بازدید 1866

ارتش سوریه برای یک عملیات نظامی گسترده در حومه حماة و ادلب آماده می‌شود

منابع مطلع از آمادگی ارتش سوریه برای انجام عملیات نظامی گسترده در حومه "حماة" و ادلب و صحرای شرقی "حمص" علیه تروریست‌های جبهه النصره و داعش خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 04 March 2019

منابع مطلع از آمادگی ارتش سوریه برای انجام عملیات نظامی گسترده در حومه "حماة" و ادلب و صحرای شرقی "حمص" علیه تروریست‌های جبهه النصره و داعش خبر دادند.

به گزارش تابناک، روزنامه الوطن سوریه به نقل از یک منبع نظامی نوشت که ارتش سوریه خود را برای آغاز یک عملیات نظامی گسترده علیه جبهة النصره در حومه حماة و ادلب آماده می‌کند.

این منبع افزود: ارتش سوریه همچنین در واکنش به حمله روز گذشته عناصر جبهه النصره به مقر ارتش در منطقه "المصاصنه" در حومه شمالی حماة، توسط راکت مواضع این گروه را در مناطق مختلف حماة از جمله "اللطامنه" و "الکرکات" هدف قرار داد.

این منبع تصریح کرد: ارتش سوریه در عملیات احتمالی مذکور مواضع گروه‌های تروریستی مستقر در داخل و اطراف منطقه عاری از سلاح را هدف قرار خواهد داد.

الوطن همچنین گزارش داد: ارتش سوریه قصد دارد یک عملیات نظامی دیگر نیز علیه داعش در صحرای "السخنه" در دورترین نقطه حومه شرقی حمص به سمت محورهای مناطق "حمیمه" و "المحطه الثانیه" از یک جهت و جنوب شرقی صحرای السخنه از جهت دیگر انجام دهد.

طبق این گزارش، عملیات ارتش سوریه به منظور پاکسازی مناطق مذکور از لوث عناصر داعش و کنترل تحرکات آنها صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل