بازدید 2020

ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران، فردا

کد خبر: ۸۸۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 05 March 2019

رئیس شورای شهر تهران از ارسال نامه لایحه بودجه ۹۸ به فرمانداری پس از بررسی و تصویب نهایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بودجه سازمان ها و شرکت‌های شهرداری فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر بررسی می‌شود و بلافاصله پس از تصویب، آن را به فرمانداری ارسال می‌کنم تا پس از تایید نهایی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

وی گفت: در جلسه امروز شورا نیز بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری بررسی شد، در این جلسه حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورا پیشنهاد داد که سقف بودجه فرهنگی شهرداری برای سال آینده ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد تا بتوان اماکن فرهنگی را که معطل مانده بود تکمیل کرد.

وی افزود: بعضی از اعضای شورای شهر نظرات متفاوتی داشتند و به همین دلیل شاهد اختلافاتی در صحن شورای شهر بودیم اما نهایتا افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی بودجه فرهنگی و اجتماعی تصویب شد.

به گفته هاشمی، البته با توجه به اینکه می توانیم ۱۰۰ میلیارد تومان این بودجه را از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین کنیم، در واقع می‌توان گفت که سقف بودجه کلی شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رییس شورای شهر تهران در خاتمه با بیان اینکه دو فوریت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیز به تصویب رسید ، گفت: بر همین اساس استارت برگزاری انتخابات شورایاری زده خواهد شد و اعضای شورا می توانند تا تیر ماه 98 این انتخابات را برگزار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان