بازدید 7717

تعیین جایگزین سیدجلال درپرسپولیس بعداز خداحافظی پایان فصل

کد خبر: ۸۸۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 12 March 2019

پرسپولیس در سه چهار سال اخیر به خاطر حضور سید جلال حسینی و البته اضافه شدن شجاع خلیل زاده همواره عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخ پوشان دو سال پیاپی است که قهرمانی لیگ برتر می شوند و در لیگ قهرمانان آسیا هم توانستند به فینال راه پیدا کنند و بدون شک دلیل اصلی درخشش این تیم هم استحکام در خط دفاعی با رهبری سید جلال حسینی بوده است.

با وجود آنکه هنوز سید جلال با آمادگی بالای بازی می کند اما نباید فراموش کرد که او ۳۷ سال سن دارد و رفته رفته به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک می شود. ۳۷ سال سن برای یک مدافع بسیار بالا است و از طرف دیگر هم آسیب دیدگی های زیاد باعث می شود که پرسپولیس سخت به دنبال گزینه ای شایسته برای جایگزینی سید جلال باشد.

برانکو مدتها است که مرتضی پور علی گنجی را مد نظر دارد و این بازیکن در کنار شجاع خلیل زاده زوج بسیار خوبی را برای پرسپولیس تشکیل خواهند داد. پورعلی گنجی بارها علاقه خود به پیراهن پرسپولیس را نشان داده و محصول باشگاه سرخ پوشان نیز هست. او به پیراهن پرسپولیس علاقه خاصی دارد و در صورت بازگشت به ایران راهی پرسپولیس خواهد شد و بهترین گزینه برای جایگزینی سید جلال خواهد بود.

این مدافع با اخلاق و ملی پوش روز گذشته در تمرین پرسپولیس در قطر حضور پیدا کرد تا به همراه طارمی به سرخ پوشان روحیه و انگیزه بدهد. هواداران پرسپولیس بدون شک دوست دارند که مدافعی در حد و اندازهای پور علی گنجی جایگزین کاپیتان متعصب آنها شود. پور علی گنجی علاوه بر اقتدار در کارهای دفاعی خوب هم گل می زند و این را هم در تیم ملی فوتبال ایران و هم در السد قطر به خوبی ثابت کرده است. او تجربه بسیار بالایی دارد و در لیگ های چین، بلژیک و لیگ قطر بازی کرده است و می تواند بهترین خرید برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر