بازدید 6762

خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران محدود است

کد خبر: ۸۸۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 05 March 2019

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خوابگاه متاهلی این دانشگاه گفت: تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران محدود است و اگر دانشجویان به موقع تخلیه کنند مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش دانشجو، نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در خصوص مشکلات دانشجویان خوابگاه‌های متاهلی گفت: تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران محدود است و خیلی از دانشگاه‌ها خوابگاه‌های متاهلی شان را جمع آوری کردند. در خوابگاه مجردی وقتی تعداد دانشجویان اضافه بر ظرفیت اعلام می‌شود خوابگاه را دو نفره سه نفره یا چهار نفره می‌کنیم، اما در خوابگاه متاهلی نمی‌توان این کار را انجام داد؛ لذا تقاضا برای خوابگاه متاهلی بیش از توان دانشگاه است.

وی افزود: قانونی در دانشگاه داریم کسانی که فارغ التحصیل می‌شوند باید خوابگاه را تخلیه کنند، اما برخی دانشجویان به بهانه‌های مختلف خوابگاه را تخلیه نمی‌کنند سه سال و نیم دانشجوی دکتری باید در خوابگاه باشد در صورتی که این دانشجویان بیشتر از سه سال و نیم است که در خوابگاه ساکن هستند، اما خوابگاه را تخلیه نمی‌کنند.

نیلی گفت: کسانی که متقاضی خوابگاه متاهلی هستند به دانشگاه فشار می‌آورند که خوابگاه می‌خواهند اگر دانشجویان به موقع خوابگاه را تخلیه کنند هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر