بازدید 25576
ماجرای‌ کتک‌ خوردن مدیر جوان از ستاره خشمگین و پرخاشگر فوتبال از زاویه‌ای دیگر؛

فردی که دروازه‌بان تیم‌ملی در جام‌جهانی را نمی‌شناسد، چطور معاون باشگاه استقلال شده؟!

باید به حال این فوتبال تأسف خورد که معاون یکی از پرافتخارترین باشگاه هایش، دروازه بان تیم ملی در دوره قبل جام جهانی را نمی شناسد و حتی پس از معرفی مربی وی نیز به اسم هم قادر به یادآوری آن بازیکن نیست! او ناغافل اعتراف کرده که پیش از معاونت در استقلال حتی بازی های تیم ملی در جام جهانی را هم نمی دیده! این مسئول چگونه امروز نقش کلیدی در جذب بازیکن برای باشگاه بزرگ استقلال دارد، ولی عاری از اطلاعات اولیه فوتبال است که حتی بچه های دبستانی هم آن را می دانند
کد خبر: ۸۸۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 28 February 2019

خشونت و خشم در جامعه ایران موج می زند و این میزان از عصبانیت و نزاع های خیابانی، طبقه اجتماعی و بالا و پایین شهری نمی شناسد. تازه ترین نزاعی که انتشار خبرش افکار عمومی را بار دیگر جریحه دار کرده، میان دو تن از اهالی فوتبال ایران، رخ داده که صفحات اجتماعی و خبرگزاری ها را پر کرده و همه جا بازنشر شده است.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ طبق ادعای علی خطیر، معاون کنونی باشگاه استقلال ـ که غیر از جنجال و اختلاف اخیر با وینفرد شفر سرمربی این باشگاه، سابقه درگیری با دستیار کارلوس کی روش در کمپ تیم ملی را هم دارد ـ او دیروز در ورزشگاه انقلاب با دروازه‌بان اسبق تیم ملی درگیر و سرانجام بنا به گفته وی این درگیری موجب شکستگی بینی معاون باشگاه استقلال شده است.

غیر از اینکه در یک نزاع، همیشه فردی که آسیب فیزیکی می بیند معمولا مظلوم خوانده می شود، نباید این نکته را هم دور از ذهن نگه داشت که همیشه فردی که آرام تر حرف می زند، لزوما نمی تواند بی تقصیر بوده باشد، چه بسا طرف مضروب با کلمات آرام اما تحریک آمیز خود می توانسته موجب خشم طرف مقابل و مقدمات یک اتفاق تلخ از همینجا چیده شده باشد. ما در محل دعوا حاضر نبودیم و نباید با حرف های یک طرف ماجرا به قاضی رفت. تا این لحظه فقط خطیر ماجرا را تعریف کرده و حقیقی سکوت کرده است.

علی خطیر درباره اتفاقی که بین او و علیرضا حقیقی به وقوع پیوسته، در چند گفت وگو با رسانه ها ادعا کرد: «من در حال عبور از زمین چمن به سمت قسمتی بودم که قرار است تجهیزات پیاده شود، که در آن لحظه مربی آن دروازه بان به سمت من آمد و از وضعیت تردد ماشین ها ابراز ناراحتی کردند و گفت، چرا باید ازاین جا عبور کنند.»

معاون‌استقلال که دروازه‌بان تیم‌ملی درجام‌جهانی را نمی‌شناسد!

در نگاه نخست این یک اعتراض کاملا ورزشی و بحق است که می توانست با پاسخی فروتنانه جواب عادی بگیرد و همینجا ادامه بحث و باقی ماجرا به یک مکالمه کوتاه ختم شود؛ اما خطیر به طرف مقابل می گوید: «باشگاه استقلال این زمین را به اجاره خودش درآورده و این ماشین و تجهیزات هم آمدند که زمین را آماده بهره برداری کنند.» این در حالی است که همه اهالی حرفه ای ورزش تهران می دانند که آن مجموعه محلی برای تمرینات انفرادی بسیاری از ستاره های ورزش است و برای بهره برداری باشگاه استقلال هم اطلاع رسانی قبلی انجام نشده بود که همگان بدانند و دیگر برای استفاده از زمین به مکان تمرینی همیشگی شان مراجعه نکنند.

در ادامه اما جمله ای که باعث انفجار عصبی ورزشکاری چون حقیقی می شود، به زبان می آید که طبیعتا نباید از دهان فردی که خود را معاون باشگاه استقلال معرفی می کند، خارج شود: «مربی آقای حقیقی گفتند که اینجا تحت اجاره آقای حقیقی (که من ایشان را نمی شناختم!) است که من هم جواب دادم بعید می دانم، مجموعه انقلاب از لحاظ امنیتی بخواهد به شخصی سپرده شود.»

باید به حال این فوتبال تأسف خورد که معاون یکی از پرافتخارترین باشگاه هایش، دروازه بان تیم ملی در دوره قبل جام جهانی را نمی شناسد و حتی بعد از معرفی مربی وی نیز به اسم هم قادر به یادآوری آن بازیکن نیست! این مسئول چگونه امروز به نوشته بسیاری از رسانه ها در ماجرای جذب بازیکن برای استقلال فعالیت دارد، ولی از اطلاعات اولیه بازیکنان ملی فوتبال هم عاری و تهی است؟

بعد از مکالمه خطیر و مربی حقیقی، وی می گوید، در حال عبور بوده که این اتفاق می افتد: «حقیقی آن دورتر با مربی خودش یک صحبتی کرد و با حالت بی ادبانه ای به سمت من آمد و با گفتن عبارت هوی و های، چی میگی و عبارتی که از گفتن آن معذورم به شکل بسیار زشت و زننده ای رفتار کرد و ناگهان با صورت به بینی من کوبید و بینی من کاملا شکست و من در حال حاضر بیمارستان هستم. در حالی که من به هیچ وجه هیچ عکس العملی از خودم نشان ندادم. »

مسلما رفتار حقیقی بسیار زشت و زننده بوده و متأسفانه این پرخاش های عصبی از او سابقه دارد که باید به عنوان یک ورزشکار و بازیکن حرفه ای حتما این مشکل را با خویشتن داری، رفع کند و اجازه ندهد تا پایان فوتبال چنین پرونده هایی در کارنامه او بماند. پرونده دعواها و درگیری های حقیقی بسیار قطور شده و او از لحاظ رفتاری گویا کنترل پایینی روی عملکردش دارد. قبلا هم شنیده بودیم که این چهره درگیری های فیزیکی و کلامی در تیمهایی که عضوش بوده و یا حتی در برخی موارد بیرون از زمین فوتبال داشته است. در این مطلب نمی خواهیم روی ضعف رفتاری این دروازه بان سرپوش بگذاریم و مطمئنا باید این گونه رفتارهای خارج از عرف و اخلاق رذا محکوم کرد اما نکته مهم اینجاست که خطیر تصور می کند که هیچ کاری نکرده است.

Image result for ‫خطیر در بیمارستان‬‎

مدیری که به هر دلیل، در دوسه سال اخیر وارد سطح مدیریتی فوتبال کشور شده است، باید احترام ورزشکار ملی هر چند سابق را داشته باشد و اگر مدعی است، سنگربان تیم ملی در جام جهانی برزیل را نمی شناخته و غیر مستقیم اعتراف می کند حتی بازی های تیم ملی در جام جهانی را هم نمی دیده، از مسئولیتش در فوتبال استعفا و اجازه دهد فرد شایسته ای که تجربه و تخصص لازم دارد چنین مسئولیت سنگین و حرفه ای را در استقلال به دوش بکشد.

خطیر که با ابراز تأسف از این اتفاق پای مشکلات فرهنگی فوتبال ایران و مقدار پول و قدرت بازیکن را به میان می کشد، باید بگوید که خود با چه روابط و تخصصی در حضور ده ها چهره کاربلد آبی ها، این پست بزرگ را اشغال کرده است و چه قدرت پشت پرده ای از او حمایت می کند؟ خطیر که از لحاظ آکادمیک خود را فردی تحصیل کرده و مسلح به سلاح علم فوتبال می داند، باید متوجه خطای خودش هم باشد که از شناسایی یک بازیکن ملی نه چندان دور عاجز بوده و با گفتن جمله «نمی شناسمش» زیرکانه به او توهین کرده است.

در این میان حساسیت های رنگی قرمز و آبی هم می تواند نقش آفرین باشد که با این حرف معاون فعلی استقلال، دروازه بان سابق پرسپولیس را به حساب نیاورده و اصلا او را نمی شناخته است! حتما همه ما در شرایط دعوا قرار گرفته ایم و کاربرد لحن این جمله در فضای تنش را درک می کنیم. اینکه طرفین برای هم رجز بخوانند و یکی به دیگری بگوید:« اصلا تو که هستی؟ من نمی شناسمت» بار معنایی خواصی دارد که می تواند خشم طرف مقابل را برانگیزد و آنچه نباید رخ دهد. به هیچ عنوان فصد تایید حرکت زشت بازیکن پرحاشیه ای همچون حققی را نداریم و باید این حرکت از لحاظ انضباطی با برخوردی کاملا متناسب و محرومیت احتمالی فدراسیون مواجه شود اما چه کسی به انتصاب امثال خطیر رسیدگی می کند؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۴
جای اینکه خطیر رو خراب کنید دنبال حق باشید.،اگه طرفدار پرسپولیس هستید،دمتون گرم،ولی حق رو ناحق نکنید.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
خوب کاری کرده ،باید گردنشو میشکست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
درودبرحقیقی باغیرت
جواب استقلالی هاهم بماندبرای دهم فروردین !!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
در هر درگيري، طرفين مقصر هستند.نميشه هميشه يك نفر رو مقصر صد در صد دونست. ايشون هم بهتره واقعيت رو بگن. نه اينكه بعد ادعاي اون ملي پوش سابق مبني بر فحاشي، ايشونم ادعاي فحاشي رو مطرح كنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
این چه حرفیه اتفاقا اگر بخایی بگی طرفداره چه تیمیه باید بگی استقلالیه که داره از آینده استقلال دفاع میکنه واعتراضی کاملا دقیق به وضعیتیکه متاسفانه درهمه جامیشه نمونه شودیدکه افرادی پستهایو گرفتن که اثن با تخصصهاشون همخونی یا نداره یاشایسته ترین که نیستن حتی معمولی وضعیف هستن وفقط میشه گفت افسوس وبارویارویی با این آدما مطمنا خون خاک خورده های اون صنف به جوش میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
این بازیکن باید از فوتبال ایران کنار گذاشته شود وعلاوه بر چند شال جریمه، دیه را پرداخت کند. ورزش ایران جای قلدر بازی و اربده کشی نیست. ایران جای پهلوانی و مردانگی هست.
عجب شما هم که اصلا معلوم نیست طرفدار چه تیمی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
کاملا پرسپولیسی
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
سلام بر طرفداران فوتبال و حامیان و طرفرداران باشگاه پرسپولیس و استقلال و استقلال و پرسپولیس و طرفداران سایر تیمهای ورزشی در کل کشور .. همه ما حق داریم از تیم محبوب خودمان طرفداری کنیم و این عین حقیقیت است . شاید دو تا برادر در یک خانواده یا بستگان و دوستان بطور خاص و عام طرفدار دو تیم نام آشنای پایتخت باشند باشند ، پس مواظب باشیم و یاد بگیریم بهم تهمت و افترا و بدگویی نکنیم و حرف درشت و ناپسند بر زبان جاری نکنیم . یاد بگیریم عادل باشیم و عادلانه قضاوت کنیم . انچه می ماند صداقت است وآنچه پایدار و ماندگار است قضاوت درست و خداپسندانه می باشد . بیاییم در عین طرفداری از تیم محبوب خودمان در اموری مثل حادثه خطیر و حقیقی از حق و حقیقیت دفاع کنیم . چرا که ما شایسته حق هستیم و مرام و مسلک دین و ایمان و نیز مرام ایرانی و سنتهای کهن آن نیز دفاع از حق و حقیقت است . پایدار باشید.
دروازه بان تیم ملی باید بیشتر از دیگران فهم و شعور داشته باشد و رفتار و گفتارش مودبانه و
مردانه باشد . اگر هیکل علی خطیر دو برابر هیکل حقیقی بود ، باز هم حقیقی برای خطیر شاخ و شانه می کشید و ناجوانمردانه او را مصدوم می کرد؟
شما هم خشونت را تایید و ترویج میکنی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
وقتی چند سال پیش این اقا دروازه بان پرسپولیس بود و یه کشیده زد دم گوش مامور بدبخت نیروی انتظامی در بازی دربی و هیچ برخوردی باهاش نشد الان میزنه فک و دماغ ملت رو میشکونه یعنی اینقدر وحشی شده.اون زمان هیچ یادم نمیره که پرسپولیسی پور در برنامه نود با رییس کمیته انضباط صحبت کرد و اون گفت چون اقای حقیقی عصبانی بود حق داشت بزنه دم گوش مامور و ما بهمین خاطر برخورد نکردیم!!!! عجب!ایا شخص دیگه ای هم این کار رو میکرد باز همین حرف رو میزدن؟یا پدرش رو درمیاوردن؟
این چه حرفی است. حتما باید این رو بشناسه. طرف دگتره.‌اون وقت این
لطفا مسئله قضایی را قرمز و آبی نکنید
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
این اقا رو انوقت که تو گوش مامور نیروی انتظامی زد اگه یکی ترمزشو میکشید الان بخودش جرات کله زدن رو نمیداد حیفه اسم ورز کار روی این بابا گذاشت این بار اولش نیست بار اخرشم نیست اینا پول مفت هارشون کرده من اگه بجای خطیر بودم اینو ادبش میکردم که یکبار دیگه گول موقعیتی که قبلا داشته نخوره چون الان که هیچی نیست
تا زمانی که دو تیم سرخابی و سوگولی از بیت المال بهره میبرند و رسانه های رنگا رنگ به سبک دهه پنجاه و فوتبال گتره ای هنوز فوتبال ایران رو دو رنگی میبینند این افراد از توهم موقعیتی که براشون به وجود آوردند سو استفاده میکنند
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
املای سوگلی صحیح است
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
بعله استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ... صرفا از بیت المال ارتزاق میکنن راست میگن بسپرنشون به بخش خصوصی
باید خون گریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
اهان از اون جهت.گرفتم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
چه استنباط مضحکانه ای
آقای سراب فعلا که بیت المال از جیب این تیم ها استفاده می کنه این همه اسپانسر و اگهی هست اگه درامد حاصل از اسپانسر و بلیط را به و حتی حق پخش را بدهند نیازی به بیت المال نیست دوست عزیز
چون ذروازه بان تیم ملیه هر کاری مایل بود باید انجام بده
پول ورانت اجازه نمی دهد استفاء دهد
این که چیزی نیست بعضی از نورچشمی ها حتی رنگ دلار هم ندیده بودن، اما حالاحساب ارزی دارن.!!
مقصر ورزشکار ه چرا حمایت میکنید از قلدر گری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
چون یه پرسپولیسیه
با پارتی مدیر شده ! خدایا جای سالم توی این کشور نمونده دیگه!
نه که بقیه رو میشناختیم!
مثل اینکه نمیدونی رحمتی بار اولش نیست که داره به ملت مشت حواله میکنه اگه همین اتفاق برعکسش میفتاد بخدا قسم جور دیگه مینوشتی یه آدم درست حسابی در کل مجموعه استقلال هست همونم شما زیرپاشو خالی کنید چون که برای تیم محبوبتون احساس خطر کردید
والا من از این جمله‌ی «مربی آقای حقیقی که من ایشان را نمی شناختم...» برداشت کردم که مربی حقیقی رو نمی‌شناخته نه خود حقیقی رو.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
همچین میگه دروازبان تیم ملی برو عمو خیلی از بازیکنای تیم ملی تو زندان رجایی شهر دارن بخاطر کارای مثل این بابا اب خنک میل میکنن دروازبان تیم ملی بیخود میکنه دماغ مردمو میشکنه دروازبان تیم ملی کیلویی چند ادب وتربیت پیدا کن
لطفا مجددا با دقت این جمله رو بخونید: «مربی آقای حقیقی که من ایشان را نمی شناختم» این جمله یعنی مربی رو نمیشناختم یا دروازه بان رو؟؟؟
وای وای به حال این ملت وتاسف خوردن برای این فوتبال حالا برید از خارج بزرگترین مربی را بیاورید برای چی بیشترین هزینه را بکنید برای چی شما را بخدا یه فکری برای این فوتبال بکنید نگذارید اینجور ادامه پیدا کند افتخاری که برای کشور ندارد حداقل این آبروریزی وعده ای را بر دارید
درسته که معاون استقلال باید با هماهنگی کار میکرده و این مسائل بی هماهنگی توی فوتبال ما زیاده ولی حقیقی یک درصدم حق فحاشی و ضرب و شتم نداره . خدا کنه هم بیافته زندان هم محرومیت فوتبالی داشته باشه تا آدم بشه
كجاي رفتار حقيقي زشت است ؟ از اين بهتر نميشود ,
این جمله منه در عنوان کتک خوردن معاون باشگاه استقلال. عیب نداره می بخشم
خب راست گفته دیگه، مربی حقیقی رو نمیشناخته دیگه،
یاد فیلم سه پنج دو فرهاد آییش به خیر
مگر شما آنجا بودید که اینجور طرفداری از حقیقی کردید. کار حقیقی شبیه بیفرهنگی می باشد آنوقت شما ازش تعریف می کنید. من استقلالی هستم ولی تا پارسال اصلا خطیر را نمی شناختم ولی به قول شما، حقیقی که دروازه بانی ملی می باشد ،( البته همه می دانند که چطور دروازه بان تیم ملی شده!!!) چطور این رفتار اشتباه ، که قدرت را فقط در بازوی خودشان می بینند، را از خودشان بروز می دهند.
چه ربطی داره ؟کدوم یکی از مدیران ما فوتبالین که این بنده خدا باشه.یادمه به حبیب کاشانی گفتن سابقه مدیریت ورزش دارید گفت آره اخبار ورزشی نگاه می کنم!!!!
حتی در صورتی که مرتکب چنین عمل ناپسندی از دوستان بسیار نزدیکتان هم باشد (که بعید میدانم) و یا خصومتی با طرف مقابل هم داشته باشید، ولی پایین آوردن اعتبار چنین کاری را نخواهد داشت.
شایسته سالاری بیداد میکنه
چه توقعاتی داری تابناک

کل ایران شده رانت و پارتی و آشنابازی

مدیر شبکه 3 ,معاون باشگاه استقلال,آقازاده هایی که همه هیئت مدیره های شرکت های بزرگ کشور هستند و ...
داداش خیلی داری تند میری! فکر کردی مردم بیکارن اینا رو بشناسن.
چقدر قشنگ دارید از خشونت دفاع میکنید بالفرض اقای خطیر نشناخته اقای بازیکن ملی باید با کله بزنه بینی طرف داغون کنه واقعا متاسفم
اصلا کار این آقای دروازه بان توجیه نداره، برخورد فیزیکی نهایت ضعف و بی فکری فرد را تحت هر شرایط نشان می دهد.
دروازه بان تیم ملی که با مشت دماغ یک نفر را می شکند ،چطور دروازه بان تیم ملی شده؟
اولن خریدهایهای استقلال توی نیم فصل رو ببین بعد بگو نمیتونه از حق استقلال دفاع کنه..ثانیا.این بار اول اون نیس ک از این کارا میکنه و بار اخر هم نخواهد بود
الان داری سعی میکنی دلیل بیاری وحشی بازی یک فوتبالیست بی ادب رو که سابقه قبلی هم داره ماله بکشی!!! گیرم من یک شخصیت معروف رو نمیشناسم و یک جمله ساده که بی احترامی هم نبوده بهش گفتم، این دلیل میشه طرف بیاد بکوبه تو صورت من و دماغم رو بشکنه!!؟؟؟
بابا این خطیر معلوم نیست با حمایت کی اومده بالا که اینقدر کارنابلد هم هست . میخواد بگه مثلا من خیلی طرفدار دو آتیشه استقلالم . تو اگه 20 درصد فوتبالی بودی باید حقیقی رو میشناختی . فکر کنم بر سراغ همون شغل اولت خیلی بهتر باشه . البته با تغییر وزیر و مدیریت و .... کلا محو میشی . الان پندار توفیقی کجاست؟
مگه حقیقی استیو جابز بوده،به نظر بنده آقای خطیر باید تا آخر پیگیر شکایت خود باشد،تا به قول معروف بفهمه که اینجا جنگل نیست که اگه کسی گفت نمی شناسمت بزنه دماغ طرف را بشکونه
شناخته ولی به نشناختن زده حالشو بگیره!
فقط در ایران! طرف تو روز روشن جرم کرده اونوقت دارن طرفداری هم میکنند. دلیل؟ چون مدیر جوان کفایت کار فوتبال نداشته!!!
این آقا به مسائل حقوقی از همه بیشتر تسلط داره و نشون داد چطور حتی از آقای فردوسی پور پر مدعا هم بیشتر به قوانین فیفا آگاهه و از نظر سواد و دانش مدیریتی عالی بوده . این آقای حقیقی هم شخص شاخصی در فوتبال نیست که شما این جور آه و ناله کنید. تموم کنید این سیا بازی ها رو.
میزان درک و فهم ایشون به قوانین در پرونده ی پاتوسی محک خورد
تحلیلی کاملا یکجانبه
مرد حسابی آسمون ریسمون بافتی که دروازه بان تیم پرسپولیس روتطهیر کنی
چه جالب! اگه طرف استقلالی می بود الان حرف از فرهنگ کهن و الگو بودن ورزشکارا می کردید !!!
احسنت به اين تفسير شما.
اصلا نشناسه این دلیله که بزنن بینیش بشکنه؟ عجیبه.
.فراموش نکنید که قانون برای همه یکسان است و از شخص اول مملکت تا سطوح بعدی همه موظف به تبعیت از قانون و رفتار قانونی در جامعه هستند و شان اجتماعی افراد رافع مسولیت کیفری ایشان نیست
فردی که دروازه‌بان تیم‌ملی در جام‌جهانی را نمی‌شناسد، چطور معاون باشگاه استقلال شده؟!
البته باید بیشتر برای بازیکن تیم ملی تاسف خورد که با این فساد اخلاقی چه جوری سنگر بان تیم ملی فوتبال می شود؟
اینکه در ایران نفر در جایگاه اصلیش نیست ...یه چیز عادی است..آقای حقیقی باید بوکسور می شدند نه دروازه بان تیم فوتبال
از بی ادبی و پرخاشگری حمایت می کنید و اخلاق را فدای علاقه رنگی خودتان می کنید
مگر بازیکن تیم ملی بودن افتخاره و باید همه بشناسند
شما احتمالا با علیرضا حقیقی ارتباط خاصی ندارید؟
عجب
بابا تورو خدا بسه .به خاطر رفاقت یا طرفدار بودن یک نفر ،کار بسیار زشتش رو توجیح نکنید .کجای دنیا اگه معاون یک باشگاه فوتبالیست نبوده باشه و بجاش تحصیلات مرتبطی داشته باشه که بتونه به خوبی از حق و حقوق یک باشگاه در همه موارد مربوطه دفاع کنه اگه یک نفر رو نشناخت باید بزنن دماغش رو بشکونن .اگه برعکس بود باز اینجوری میگفتید .یا اگه بجای خطیر حنیف عمرانزاده بود حتی خیلی از طرفدارای پرسپولیس که قطعا علاقه زیادی به بازیکناشون دارن وبا اینکه طرف مقابل از اعضای تیم رقیب بوده هم کار حقیقی رو محکوم کردن
چی میگه برای خودش!!!
عجب تحلیل عجیبی!!! با فرض که بشناسه یا نشناسه حالا چیو عوض میکرد!
باید از مدیران شایسته گزین و شایسته سالار بپرسید
شناختن همه بازیکنان وظیفه یک مدیر نیست. وظیفه بازیکن یاب (scout) و مربی هستش. مدیر با یک طرفدار فوتبال فرق میکنه که همه بازیکنان رو بشناسه.
با نگاهی به سابقه مدیریتی باشگاه های اروپایی متوجه این میشیم که از تجارت یا صنعت به مدیریت فوتبال اومدن به عنوان مثال آقای پرز مدیر باشگاه رئال مادرید.

درسته شاید آقای خطیر میتونستن بهتر موقعیت رو مدیریت کنن ولی به وضوح این مقاله به نوعی حمله به شخصیت است تا به بررسی حقایق .
وقتی شاه فرهادشون علیرضا جهانبخش رو نمیشناسه این میخواد دروازه بان تیم ملی رو بشناسه
ایشان نیز جزو اون ژنهای خوب است که مدیر شده وگرنه کیه که ندونه بازیکنان و پیش کسوتانی که خیلی سرشناس تر و محبوب تر از ایشان بودند و هستند هیچ جایگاهی در استقلال ندارند. حقش هم بوده کتک خورده نوش جونش
استقلالی ها رو ببین که چه هماهنگ خودشون رو به نفهمیدن زدن. آقا جان نویسنده که توی متن اول از سوابق رفتارهای زشت حقیقی نوشته و گفته که این سابقه داره توی این رفتارها. نکته این مطلب اینه که چطور معاون باشگاه استقلال اینقدر از فوتبال سردرمیاره که گلز تیم ملی رو هم نمی شناسه. هیچ جا نگفته که حق داشته بزنه دماغش رو بشکونه
شما حرص نخور لنگی‌جون کار اون بازیکن لایی خورم نمیخواد توجیح کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
توجیح غلطه کیسه جون درستش توجیه هست
لعنت به دو تا شون که حساسیت قرمز و آبی رو تحریک میکنن
شارلاتانیسم با روجلدی جوانگریایی فریب تازه مدیریت کشور هم اکنون
شما هم به خیال خودت داری با عدالت برخورد میکنی مثلا
بایدژن های خوب راکتک زد
متاسفانه نويسنده مقاله بصورت يك طرفه از حقيقي طرفداري و از خطير را تخريب ميكنه و جالبه كه در صدد قضاوت هم هست . عدالت نه تنها در جامعه نيست بلكه تابناك هم عدالت رو زير خاك دفن كرد و ...
از کتک خوردن هر مسئولی ناراضی نیستم.
شناختن یک لات افتخار نیست
بجای به حاشیه بردن تیم بزرگ استقلال و این تفسیرهای آبکی و یک طرفه به رسالت اصلیتون که بیان دغدغه های اصلی جامعه و اخبار درست هست بپردازید
داداش تو از مقامات بالا در باره جغرافیای ابن مملکت امتحان بگیری 90 درصدشان رد میشن!
با سلام و احترام
از اينكه آن سايت محترم ووزين در تمام فعاليتها حتي گزارش نتايج بازي ها بصورت آشكار طرفداري خود را از تيم پرسپوليس به اثبات رسانده شكي نيست ولي ايكاش در درگيري منجر به جراحت كمي حرفه اي تر عمل مي كرديد و جانب ضارب را نمي گرفتيد
آيا واقعاً نظر اينجانب را منعكس مي فرماييد ؟
یاشاسین حقیقی تورک اوغلان
ببین چقدر استقلالی هوچی گر با هماهنگی کانال تلگرامی ریخته توی کامنت ها... خوبه نویسنده ۱۰خط از زشت بودن کار حقیقی نوشته. مثل اینکه خطیر خیلی دردش گرفته که یک نفر از سوابق مدیریتی و دلیل انتصابش به این سمت پرسیده.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
عزیزم شما هم آب رو بریز جایی که میسوزه
توصیه میکنم متن های حقوقی که همکاران تان در سایت تابناک منتشر میکنند بخوانید.
سعی نکنید با لغت یابی و تفسیر شخصی عنوان کنید که علیرضا حقیقی شخصا می تواند مسئول مجازات دیگران باشد.
آقای علی احمدی خطیر در سال 1385 کارمند بنده در شرکت مدیریت شبکه برق ایران در وزارت نیرو بودند که همزمان در دانشگاه صنعتی شریف به تحصیل در دوره دکترا برق مشغول بودند و با استفاده از یک فرصت مطالعاتی دانشجویی سفر به خارج از کشور ( ایالات متحده آمریکا ) ، رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نکردند، تا به تعهدات تحصیلی و کاری خود در حوزه تخصصی ( مهندسی برق ) به کشور عمل نمایند.
تا آنکه چند وقت پیش اسم ایشان را بعنوان معاون باشگاه معظم استقلال دیدم و بسیار متعجب شدم ! البته با جستجوی در سوابق ایشان مثل اینکه در خارج از کشور به کلی تغییر مسیر داده و به سمت تحصیلات و فعالیتهای مرتبط با ورزش رفته بود ولی اینکه از وی بعنوان یک چهره ورزشی و صاحب نظر و . . . یاد کنیم والله اعلم.

یکی از نظر دهندگان گرامی هم خیلی زیبا بیان کردند که ایشان با اولین تغییران مدیریتی از صحنه ورزش و خصوصا صحنه مدیریتی آن محو شده و بفراموشی سپرده خواهد شد.
پس اگر کسی این متن را به اطلاع وی رسانید سفارش بنده را هم برساند که آقای خطیر برگرد به مجموعه های صنعت برق و بخش برق دانشگاه های کشور و عمر گرانقدری که صرف تحصیلات عالیه در این رشته تخصصی نمودی و انصافا هم بسیار زرنگ ، کوشا و موفق بودی ، به کسب موفقیتهای بیشتر در این حوزه تخصصی بگذران که ان شالله خیر دنیا و آخرت و رضایت خدا و ملت و پدر و مادر عزیزت را بدنبال خواهد داشت. صرف عمر در حوزه جنجالهای ورزشی عاقبت خیری را برایت رقم نمی زند. از ما گفتن و از شما نشنیدن. یا علی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دوست عزیز اقای دکتر خطیر سال 1388 برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به سوییس رفتند... ایشون مثل تمام افراد که در انتخاب شغل و دانشگاه ازاد هستند انتخاب کردند که بعد از دریافت دکتری برق به سمت مدیریت ورزش رفته و جز معدود انگشت شماری هستند که کارشناسی ارشد حقوق فوتبال را از فیفا دریافت کردند.
سلام باید فقط متاسف شد که فردی متنی بلند و مطول بنویسد و فردی را تخطئه کند که چرا حقیقی را نمی شناسد
سلام بر دوستان. خیلی جای تاسف است که برخی خشونت را تبلیغ میکنند. آقای حقیقی که عضو تیم ملی بودند الگوی ورزشی ما هستند و باید بیشتر از افراد معمولی مراقب رفتار خود باشند. اینکه مادر ایشان کسالت دارد و بخواهند پرخاش کرده و توهین و یا به نزاع بپردازند. معمولا قانون در مورد افراد سرشناس باید سخت گیرانه تر باشد.
ایشان به چه دلیل باید حتما" دروازه بان تیم ملی را بشناسند؟ چرا آدمها را بیخود و بی جهت بزرگ می کنید...اگر این آقا دکترای برق دارد که اون دروازه بان حالا حالا ها باید دود چراغ بخوره تا یه مدرک مهندسی برق بگیره...چرا از این منظر نگاه نمی کنید؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار