بازدید 5855
۲
گزارش تابناک اقتصادی از آخرین قیمت‌های بازار سکه تهران؛

بازار سکه متعادل بسته شد/ تغییرات اندک قیمت انواع سکه/ سکه تمام طرح جدید ۴,۴۸۰,۰۰۰ تومان

هر سکه طرح جدید در پایان معاملات بازار امروز، با تغییرات بسیار جزئی، به نرخ ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان معامله شده است. این نرخ در حالی رقم خورده است که امروز نرخ جهانی اونس طلا نیز با کاهش یک دلاری به قیمت ۱۲۹۵ دلار ارزشگذاری شده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 12 March 2019
تابناک اقتصادیهر سکه طرح جدید در پایان معاملات بازار امروز، با تغییرات بسیار جزئی، به نرخ ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان معامله شده است. این نرخ در حالی رقم خورده است که امروز نرخ جهانی اونس طلا نیز با کاهش یک دلاری به قیمت ۱۲۹۵ دلار ارزشگذاری شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیست و یکم اسفندماه ۹۷) بازار سکه تهران در ادامه روند با ثبات روز‌های اخیر، در فضایی متعادل در زمینه عرضه و تقاضا، سپری شد. روندی که پیش از این محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار ما بر آن تاکید داشت و از ثبات در معاملات این هفته خبر داده بود.
 
سکه


بر اساس این گزارش، آخرین قیمت‌ها از بازار سکه تهران به گفته محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی به شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) تغییرات اندک نسبت به روز قبل، به رقم ۴,۴۸۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به نرخ ۴،۳۲۰،۰۰۰ تومان فروخته شده است. همچنین هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت به قیمت ۲,۴۸۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز امروز با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت به نرخ ۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، ۸۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، حدود ۲۴۰۰ تومان کاهش داشته است.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران ۱,۷۷۰,۰۰۰ تومان بسته شده است.
 
محمد کشتی آرای در ادامه اظهار داشت: معاملات امروز روند عادی را پشت سر گذاشت و همانطور که در ابتدای هفته این روند پیش بینی شده بود، به نظر می رسد در روزهای پایانی هفته نیز شاهد ثبات نسبی در قیمت گذاری انواع سکه در بازار باشیم.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هفته دیگه میره رو۵ میلیون
خوب روح سلطان سکه داره سکه رو بالا وبالا تر می بره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل