بازدید 10695
بر اساس مصوبه مجلس

حقوق كاركنان دولت 20 درصد افزايش مي‌يابد

کد خبر: ۸۸۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 27 February 2019

بر اساس مصوبه امشب مجلس حقوق كاركنان دولت در سال آينده 20 درصد افزايش خواهد يافت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نمایمدگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امشب پارلمان و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور، بندالف تبصره 12 لایحه رابه تصویب رساندند.

همچنین پاداش پایان‌خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان‌خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان دولت مصوب 26/2/1375 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده(29) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده(76) قانون مدیریت خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف سی‌سال خواهد بود که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف در اموال عمومی است.

این موضوع از لایحه دولت آمده بود که غلامرضا کاتب نماینده گرمسار پیشنهاد بازگشت به لایحه دولت را داد و به تصویب مجلس رسید.

پیش از این نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود که طبق لایحه دولت حقوق کارکنان دولت را در سال ۹۸ به میزان ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند اما مالیات آنها به صورت پلکانی خواهدبود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان