بازدید 55687
هزار و پانصد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شنیده‌ها از تماس تلفنی جهانگیری با ظریف/درخواست ضرغامی از ظریف/واکنش قرائتی به گران شدن گوشت و مرغ/برادر روحانی از خود دفاع کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کریمی قدوسی: برای استعفای ظریف شیرینی پخش نکرده‌ام/حسینیان: از استعفای ظریف خوشحالیم/بازرگان، میرحسین موسوی و محمدخاتمی در متن استعفای خود چه نوشتند؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 26 February 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
جدید‌ترین اظهارنظر ظریف پس از استعفا

وزیر امور خارجه: استعفای من صرفا به منظور دفاع از شأن و جایگاه وزارت امور خارجه در روابط خارجی بوده که آن را در کنار سایر توانمندی‌ها برای امنیت ملی ایران حیاتی می‌دانم. من ناراحتی و دلخوری شخصی ندارم و نیازی به دلجویی ندارم. به عنوان وزیر خارجه وظیفه داشتم بخاطر منافع ملی و اقتدار کشور در برابر رعایت‌ نشدن جایگاه وزارت خارجه واکنش نشان دهم. بقیه گمانه‌زنی‌ها صرفا زاییده تخیلات افراد است. / خبرگزاری آریا

احمدی نژاد بار دیگر درخواست صدور مجوز تجمع اعتراضی کرد!

متن این نامه که روز یکشنبه پنجم اسفندماه تحویل وزارت کشور شد، به شرح زیر است: پیرو نامه‌های ۱۱۲-۹۷ مورخ ۹۷/۵/۹ و ۱۱۹-۹۷ مورخ ۹۷/۷/۱۵ و ۱۲۴-۹۷ مورخ ۹۷/۱۰/۱۵ و بازگشت به نامه شماره ۲۱/۵۲۳۳۱ مورخ ۹۷/۱۰/۲۹ صادره از سوی اداره کل سیاسی استانداری تهران در خصوص محل برگزاری تجمعات، بار دیگر به اطلاع می‌رساند: شرایط کشور و نارضایتی عمومی و اصرار بدخواهان خارجی و داخلی برای در هم شکستن اراده ملت بزرگ ایران کاملاً آشکار است. این وضعیت ایجاب می‌نماید که در عین حفظ وحدت و همبستگی ملی، فضای مناسب برای اعلام و طرح مطالبات و اعتراض قانونی به شرایط نابسامان و فشار‌های کم سابقه و یا بی سابقه اقتصادی بر مردم و برخورد‌های غیرقانونی و نادرست قضایی فراهم گردد. به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی، مقتضی است دستور فرمایید مجوز‌های لازم برای برپایی تجمع اعتراضی آرام صادر و ترتیبات لازم برای تامین امنیت اتخاذ گردد.

دلیل استعفای ظریف را باید در داخل دولت جست‌وجو کرد

احمد امیرآبادی فراهانی در مورد علت استعفای وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: از شواهد پیداست که استعفای ظریف ربطی به مسائلی مثل جبهه مقاومت و این‌ها ندارد. ظریف بار‌ها در مجلس اعلام کرده است که با سردار سلیمانی کاملاً هماهنگیم؛ بنابراین استعفای ظریف را باید در داخل دولت جست‌وجو کرد.»

وقتی ظریف در فضای مجازی خبر استعفا را اعلام کرده؛ یعنی این استعفا پذیرفته شده است

محمدعلی وکیلی، نماینده تهران: پایان ظریف یعنی پایان نقطه قوت دولت آقای روحانی در حوزه سیاست خارجی. آقای ظریف باید پاسخگوی حوزه سیاست خارجی باشد، اما حوزه اختیارات و حوزه وظایفش با هم تناسب ندارد؛ از این روی، ایشان استعفا داده است. وقتی ظریف در فصای مجازی این خبر را اعلام کرده یعنی استعفا پذیرفته شده است. اگر پذیرفته نمی‌شد بعید بود که خودش خبر را علنی کند. / ایرنا

روایت کریمی قدوسی از استعفای وزیر امورخارجه

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد: در سراسر دنیا هر وزیری که عَلَم بزرگی را برمی‌دارد، اگر توان به سرانجام رساندن آن را نداشته باشد، استعفا می‌دهد. پشت هیچ وزیر خارجه‌ای در این ۴۰ سال به اندازه آقای ظریف پُر نبود و به صد دلیل می‌توان این امر را اثبات کرد. ظریف ۱۳ بار پیش از این نیز استعفا داده بود و حدود ۲ ماه پیش نیز ۹ روز خانه‌نشین شد و سر کار نرفت؛ انتظار داشت روحانی و واعظی به او زنگ بزنند، ولی آن‌ها زنگ نزدند، چون وی در دولت دوازدهم چالش زیادی با دولت روحانی داشت. ظریف دیگر ظریف دولت یازدهم نبود که اطاعت کند. ظریف در مقابل روحانی ایستاد. / خانه ملت

بازرگان، میرحسین موسوی و محمدخاتمی در متن استعفای خود چه نوشتند؟

کانال تلگرامی خبرگزاری فارس به بهانه استعفای ظریف، به چند استعفا‌های دیگر پرداخت. در این مطلب آمده است: اولین استعفای جنجالی در جمهوری اسلامی ۱۴ آبان ۵۸ رقم خورد. بازرگان: «پیرو توضیحات مکرر و نظر به اینکه دخالت‌ها، مزاحمت‌ها، مخالفت‌ها و اختلاف نظرها، انجام وظایف محوله و ادامه مسئولیت را برای همکاران و اینجانب مدتی است غیرممکن ساخته، بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارد»
 
توییت بعیدی‌نژاد درباره آینده برگزیت

سفیر ایران در لندن در توییتی به تبیین آخرین تحولات انگلیس در ارتباط با برگزیت پرداخت. حمید بعیدی‌نژاد نوشت: ۵ هفته مانده به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هنوز راه حل مورد توافقی جهت نحوه خروج وجود ندارد. وی ادامه داد: جرمی کوربین اعلام کرد که اگر چهارشنبه، مجلس با طرح پیشنهادی حزب کارگر جهت برگزیت نرم موافقت نکند، این حزب از برگزاری رفراندوم مجدد در خصوص اصل خروج از اتحادیه اروپا حمایت می‌کند.
 
برادر روحانی از خود دفاع کرد

امروز در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور، وی به همراه وکیلش از خود دفاع کرد. دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون، برادر رئیس جمهور در دادگاه کارکنان دولت امروز برگزار شد. بعد از تفهیم اتهام، فریدون در برابر قاضی از خودش درباره اتهامات وارده دفاع کرد. وکیل فریدون هم در این دادگاه امروز هم دفاعیه ارائه و هم از موکلش دفاع کرد. چند متهم دیگر نیز به همراه وکلایشان در دادگاه امروز حضور داشتند که ادامه دفاعیات فریدون و متهمان به جلسه آتی موکول شد. اولین جلسه دادگاه در روز سی بهمن ماه و در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان برگزار شده بود.
 
واکنش قرائتی به گران شدن گوشت و مرغ

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: با گران شدن گوشت و مرغ دست از اسلام برنمی‌داریم. حجت‌الاسلام محسن قرائتی در همایشی که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه تنها کشوری که در دنیا مقابل آمریکا ایستاده ایران اسلامی است، افزود: آمریکایی که در بسیاری کشور‌های دنیا رئیس جمهور جابجا می‌کند، توان تعیین یک کدخدا را هم در روستا‌های ما ندارد. وی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: ریشه همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها برنمی‌گردد. بخشی از این مشکلات به خاطر حرص و طمع خودمان و بخش‌هایی هم به خاطر مدیریت بد برخی از مسئولین حادث شده است. رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه با گران شدن مرغ و گوشت دست از اسلام بر نمی‌داریم، گفت: اگر قرار باشد با سختی‌ها دست از اسلام برداریم که باید حضرت زینب (س) ظهر عاشورا دست از اسلام برمی داشتند. قرائتی در ادامه با تأکید بر اینکه برای تربیت درست فرزندانمان باید به سراغ قرآن برویم، گفت: با تکیه بر آموزه‌های قرآن می‌توانیم در راستای تربیت اسلامی فرزندانمان گام برداریم.
 
درخواست ضرغامی از ظریف
 
ضرغامی در یادداشتی از ظریف خواست برگردد و نگذارد شیرینی دیدار تاریخی اسد در کام ها تلخ شود.عزت الله ضرغامی در توییتی نوشت: ظریف رکورددار تعریف و تمجید و تحسین از سوی رهبر انقلاب است. یک ناهماهنگی قابل درک نباید او را به اینجا بکشاند. ظریف باید برگردد و نگذارد شیرینی این دیدار تاریخی در کام ها تلخ شود. دو قطبی شدن #استعفا مغایر منافع ملی است.
 
حسینیان: از استعفای ظریف خوشحالیم

روح‌الله حسینیان، نماینده مجالس هشتم و نهم باور دارد که ظریف آرزوی دیرین آمریکا یعنی مذاکره با ایران را محقق و در زمین آن‌ها بازی کرد. استعفای ظریف دیدگاه‌های متفاوتی را به همراه داشت؛ برخی این تصمیم را عجولانه و به ضرر منافع ملی دانستند و برخی دیگر از آن ابزار خوشندی کردند، زیرا باور دارند که سیاست‌های دولت روحانی در این سال‌ها منافع کشور و مردم ایران را تأمین نکرده است. روح‌الله حسینیان، نماینده مجالش هشتم و نهم باور دارد که ظریف آروزی دیرین آمریکا یعنی مذاکره با ایران را محقق کرد و در زمین آن‌ها بازی کرد. حسینیان به «نامه‌نیوز» گفت: «به‌نظر می‌رسد که سیاست‌های دولت به پایان راه خود رسیده است و دیگر حتی خوش‌بین‌ترین افراد نیز نمی‌توانند روی آن حساب کنند؛ البته بعید می‌دانم اصل شاکله ظاهری دولت در معرض فروپاشی باشد و یک فرد دیگر جای ظریف می‌آوردند». این‌فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان استعفای ظریف را یک راهبرد سیاسی برای تصویب لوایح FATF دانست، اظهار کرد: «دولت آنقدر بی‌اعتبار است که نمی‌تواند هیچ‌تأثیری بگذارد». او در پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توان استعفای ظریف را ناشی از خروج احتمالی دولت از برجام تلقی کرد، گفت: «بعید می‌‎دانم دولت بخواهد از برجام خارج بشود، زیرا دولتی‌ها باور دارند که خروج از برجام بهانه‌ دادن به غرب است. هرچند خارج بشویم یا نشویم، چه تفاوتی دارد؟ مگر اکنون چیزی باقی مانده است؟ سانتریفیوژ‌ها که تعطیل شد و راکتور اراک هم که با بتون پر شد و دیگر قابل بازیافت نیست».
 
پزشکیان: ظریف را نباید در شرایطی کنونی از دست داد

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه افرادی مثل «ظریف» را نباید در شرایطی کنونی کشور از دست داد، گفت: رهبری بار‌ها ظریف را فردی دلسوز و معتقد خطاب کرده اند. مسعود پزشکیان امروز- سه شنبه- در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای دکتر ظریف فردی کارشناس و خبره در حوزه کاری خود است، روند موضع‌گیری‌هایی وی در داخل و خارج با قدرت و دلسوزی بود تا جایی که مقام معظم رهبری هم بار‌ها از ایشان حمایت کردند و ظریف را فردی دلسوز، صادق و معتقد دانستند. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چنین شرایطی نباید افرادی مثل ظریف را از دست داد، تصریح کرد: با گمانه‌زنی نباید اخباری نادرست در این زمینه را در جامعه پخش کرد. وی افزود: تعدادی از نمایندگان نامه‌ای به آقای روحانی جهت پشتیبانی و حمایت از آقای ظریف در مورد استعفا نوشتند، این نامه به معنای بررسی استعفا در مجلس نیست.
 
«قانون» توقیف شد

بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این نشریه از فردا اجازه انتشار ندارد. روزنامه قانون به دلیل تیتر روز سه شنبه (۷ اسفند ماه) خود عصر امروز، با نامه تذکر و توقف انتشار مواجه شده است. در بخشی از این ابلاغیه که از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه به مسؤولان روزنامه اعلام شده و در گفت‌وگویی با ایسنا هم به تأیید رسیده، اینگونه آمده است که «طبق ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی برای پیشگیری از وقوع جرم، توقیف موقت خواهد بود.» روزنامه قانون صبح امروز شماره ۱۴۲۸ خود را منتشر کرد. این روزنامه پیش از این در سال‌های ۹۳ و ۹۵ توقیف شده بود.
 
کریمی قدوسی: برای استعفای ظریف شیرینی پخش نکرده‌ام

نماینده مردم مشهد در مجلس، اظهار نظر توئیتری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مبنی بر شیرینی پخش کردن وی بابت استعفای ظریف را تکذیب کرد و گفت: از برخی اظهارنظر‌ها تعجب می‌کنم. جواد کریمی قدوسی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی پیرامون توئیت بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس مبنی بر اینکه نماینده مشهد در حال توزیع شیرینی بین نمایندگان به خاطر استعفای ظریف است، گفت: این اظهارات خنده دار است و مشخص نیست افراد با چه نیتی این اظهارات را مطرح می‌کنند. وی با تکذیب این توئیت، اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان چنین کاری را انجام نداده ام و از برخی اظهارنظر‌ها تعجب می‌کنم. نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: البته انتقاداتی به عملکرد وزیر امور خارجه دارم، اما این دلیل نمی‌شود که چنین کاری انجام دهم. بهروز نعمتی در توئیت خود با اعلام خبر پخش شیرینی توسط یکی از نمایندگان مجلس در واکنش به استعفای ظریف نوشته بود: جواد کریمی قدوسی با خوشحالی فراوان امروز برای من شیرینی استعفای دکتر ظریف را آورد. به او گفتم به فرض که ظریف برود، که نمی‌رود، با ۲۴ میلیون ظریف دیگر چه خواهید کرد.
 
شنیده‌ها از تماس تلفنی جهانگیری با ظریف
 
شنیده‌های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که اسحاق جهانگیرى، معاون اول رئیس جمهور امروز با محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه درخصوص استعفای او تلفنى گفت وگو کرده است. براساس این گزارش، پس از استعفاى شبانگاهى ظریف، رایزنى‌ها با او آغاز شده که به نظر مى رسد گفت وگوى معاون اول، مهمترین تلاش براى حل این مسأله بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۶۰
سنگ ها را نمیدانم....
اما گنجشکها مفت نیستند....
قلبشان می تپد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تمام خبرهاتون راجع به استعفای ظریف بود. شخصی که مسبب اصلی برجام و از دست دادن هسته ای و تحریم دوباره بود.
ناشناس
| Poland |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ما می توانیم هیچ یک از داوران و قوانین المپیک را قبول نداشته باشیم و قهرمان المپیک شویم.
سراب
| France |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اقا ما اصلن دموکراسی نخواستیم این دیگه چجور وضعیه چندتا وزارت خارجه داریم لااقل یکی بگه کشور دست منه و مسئولیت بپذیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ظریف اگر خیر مردم را میخواست نباید استعفا میداد.
چون او میداند مسائل عراق و افغانستان و سوریه بخاطر شرایط خاص امنیتی با سردارسلیمانی دوست ظریف است .
ضمنا نهاد ریاست جمهوری ظریف را دعوت نکرد به جلسه بشار با روحانی.
پس با کی مشکل داری؟
بنظرم این بهانه بود برای فرار از فشار وضع موجود و پاسخگویی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقایون دست پیش گرفتن پس نیفتن
استاد سیاست خارجی شون که جناب ظریف بود و اشش هم برجام برجامی که ما امتیازاتو پبش پیش دادیم و با دادن امتیازات هسته ای و پر کردن سیمان راکتور اراک دست خودمون بستیم و امریکا و ایادیش هم بدون دادن امتیازی به خواستشون رسیدن.
اگر امروز نیمچه امنیتی هم هست صدقه سد امثال قاسم سلیمانی و عمل گرا هایی چون ایشونه
از کار به عمل برآید جناب ظریف به سخن دانی نیست. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ظریف اگر خیر مردم را میخواست نباید استعفا میداد.
چون او میداند مسائل عراق و افغانستان و سوریه بخاطر شرایط خاص امنیتی با سردارسلیمانی دوست ظریف است .
ضمنا نهاد ریاست جمهوری ظریف را دعوت نکرد به جلسه بشار با روحانی.
پس با کی مشکل داری؟
بنظرم این بهانه بود برای فرار از فشار وضع موجود و پاسخگویی.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
کاربر محترم‌سراب اتفاقا انهای که مسولیت کار را پدیرفتند مثل هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی در حصر تشریف دارند . سیاسیون میگوبند مردم خودشان مقصر هستند مردم میگویند ما تقصیر نداریم قانون اشکال دارد . خود قانون راید اصلاح شود .
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
از استعفای ظریف حمایت میکنیم و گزینه های جایگزین را هم یکی از این چند نفر پیشنهاد میدهم 1- علی اکبر رائفی پور 2- یاسر جبراییلی 3- کریمی قدوسی
ببینیم این دوستان چه کاره اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
پیشنهاد میکنم از این به بعد همه انتصاب شوند و دیگر انتخابات برگزار نگردد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
همچین میگی مسبب اصلی برجام که انگار برجام چیز بدی بوده! اتفاقا برجام خیلی هم خوب و به موقع بود. البته خوب اجرا نشد و مسببش فقط آمریکا نبود خود این دوستان هم هم راستا با آمریکا و اسرائیل در این موضوع نقش داشتند. در ضمن ما هسته ای را هم از دست ندادیم. فقط یک سوال وجود داره نیروگاه اتمی بوشهر که اینهمه هزینه معنوی و مادی براش پرداخت کردیم الان جند درصد از برق کشور را تامین میکند؟ !!! اینهمه هیاهو و هزینه برای چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اینجامحل مشاعره نیست کامنت غیرمرتبط باموضوع نگذارید
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
این استعفای بقول شما استعفای اشتباه یک چیز را مشخص کرد
بازار ارز کاهشی شد و علتش نگرانی دلالان از قطع رانت دولتی و فروشنده شدن مالکان دلار بود.
این نشان میدهد فردای استعفا یا عزل یا پایان دولت روحانی هم شاهد کاهش شدید قیمت دلار خواهیم بود چون امید به بازی دلار و سودجویی شدیدا کم شده موج سراسری فروش ارز حتی خانگیها ایجادمیشود.
این موضوع کاملا منطقی و روشنی است.
پس آقای روحانی اگر قصد نجات کشور را داری زودتر برو چون از مجلس بخاری برای استیضاحت بلند نمیشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چه عجب برای اولین بار خبر مربوط به احمدی نژاد را بدون سمپاشی و ....زدید واقعا جای شگفتی دارد.برای همین کارتان باید تشویق شوید.خدا از گناهان قبلیتان درباره این مرد بزرگ بگذرد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقای ظریف سیاست مداری است که سالها در خارج از کشور بخصوص آمریکا زندگی کرده و بخوبی از پپچیدگی های سیاست خارجی آگاه است.

مهارتهای ارتباطی و زبان انگلیسی اش خوب بود . البته به گفته بعضی از دیپلمات هایی که با او مذاکره کرده اند ، وی معنی اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی را متوجه نمی شد.

در دوره وی سیاست خارجی بیشتر صرف برجام شده و به سایر موارد بخصوص به مشکلات متعدد پیرامونی محیطی با همسایگان توجه چندانی نشده

مانند مسئله دریای خزر که به گفته اکثر کارشناسان سهم عمده ای از آن به همسایگان بخشیده شده


بیتفاوتی در برابر آلوده سازی شدید خزر توسط تاسیسات نفتی کشورهای حاشیه خزر بخصوص آذربایجان


مسئله ورودگسترده چینی ها و هندی ها به خلیج فارس و دریای عمان ،

ناکامی بر سر حق آبه هیرمند ، در برابر افغانستان

سکوت در برابر سدسازی های گسترده ترکیه روی دجله و فرات ،
مشکلات بزرگی مانند ریزگردها و آتش سوزی هورالعظیم و عدم دریافت پول گازصادراتی در رابطه با عراق ،
عدم دستیابی به یک تفاهم با قطر در رابطه با میدان عظیم گازی پارس جنوبی

پناه گرفتن تروریست ها در پاکستان و ....
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
وای

چقدر شاعرانه

چقدرعارفانه


حالاجنسش چی بوده
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ظریف برجام را بنفع ایران با مزایای زیاد تمام کرد و قدر آنرا ندانستیم و زندگی را بکام مردم تلخ کردیم خدا می داند بکجا ختم شود این کفران نعمت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
نکنه خود روحانی هستی که گفتی مردم شاکر برجام باشند؟؟؟
جناب! برجام بخاطر بی احتیاطی خود دولت و عدم اخذتضمین شکست خورد نه ناشکری مردم
تازه گی ها فکر میکنم
بزرگترین خدمت به یک انسان
ان است که متولدش نکنی...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من در 37 سالگی، تصمیم گرفتم ازدواجم رو به تعویق بندازم. تا اوضاع آرام شود، شاید آرام شود. شاید هم هیچوقت بر نا امیدی نسل دهه 60 پایانی نباشد
میم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فلسفه زندگی همینه. قرار نیست همه چیز باب میل آدمه باشه. من و تو رو خلق کردن تا ببینن که تو شرایط سخت جا میزنه و کی نه. حذف خدا از معادلات زندگی، زندگی رو به کام آدم تلخ می کنه و ما رو دچار اشتباها محاسباتی. این واقعیته تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال.
فمن اعرض عم ذکری فان له معیشه ضنکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یک سوم پسرهای نسل دهه شصت ازدواج نکردن. علی برکت الله
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
من یه مورد خوب برای این اقای 37 ساله متقاضی میشناسم کم توقع و مومن و نجیب و زیبا خانواده دار . ایمیل من رو بهش بدید یا ایمیل اونو به من بدید ممنون میشم
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقاییکه فلسفه زندگی همینه:خداوند سرنوشت انسان ها به خودشون واگذار کرده ،شنیده ای هرکه نان از عمل خویش خورد.اگر جا زدن تو زندگی تحمیلی باشه جوابتون میتونه قشنگ باشه.
کامبیزخان
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ناشناس 22:48

تو 37 سالی ، خیلی زحمت کشیدی

من الان 51 سالمه هنوز به تعویق انداختم

البته این به معنای بازارگرمی برای ازدواجم نیست
کشور من جایست که در ان دانش اموزان را تنبیه میکنند تا یاد بگیرند
"خوب" بنویسند....
و هنگام بزرگسالی به جرم "خوب" نوشتن...
قلمهاشان را شکسته و باز کودکان دیروز را تنبیه میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
من سرهنگ نیستم من حقوقدانم.
از این جمله ها قشنگ زیاد شنیدیم. حرف تازه بزن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
کشور من جاییست که در آن برجام امضا می کنند و با آن رای میگیرند، بعد که ماهیت آن مشخص شد جاخالی می دهند و گردن بقیه می اندازند.
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
واقعا دمت گرم. یک حرف حسابی
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
عالی بود
هیچ وقت فراموش نکن
بعضی از آدم ها فقط از دور آدمند
خطیب نماز جمعه:
خوش بختانه رئیس جمهور ما در نیویورک به دنیا
ثابت کرد
که ما دنبال صلح در جهانیم و با هیچ کشوری در
دنیا
دشمنی و خصومتی نداریم...و پیام ما به دنیا صلح و
دوستی است!!!
حضار :
مرگ بر آمریکا...
مرگ بر اسرائیل....
مرگ بر انگلیس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چند ساله ماهواره خوب روی افکار شما کار کردن و رسیدین به مرگ بر امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
این متن بالا رو حدود یک ماه پیش برای مطلب دیگری در
همینجا نوشتم و ثبت نشد . الان از دیدنش تعجب کردم . جالبه
شخصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اگر دنبال صلحی چرا مرگ بر و می گوئید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ما به دنیا اومدیم به ما گفتن بگین مرگ بر شرق مرگ بر غرب
مرگ بر خارج
تو گویی به خدا هم اعتراض داشتیم که چرا غیر از خودمان 7 میلیارد آدم دیگه رو هم آفریدی!
ناشناس
| - |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
قشنگ بود.هیچ ربطی هم به ماهواره نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
حقيقت داره؟؟؟؟؟......
ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺧﺎﺭﺟﯽ:
ﺍﮔﺮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺧﺎﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﺷﻮﺩ ﻭ 10 ﺑﻤﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺷﻬﺮ
ﺷﻤﺎ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺍﯾﻦ
ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﺍ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﻨﯿﺪ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺟﻌﻔﺮﯼ:
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﺑﻤﺐ ﻭ ﮐﺠﺎ
ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ
ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ...دیگر ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻓﺮﻭﺩ ﺑﯿﺎﯾﺪ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عجب جواب دندان شکن و جالبی
مو خرمی
| Sweden |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
مثل سوریه که 200 بار این کار انجام شد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
فارغ از هر دیدگاهی احسن به این حاضر جوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
میدان لاف ورجزخوانی بادنیای واقعی متفاوت است واین لاف ها برای همان مصاحبه خوب است . جوگیر نشوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
جواب قشنگی بود . ولی فقط قشنگ بود
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
تا غیورمردانی مثل سردار جعفری داریم دلم قرص و محکمه
و تا ترسوهایی مثل اینایی که رأی منفی به
جواب این دلاورمرد دادن داریم دلم میلرزه
اینجا ""ایران"" است.....
هیچکس گرسنه نیست....
همه سیرند....از زندگی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
الآن یکی میاد میگه اینا جاسوسها که از شراط بد زندگی شکایت میکنن!! وگرنه شرایط بد خیلی هم خوبه
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
مثبهای این کامنت قابل توجه مقامات عالیه کشور!! برای دانستن نظر مردم
اصلا ما به دلایل بسیار به وزیر خارجه نیاز نداریم . وزیر خارجه در کشور ما چکاره هست . اصلا وزارتخانه ها در ایران چکاره هستند . فقط این وزارتخانه ها دستگاهای هستند که بشود مسکلات را بر گردن انها انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اصلا دولت چی کاره است وقتی خودش مجوز ها را می دهد
!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دولت روحانی بعد از انتخابات در طی نامه ای از وزیر فرهنگ و ارشاد خواست که از صدا و سیما بخواهد صدای شجریان پخش شود یادم هست برخی گفتند که پخش این صدا بر خلاف رویه تلاوت هست . از انجا فهمیدم که دولت در ایران فقط تدارکاتچی تعریف شده . مردم همه پی بردند ولی چون میخواهند مردم بگویند که قدرت در همپرسی و رای با مردم هست هر چند بی تاثیر هست رفتند پای صندوق تا به صد سال پیش برنگردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اختیارات و حدود وظایف دولت با هم همخوانی ندارد، در مقابل گروهی هستند که نیاز به هیچگونه مجوزی ندارند و هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند
ناشناس
| Poland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
احسنت .یک کم دیگه فکر کنی می بینی مثل اینکه وجود مجلس هم اضافه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
کاملا درست هست مجلس هم اصافه هست اگر مجلس قدرت قانونی داشت دستگیر نمیشد و مصونیت سیاسی داشت مجلسی که نتواند از تهدید پیامک بفهمد که سررشته ان کجاست . چگونه از کاربران فصای مجازی دفاع کند .
به دنیا آمد تا دختر کسی شود... ، ازدواج کرد تا همدم کسی شود....
بچه دار شد تا مادر کسی شود.... ، برای همه کسی شد، اما خودش بیکس ماند..
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
تابناک اینا چیه منتشر میکنی؟ شب شعر گذاشتی؟
دروغ همیشه بد نیست!
به مادر کم طاغت باید دروغ گفت....
باید بهش گفت حالم خوبه...همه چی خوبه...غذام خوبه...هوا هم خوبه....دلم خوشه...!!!
وقتی مادرم خوش باشه همه چیز خوبه....
من در کشوری زندگی میکنم که شعار مردمشان مرگ بر آمریکاست
اما آرزویشان یکبار دیدن آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
من در کشوری زندگی میکنم که مردمش منتظر تیر فلش بال فرانسوی هستند تا معنی حقوق بشر واقعی را بفهمند.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
رسایی بدون در ماشین لوکسی در نیویورک در حال گشت و خرید بودند
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
و فرزندان سران کشور در آمریکا زندگی میکنند !!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آرزو چیه دوست عزیز اینها در ظاهر مرگ میگویند چون می دانند اگر امریکا بمیرد فرزندانشان یا باید به ایران برگردند یا آواره می شوند.....
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آرزوی تو شاید این باشه ولی از طرف دیگران حرف نزن
جهان سوم جاییست که اگه یک زن به شوهرش خیانت کنه سنگسارش میکنند....
اما اگه یک مرد به زنش خیانت کنه به زنش میگن بیشتر به شوهرت برس!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حتی خشکسالی و گرانی و نباریدن برف و طلاق و زمین لرزه هم بخاطر این زنان و دختران نسبت میدهند .
آزاده
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
امشب 1 کاربر با ذوق داریم که نوشته های جالبی گذاشته . ممنون. تو این روزای نا امیدی و بی حوصلگی همین ها هم غنیمته.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
انیکه گفته ماجهان سومی هستیم صددرصدتاسه بیشترنمیتونسته بشماره چون ماجهان یازده ودوازدهمی هستیم
گاهی دلم برای چوپان درغگو میسوزد....
بیچاره 2بار بیشتر دروغ نگفت...انگشت نما شد
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی ما هنوز صادق ترینیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی شما موافقید که زنان چند همسر داشته باشند؟!
كشيشان موعظه می‌کردند که:
«بزرگترین نعمتی که خداوند به شما داده عقل است، اما هرچه می‌خواهید بپرسید، از ما بپرسید.»
و من از خود می‌پرسیدم: «پس عقل خودمان به چه درد می‌خورد؟!
آیا فقط باید بارکش آن باشیم؟»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آفرین! از کاربرد کشیشانت خوشم اومد!
عنبر نسارا بسته 100 گرمی شده 20 هزار تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
به روز باش.این قیمت دیروز بود.امروز شد 21 هزار تومان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ی کهما که خریدیم 5 تومن . عطار شما ازش خریدی آدم خوبی نیست
دايه دايه وقت جنگه
وقت دوسی وا تفنگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جنگ‌خوب نیست . تو هنوز تو سرت تجربه جنگ‌را نچشیدی . وقتی عقل و علم هست چرا جنگ وقتی زندگی هست چرا خشونت وقتی صلح و اشتی هست چرا جنگ وقتی دوستی و احترام هست چرا جنگ
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
برجام سایه جنگ رو دور کرده. نگران چی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
عالی موافقم صد درصد مرگ یبار شیون یبار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
پیغمبر اسلام کلا در طول عمرش 60 روز در جنگ بوده.
عوضش ما طولانی ترین جنگ قرن 20ام رو رقم زدیم با طول 8 سال.
آیا هنوز دلت دلتنگ جنگه؟
مشکل اصلی در ایران خود دولت افراد دارای نفوذی هستند که انحصار واردات کالا رو در اختیار دارند.

اگر همین امروز دولت و تمام نهادهایی که از بودجه کشور استفاده میکنند تعطیل شوند و بودجه آنها سالانه بین تمام مردم به طور مساوی تقسیم شود و مالیات بر تولید و عوارض گمرکی حذف شوند، برنامه کنترل جمعیتی کشور و سیاست تک فرزندی در کشور اجرا شود، تمام مشکلات کشور در مدت کوتاهی حل خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
انوقت آقایان چه جوری خرج آقازاده ها رو بدن
تنها کارخانه ای که تا کنون در حالت فعالیت هست و خصوصی سازی و تحریم بر روی آن هیچ تاثیری نداشته و نوسان دلار و رکود جهانی و داخلی بر آن بی تاثیر بوده همان کارخانه تولید ساندیس هست.

به نظر من کشور باید از تجربه مدیریتی مدیران کارخانه تولید ساندیس به خوبی استفاده کند

به قول معروف آب در کوزه و ما تشنه لبان گرد جهان میگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ساندیس امریکایی هم جنسش خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دوام ساندیس برای این هست که به جای آبمیوه آب + اسانس میوه تحویل خلق الله میدهد . چرا دوام نیاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آلان ساندیس با نی چند هست
ناشناس
| Poland |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قیمت ساندیس بستگی به روزی دارد که خورده می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
البته کارخونه های کیک هم ، خوب فعالن.
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
مهمترین نیاز کشور هم ساندیس هست خوب،بدون نان میشود زندگی کرد اما بدون ساندیس هرگز!!!!بله ایگونه هست که ساندیس سازی بزرگترین نعمت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آفرین . ساندیس و کیک در روزهایی از سال فروششان اینقدر بالا میرود که جبران همه افت فروش سال را میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اتافاقا با بدبخت شدن ملت میزان تولیدشم بیشتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
فکر کنم کارخانه کیک سازی هم است!
جناب ظریف بهترین کار ممکن رو انجام دادی ، وقتی دولت سایه همه کاره شده گفتمان دشمن تراشی نیاز به ظریف نداره ؟؟!بدین به امثال عباسی و قاسمی سکان وزارت رو تا ملت رستگار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
با همین حرفها دل خودتون رو خوش کنید. شماها هرگز بیدار نخواهید شد. با وجود تمام افتضاحات این دولت و برجام و ...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چند تا از تفاوت های ظریف رو با جلیلی با مثال بگو. بخدا اگه یک دونه بتونی بگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ظریف با این کارش به خودش هم پشت کرد
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اگه امثال قاسمی نبودن که الان همه در اختیار داعشی ها بود. غرب پرستان که به جز حرف زدن بخاری ازشون بلند نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقای ضرغامی و سایر دلواپسان آنچه بر کشور می گذرد حاصل اقدامات شما است بجای هزینه در جاهای دیگر اگر دلسوز مردم هستید در کشور خودمان هزینه کنید
دست چند واسطه ها را از مرغ و گوشت و میوه و ماشین و خانه کوتاه کنید ان وقت مزه ارزانی را بچشید
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی دست چند آقا زاده را ؟؟؟؟؟؟
شما با کسی قرار داد میبندید.طرف مقابل از قرار داد با شما بیرون میاد.ایا مقصر شمایید یا طرف مقابل.طرف مقابل شما کسی هست که از همه قرار دادها بیرون میاد مگر اینکه کاملا بنفع خودش باشه.در قضیه ظریف ثابت شد تند روها دروغ میگفتن که برجام ابنبات چوبی بوده و کلاه گشادی سر ما.چون در اینصورت خوب طرف مقابل بیرون نمیومد.حالا تند روها بجای اینکه بگن ترامپ ادم حقه باز و کلاش هست مدام سر ظریف غر میزنن.اقای ظریف با این استعفا تندروها رو اچمز کرد.حالا اونا نمیدونن باید سر کی غر بزنن.البته فعلا روحانی هست ولی وقتی سنگر ظریف از دست رفت خاکریز بعدی روحانیه که اونم فتح خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
با این فرمایش شما وقت تلف کردن و امید بیجا بستن هم کار خوبی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
منتشر نمی شود اما بذار بگم
خانه ات را فروختی پولش را نمی دهند اما تو قرارداد بستی باید پایبند بمانی
ساده باش ولی ساده انگار نباش
ناشناس
| France |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وقت تلف نکردن در برابر ترامپ یعنی جنگ.پول خانه نمیدن؟بوقتش از حلقومشان میکشیم بیرون! اما بوقتش.همونطور که امروز جواب اسراییل را در سوریه نمیدیم و میگیم بوقتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقا زیاد جو سازی نکن به طرفی که قرار داد بستی توهین کردی از قرار داد خارج شد دیگه چی میگی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقا شما به درد وزیر امور خارجه دولت روحانی می خوریا.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
خانه ات را فروختی؟؟ کی گفت پولش راد ندادند دادند خیلی زیاد هم دادند منتهی ما محرم بودیم و نبایستی میدانستیم پس شما هم ساده نباش .طوری گفتی منتر نمیشه فکر کردیم قراره فردوی جدیدی کشف بشه.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
در مورد برجام متنی نوشتم و جواب همتون تو اون متنه ،به اندازه تمام نوشته هاتون، بعید میدانمتابناک چنین خبطی کند.چون بعد باید تقاص انتشار را بدهد
ناشناس
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بهترین حالت این بود که در همون روزی که آمریکا از برجام خارج شد اینا هم ازش خارج میشدن.در اون صورت اروپاییها میفتادن به دست و پا که هر چه زودتر امتیاز بدن تا برگردیم به برجام.اما در کل برجام چیز خوبی بود اما دلواپسان نذاشتن درست ازش بهره برداری بشه
آقای قرایتی . شما دیگه چرا وارد سیاست شدی . آقا برای در امان ماندن از انتقاد سیاسی وارد گوشت و نخود و لوبیا نشوید . این بخش از اقتصاد مسول دارد . برخی چرا وارد مسایل اقتصادی میشوند .
پاسخ ها
سراب
| France |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
فرمودند بخاطر مرغ از اسلام دست برنمیداریم انگار مردم تا این حد کوتاه بینند وریشه مشکلاتو نمیبینند
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بخدای احد و واحد همین قرائتی بعد گرانی های تحمیلی سخت بر مردم گفت که بعد از چهل سال دستمان جلوی ملت خالی است
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
فعلا اشکنه تجویز کنه
احمدی نژاد من طرفدارت بودم ولی اول خودت باید پاسخگویی ان اقتصاد نابهنجار خودت باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چند ده میلیون نفر باشما، 50 درصد اشتراک نظر دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
داداش تو انگار خوابی هزار رحمت به احمدی نژاد بزرگ
برخی همراه و همگام با نتانیاهو و امریکا و دشمنان دیگر ایران خوشحالی خود و همفکرانشان را علنا اعلام کردند.
ما از نعمتی خلاف واقع نشنیده ایم جناب قدوسی اما از جنابعالی فراوان!
پاسخ ها
رستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ماازاقای کریمی قدوسی هیچ زمان واقعیت رانشنیدیم.ایشان تندروی را الگو هستندوهیاهورادوست دارد.
iهر جای دیگه دنیا بود علاوه بر اینکه برادر ریس جمهور و معاون اول رو با غل و زنجیر و به صورت علنی محاکمه و مجازات میکردند خود ریس جمهور و معاون وی را نیز بازداشت و محاکمه میکردند.

در همین کره جنوبی چند سال پیش ریس جمهور سابق که خانمی بودند رو فقط به خاطر اینکه شرکت سامسونگ به دوت ایشان مبلغی پول هدیه داده بود بازداشت و محاکمه کردند و اکنون ایشان در زندان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هیچ جای دنیا کسی رو بخاطر گناه نزدیکانش محاکمه نمیکنن دوست عزیز.شما منظورتون از همه جا کجاست؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عزیزم اونجا کره است و اینجا ایران! تا حالا اینو نفهمیدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همان مجرمین را مجازات کنند ما راضی هستیم نیاز به مجازات نزدیکان وی نیست مگر این که نقشی داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خواهر مرضیه هاشمی در این بخش نطری ندارند
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
فقط روحانی و معاون اول .خیلی ها از قلم افتادند.
ظریف باید همچون گلادیاتور در صحنه مبارزه باقی بماند، در حالی که افراطیون با سرعت کشور به سوی ونزولایی شدن سوق میدهند ، ظریف جانانه از حقوق ملت دفاع میکنه ؟! اشتباه بازرگان رو تکرار نکن و ایستاده مبارزه کن استعفا چاره کار نیست و ارزوی دشمنان داخلی و خارجی نظام است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
......ههههه.....ظریف جون داداش برادر وایسا مبارزه کن
واژه مبارزه را هم به ابتذال کشیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
داداش ونروئلایی شدن نتیجه خلق روزانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی توسط دولته. نقدینگی که زیاد شد پول بی ارزش میشه
تنها کار ظریف دادن امتیاز به حریف بود
خنده هایش بی معنا و نپخته و نابجا بود
پنجاه سال آمریکا بود ولب آمریکا را نمی شناخت.

ظریف را باید در ماموریت بعدی ارسال فضاپیما به مدار زمین بکار گرفت. حیف است .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از هنر خودت بگو یکم بخندیم.چکاره ای؟
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زندگی امثال شما ازخنده ظریف است وگرنه الان یا خوراک ماهی ها شده بودی یا در کنج غاری ریشه درخت برای شام آب پز می کردی.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در آینده مشخص خواهد شد ظریف چه امتیازات ارزشمندی گرفت البته ممکن است در صورت شکست ترامپ برجام احیا شود ولی در صورت نقض برجام از طرف ایران دیگر۵+۱هرگز حق غنی سازی داخل خاک ایران را نخواهند پذیرفت
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
شما نطر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
معلومه از دلواپسان هستی که همیشه در حال تخریب این دولت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اگر ظریف نبود تو الان زیر خاک بودی و کشور به یک ویرانه تبدیل شده بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
هر چند این حرفا یه عده ای رو ناراحت میکنه. ولی حقیقتی تلخ است که قابل انکار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
از ادب و نحوه حرف زدن شما درجه حقانیت شما مشخص است
رستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
جمله عیبش بگفتی،هنرش نیزبگوی.انصاف چیزخوبی است.شماهم خودرابالاترازهمه ندان.باانصاف بودن خوبه
آقای ظریف....
اگر یه کم مقاومت کنید ، با سر میان پیشتون و منتتون را خواهند کشید . چون که شما جایگزین ندارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در خنده نظیر نداره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
شما هم در جوک گفتن نظیر ندارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
قدر مسلم کلا مملکته قحط الرجاله!
جایگزین برای ظریف که هرگز نخواهد آمد
یقین پیدا کردم که رئیس جمهور یک تدارکاتچی بیش نیست ، گفتمان دشمن تراشی نیاز به ظریف نداره ، کوچک زاده و رسایی و عباسی و قاسمی بیشتر به درد وزارتخانه میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
داداش عدم هماهنگی در دولت بوده. وگرنه چرا خود روحانی ملاقات داشته؟ تو رو خدا هر خبری را باور نکنید.
قدوسی و حسینیان و رسایی و امثالهم؟؟!!!
آدم مهمتر پیدا نکردی برای درج گفته هایشان.
آقای احمدی نژاد در دمکراسی بندی بنام زرنگ بازی سیاسی نداریم یعنی همه رفتارهای سیاسی باید شفاف باشد . اخلاق باید شفاف باشه . رای هم شفاف باشه . یک نگاهی به صدارت خودت بنداز در سال ۸۸ وقتی درخواست راهپیمایی مسالمت امیز میشد جوابت چی بود . وقتی ازت میپرسیدند جوانان برای چی از بین رفتند جوابت جلوی دوربین ها چی بود . فیلم را نداری از گوگل سرچ کن همه سخنرانیهای جنابعالی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حالا چند تا خس وخاشاک یه حرفی می زنند و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
احمدی نزاد در ان سال گفته بودند ما مجوز نمیدیم تا خود گروه اصلاح طلبان سر خود تو خیابان بریزند و اعتراص وقتی کردند ما بهانه داشته باشیم که برخورد کنیم البته تحریک هم میکرد . احمدی سیاست فرسوده ای داری . حقت هست که اکثر قشر فقیر و سواد پایین د ودر وبرت برسه میزنند و برایت شعار میسازند .
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
خس خاشک هستند هر کسی مقابل دمکراسی اکثریت بیاستند

هر جای جهان با هر عقیده و تاریخی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
جناب شما هم یه بار دیگه برید کلیپ خس و خاشاک را از اینترنت ببینید تا بفهمید احمدی به طرفداران موسوی خس و خاشاک نگفته. عجیبه بعد از این همه مدت متوجه نشدید اون جریان خس و خاشاک رو بهتون دروغ گفته اند.
پیغام من برای کسانی که دلار وسکه اضافه می خرند.شما دارید در درجه اول
به خودتان
به فرزندانتان
به این آب وخاک
به خون صدها هزار شهید
به نیاکان و اجدادتان
و به هشتاد وپنج میلیون هموطن خود
خیانت می گنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
انشاالله شما هم شفا میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی بگذاریم روز به روز ارزش سرمایه مان پائین و پائین تر بیاد ؟؟؟؟؟؟؟ هیچ آدم عاقلی اینکار را میکند ؟؟؟؟ اگر وضع اقتصاد کشور ثابت بماند و قیمتها لحظه ای بالا نروند ؛ کسی دلار و سکه نمیخرد !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
خودرو را نی اضافه کن
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
نخرن تاپولشون ازارزش بیفته
من پوا ندارم هرکسی پول داره بره بخره اگرنخری پولت ازارزش میفته وبه زن وبچه ات خیانت کردی
شکم گرسنه حلال وحرام نمیشناسد شکم گرسنه تفکر سیاسی ندارد شکم گرسنه خدا وپیغمبری نمیشناسد اگر باور ندارید جای خود را با انهای که محتاج لقمه نانی از برای پر کردن شکم هستن عوض کنید بعد برا مردم غصه ببافید دوماه حق حوق تان راندهن دنیا رو زیر وزبر میکنید هیچ پدری نمیتواند امروز شکم گرسنه وپای برهنه دلبندش را ببیند اگه شده از مال امام زاده هم شده ببرد سعی در حفظ کردن ابروی خپد است جناب اقای قرائتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
شکم گرسنه هیچی ندارد پوچ پوچ همش پوچه . آخ امان از بی پولی . یارو میگفت روزی میرسه همین تهران اینقدر فقر و بیکاری زیاد میشه و کار کساد که هیچی گیر نمیاد کارگر کار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اگر گرسنه بود الان‌چنین حرفی ممیزدند سبر از گرسنه خبر ندارد اقای قرایتی هنوز توجیه نییتند که مردم ایران دو گروه اصلی هستند گروه اول تشنه عدا و دارو و هستند و گروه دوم تشنه ازادی و عدالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
برای آنهایی که مردم رو به فقر تشویق میکنند:
پیغمبر اسلام: فقر نزدیک است که کفر باشد
چرا اینقدر برای کفر تبلیغ می کنید؟
با وجود افرادی دانشمند ودفرهیخته مانند جناب آقای دکترظریف کشور بیمه شده و اصولگرایان می توانند در آن نشو ونما وزندگی کنند.
خوشبختانه ما افراد زیادی را داریم که می توانند به جای آقای ظریف بنشینن.افرادی مانند حسین الله اکرم.رحیم پور ازغدی.رائفی .حسن عباس .خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
البته دکتر عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ازاده هم خوبه!
تابناک جان ! نظر پمپئو و تندرو ها در مورد ظریف مو نمی زنه !!! تعجب نداره ؟
ماجرای استعفای بازرگان را نوشتی ولی دلیل استعفای موسوی نخست وزیر را ننوشتی .‌ولی من‌رفتم در تو سایت ها سرچ کردم خیلی جالب بود . یعنی از همان اول انقلاب دولت در سایه پابه پای دولت بر امده از رای حرکت میکرد و هر جا کار خراب میشد پاسخگو نبود .‌یعنی بعد از چهل سال هنوز درگیر هستیم
کیست که نداند در این کشور در دوره ریاست جمهوری فردی فرهیخته ودانشمند به نام آقای خاتمی ایران با در پیش گرفتن سیاست تنش زدایی و گفتگوی تمدن ها درهای تعامل و گفتگو را با جهانیان باز کرد و با همین سیاست کشور طعم شیرین ثبات در عرصه اقتصادی را چشید و کشور با وجود کاهش شدید درأمدهای نفتی با برنامه ریزی صحیح در مسیر پیشرفت وآبادانی قرار گرفت.و انصافا اگر بخواهیم بعد از انقلاب میزان أرامش وآسایش مردم را در نظر بگیریم هیچ دوره ای مانند آن 8 سال درخشان نبوده.اما برخی بر اسب مراد سوار شدند و هر آنچه را آن سید بزرگوار ریسیده بود پنبه کردند وآتش زدن و حالا همان ها دلسوز ملت شده اند که چرا مردم درصف مرغ می ایستند.وچرا برجام چنین شد وچنان شد.خوب برجام حاصل 8 سال یکه تازی شما بود که به کشور تحمیل شد. وگرفتاری های این کشور درست از فردای روزی شروع شد که محمود ناتوان و پر ادعا بر مسند قدرت تکیه داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
نه دانشمند،غلو نکنید،اما خیلی بهتر از هم صنفی هایشان بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
.جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
| - |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بسیار عالی
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چقدر خوب میشد همه آزادانه حرف هاشون رو مخیزدند و سانسوری در کار نبود .نیجه همین بظاهر کل کل ها که فراوانند انسان های باسواد و کاردان و از منتج این سخنان کشور به نتیجه میرسید. کاری که فقط یک شرکت بنام سونی در جهان انجام داد و به میلیارد ها دلار رسید.اسمش هست مدیریت وارونه.
اقای جهانگیری لطفا شما پادرمیانی نکن بعید نیست خودت عامل استعفا باشی چند تا از همین خالی بندی های انتخاباتی گفتی آقای ظریف ناراحت شده دیگه
کی باشه ملت بخاطر راحت شدن از دست و زبان امثال جناب قدوسی شیرینی بدن و ان روز فرا میرسه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
انشالاه وقتی لوایح تصویب شدند مردم بهم شیرینی میدن . چون برای شکوفایی اقتصادی باید صدتا پله را فاصله هست اولی شفاف سازی دارایی و ثروت هست تا بعد ...
اینجا باید ژن خوب داشته باشی باقی کارها خودش ردیف می شود.
افسوس که سنگها را بسته اند و سگها را رها کرده اند .
ظریف استعفا داد چون دیگه کارکردی نداشت و به یک مهره سوخته تبدیل شده بود.
حتی اگر در مسندش هم باقی بمونه،در این وضعیتی که پیدا کرده تغییری ایجاد نخواهد شد.
ظریف و روحانی آمدند تا با غرب زد و بندی انجام بشود و تحریم‌های کمرشکن برداشته بشه که این‌طور نشد.
دلیل اصلی استعفای ظریف هم فقط همین مورد هست.یعنی بازگشت تحریم‌ها و تأثیرگذاری تحریم‌های فعلی که باعث شد ظریف از چشم بیفته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
افضات شما در جمله غیر قابل انتشار خلاصه میشود و شاید یک کلمه ولی حیف بیش از از نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
پس خارج شدن ایران از منشور بند 7 سازمان ملل چه بود؟
آقای حسینیان از این استعفا خوشحال شد و نتانیاهو
.....
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تعجبی ندارد..مثل همیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
حسینیان و کریمی قدوسی و رسایی همان کپی مخالفان هستند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
و یک ایران.
عزیز جان شما اگه خدایی نکرده پا نداشته باشی جوراب میخری ؟ وقتی با هیچ کشوری توی دنیا ارتباط نداریم ، به وزیر خارجه نیاز داریم ؟
ضرغامي بگه شيريني ديدار اسد دقيقا يعني چي؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
حرف ضرغامی اوج سطحی نگریست.وزیر خارجه ای که در کشورش تضعیف و مورد بی اعتنایی قرار بگیرد در صحنه بین الملل برایش تره هم خرد نخواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی اسد امدند تا از ایران با هواپیما بخاطر روز زن شیرینی ببرند .
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
شیرینتر از ساختن سوریه با پول مردم ایران مگه چیزی هم هست
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی صرغامی اسد رو دیده انگار شیرینی خورده،نمیدونستم اسد اینقدر شیرین هست که از راه دور شیرین میکنه بعضیهارو!! البته خیلی از سوریها خلاف این رو میگند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
این دیدار 200 میلیارد دلار هزینه برای ملت داشت بهمین سادگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی عیدی که قراره ما به سوریه در این شب عید بدهیم به برادران عرب شیرنی شکلات اجیل
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
هنوز خیلی مونده معنی اینجور حرفا رو بفهمی بچه جان
بنام خدا
شاید با دولت مخالف باشم اما نماینده ۲۴ میلیون ایرانی باید به تقاضای شان پاسخگو باشد و در بازگرداندن رییس دیپلماسی کشور حداکثر توانش را بکار گیرد امروز دنیا ایران را با سیاسیت تنش زدایی ظریف می شناسند او مرد مذاکره و سازش است.
تو چقدر از زمانه عقبی.مگر نمی دانی زغال از اول خلقت سفید بوده مانند برف و ماست اینقدر سیاه است که بجای واکس می توانی از آن استفاده کنی.
وقتی در داخل کشور تریبونی دست مردم نیست که حرفشون رو بزنند مجبور از فضای مجازی استفاده کنند به طوری حتی رییس جمهور و وزیران هم تریبونی برای ارتباط با ملت ندارن ، و جالبه یه عده همین رو هم میخان از ملت دریغ کنند و ملت رو در بی خبری نگه دادن .
همه شبکهای خارجی در باره استفا ودخالتها در دولت بحث برگزار میکنن ولی سیما هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
دوست من کسی صدا و سیما را جدی نمی گیره
بیچاره ملتی که محتاج قهرمان باشد .
به نظر خیل عظیمی از مردم که مخالف تندروی‌های سال‌های طولانی که منتج به استعفای دکتر ظریف شده است، آقای دکتر ظریف باید بر تصمیم خود باقی بمانند. چون تندروها از ادبیات صریح که کاهاً با کذب و افترا و غیره همراه بوده نسبت به ایشان سخن ‌پراکتی کرده اند انتظار می‌رود تا انجاکه ممکن است دلایل استعفای خود را بی پرده با مردم در میان بگذارند. خواهش مضاعف این است که این دلایل را به عنوان درد دل خود قبل از هرکسی به مردم بگویند. میترسیم از آنکه حق ایشان برای بیان و مردم برای شنیدن در هزارلای سیاست و مصلحت و شرایط ویژه و غیره چنان آلوده به حشو و زواید شود که چیزی از حقیقت عیان نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
تاریخ را افراد و زمانه میسازد ،کودتای 28 مرداد علیه مصدق تاریخی بود،نتوانستند مخفی نگه دارند .برجام هم در آینده تاریخی ایران برملا خواهد شد
تازه هنوز اف ای تی اف کاملا رد نشده این موج جدید گرانی راه افتاده فکر کنید برجام نقض شود؟
جالبه مهمترین وزیر کابینه روحانی استعفا داده شبکه خبر چپ و راست خبر دادگاه فریدون رو زیر نویس میکنه ؟! دنیای سیاست واقعا کثیف است وقتی به مرحوم هاشمی رحم نکرد بقیه که جای خود دارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تو نمیونی سیاست بی رحم‌هم هست اگر ما بچه بودیم چند تا پیرمرد این حرف ها میزدند من میگفتم چون سواد ندارند این حرف را میزنند تو نگو انها تجربه داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
اینکه برادر رییس جمهور اختلاسگر ه از نظر شما بی ؟؟؟اهمیته................
بهترین وزیر خارجه در شرایط فعلی حسین شریعتمداری هست اگر نشد ازعدی را بزور و با اجبار وزیر خارجه کنید که در مجالس دیپلماتیک پشت میزها اینقدر جدل کنند که از پیشانی دود بلند شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ای کاش خود روحانی هم استعفا بدهد چه رسد به ظریف این ها مملکت را نا بود کردند آن از مسکن مهر وآن هم از انرژی هستهای وبر جام که همه اش همین ظریف وروحانی وآخوندی خراب کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
باسلام
بهتراز اقای شریعتمدار اقای کریم قدوسی وحسینیان هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
آقای دکتر عباسی هم گزینه خوبی هستند
آقایان سه ماه از حقوق و مزایای که از دولت در بخش فرهنگ میگیرند لطف کنند به فقرا اختصاص دهند . واقعا از فردا بجای حرف زدن مزد نگیرید و عمل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
شب سر بی شام زمین نگذاشتند و هیچوقت شرمنده سفره خالی نبودند در یک جمله سیر از گشنه خبر نداره
آقای قراءتی من مثل شما فکر نمی‌کنم من دوتا بچه دارم که مسول سیر کردن شکمشون هستم من مسول اسلام نیستم هر کی بخواد مسلمون باشه هست نیاز به گرسنگی خوردن مردم ما نیست
مدتها بود ناراحت و غمزده بودم. از دیروز که شنیدم اسد اومده ایران همه غصه هام از یادم رفته الان دیگه خوشبخت خوشبختم اونقد که حاضرم با همه خوشبختای دنیا مسابقه بدم
وزیر خارجه در سایه را جایگزین ظریف کنند.
آقای ضرغامی لطفا از آن کام شیرین برای مردم بیشتر توضیح بدهید
یعنی قصه ظریف سر دراز دارد
همه احساساتی و بی منطق
خدایی چند مفر از شما اظهار نظرکنندگان دو تا کتاب راجع به سیاست خوندید، راجع به اقتصاد چی؟ راجع به خط مشی گذاری عمومی چی؟ اصلا می دونید چیه؟ تا حالا نظریه ویلسون راجع به تفکیک سیاست از ادراه به گوشتون خورده؟ تا حالا یه مقاله علمی درباره رابطه بوروکراسی و دموکراسی خوندید؟ تا حالا راجع به انواع تئوری های اجرا چیزی شنیدید؟ همینجور پشت کامپیوتر نشستید و این خوبه و اون خوبه تایپ می کنید. واقعیتش اینه که هر چهار تا رئیس جمهور اخیر اقدامات مثبتی کردند و اشتباهاتشون بیشتر بوده، هم مرحوم هاشمی همشهری خودم، هم خاتمی، هم احمدی نژاد دور دوم و همان همین رئیس فعلی روحانی. ظریف هم نه نابغه است و نه خائن ماموریتی داشت که انجام داد، .
چیزی که فاصله ایجاد می کند بین مردم و مسولان ژن برتر مسولان است که فکر می کنند باید به صورت خاص در نظر گرفته شوند
آنچنان از اوضاع سیاسی مملکت پیداست که یقینا مسولین ، که جزیی از ۴٪ ها هستند ( جمعیت آنان به دو میلیون نفر هم نمیرسد ) ۸۰ میلیون جمعیت ایران را کنار گذاشته اند ،و همهٔ فکر ،و ذکر آنان شده است رفاه بقیه ،راستی چرا وزیر رفاه به علت اینهمه گرانی ،و دستمزد ،و حقوق پایین حقوق بگیران استفاه نمیدهد ؟ چرا ؟،،،
سفر تاریخی دیگه چیه ؟ چرا سریع حماسه سازی و حماسه سرایی می کنید .
بیچاره ما مردم . تمام اتفاقاتی که از یک سال قبل کلید خورد اعم از گرانیها و غیره برای اینه که مردم بی تفاوت بشن انتخابات سال آینده مجلس و ریاست جمهوری بعدی شرکت نکنن . یه عده خاص ! برن مجلس و دولت ! بدبختی ما مردم هم اینه که همه سنگ مردم رو به سینه میزنن ! ولی براشون مهم نیست برای رسیدن به اهدافشون چی سر مردم میاد.
مردم قبلا خودشان بلدبودندنماز بخوانند .
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چرا پیامهارو سانسور می کنی ؟!!!! خوب کامل منتشر نکن. دفعه آخرم بود که پیام گذاشتم
ظریف در امریکا زندگی کرده و فکر میکنه که باز برمیگرده اونجا اما اونها دکتر یزدی که از اونجا امده بود و سرطان داشت و برای مداوای پزشکی هم میرفت راه ندادن حال دلش خوش با جان کری قدم زده و میدونه بازنده اصلی در برجام ایشون بوده و باید جواب پس بده
ی بچه دو ساله هم میدونه کشور دست اونایی نیست ک با رای مردم اومدن بالا
این روز خجسته رو به سردبیر کیهان و نهادهای پشت سرش تبریک میگم
کل حرف تندرو ها : قبل از روحانی و ظریف مملکت گل و بلبل بود رفاه آرامش آزادی نه تحریمی نه .... اگه این آقایون نبودند الان ارزانی بود و دلار هم 3000 تومان شده بود و اصرار به اینه دیگران نقشی در برجام و متن آن نداشتند. هر چی مشکل داریم کلا کار ایناست حتی خشک سالی.
بسه دیگه فقظ بسه دیگه .... خسته شدیم. دیگه هیچی مهم نیست
کریمی قدوسی دورترین اظهار نظر مربوط به شما است خیلی توی حاشیه ای بنده خدا
شب عیدی مردم شرمنده زن و بچه ها شون هستن! گوشت و مرغ چه ربطی به اسلام دارد!!
برادر رئیس جمهور را در گور دیگری نمیگذارند بیخود ملت را به آقای روحانی بدبین نکنید !
همه میدانند آقای الف برادر رئیس جمهور است و نیازی به یادآوری نیست!
شب بخیررررر ایران.
"حسینیان: از استعفای ظریف خوشحالیم"!
به به!جناب آقای حسینیان کجایید؟پیدایتان نیست.چه خبر؟
آیا زمان آن نیست که به جای حضرات شیک و دیپلمات منش که در دل غرب می ستایند و کعبه آمالشان است .فردی انقلابی وزیر خارجه بشود تا به گفتمان اول انقلاب و ارزشهای ان رجعت کنیم و صدای رسا و بلند آزادگان مظلومان جهان باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
مردم تو انتخابات گفتن چی می خوان .... انگار متوجه نیستین که باید تابع نظر اکثریت بود
با سلام و درود بر ظریف وزیر خارجه ای زبده در علم دپیلماتیک , شجاع ,وطن پرست , ملی گرا , و..... که متاسفانه دریک جبهه با ترامپ و داردسته اش می جنگید و در جبهه دیگر با عناصر متعصب , که اصلا به علم سیاست و اصول دپیلماتیک آشنایی نداشتند و هر روز برای کشور و وزارت خارجه دردسر درست می کردند , ظریف بیشتر از اینکه از دشمن ضربه بخورد از پشت توسط خودی ها خنجر می خورد
و متاسفم برای شریعتمداری و حسینیان و قدوسی خود را قیم مردم دارند و کسی نیست که از اینها بپرسد شما چه جایگاهی نزد مردم دارید
آقای حسینیان عزیز در حال حاضر منافع ملی و نظام بسیار مهمتر از تسویه حساب های شخصی و جناحی است همین جناح بازی ها و خوشحالی های بچگانه جناحی بوده است که در اصل بازی در زمین دشمن است .
جناب ضرغامی ؛ دیدار بشار اسد چه شیرینی برای مردم ایران داره ؟؟؟؟؟
درود بر آقای شرف آقای ظریف، این موضع گیری در تاریخ ثبت خواهد شد، ایکاش بقیه وزرا هم جهت احترام به رای مردم و شان دولت استعفا بدهند تا مشخص شود دولت هیچکاره است.
بچه که بودیم هر جا که اشتباه میکردیم یا میدیدم دیگه هیچ کاری ازمون برنمیاد...دنبال یه بهانه الکی میگشتیم که جوابگو نباشیم و فلنگو ببندیم!!!!!
بابا ما ملت اصلا تو این مملکت چه کاره ایم چرا فقط یه سری صداشون بلنده وهمه کاره اند که ما انتخابشون نکردیم وهر روز برای کشور هزینه ایجاد می کنند
راستی دولت سایه چیه میشه کسی توضیح بده و آقا تابناک میشه جنابعالی یه کم بیشتر این موضوع رو واکاوی نمائید تا اینجانب نیز ملتفت گردم
آدم سر از کار این ملت در نمیاره. از روحانی انتقاد میکنن و از ظریف تمجید. تفاوتی میبینید لطفا بگید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
ملت رو تو صف گوشت دیدم ...نه کاری به رفت ظریف ....داشتند و نه برگشت اش براشون مهم ...
نادیده گرفتن وزارت امور خاجه بهانه بود ظریف رفت چون صدای طبل جنگ را در ان سوی ابها شنیده بود او بعد از کنفرانس ورشو با عجله به المان رفت و با سخنرانی بسیار عالی مورد ستایش وزیر امور خارجه چین قرار گرفت سعی در توجیه رفتار سیاسی ایران داشت اما ظریف در همانجا فهمید که احتمال درگیری نظامی بسیار زیاد است
یکی نیست به ضرغامی بگه : برادر ظریف به خاطر امثال شما استعفا داده است اونوقت میفرمایی که برگردد
اقای ضرغامی : کام ملت بخاطر اختلاسها ".. تبیض ها. و... بحد کافی تلخ هست و مردم تائان جنگ سوریه را میدهند حال دیدار بشار اسد چه شیرینی داشت که کام مردم شیرین شود
واکنش قرائتی به گران شدن گوشت و مرغ

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: با گران شدن گوشت و مرغ دست از اسلام بر نمی‌داریم.
این گرانیها هیج ربطی به اسلام و خدا نداره جلوش باید گرفته بشه
رییس جمهور باید استیضاح و برکنار شود حسین فریدونها و حسین جهانگیریها و شهرام و بهرام و بابک و..علی برکت الله در مملکت زیاد داریم اکثر انها فعلا در خفا هستند . اقای دکتر ظریف برای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شود تا انشالله با رای بالای مردم قبای ریاست جمهوری را بر تن خویش کند که برازنده اوست ایشان چشم و دل سیر هستند و فرزند تاجر و با فرهنگ بالا که اگر ثروتی دارد از ثروت پدری ایشان است و هیچ چشمداشتی به بیت المال ندارند هر چه تلاش کرده بخاطر حفظ مصالح کشور بوده نه اینکه لقمه چرب و نرم و اماده بدست اورد ما اورا تا سر حد جان دوست داریم وبه این مرد بزرگ افتخار می کنیم. توهین به اقای دکتر ظریف توهین به اکثریت مردم است.
مرد حسابی یک کیلو گوشت شده نود هزار تومن حتا یک مسئول خدوم هم جوابگو نیست و اصلا اهمیتی ندارد برایش چون خودش و خانواده اش تامین است و گرانی برایش مفهومی ندارد...
کریمی قدوسی: برای استعفای ظریف شیرینی پخش نکرده‌ام -----------ولی حنا بسته اید؟
,لابدآقای ظریف هم دلایل خودشون رودارندکه مفهومش برای طرف مقابل روشنه
علم بزرگی که مرد سیاست ظریف عزیز برداشته ایشالا کمر ناکارامدان را وله کنه
ظریف باید برگردد و نگذارد شیرینی این دیدار تاریخی در کام ها تلخ شود. دو قطبی شدن #استعفا مغایر منافع ملی است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته به این هم بستگی داره که ساندیس کی بخوره
قدر ظریف را ندانستند ونمکدان شکستند این کفران نعمت بود و بزودی آثار این ناسپاسی را خواهید دید ظریف حداکثر امتیاز را گرفته بود چه اشتباه جبران ناپذیری کردید
جناب قرائتی با شما موافقم.
ولی یک ضرب المثل قدیمی داریم که میگه" شکم گرسنه ایمان ندارد". استاد بزگوار نیازهای فیزیولوژیک اساسی ترین نیاز هر موجود زنده ای هست. تا زمانی که کسی گشنه باشد نمی توان به او از منیت، محبت، عشق و ایمان حرف زد(البته تعداد بسیار محدودی از این قاعده مستنثنی هستند).
داداش هممون سرکاریم.....جنگ زرگری.
آقای روحانی این جنگ رو تمومش کن...
باشه آفرین حواس ملت را پرت کردی.
#جنگ زرگری روحانی وظریف .
جناب آقای قرائتی اشتباه می کنید.

امثال آقایان حسینیان و قدوسی چه جایگاهی نزد مردم دارند.
با شکم پر و پیش آمده از مقاومت حرف زدن؟؟
بزرگترین قربانیان دولت بدعهد وخلف وعده روحانی در وحله اول 24میلیون رای دهنده وملت ایران وجهانگیری وظریف بودند که زحمات گذشته خودشان راهم با مشارکت در دولت ناکارآمد روحانی ازبین بردند ودیگر آینده ای دربین امت ندارند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر