بازدید 5515

"والا پیامدار محمد" در جشنواره موسیقی فجر

نیما مسیحا در این کنسرت که در سالن همایشهای برج میلاد و در بخش جنبی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می شد با همراه ارکستری 40 نفره متشکل از نوازنده ها و اعضای گروه کر کار خود را از ساعت 21/50 و با 50 دقیقه تاخیر آغاز کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹ 04 March 2010
نیما مسیحا به مناسبت هفته وحدت قطعه"وحدت" از فرهاد مهراد را که به"والا پیامدار محمد" معروف شده در بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد و با استقبال جالب توجه حاضران مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیما مسیحا در این کنسرت که در سالن همایشهای برج میلاد و در بخش جنبی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می شد با همراه ارکستری 40 نفره متشکل از نوازنده ها و اعضای گروه کر کار خود را از ساعت 21/50 و با 50 دقیقه تاخیر آغاز کرد.

این خواننده پاپ برنامه خود را در بخش ابتدایی با قطعه"دریغ" شروع کرد و در ادامه قطعات دیگری چون"عاشقانه"، "سبد سبد"، "باغ خاکستر"، "قطعه فولکلور آذری"، "ماهی نقره ای" و "غربت" را که برخی از آنها به گوش حاضران آشنا بود اجرا کرد.

در بخش دوم برنامه نیز نیما مسیحا قطعات"نمی تونم"، "مهتاب" و "پروانگی (تیتراژ پایانی سریال دستهای آلوده) برای اجرا انتخاب کرده بود. در ادامه این بخش مسیحا علاوه بر گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد حضرت محمد(ص) به ذکر یادی از مرحوم فرهاد مهراد نیز پرداخت و دو قطعه"مرد تنها" و "وحدت (والا پیامدار محمد)" از ساخته های این هنرمند را برای مخاطبانش به اجرا در آورد که با تشویقهای پر شور تماشاگران مواجه شد.

پایان بخش این برنامه که رهبری و تنظیم آن را محمدرضا عقیلی و مدیریت داخلی ارکستر را محمدرضا صفیح برعهده داشت به اجرای قطعه"بر فراز آسمانها" اختصاص داشت.

در جمع میهمانان ویژه این کنسرت چهره هایی چون مجید انتظامی، سیروس الوند و ایرج نوذری دیده می شدند. از نکات جالب توجه دیگر کنسرت نیما مسیحا این بود که اجرای این خواننده پاپ جزو انگشت شمار برنامه های بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بود که بروشور آن در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار