بازدید 2643
۱
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک:

کمبود پوشاک برای شب عید نداریم

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: بار‌ها اعلام کردیم مردم نگران پوشاک شب عید نباشند به اندازه کافی تولیدکنندگان تولید با کیفیت برای عرضه به بازار دارند و کمبودی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 06 March 2019

سعید قدیری در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک برخی افراد سعی کردند با انجام اقداماتی این طرح را متوقف کنند و مدعی بودند که اینکار موجب کمبود در بازار برای عید می‌شود.

وی گفت: بار‌ها اعلام کردیم مردم نگران پوشاک شب عید نباشند به اندازه کافی تولیدکنندگان تولید با کیفیت برای عرضه به بازار دارند و کمبودی وجود ندارد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران افزود: برخورد با قاچاق پوشاک موجب شد تا تولیدکنندگانی که با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کردند با باز شدن فضا، تولیدات خود را افزایش دادند و مشکلی برای مردم برای تامین پوشاک ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن درگیرهستند تامین مواد اولیه است، خاطرنشان کرد: با افزایش چند برابری قیمت ارز به همین نسبت نقدینگی و خرید تولید کنندگان کاهش یافت و از طرفی ناچار شدند تمام مواد خود را به صورت نقد خریداری کنند که موجب بروز مشکلاتی برای آن‌ها شد.

قدیری همچنین درباره مصوبه واردات پوشاک به مناطق آزاد گفت: ما در کشور کمبودی در پوشاک نداریم بنابراین نباید مجوزی برای واردات صورت می‌گرفت تا تولیدکنندگان تحت فشار قرار بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم عادی هم پولی برای خرید ندارند خودتان بپوشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی