بازدید 7222
۲
محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی:

تغییرات چشم گیر در یک روز؛ سکه امامی ۱۰۰ هزار تومان بالا و پایین شد/ بازار سکه از اوج قیمت‌های امروز، فاصله گرفت

بازار سکه امروز را فراز و فرود قابل توجهی سپری کرد. روندی که به گفته یکی از فعالان بازار سکه تهران، در زمان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور با افزایش نسبی همراه شد، ولی در حال حاضر، آخرین قیمت‌ها حکاتی از کاهش نرخ نسبت به روز گذشته دارد. باید یاداور شد که امروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سفر استانی به گیلان در جمع مردم لاهیجان گفت: ما در شرایط عادی نیستیم و در شرایط جنگ اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 06 March 2019
تابناک اقتصادیبازار سکه امروز را فراز و فرود قابل توجهی سپری کرد. روندی که به گفته یکی از فعالان بازار سکه تهران، در زمان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور با افزایش نسبی همراه شد، ولی در حال حاضر، آخرین قیمت‌ها حکاتی از کاهش نرخ نسبت به روز گذشته دارد. 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس، برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بازار با فراز و فرود قیمت‌ها مواجه شد، اظهار داشت: در زمان پخش سخنان رئیس جمهور، شاهد نوسانات قابل توجه در بازار بودیم، به گونه‌ای که اوج قیمت‌های امروز در زمان سخنان رئیس جمهور بوده است، ولی در حاضر بازار با روند کاهشی نسبت به ابتدای معاملات امروز همراه شده است.
 
تغییرات چشم گیر در یک روز؛ سکه امامی ۱۰۰ هزار تومان بالا و پایین شد/ بازار سکه از اوج قیمت‌های امروز، فاصله گرفت


بر این اساس، آخرین قیمت‌ها بر اساس گفته کشتی آرای  به شرح زیر می‌باشد:

اونس جهانی طلا در معاملات امروز در سطح ۱۲۸۷ دلار قرار داشته است. در بازار داخلی نیز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (سکه امامی) که در اوج قیمت‌های امروز به نرخ ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان رسیده بود، در حال حاضر به رقم ۴,۵۰۵,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به نرخ پایانی روز گذشته نیز، کاهش داشته است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به نرخ ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز تا مرز ۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان پیش رفته بود، در حال حاضر به رقم ۲,۴۷۰,۰۰۰ تومان کاهش داشته است.
 
هر ربع سکه بهار آزادی نیز ۱,۶۴۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر سکه یک گرمی در حال حاضر، ۸۵۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۳ هزار تومان قیمت گذاری شده است این در حالی است که در اوج قیمت‌های امروز، به نرخ ۴۲۷ هزار تومان رسیده بود.  
 
همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران تا مرز ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان هم پیش رفته بود، در حال حاضر یک میلیون و ۷۸۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این نرخ روز گذشته، یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان بود.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حقمونه. اونقدر وقیح شدیم که کمک میکنیم به این افزایش قیمت
سال 98 طلا گرمي 1 ميليون تومان خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس