اینگونه حوادث غیرمترقبه هم مدیریت شودومردم خود سهم اختلاس گران را کنار بگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ببینید دوست عزیز . نمیشه عوارض . مالیات . ارزش افزوده .بیمه . وووو همه مکانیزمی که برای تولید و عرضه و تقاضا یعنی بحث کسورات باشه بحث گرفتن باشه با روش علمی باشه ولی جایی پس دادن بمردم علمی نباشه . یعنی تجربه علمی دارد میگوید اگر اختلاس نشود باید دولت تولید کننده نباشد حتی مدیریت هم با دولت نباشد بلکه فقط سیاست گذاری انهم نه بر مبانی نظریه پردخزی یا رفتار اخلاقی باشد بلکه دستاورد و نظریات و ایده های اقتصادی که تجربه شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گفته میشه اختلاس ۱۴۰۰۰ میلیاردی مربوط به فرزند یکی از استانداران دوران احمدی نزاد بوده که دولت فعلی خیلی فشار وارد کرده بود که در استان ها عوض شوند ولی با فشار تریبون داران دو سال پیش در امد و با دولت خیلی مخالفت میکردند چقدر صحت دارد نمیدانم فقط کسی میدونه بیشتر توضییح بده یعنی همین افراد را میخواهند عوض کند فریاد برمیاورند و دولت هم عقب نشینی میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
به نظر من مردم ایران حقشون همینه.
ناشناس
| France |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کجایند مدعیان ازدواج با کودکان؟فاجعه را شنیدند و رفتند در پستوها تا ابها از اسیاب بیفتد؟دختری که در ۱۴ سالگی ازدواج کرد و در ۱۷ سالگی با داشتن ۳ فرزند از خانه شوهر فرار کرد و بدون طلاق گرفتن دوباره ازدواج کرد و دختر بزرگش از ۸ سالگی مورد سو استفاده حیوانی انسان نما قرار گرفت و اقایان همچنان مخالف طرح کودک همسری؟؟؟
گلزار اندک محبوبیتی که داشت را با این برنامه بطور کامل از دست داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گلزار را خودشان گنده کردند
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
گلزار رو گنده کردن تا بذارنش جلوی عادل. گلزار هوش عادل رو نداشت وگرنه نمیذاشت ازش سوءاستفاده کنن
هرکس میخواد از خودش بگذره و خودزنی کنه کافیه بره صدا و سیما .
رپرتاژ هایی که رسانه های زنجیره ای برای فردوسی پور میرن ، از بغضِ صدا و سیماست نه از حبِ عادل..
چند صباحی با شجریان کاسبی کردن ، حالا با فردوسی پور..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
تو فکر کن که رای دادن که شجریان بخونه . خوب چی شد چرا تو رسانه نمیخونه . حالا دیدی رای در ایران فقط ویترین نمایشی بیش نیست . حالا حساب کن اگر مطالبه مردم در رای تغییر و دگرگونی اقتصادی و سیاسی باشه اصلا امکان نداره . رای و صندوق رای را از سر ناچاری و با چانه زنی ملی مذهبی ها تحقق پیدا کرده . فکر نکن این حق براحتی بدست امده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مطمین باش اگه عادل چاپلوس بود حالا جاش اینجا نبود ولی افسوس که با مردم بودن همیشه هزینه داشته ؟! ۳
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
شنیدم پول خوبی بابت کامنت علیه جهرمی میدن؟کلا نون توش هست یا اب باریکه هست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
مهم حب و بغض نیس. اگه مردم به برنامه عادل رای دادن نباید آمار رو دستکاری کرد. البته از نظر امثال شما نظر مردم ارزش نداره
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
دادن تریبون به گلزار هم از بغض عادل بود نه حب گلزار
کاشت درخت کاج توطئه و مشکوک بوده!!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
میفرمایند در کشوری با ۴۰ درجه اختلاف دما نمیشود لباس پرسنل یکدست باشد.پرسنل اقا دیگه؟چون خانمها که باید یکدست و چند پوشش باشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بله کاملا درست است...سالهاست متخصصین فن تذکر داده اند اما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بیچاره در خت کاج که وارد فضای سیاسی شده در صورتی خداوند در وجود این درخت خصلتی قرار داده که خیلی مقاوم به باد هست و تصفیه کننده خوبی هست . چوبش کرم نمیخورد و صنعتی هست اصلا افت ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
از محیط زیست های بازداشتی بپرسید شاید بابت درخت کاج توصیح دادند .‌انها میدونند در خت کاج چه معایب و محسنی دارد
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
جالبه که میگه کارهای خوبی شده و هر وقت نتیجه داد اعلام میشه. نمیدونم چطوریه که کاری سالها به قول ایشون داشته انجام میشده هنوز نتیجه نداده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اگر دقت کرده باشید درخت سرو می‌کارند نه درخت کاج و بین درخت سرو و کاج اختلاف هست.
جالب است لباس پرسنل چه ربطی به نوع درخت داره.
تازه درخت سرو درخت ملی ایرانیان بحساب می آید و.
بومی ایران است.
عجب هرچی امربه معروف کردم که خواهران حجاب شان را رعایت کنند مؤثر واقع نشد و دوباره یک ابر اختلاس دیگه رکورد شکست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
اختلاس در ماهای آینده درشت تر خواهد شد چون قرار هست بخاطر رد لوایح تحریم را دور بزنند . بابت دادن سیصد هزار میلیارد تومان یارانه . ابکاش این پول داده نمیشد و این‌مبالغ جهت احداث کارخانجات بزرگ تولیدی مثل تویوتا . بنز . زیمنس . بی ام و . سامسونگ . نیسان . کارخانجات تولید موبایل خرج میشد حیف حیف خرج روزمرگی شکم شد و
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
تحریم ها خوبه برقرار باشه. چون پول چاپ میکنن تا جای سرمایه های اختلاس شده بذارن. پول چاپ کردن هم تورم میاره، یعنی مردم
باید تاوان پولی رو بدن که آقایون بردن. وقتی تحریم ها برقراره، تحریم بهونه ای میشه که بگن افت ارزش پول بخاطر تحریم بوده و ...مردم هم دنبال پرتقال فروش بگردن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
الان مختلسین نامحترم نااهل حرفه ای دارند خودشون را گرم میکنند
تا در مرحله جدید ، رکوردهای جهانی را که خدا را شکر چند سال دست خودمون بوده را دوباره تکون بدهند
هورا هورا هورا
خسته نباشی دلاور ران!؟ حرامخوار
دزد ، مردم آزار
رشید پور هم یه زمانی مدعی بود ، به صدا و سیما نیاز نداره و رفت تو اپارات و فضای مجازی ، اما تا دید داره فراموش میشه ، برگشت صدا و سیما !!
اینها در توهم محبوبیت میلیونی اند...!! صدا و سیما نباشه شماهارو کسی نمی شناسه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مشکل نبود تلویریون خصوصی و انحصار گری صدا و سیماست ، مطمین باش اگه مانند افغانشتان حتی یک شبکه خصوصی آزاد وجود داشت فقط حاج حسین و دوستان باید هر روز صدا وسیما میدیدن ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
حالا آیا این حق برای صدا و سیما ایجاد میشه که رای مردم رو
تحریف کنه؟
چی باعث شده صدا و سیما تقریبا تنها وسیله ای باشه که اینها رو به مردم بشناسونه؟
انحصار و نبود آزادی انتخاب
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
صدا و سیما نباشه کی برا مسولین تبلیغ کنه؟
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
فراموش نکن که موسسات اعتباری غیر مجاز رو همین صدا و سیمابه مردم شناسوند. صدا وسیما در قبال کارهاش هیچ مسئولیتی نمیپذیره.
مرجان شیخ الاسلامی ال اقا

میبیند دوستان ایشان در نام خود هم نماد اصولگرایی داشت و هم نماد اصلاح طلبی و اتفاقا بر اساس وزش باد در هر دو جبهه نیز کار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ربطی به اصلاحات و اصولگرای ندارد منطور این هست که نمیشود افراد جامعه را گفت شما چرا از این جریان پشتیبانی میکنی ولی خودم بشخصه معتقدم وقتی تعریف از احزاب مشخص نباشه تا واقعا حرف و رای مردم کارساز نباشه این مشکلات وجود داره .بهتر میپسندند که افراد با شعار اخلاقی باید سرکار و ادارات باشند نه قانون .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
وقتی نگاه اکثر مسولین در انتخاب نیروها فقط به ظاهر سازی افراد باشه
مشخصه که امثال این خانم و خاوری که چفیه میزاشتی و با ریش و انگشتر عقیق جلوی صف تظاهرات با گردن کج راه میرفت خیلی راحت خودشان را جا میزنند و دزدی هاشون را میکنند
گلزار عزیز. این فرد نه مدیر است و نه در کار رسانه تجربه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
چه اهمیتی دارد...مهم ریش و کاپشن است که دارد
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
گلزار راست گفت که مدیر شبکه سه با درایته. انقدر زرنگ بود که سرمایه اجتماعی گلزار رو خرج کنه تا عادل رو زمین بزنه اما گلزار هنوز این رو متوجه نشده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
مهمترین چیز در این کشور داشتن پارتی و نسبت فامیلی و در یک کلام ژن خوب هست که دارد حالا اگر لیاقت و شایستگی ندارد اصلآ مهم نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
گلزار دنبال پول درشتیه که تو حساب بانکی اش روزانه ، این فروغی می ریزه
حالا با شخصیتش چه میکنه و مردم چقدر ازش متنفر میشوند را حساب نکرده
والا عروسک نمی شد
هرتریبون و نهادی سواد و اگاهی خود را در حدی می بینه که از دولت مدام بهانه بگیره مجلسی که وظیفه اش چیز دیگری است و سوادش در رابطه با موضوع دیگری است در موضوعات تخصصی ورود میکند بخصوص اینکه در دولت قبل با همین وضعیت و حتی بدتر اقایان کلمه ای ابراز ناراحتی نمی کردند ایشان خیلی بهتر از من و امثال من محدودیت ها و مشکلات دولت را می دانند ولی تمایلات جناحی نمی گذارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
متاسفانه هیچ کسی در این مملکت در جای خودش نیست و هر کسی علاقه دارد تا در کار بقیه دخالت های بیجا کنند
گفتند در مورد غارت گران به مال مردم رسیدگی سریع شود ودالت اجرا شود . عدالت با چه ابزاری انجام شود . مگر منظور این نیست که اجناس ارزان شود چرا با اعدام ارزان نشد حالا اعدام کردید و ارزان نشد جواب مردم و علم اقتصادی چی میشود استادان دانشگاه باید بیایند متن کتب اقتصادی را عوض کنند که بنویسند که در همه جای دنیا کالا ارزان به دست مصرف کننده برسد اعدام کینید . برای عدالت را اجرا کنید اعدام کنید . تا کجا
حالا چی شده گلزار خار چشمت شده تابناک؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
گلزار در قیاس با عادل مانند محمود دربرابر خاتمی است
فعلا احمدی نژاد به دو دلیل . یکی برای ازادی رفقایش و دوم به دلیل اینکه فکر میکند چون مردم در فقر و بیکاری و گرانی بسر میبرند بهترین روش استفاده از گفتمان ۲۰ برابر کردن یارانه هست یعنی خلاف برنامه علمی حرکت میکند .‌بنابراین چون احمدی نژاد ملاحظات و آداب سیاسی را نمیداند بهترین شخصیت برای اصولگرایان میباشد که حق یا ناحق یکسره از همه امور گلایه دارد در صورتی خیلی بی رحم هست .رحم و مهر ورزی ایشان با سیاست قاطی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اصلا ایده یارانه رو احمدی نژاد راه انداخت مملکتو به‌ هم ریخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
ناشناس 21:25خودت فهمیدی چی گفتی
دست گلزار درد نکنه.
خوشبحال استقلالیا اقا محمودم استقلالیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
محمود بهتره یا روحانی؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
بهرحال اتاق فکر اصولگرایان دیدند که با ابزار دادن یارانه در ۱۴۰۰ ممکن هست توقعات مردم بالاتر بره بنابراین با نمادهای دیگری وارد رقابت سیاسی شده یکیش هم جانبداری از تیم ها شاید توفیقی برای مسایل سیاسی و مصرف سیاسی داشته باشه طیف مقبل اصلاحات دیده که رای دست این طیف در جامعه وجود داره یعنی احتمال داره با چنین روشی ده میلیون استقلالی هم باشند که رای بدهند اما اما آخر دیدید که همان راه عربیها را رفتید دیدید برای انتخابات باید مثل عربیها اسپانسسر داشت . کیست که ندادند چند ین میلیون بیلیورد تبلیغاتی چقدر میلیارد خرج داره از کجا تامین میشه . از غرب حتی در خت کاج مشکل دارند ولی همه امور کشور ادوات و ابزار غربی پر کرده است
تابناک سانسور سانسور اینجاهم سانسور .
من که توهینی نکردم . چیز بدی هم نگفتم
تابناک لا اقل بزار اینجا حرف دلمونو بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
برو قرصهای ارام بخش تو بخور بخواب ؟! این وضعیت حداقل یک سال دیگه ادامه داره ، هنوز سال اینده باید منتظر یه مجلس یکدست فرمایشی باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ببینم‌مثبت و منفی های تابی چرا با هر بار نظر دادن به یکباره تعییر میکند یعنی در ابتدای جستجو مثلا دو نظر مثبت دارد ولی به یکباره با دادن نظر مثبت ده شماره بالا میاید کسی میدونه علت چیست یعنی نطرات برای هر کاربری جداگانه نمایش داده میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
نه عزیزم مربوط به رای هم زمان کاربران هستش بعد رای شما مقدار تازه میشه
ایا روزی خواهد رسید که ملت دوره درخشان ۸ ساله دولت خاتمی رو تجربه کنند ، واقعا ۸ سال ملت در آرامش و بدون استرس بودن البته برخی که خوابهای اشفته برای ملت میدیدن ولی خداوند با سید مظلوم بود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
از وقتی که صدام سقوط کرد مشکلات مردم ایران بیشتر شد زیرا بخشی از ثروت و بودجه ایران در انجا مصرف می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
قدر ندانستیم که خدا به محمودخان مبتلایمان کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عزیز جان به قول خود آقایون هر 9 روز یک چالش و مشکل و دست انداز برای اصلاح طلبا به وجود اومد! اگر به همین یه حرفشون استناد کنیم وضعیت مملکت تو اون دوره مشخصه! شما یا سنت نمیرسه یا حافظه تاریخی سیاسیت خیلی ضعیفه و گرنه از رای مردم در سال 84 هم کاملا مشخصه که از دست حاشیه سازی های اصلاح طلبا واقعا کلافه شده بودن از درگیری اصلاح طلبای افراطی توی 16 آذر با شخص خاتمی تا استعفای نماینده های اصلاح طلب مجلس تا انحلال شورای شهر تهران و .... همه و همه نمونه هایی از به قول شما آرامش دوره اصلاح طلباس! تحریف تاریخ با چهارتا جمله و چند تا لایک امکانپذیر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
منظورت رکود مطلق،عقب ماندگی وادامه سیاستهای پوپولیستی سرکوب قیمتهاست
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
ناشناس ۲۳:۲۴، فعلا که شما با چند تا خط تاریخ رو تحریف کردی. جالبه زمان خاتمی، میگفتن خاتمی هیچ کار اقتصادی نکرد همیشه شعار میداد و جوانها رو تحریک میکرد. اما الان جالبه که بهترین دولت جمهوری اسلامی نه تنها از نظر شاخصهای اجتماعی بلکه اقتصادی همون دولت بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
از رای مردم در سال ۸۴ چی میشه برداشت کرد؟انتخابات با رای ضعیفی به نامزدها، به دور دوم کشیده شد و در دور دوم بین گزینه الف وب به گزینه ب رای دادن که اتفاقا در اونزمان گزینه الف نماد سیاستهای کلی بود.بنابراین بنظر میرسه حافظه تاریخی شما دچار مشکله؟
تابناک فرق تملق و تعریف خشک و خالی رو می دونی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
کمک به انسان دیگر باید با فکر باشه ولی اگر با ترس باشه ارزش معنوی و اخروی نداره حتی دادن صدقات با ترس باشه ارزش اخروی نداره
. یعنی هر چیز و موصوع غربی مثل کاج خوب نیست . یعنی ولی برای یک پل و سد و راه محکم برنامه وجود ندارد جنگل بکر شمال در حال نابودی هست باعات کشاورزی در حال خانه و ویلا سازی هستند برنامه ندهرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عزیز ربطی به غربی و شرقی ندارد.از سالها قبل بسیاری از متخصصین راجع کاشت کاج سوزنی در ایران هشدار داده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
درباره کاج و امثالهم بحث غرب و شرق مطرح نیست، بخث اقلیم و فرسایش خاک و ... مطرحه! ایکاش به جای هوچی گری های سیاسی یه مقدار با بعضی مسائل علمی برخورد میکردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
نه عزیزم شما متوجه نیستی این مورد هم مربوط به مسایل سیاسی داره . یعنی همه امور کشور حتی نماز و روزه و خمس و زکات و مربوط به ابزار سیاسی شده است .درختکاری هم سیاسی هست حجاب هم سیاسی هست . در صورتی هیچکدام به دولت ربطی ندارد . همه این‌موارد مربوط به مردم هست . و برایش باید علم رد کند یا علم قبول کند نه افراد سیاسی ردش کنند .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
سدهای اشتباه که باعث نابودی و شوری کارون و خشکی تالاب ها و شوری خاک حاصلخیز خوزستان و خشکی زاینده رود و دریاچه ارومیه شد دیگر تمام شد !!!؟؟؟
حالا نوبت درختکاری و جنگلکاری آنهم با روشهای من در آوردی بدون رعایت تخصص های لازم رسید
آخر برادر عزیز که تخصصتان چیز دیگری است !!؟؟
هر کسی میداند که کاج نیاز به آب و کود و سمپاشی مدام و زیادی ندارد و همیشه سبز است و تصفیه کننده هوا است
آیا کاشت درختان میوه در کوه و اطراف شهر ها ، آبیاری سمپاشی و کود دهی نمی خواهد ؟
چرا هر کسی در کاری که نمی داند دخالت میکند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
آقایونی که نظر میدید اصلا فرق بین درخت سرو و کاج رو میدونن.
آیا میتونید بگید تو روز درختکاری سرو می‌کارند یا کاج
آیا میدونید سرو نماد و درخت ملی ایرانیان است
برای اینکه اختلاس نباشد . برای اینکه اختلافات سیاسی تبدیل به کینه و دشمنی نشود برای اینکه به عدالت برسیم . باید از دساورد علمی باید استفاده شود . چرا باید وقت و سرمایه کشور اینقدر برای مسایلی خرج شود که اصلا تحقق ان امکان پدیر نیست . رسیدن به عدالت یعنی چی کسی توضییح بدهید منظور این آقایان از عدالت چیست . وقتی مردم جامعه را تقسیم بندی کردید چگونه به عدالت میرسید لطفا پاسخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
برای رسیدن به عدالت چکار کنیم؟استفاده از دستاورد علمی؟
مسئولین باید تلاش کنند در سال۹۸دنبال رفع تحریم ها و بازگشت به جامعه جهانی باشند شاید قیمت ها برای چندسالی ثبات پیدا کنند
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
آنوقت مختلسان نمیتوانند اختلاس کنند
عادل عزیز مردم به روحانی رای میدن ، فروغی ها میشن مدیر ، ولایتی ها میشن همه کاره دانشگاه آزاد ، در کنار مردم و برای مردم زندگی کردن هزینه داره ؟ همه میدونن که هر سال دارن برات نقشه میکشن تا یه جورهای زیر ابت رو بزنند ؟! ولی من یتوکل علی الله فهو حسبه ؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
عادل جان بگرد هر طور شده یک فامیل با ژن خیلی عالی پیدا کن وگرنه کارت زاره با ان نگاه ها و لبخند از سر تکبر
شما فکر کن اگه مرجان خام آل اقا در لیست اصولگرایان نمیبود ، انوقت صدا و سیما تمام شبکه ها رو بسبج میکرد جهت تخریب اصلاحات ، و چندین مستتد از ارتباط او با شبکه خارج ومناففین و انتخابات ۸۸و... تهیه میکرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
وقتی صلاحیت افراد را از بچه محل بودن دیگر امور مثل تخصص نباشه نتیجه بهتر نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
وقتی که سئوالات گزینش برای هر سازمان و اداره ای تعداد قطعات کفن و یا حضور در راه پیمایی های ویا با عرض معذرت مسائلی در مورد زندگی کاملآ کاملآ خصوصی باشد و تخصص جایی نداشته باشد حاصل چیزی بهتر از این نمیشود
کاشت در خت کاج با سو نیت انجام‌میگیرد و درخت بومی ایران نیست . پرسش این هست که بوته چای که از هندوستان اورده شد و کلی زحمت ثمر داده چرا با فروش زمین ها و ساخت ویلا در شرف نابودی هست . کیوی و پرتقال هم از ایران نیست . اگر کاج ایرانی نیست چرا در چند روز پیش برای این درخت با عمر دو هزار سال جشن گرفتند . موز و نارگیل ایرانی نیست . اصلا تا چند سال پیش ارزش افزدوه ایرانی نبود بلکه دستاورد علوم اقتصادی غربی بود . کاج برای اینکه جان سختی دارد و اب کمتر استفاده میکند و هوا را بیشتر تصفیه میکند چون همیشه در تمام فصول سرسبز هست . چون اکثر درختان ایرانی در زمستان و پاییز در تهران برگی ندارند که هوا را تصفیه کنند پس کاج بهتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
احسنت.نکته خوبی گفتی.در مناطق کوهستانی کاجهایی محلی هستن که چند هزار سال عمر دارن.درخت ارس خودش نوعی کاج هست که هزاران ساله بومی ایرانه.باز اتاق فکر دستور جدید داد خدا میدونه برای چی؟ یک دکتری بود چند سال پیش تو کلیپی یاد میداد کاج تازه رو چطوری خشک کنن.بلاخره کی قراره اول راجع به هر چیزی مطالعه کنن بعد نظر بدن؟ما که عمرمون تموم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
البته توی ایران بیشتر سرو هست تا کاج بین این دو
اختلاف وجود دارد سرو نماد ایرانیان باستان بوده و شاید.بهمین خاطر دوستان خوششان نمی آید.
اون کاج دو هزار ساله ای که میگی در واقع سرو هست نه
کاج
سرو بسیار درخت خوب و مناسب برای آب و هوای ایران است. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اگر از فرق بین درخت کاج و سرو بگذریم و آقایون منظورشان دقیقا کاج باشد. چون درخت کاج در آیین مسیحیان هست از این درخت خوششان نمی آید
حتی اگر بهترین گزینه برای آب و هوای ایران باشد
البته درخت سرو بهتر از کاج است و با آب و هوای ایران سازگار پذیرتر هست البته متاسفانه نماد استقامت و سر بلندی ایرانیان باستان هست.
و از نظر آقایون درخت زیتون بهترین گزینه و مناسب روحیات هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
احسنت هزار آفرین بر استدلالتون
لذت بردم ۲۲۴۹
به نظر من آقای دژپسند باید یکبار دیگه از صفر شروع کنه علم اقتصاد رو بخونه تا شاید بتونه به سوالات علما پاسخ بده!!!
اقای ناشناس اگر پول خاوری و پول زنجانی را به من بدهند .واگر الان تو این وضعیت انتحابات بشه . بین محمود و حسن . حسن را انتخاب میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
باز بین رییسی و احمدی نزاد و روحانی و خاتمی . من خاتمی را انتحاب میکنم
مهدی
| Germany |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
بین آری ونه من نه را انتخاب میکنم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
خدا وکیلی دوره خاتمی ارامش و امنیت مالی بود و بهترین دلیل هم به فروش رفتن اوراق قرضه در کمتر از یک روز
دعوت از وزیر اقتصاد در خبرگان ...یعنی فارع از اینکه وطیفه اصلی نطارت بر عملکرد دستگاهای زیر نظر رهبری بوده . یا خواستند بفهمند که چرا کالا و خدمات گران شد چون کارش ان اقتصادی نیست یعنی تخصص اقتصادی ندارند هدف این بود که خودشان از توضییحات وزیر توجیه شوند . تمام اعضا سیاسی هستند و بس
چرا همه رئیس جمهورای ایران بعد کار خطرناک میشن!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اگر همچنان به دادن یارانه نقدی ادامه پیدا کند و مکانیزم درستی و علمی جهت برگشت این یارانه به خزانه کشور وجود نداشته باشد و دیگر ابزارهای کنترلی تورم و رکود و یا رونق اقتصادی خوب عمل نکنند . یهنی بانک و بورس و طلا و ارز .... به ونزویلا تبدیل خواهیم شد ارزش پول بی نهایت سقوط خواهد کرد هر چه زودتر اقتصاد را علمی ادراه کنید ودست از نطریه پردازی مثل بیست برابر کردن یارانه نقدی بردارید کشور در لبه سقوط قرار دخرد صد هزارتومان خیلی بی ارزش شده .اقتصاد منتظر تلنگر دیگری هست .
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
دوست عزیز در این مورد من سوال کردم جواب این بود که بعد از اینکه اطلاعات مالی و ملکی شامل حقوق و مزایا . مسکن . ملک و معازه و زمین و خودرو و وووواطلاعات بانکی در دولت فعلی در حال تکمیل شدن هست که حتی اگر معازه ای خرید و فروش میشود و بنام مالک ثبت میشود اصلاعات رصد میشود بنابراین مثل قدیم نیست دوم اطلاعات محلی هم وجود دارد که فرهنگی یا کارمند چه عوایدی مالی دیگری دارد
مهدی
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کشور ثروتمندان که باعث افتخار!
انگار اونی که از پزشکا مینوشت نیستش نگرانش شدم یا اینکه خسته شده امشب کامنت نذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اون که خود تابیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اره خوب یکنفره.بیاد صد تا کامنت میزاره.نیاد هیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
خواهش میکنم نگین باز سرو کله اش پیدا میشه خسته شدیم از یک سری کامنت های تکراری مملو از عقده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
فهمید که باید درس بخونه و تلاش بکنه
و دیروز جلوی دانشگاه داشته کتاب های تست میخرید
به به
آقای گلزار شما بهتر است همان برق لب و ماتیک صورتی کمرنگ را بزنید!
قرار است با برنده باش سال‌ها در تلویریون باشم.

اينو يادگاري اينجا داشته باشيم تا ببينيم اين سلبريتي هاي بي ظرفيت كي خود واقعي شون رو نشون ميدن
پزشکارو دیگه همه میشناسن نیازی نیست وقت خودمونو واسه کامنت اونا هدر بدیم
رضا گلزار این اعتماد به نفست منو کشته واقعا!! خوب شد همه فهمیدن که تو رای گیری تقلب شده وگر نه اونوقت چی میگفتی؟؟!
آقای خاتمی فرموده اند ؛ دراین دوره از مجلس خبرگان نظریات کارشناسی بوده است. گویا در دوره های فبلی نظریاتی که ارایه میشد , کارشناسی نبوده است!!!
نگویید تاحالا چقدر یارانه گرفته ایم؟؟؟؟
بگویید تاحالا چندین میلیون به بهانه یارانه خرج اضافی کرده ایم؟؟؟؟
در حدود10 سال مثلا 4میلیون یارانه گرفته ایم اما اندازه 40میلیون هزینه مازاد پرداخت کرده ایم.
بای درمان درد این کشور احتیاج به گذشت ازجان مال ابرواست تا هم عددهی ایثار نکنند به نتیجه نمیرسه در ابتدای انقلاب نود درصد در خدمت انقلاب بود ده درصدی بفکر جیب خود برای همین بود دست خالی درمقابل دنیا که مارامیخواستن از بین ببرن با دادن عزیز ترین انسانها وپاکترین شان پیروز بشیم وحالا نود درصد بفکر جیب خود وده درصدهنوز ان رویه کذشته دارن انها هم بخاطر نفوذ ان نود درصدی توی حشیه
فردوسی پور بهتر از گلزاره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان