بازدید 2534

رونمایی از شبکه مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۸۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 11 March 2019

ثمری گفت: شبکه مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد نشان می‌دهد پژوهشگران در چه مراکزی چه نوع فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گردهمایی سراسری رؤسای مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد امروز در سالن همایش‌های هتل فرهیختگان برگزار شد.

داود ثمری مدیرکل مراکز تحقیقاتی و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد در این نشست گفت: در سال جاری موافقت‌نامه‌هایی با استان‌های دانشگاه آزاد مبادله کردیم که در این موافقت‌نامه‌ها بر توسعه و ایجاد مراکز تحقیقاتی ماموریت‌گرا و درآمدزایی از مراکز تحقیقاتی به عنوان فعالیت‌های سالانه پژوهش و فناوری تاکید شد.

سال ۹۸، سالی پررونق در مراکز تحقیقاتی خواهد بود

وی افزود: به دنبال تغییراتی که در ساختار سازمان مرکزی دانشگاه اسلامی ایجاد شد، مراکز تحقیقاتی به پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی منتقل می‌شوند که بر این اساس امیدواریم سال ۹۸، سال پررونقی در مراکز تحقیقاتی داشته باشیم.

ثمری با بیان اینکه شبکه مراکز تحقیقاتی دانشگاه سال آینده رونمایی می‌شود، اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی متعددی در حوزه‌های مختلف در واحد‌های دانشگاه آزاد در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که نیازمند ارتباط با یکدیگر در یک سامانه هستند. این شبکه نشان می‌دهد پژوهشگران در چه مراکزی چه نوع فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر برگزاری شورای مراکز تحقیقاتی در واحد‌های دانشگاه آزاد گفت: چراغ مراکز تحقیقاتی همواره باید روشن باشد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اینگونه مراکز رفت و آمد داشته باشند. همچنین پژوهشگران و اعضای هیأت علمی با میل و رغبت در مراکز تحقیقاتی حضور یابند.

مدیرکل مراکز تحقیقاتی و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد افزود: رؤسای استان‌ها و واحد‌های دانشگاهی بیش از گذشته به مراکز تحقیقاتی بها دهند و مسائل مالی، حقوقی و اداری این مراکز را تسهیل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی