بازدید 6540
یک نماینده مجلس:

صدا‌و‌سیما اخبار‌مجلس را خلاف‌واقع منعکس‌می‌کند

کد خبر: ۸۸۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 25 February 2019

یک نماینده مجلس گفت: شب گذشته صدا وسیما خبری منتشر کرد و چند دقیقه هم بر آن در بخش خبری مانور داد؛ خبر این بود که "مجلس فقط قیمت سیگار را افزایش نداد"، آیا واقعا فقط همین است؟ تذکر لازم را به صدا و سیما بدهید که اخبار را درست منتشر کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد همتی در جریان بررسی لایحه بودجه در بیان تذکری گفت: ما برای صدا و سیما بودجه تصویب می‌کنیم، صدا و سیما از دولت و از بیت المال بودجه دریافت می‌کند، ولی اخباری که در خصوص مجلس منعکس می کند گاه گاهی خلاف واقع است.

وی افزود: شب گذشته صدا وسیما خبری منتشر کرد و چند دقیقه هم بر آن در بخش خبری مانور داد؛ خبر این بود که "مجلس فقط قیمت سیگار را افزایش نداد"، آیا واقعا فقط همین است؟ تذکر لازم را به صدا و سیما بدهید که اخبار را درست منتشر کند.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر همتی بیان کرد: صدا و سیما باید توجه کند که اخبار را درست منتشر کند. مجلس در خیلی مواقع با تصمیمات خود موجب آرام شدن شرایط اقتصادی کشور شد، مجلس هم در خصوص آن موضوع مطابق قانون برنامه تصمیم گرفت، صدا و سیما باید تشویق کند که قانون برنامه حاکم است نباید اینگونه حرف بزند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر