بازدید 5647

نشان ویژه شیخ کویتی به مدیر قدیمی ورزش ایران

نشان ویژه و شایستگی OCA به پاس سال‌ها حضور و تلاش ارزشمند بهرام افشارزاده مدیر باسابقه و پیشکسوت ورزشی کشورمان از سوی شیخ احمد به وی اعطا شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 02 March 2019

رئیس شورای المپیک آسیا به پاس سال‌ها حضور و تلاش ارزشمند بهرام افشارزاده مدیر باسابقه و پیشکسوت ورزشی کشور؛ نشان ویژه شایستگی OCA را به وی اعطا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا(OCA) امروز با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورا و با حضور اعضای هیأت اجرایی این نهاد بین المللی ورزشی و نمایندگان کمیته‌های ملی المپیک قاره آسیا افتتاح شد. در حاشیه این مراسم نشان ویژه و شایستگی OCA به پاس سال‌ها حضور و تلاش ارزشمند بهرام افشارزاده مدیر باسابقه و پیشکسوت ورزشی کشورمان از سوی شیخ احمد به وی اعطا شد.

افشارزاده

افشارزاده پنج دوره دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران، رئیس اسبق فدراسیون‌های بیس بال، وزنه برداری و ژیمناستیک ایران، پنج دوره رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا بود و خدمات ارزنده ای را به ورزش ایران و آسیا ارائه داد. در این مراسم از اریک توهیر رئیس ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همام رئیس پیشین کمیته ملی المپیک لبنان نیز تجلیل بعمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار