بازدید 3838

انتخاب رئیس جدید فدراسیون هندبال در رقابتی شدید

کد خبر: ۸۸۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 11 March 2019

پاکدل با کسب 23 رای برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال از ساعت 14 امروز به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و با حضور اعضای مجمع در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد. فضل الله باقرزاده نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون هندبال، 15 کاندیدا به نام‌های حمید علی‌نژاد، خسرو ابراهیم‌زاده، علیرضا پاکدل، محمد پورکیانی، مرتضی حسن‌پور درواری، هادی خلیلی، مهدی طالب‌پور، ضرغام علیجانی، مرتضی غلامپور، توفیق کابلی، احمد گواری، سیدرضا مهدوی، میترا نوری، سیدعلی اصغر رفعت حقیقی و فاطمه ابوالقاسمی با یکدیگر رقابت کردند.

در ابتدای جلسه دبیر مجمع اعلام کرد که توفیق کابلی، رضا مهدوی و فاطمه ابوالقاسمی هدشی به صورت کتبی از نامزدی در این انتخابات انصراف دادند تا انتخابات با 12 نفر دنبال شود. 

تعداد آرای ماخوذه 37 رای بود که در نهایت پس از رای گیری، ابراهیم زاده و پورکیانی هرکدام یک رای، میترا نوری 2 رای، ضرغام علیجانی 3 رای، مهدی طالب پور 4 رای، مرتضی حسن پور و هادی خلیلی هرکدام 6 رای، علیرضا پاکدل و احمد گواری هر کدام 7 رای آوردند. ضمن اینکه علی‌نژاد، غلامپور و رفعت حقیقی هیچ رایی نداشتند.

بدین ترتیب احمد گواری و و علیرضا پاکدل با 7 رای به دور دوم انتخابات رفتند که پاکدل در نهایت با 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال برای 4 سال آتی انتخاب شد. گواری 13 رای آورد و یک برگه سفید هم به صندوق انداخته شد. علیرضا پاکدل در دوره ریاست علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال به عنوان نایب رییس فعالیت می کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر