بازدید 44698
هزار و پانصد و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

«عارف» هم به جمع منتقدان روحانی پیوست/احمدی نژاد: رفتاری که رهبری با من داشتند، با هیچ رئیس جمهوری نداشتند/دلال فروشندۀ آرشیو صداوسیما به «من‌وتو» کیست؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بحران گوشت کشور دست این پنج شرکت است /چرا دادستان کل کشور از کریمی‌قدوسی شکایت نمی‌کند؟ / 120 هزار خودرو در ایران خودرو و سایپاست / استیضاح روحانی در مجلس منتفی شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 25 February 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روحانی: شکایت از وزیر دولت را کجا می‌خواهید ببرید؟ کجا را دارید ببرید؟

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح امروز در جمع مدیران وزارت کار با تقدیر از تلاش‌های محمد جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات گفت: وزیر جوانی که کارش را می‌کند و از شکایت هم نمی‌ترسد، قوه قضاییه گفته شکایت می‌کند، اما او نمی‌ترسد کار خود را می‌کند و به دستور‌های بی‌ربط اهمیت نمی‌دهد. شکایت کنید کجا می‌خواهید ببرید؟ کجا را دارید ببرید؟ همه ما یک جا می‌رویم. (خنده حضار) وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از افتخارات ما ایجاد اشتغال است، اما مردم این را باور نمی‌کنند، چون خرمن بیکاری همچنان وجود دارد. بیست میلیون و ششصدهزارنفر در ابتدای دولت یازدهم شاغل داشته‌ایم. هم اکنون ۲۴ میلیون شاغل داریم. دو دانشجوی دستگیر شده دانشگاه تهران در میدان فردوسی آزاد شدندمعاون بین الملل دانشگاه تهران، گفت: دو دانشجوی بین الملل بازداشت شده این دانشگاه هنگام مبادله ارز در میدان فردوسی، آزاد شدند. محمدباقر قهرمانی امروز در مورد بازداشت دو دانشجوی دانشگاه تهران به ایرنا گفت: چهارشنبه هفته گذشته دو تن از دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران هنگام مبادله ارز در میدان فردوسی دستگیر شدند وی افزود: با دخالت حراست دانشگاه این دو دانشجو آزاد شدند. علت حضور دو دانشجوی خارجی در میدان فردوسی تبدیل دلار خود به ریال بوده که گفته می‌شود هر کدام از این دو نفر ۲ هزار دلار به همراه داشته اند.

تعداد مسمومان مشروبات الکلی در تبریز به ۷۳ نفر رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد مراجعان مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان اهر به ۷۳ نفر افزایش یافته است. مسموم شدگان بین ۱۹ تا ۵۰ سال سن دارند و بیشتر آن‌ها از روستای 'ورگهان' اهر بوده و تعدادی از آن‌ها به علت وخامت وضع شان به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند. دکتر حجت پورفتحی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد 28 تن به بیمارستان سینای تبریز منتقل شده اند که حال سه نفر از آنان وخیم است. رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز در این خصوص گفت: متأسفانه بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در این شهرستان تعدادی دچار مسمومیت شدند.

استیضاح روحانی در مجلس منتفی شد

اعتماد آنلاین خبر داده است که استیضاح حسن روحانی منتفی شده است و تمامی امضاکنندگان به دنبال پس گرفتن امضاهای خود هستند.

تکذیب شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 از سوی اطلاعات سپاه

سخنگوی سپاه ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکذیب اظهارات منتسب به یک نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان دادن شنود تلفنی مکالمه یکی از مقامات عالی کشور با مأمور MI6 (سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان ) به وی، گفت: این ادعا کذب محض بوده و از آنجا که اظهاراتی از این نوع مسبوق به سابقه است، سازمان اطلاعات سپاه طی مکاتبه ای با کمیسیون امنیت ملی مجلس درخواست تذکر لازم به اعضای کمیسیون و دیگر نمایندگان مجلس در پرهیز از طرح این گونه ادعاها و اظهارات را داشته و تاکید کرده است که هرگونه نقل و قول از این سازمان منوط به اطلاعات و گزارش های رسمی است که به دستگاه های ذیربط منعکس می شود.

ارسال پیامک تهدیدآمیز به همه نمایندگان مجلس و مقایسه مجلس با «اردوگاه اشرف منافقان»

رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست موضوع پیامک‌های ارسالی به نمایندگان را پیگیری کند و در این رابطه گفت‌: این رفتارهای ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است. وی خاطرنشان کرد: البته یک فردی حرف نادرستی زده است، افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند، به‌ هر حال وجهی ندارد که این موضوعات را محل اعتنا قرار دهیم. جهانبخش محبی نیا، نماینده مردم میاندوآب در توضیح تذکرش گفت‌: پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده است که به همین دلیل متن آن را می خوانم. وی متن این پیامک را این گونه خواند که "چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران، هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید. محبی نیا بعد از خواندن این پیامک ابراز عقیده کرد: اینستکس به دنبال ترور، تخطئه و خشونت است. کسی که این پیامک را ارسال کرده است با تی ان تی می‌آید و عملیات کور و منافقانه‌ای را انجام می‌دهد. به وزارت اطلاعات دستور دهید این شماره را پیگیری و برخورد کند، چون عدم کنترل این افراد باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.

دلال فروشندۀ آرشیو صداوسیما به «من‌وتو» کیست؟

یک عضو هیأت نظارت بر سازمان صداوسیما درباره فروش آرشیو این سازمان به یک شبکه فارسی زبان خارجی گفت: آرشیو صداوسیما در طول زمان‌های مختلف فروخته شده و بواسطه شخص ثالثی از کشور خارج شده است. سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شایعه فروش آرشیو صدا و سیما به یکی از شبکه‌های فارسی زبان، گفت: گزارش‌هایی که به دست آمده نشان می‌دهد به صورت موضوعی آرشیو صدا و سیما به جاهایی داده شده است که آن‌ها به وسلیه فرد ثالثی از کشور خارج شده نه مستقیم. این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هر حالت سوءاستفاده‌هایی شده و این موضوع را در شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی می‌کنیم. وی تأکید کرد: هرچند دقت می‌شود، در دوره‌های مختلف به صورت موضوعی و محوری از آغاز به کار صدا و سیما این اتفاقا افتاده و بسیار بد است.


سعید جلیلی باید توضیح دهد چرا قبلا FATF موافق بود

بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس به خبرآنلاین می‌گوید: زمانی که بحث تصویب برجام مطرح بود می‌گفتند برجام تاثیری ندارد؛ امروز می‌بینیم تحریم‌هایی عملا تأثیر گذار است. مذاکراتمان با اروپایی‌ها در موضوعات مختلف از جمله برجام، پالرمو و CFT و FATF از زمان آقای احمدی‌نژاد هم مطرح بود و اتفاقا مسئولیت موضوع هم با آقای جلیلی بود که ایشان امروز منتقد است و آن زمان نه تنها منتقد نبود. امروزدر باره FATF مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیرنده است و طبیعتا مسئولیت پذیرفتن یا نپذیرفتن آن با مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

120 هزار خودرو در ایران خودرو و سایپاست

آرش محبی نژاد، دبیر انجمن قطعه سازان همگن، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت انواع خودرو‌های داخلی در بازار بیش از ۳۰ درصد حباب دارد، گفت: با توجه به افزایش حجم تولید شرکت‌های خودروساز، مردم نباید درگیر هیجانات شده و اقدام به خرید خودرو از بازار کنند. هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، وقتی این خودرو‌ها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می‌کند. /تسنیم

هشدار وزیر دادگستری به خودروسازان: قیمت‌ها را متعارف کنید

سیدعلیرضا آوایی؛ وزیر دادگستری امروز در نشست خبری خود درباره برخورد سازمان تعزیرات با خودروسازان توضیح داد: قیمت خودرو باید واقعی و منصفانه باشد تا خودروسازان کارشان به ورشکستگی نکشد و مردم هم بیش از حق و انصاف پرداخت نکنند. طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان تعزیرات، در سال ۹۶، ۸۶۹ پرونده خودرویی بود که امسال تاکنون به ۶ هزار و ۱۹۶ پرونده بوده است.

چرا دادستان کل کشور از کریمی‌قدوسی شکایت نمی‌کند؟

در روز‌های گذشته جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، اتهاماتی را به روحانی، رئیس‌جمهوری، نسبت داده است. بهمن کشاورز وکیل دادگستری در پاسخ به اینکه اتهام‌زنی از سوی این نماینده مجلس، مسبوق‌به‌سابقه است؛ چرا با این نوع بیانات برخورد نمی‌شود؟ آیا شائبه مصونیت وجود دارد؟ گفت: آنچه در این‌ باره باید به آن توجه کرد، برخورد‌های متفاوت انتظامی و قضائی با این‌گونه اقدامات است؛ به عبارت دیگر، درست این است که با همگان یکسان برخورد شود. نمونه آن شکایت آقای خاتمی و شکایت آقای رئیس‌جمهور می‌تواند به ‌عنوان مصداق عنوان شود؛ البته من عادت دارم مصداقی صحبت نکنم. /روزنامه شرق

بحران گوشت کشور دست این پنج شرکت است

بر اساس سندی که وضعیت واردات و توزیع گوشت قرمز در بهمن ماه را نشان می‌دهد، چهار مرکز اصلی با شرکت‌های واردکننده همکاری و شراکت دارند. واردکننده‌ها بعد از آن‌که گوشت هایشان را به کشور وارد کردند، شرکت امور پشتیبانی دام این گوشت‌های وارداتی را اول به این مراکز تحویل می‌دهد و بعد آن‌ها با واسطه گری، گوشت‌ها را به مراکز طرف قراردادشان تحویل می‌دهند. شرکتی که در این میان بیشترین میزان واردات را داشته، شرکت «آ. م. ش» بوده است. بر اساس اطلاعات روزنامه رسمی کشور، متعلق به قوه قضائیه، اولین آگهی این شرکت در یک اسفند سال ۸۶ منتشر شده و شرکت هم یک ماه پیش از آن به ثبت رسیده است. نام مؤسسین این شرکت، برادران «پ» عنوان شده و آدرس اولیه شرکت در مشهد، بلوار وکیل آباد بوده، اما در سال‌های اخیر این شرکت به برج ساعی در تهران منتقل شده است. /ایران

تکلیف حقوق کارگران برای سال آینده تا پایان اسفند مشخص می‌شود

محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: متأسفانه نمایندگان کارفرمایان و دولت برای تعیین تکلیف حقوق کارگران در سال آینده در جلسات حاضر نمی‌شوند، ولی با وجود این، قطعاً وضعیت حقوق آن‌ها تا پایان اسفند ماه مشخص خواهد شد. عدد پیشنهاد شده یعنی سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان برای سبد هزینه معیشت کارگران به صورت علمی محاسبه شده است که انتظار می‌رود طرفین آن را امضا کنند.

نامه نمایندگان مجلس به آیت‌الله لاریجانی درباره حسین فریدون

برگزاری غیرعلنی دادگاه آقای حسین فریدون افکار عمومی را قانع نخواهد کرد. در این صورت ملت ایران و افکار عمومی جهان می‌توانند شاهد عادلانه بودن رفتار و احکام قضات جمهوری اسلامی ایران نسبت به وابستگان بالاترین مقام اجرایی کشور باشند. علی هذا اکنون که پرونده ایشان و سایر متهمان مربوط به این پرونده در محاکم ویژه مفاسد اقتصادی طرح نشده است و این خود شائبه‌ای نسبت به نفوذ مقامات دولتی در دستگاه قضایی ایجاد کرده است، تقاضا دارد برای رفع ابهامات دستور فرمایید ادامه رسیدگی به پرونده ایشان به صورت علنی و با حضور خبرنگاران انجام شود.

احمدی نژاد: رفتاری که رهبری با من داشتند با هیچ رئیس جمهوری نداشتند

احمدی نژاد در مصاحبه با فارس: هرکس مخالف رهبری نظری داشت نباید بگوید؟ من نظرم مخالف ایشان است؛ چه کنم ساکت شوم؟ رفتاری که رهبری با من داشتند با هیچ رئیس جمهوری نداشتند. معاون قرار می‌دادم، برمی‌داشتند. می‌خواستم وزیر عزل کنم اجازه نمی‌دادند و مواردی دیگر. من بیداری اسلامی به این شکل که گفته می‌شد را قبول نداشتم. معتقد بودم پروژه دیگران است و ما نباید استقبال کنیم، ولی چون نظر رهبری بود حرفی نزدم. /فارس

«عارف» هم به جمع منتقدان روحانی پیوست

رئیس فراکسیون امید نامه‌ای در انتقاد به رئیس‌جمهور امضا کرده است که تأکید می‌کند، کم‌توجهی دولت زمینه را برای بروز قاچاق گندم به خارج از کشور فراهم خواهد کرد. هفته گذشته ۲۲۷ نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار افزایش خرید قیمت تضمیمی گندم شدند. در این نامه که به امضای محمدرضاعارف رئیس فراکسیون امید نیز رسیده، تأکید شده است: «تعیین قیمت ۲۰۰۰ تومانی برای گندم موجب تکرار تجربه تلخ قاچاق دام به کشور‌های همسایه در مورد گندم خواهدشد و در نتیجه موجب خروج میلیون‌ها دلار ارز بابت واردات این کالای راهبردی می‌شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۱۳
رییس جمهور گفته نیروهای مسلح اقتصاد رو رها کنند و به مردم بسپرند..
به مردم یا ژن خوبای شما؟ بنگاه ها دست نظامی ها باشه بهتره تا دوستان شما رشت الکتریک و هفت تپه رو بین هم هبه کنند...
مردم دیگه گول این شعارهای قشنگ که برای راضی کردن تندروهای اصلاح طلب می زنید رو نمی خورن..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
انسان گرسنه بیشتر زاد و ولد میکند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
داشتن پدر و ماد صالح ، عاقل و دارای توان مالی مهمترین عاملی هست که سرنوشت افراد را تعیین میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ما باید با رسیدن به جمعیت 1 میلیارد نفری مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزنیم
ناشناس
| France |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
شمام که غیر نظامی...تابلویی بابا جان
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
شرایط اقتصادی فعلی که در دولت روحانی رقم خورد تنها سودی که داره اینه که کمک بزرگی به کاهش رشد جمعیت کشور خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
این ها می خواهند کارها روی زمین بماند زمانی که خودشان کاری بلد نیستند و از بخش خصوصی هم حمایت درست نمی کنند
مانند جهاد سازندگی که منحل کردن در ۲۰ سال پیش و خیلی از کارهای ابادانی در روستاها روی زمین ماند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
تا حالا برای شما پیش اومده که در یک لحظه به شما حالتی دست میده که فکر میکنید قبلا در همین لحظه بودید و حوادث چند ثانیه آینده رو هم جلو جلو میبینید

برای من این حالت پیش اومده. بعضی به اون میگن دژاوو اما این حالت با دژاوو فرق داره چون شما تا چند ثانیه آینده رو هم میدونید دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد اما در دژاو شما حوادثی که براتون پیش میاد رو فکر میکنید که قبلا هم با آن آشنا بودید

اگر کسی در این مورد اطلاعی داره لطفن نظرش رو بگه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
پیغام من برای کسانی که دلار وسکه اضافه می خرند.شما دارید در درجه اول
به خودتان
به فرزندانتان
به این آب وخاک
به خون صدها هزار شهید
به نیاکان و اجدادتان
و به هشتاد وپنج میلیون هموطن خود
خیانت می گنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
سپاه بنزین تولید کرده دولت می فروشه حالشو میبره بازم با سپاه درگیرن جاده می سازه پولشو نیمدن درگیرن هرجا کم میارن سپاه کم میکنه درگیرن یه هواپیما ارتش که گوشت می اورد سقوط کرد مشکل قیمت گوشت بوجود اومد
سراب
| France |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
اصلاحطلب اصولگرابازیتون دیگه فایده نداره
ناشناس
| France |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
راحت باشید ظریف هم رفت.این گوی و این میدان.در مبارزه با پمپئو موفق باشید.فقط نمیدانم چطور بسر خودتان نق میزنید چون کسی غیر از خودتان باقی نمانده
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
دوست عزیز پاسخ داده شد منتها تابی عزیز فرستادند در بخش غیر قابل انتشار . یعنی اگر در همان بخش عیر قابل انتشار طی ده سال انتشار پیدا میکرد نود درصد مشکلات کشور ما حل شده بود برای اینکه اینقدر خطوط و مرز برای خودشان تعریف کردند که اصلاح نشد و نشود و نخواهد شد
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نیروهای مسلح تنها ارگان هایی هستند که برای مردم کار میکنن و دلسوز و متعهد هستند ..حالا چرا این آقایون دست گذاشتن روی اینها کاملا مشحصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سیاست های کلی که مستقیما اقتصاد رو تحت تاثیر قرار میده دست روحانی نیست در صورتیکه مردم ایشون رو مقصر این وضع می دونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در اصلاح طلب واقعی تندرو نداریم . انهای که شعار اصلاحات میدهند فقط برای این هست که محبوبیت سیاسی نزد مردم کسب کنند و دوم در نتیجه آرا برنده شوند . یعنی خاتمی دایره و حدود و تعاریف سختی از اصلاحات نکرده که فقط اندکی وارد شوند . ولی در آینده قرار هست اینکار را انجام دهد اگر اینکارها انجام نداده
یا این که کاندید مستقل در انتخابات نداشتند
آقای جلیلی قبلاهرکاری کردنددرست بوده حالاهرکاری هرکی بکنه اشتباه است !!!!
پاسخ ها
محمد ر ا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
آقای باقری مشاورایشون رامیگویم!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
الان جناب جلیلی و دوستانشان فقط به رقابت های جناحی با رقیب شان که دولت روحانی است فکر میکنند که باید به زمین بزنند
حالا این وسط مردم تحت فشار هستند ، اشکالی ندارد !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نه اینکه دوستان اصلاحی اعتدالی شما خیلللللللللللللی به فکر مردم هستند
سینه چاکان fatf و شفافیت ، چرا نام ۵ شرکت دولتی واردکننده گوشت رو اعلام نمی کنن؟! شفافیت برای مردم حرامه ؟؛ برای کدخدا خوبه ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
شفاف کردن متهی غیر دولتی ها
دولت ضد قانون عشق است !!!!!
پس لطفا دیگر نگویید که چرا وضعمون این است
برجامیون که مدعی بودند تحریم کشتیرانی لغو شده ...امروز پاناما ۶۰ کشتی ایرانی را که با پرچم پاناما تردد می کردند ، تحریم بین المللی کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
اون قبل هوا کردن موشک بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بله تحریم ها لعو شده بودند ، ولی باز با موشک پرانی و حرکت جدید ترامپ دوباره تحریم شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بهانه ندارید می روید دنبال موشکی که سازمان ملل مشکلی ندارد و اجازه هم داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ناشناس 21:31 صدات صدای آشناست ...
هروقت از کامنت گذاشتن در حمایت بی قید و شرط از دولت فارغ شدی یه سری به کوچه به بازار و دنیایی واقعی بزن تا محبوبیت دولت و دستاوردها شو ببینی ...یا حداقل کمی خلاقیت به خرج بده فیلترشکنت عوض کن دیگه پرچم آلمان با کامنت های کلیشیه ایت تهوع آور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
کجا وکی ما مذاکره موشکی کردیم نکنه روحانی پشت پرده با کدخدا توافق کرده که ما نمیدانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سراب برجام
اصلا چه معنی داره حکام وابسته کشورهای حاشیه خلیج فارس که سر در اخور دیگران دارن بیابونهای اونطرف را اینقد اباد کنن که ساکنین اینور با مقایسه اینور واونور بگن این چه وضعیه برا ما درست کردین؟بنظر من باید چند هزار نفر هم علیه این اقدام کور شکایت کنن تا بعد از محاکمه وزیر خودمون حکام این کشورها هم بشدت محاکمه بشن تا بفهمن یه من ماست چقد کره داره!؟بعدش هم مسئولین ژاپن و امریکا و فرانسه و انگلیس رو محاکمه کنیم که اگه اینا نبودن مردم اینقدر پرتوقع نمیشدن و بیخودی برای هر کمبودی شلوغ نمیکردن و مشکل درست نمیکردن.عامل اصلی شلوغ کردن تو استانهای محروم و فقیر با جوونهای بیکار زیاد فقط و فقط تلگرام و درجه دوم مسئولان کشورهای پیشرفته هستن والسلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خودت فهمیدی چی نوشتی؟؟؟
«تکراری» ها مسبب وضع موجودند..پس جناب عارف و دوستان لطفا ژست منتقد نگیرند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عارف بنده خدا اصلا حرف نمیزنه چون حرفی برای گفتن نداره
احمدی نژاد قدر تو را ندانستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
اره به خدا کاش میشد دوباره به احمدی نژاد به داد مستضعفین برسه ما قشر ضعیف فقط در زمان احندینژاد فرصت ابراز وجود یافتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
اره راست گفتید ، بصیرت لازم را نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دستت را رو به سمت احمدی نزاد بگیر و بگو احمدی جان کجای تا دوباره بیایی با هیلیکوپتر بالای سر مردم عبور کنی و یک شهر را تعطیل کنی و دو ساعت درس اخلاقی بدی عزیزان من من میخواهم‌کاری کنم هر ایرانی ده تا بچه و یک باع با ویلا و چند صد متر زمین داشته باشه من‌میخوام و دلم‌میخواد همه عرب نابود بشن بجز روسیه و چین و ونزویلا و کوبا . عزیزان‌من من دوست دارم مثل شما عذا بخورم چون فقیر را درک میکنم اما برای رفع فقر برنامه ندارم . من ناراحتم از اینکه کهریزک را هنوز خراب نکردم ولی اگر رای بدین خراب میکنم عزیزان من .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
وضعیت ونزوئلا رو می بینید دقیقا احمدی نژاد و چاوز یک مسیر را انتخاب کرده بودند و این شد سرانجام مردمش اگه احمدی نژاد دو سال دیگه می موند شما وضعیتی شبیه ونزوئلا داشتید وباید برای امرار معاش حداقلی در کشور های همسایه به کاری تن میدادید به شما توصیه می کنم گزارشات مهاجرین ونزوئلای ها به کلمبیا را بخونید
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یه موی گندیده احمدی نزاد را با صدتا آقازاده کاسب تحریم عوض نمیکنم
ناشناس
| Canada |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
درود بر اقای احمدی نژاد و دولت و یاران پاکدستش که دلار بو از هزار تومن به 20 تا تک تومنی رسوندند و من زمان ایشون تونستم معنی خوشبختی رو حس کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دروغ نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خدا شاهده که راست گفتی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قدردان احمدی نژاد هستیم
شغل های انحصاری و سرقفلی دار در ایران :
۱ _ پزشکی با متوسط درامد ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان
۲_وکالت با متوسط درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون
۳_سردفترداری با متوسط درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
حال شما خوش نيست دوست عزيز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
سر دفتر داری را موافقم اما آن دو تای دیگه حقشان است. سر دفتر دار یک لیسانس یا فوق لیسانس حقوق است که زحمت چندانی هم معمولا نکشیده و کار خاص فنی ای هم نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
کنتور نمیندازه بنداز مهندس درپیتی بنداز
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مگر مجبوری چیزی بزنی بعد بیای به اسم مهندس کامنت بذاری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چرا پزشک حق دارد ۳۰۰ میلیون درآمد داشته باشد؟ حتی در آمریکا هم درآمد یک پزشک ۲ یا نهایتا ۴ برابد یک کارگر است. آیا کارگران ما ۱۰۰ میلیون میگیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ناشناس ۲۲ :۲۴ شما جناب قاضی زاده هاشمی وزیر مستعفی پزشکان نیستین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
در جواب ناشناس 22:33 عرثث میشود. هیچکس حقش نیست صدبرابر کارگر درآمد داشته باد. در هیچ کجای دنیا. این نشان از تبعیض در میان مردم است. هندوستان قبلا گزفتار این جور تبعیض و شکاف درآمدی بود. ولی جلوش گرفته شد.
قصه تلخ ونزوئلا با صدای بلند به همه جهان می‌گوید دوران شعارگرایی به سر رسیده است. روزگاری فیدل کاسترو در کوبا و کیم ایل سونگ در کره شمالی با شعار‌ها و نطق‌های شورانگیز، مردم را زنده و امیدوار نگه می‌داشتند، اما امروز جهان نه آن دنیای پهناور قبلی که دهکده‌ای کوچک شده است و ملت‌ها همدیگر را می‌بینند و مقایسه می‌کنند و خواستار آنند که حاکمان شان به جای آن همه شعار به فکر آب و نان و توسعه باشند.

هم از این روست که جهان سوم، ناراضی‌ترین عصر خود در تمام تاریخ را می‌گذراند: عصر مقایسه.

۲ - ماجرای ونزوئلا می‌گوید اقتصاد قانون خود را دارد، بی هیچ تعارفی.

اگر دولتی بخواهد قوانین جهانشمول اقتصاد را نادیده بگیرد آخر و عاقبت اش می‌شود "ونزوئلا، دولتی مایه عبرت و مردمی به غایت گرسنه".

۳ - داستان ونزوئلا فریاد می‌کشد اگر دولتی درگیر حاشیه شود، قدرت‌های جهانی برای به حاشیه راندن آن و سیطره بر کشور حاشیه محور، وارد عمل خواهند شد کما این که غربی‌ها منافع خود را در به قدرت رساندن گوایدو می‌بینند و روس‌ها نیز ادامه حکومت مادورو را ضامن نفع خویش، هر چند که همه طرف‌های ماجرا دم از مردم ونزوئلا می‌زنند!

اگر مادورو بماند، طبق آنچه صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است تورم ونزوئلا در سال جاری میلادی به عدد فوق نجومی ۱۰ میلیون درصد خواهد رسید و اگر گوایدو بیاید، رسماً یک بدعت جدید شکل گرفته است که طی آن هر فردی می‌تواند به پشتوانه قدرت‌های خارجی و بی هیچ رفراندوم و انتخاباتی، خود را رئیس کشور بخواند و همه آموز‌های دموکراسی را به سخره بگیرد.

این "دو راهی دو سر ضرر" را البته چاوز بنیان گذاشت، مادورو تحکیم اش کرد و اکنون گوایدو و حامیان غربی اش از آن بهره می‌برند و زیان اش البته نصیب مردمی است که همه طرف‌های دعوا ادعای طرفداری شان را دارند.

۴ - حکایت ونزوئلا تکرار می‌کند که پوپولیست‌ها هر چند از تجمع شورانگیز هواداران شان ذوق زده می‌شوند و هر چند برای مدتی می‌توانند پیش بروند، اما در نهایت هم خود را به باد فنا می‌دهند و هم کشورشان را.

معروف‌ترین پوپولیست قرن بیستم آدولف هیتلر بود که وقتی سخن می‌گفت: کل آلمان برای شنیدن اش سکوت می‌کرد، هم او که بخش اعظم اروپا را به تصرف "نژاد برتر" در آورد و تا دروازه‌های مسکو رفت، اما سرانجام خودکشی کرد و از آلمان که سرآمد کشور‌های جهان از نظر علم و تکنولوژی نیمه اول قرن بیستم بود تلی از خاکستر بر جای گذاشت.

۶ - روایت ونزوئلا یادمان می‌آورد که جهان امروز، جهان تعامل با همه است؛ تکیه بر یک قدرت خارجی، باعث می‌شود قدرت تکیه گاه به خود اجازه استعمار دهد و قدرت رقیب خواهان نفوذ و براندازی شود. این اشتباهی است که حاکمان ونزوئلا به آشکاری آن را مرتکب شدند و کشورشان را عملاً به مستعمره روس‌ها تبدیل کردند و از آن سو، با آمریکا در افتادند.

ایستادن بر پای خود بی تکیه بر قدرت‌ها در عین ارتباط سالم به همه آنها، فرمول خردمندانه‌ای است، اما شگفتا که نه "سرهنگ دوم چاوز" به آن رسید و نه "راننده سابق مادورو"*.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
شعار گویی که همه عالم سر می دهند از غرب تا شرق
ناشناس
| France |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
احسنت متنی طولانی که کاملا به خواندش می ارزید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
دوست عزیز حداقل انتهای مطلبت می گفتی که کپی کردی از مقاله منتشر شده چند روز قبل ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
کاملا با شما موافقم. خداوند تمام مسئولان کشورمان را به راه راست هدایت فرماید
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
آفرین کاملا درست است
ناشناس
| Italy |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
احسنت هر چند طولانی بود ولی خیلی خوب توضیح دادید ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
کپی کردی از عصر ایران مدافع دولت روحانی و مسبب این همه فلاکت ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
فشار بهت نیومد مهندس این همه مطلب را از سایت عصر ایران اصلاح طلب کپی کردی اقیان بروند گندی که 6 سال پیش زدند جمع کنند بهتر است نه اینکه فرافکنی کنند مثل رضا رشید پور که در کمال وقاحت بر کارهایش در انحراف ذهن مردم و ایجاد ترس از رقیب سرپوش می گذارد و حالا یادش امده که این دولت بی تدبیر است
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من کلا با شما موافقم

البته کامنت شما را نخوندم !!!!!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بنده با بند بند سخن شما موافقم ولی یک نکته جالب که دز سخن شما پنهان شده دقیقا مانند این داستان است که برایتان نقل میکنم امیدوارم تابناک ثبت کند!!!! ( در روستایی ابی بود هر کس از ان مینوشید دیوانه میشد! همه روستا از از ان اب خوردند و همه دیوانه شدند! بجز یک نفر! همه اهالی روستا گفتند این قرد دیوانه است و تا از این اب نخورد عاقل نمیشود پس ریختند سرش و بزور از ان اب به او خوراندند و از ان به بعد او هم عاقل شد!!!) بله دوست عزیز همه کشورهای قوی جمع شدند و پدر هیتلر را در اوردند ولی او فقط به خاطر یک کارش به این نقطه رسید چون فهمید یهودی ها عامل همه اخلالهای اقتصادی در جوامه هستند و وقتی به قدرت رسید با انها مخالفت کرد و ان اجماع جهانی برایش رقم خورد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
متن بسیار زیبا و واقع بینانه است
با جمع یندی عالی
من موضوع ونزوئلا را از این منظر ندیده بودم
جالب بود
این فرد که متن را اینجا کپی کرده ادعا نکرده که خودش نوشته
ناشناس هم متن را گذاشته
ولی همین که اهل مطالعه هستند و همت منتقل کردن مطالب مفید را دارند بسیار عالی است
این کامنت ها هم برای دعوا و کشمکش اینجا گذاشته نمی شه
هدف باز کردن جنبه های مختلف یک موضوعه
بهتره نکات کامنت ها را بگیریم به جای حسادت و عقده گشایی
سلبریتی که قبلا می گفت هر موقع افسرده و ناراحتم ، چنجه می خورم ، حالا که پدرخوانده های سیاسی شون در اقتصاد افتضاح افریدن ، به مردم توصیه می کنه گوشت نخورند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلبریتی بیسواد حمایت حمایت
اگر به دنبال آینده خوبی برای فرزند خود هستید از دبستان او را برای پزشک شدن آماده سازی کنید و به کلاس کنکور بفرستید. با پزشک شدنش ظرف همان ماه اول تمام هزینه های میلیونی شما بازخواهد گشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
شما نيز حالتان خوب نيست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ناشناس اصلا چرا در ایران زاد و ولد کنی که مجبور بشی 500 میلیون تومن هزینه کنی تا فرزندت پزشکی قبول بشه یا بیش از 3 ملیارد تومن هرینه دانشگاه پولی بدی

همین پول رو صرف بهبود زندگی خودت بکن

زندگی فقط پزشک شدن نیست

ما از بیرون و از ظاهر نگاه میکنیم و قظاوت میکنیم

والله من این رو به چشم خودم دیدم اون روستایی که کشاورزی میکنه و دام داره زندگیش از خیلی از این پزشکا و ثروتمندا شادتر هست و فرزندان بسیار زیبا و صالحی هم دارند

شما دارید راه رو اشتباه میرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
فقط کاری کنید که عقده ای نشود ، که به همه پزشکان حسادت بیمار گونه نفرت انگیز و رقت انگیز پیدا کند
ناشناس
| Italy |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
قرص هات رو به موقع بخور انشاالله خوب میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برای پزشک شدن چند راه وجود دارد: ۱_ خرج پول زیاد برای کلاس کنکور_۲_ هیات علمی بودن پدر یا مادر و قبول شدن فرزند در یک رشته مثل دامپزشکی یا علوم آزمایشگاهی و سپس تغییر رشته او به پزشکی_ ۳_ پولدار بودن پدر و فرستادن فرزند به کشورهای خارجی مثل گرجستان جهت پزشک شدن (معمولا خود پزشکان اینکار را میکنند)._۴_ تغییر رشته دانشجویان رشته های مکانیک و برق به پزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ایشون داره تلاش می کنه به این طریق به اختلاف بی منطق دستمزد پزشکان با دیگران اعتراض کنه
چرا دعواش می کنید ؟؟
شما قبول ندارین این حد از اختلاف حقوق منطقی نیست ؟؟
آقای احمدی نژاد ولی مطیع محض مشایی بودی
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خوبی هاش یادمون نمیره الان که آرزوی مردم احمدی نژاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این حرف لوس و بی مزه ای ست.
آقای احمدی نژاد هدفت از مطرح کردن این موضوع آن هم در این موقعیت چیست ؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هر هدفی باشه خیالمون راحته که خیرخواهی مردمه
شما جناب روحانی خیلی نگران وزیر هستید لطفا تمام قوانین جاری کشور در تمام وزارت خانه ها که جا مانده و دارد خاک می خورد و مشکل برای اقتصاد و مدیریت در کشور ایجاد کرده را اجرا کنید و مشکلات را تقصیر تحریم ها نیاندازین
احمدی نزاد هر چه باشی از خیلی ها بهتری دوست داریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
احمدی نژاد از روزنه و ضعف سیستمی کشور سواستفاده میکند یعنی از فقر مردم و از سطح سواد مردم استفاده میکند . یعنی خود سبستم‌کشور ما و سیاست گداری اشتباه این روزنه ها را ایجاد میکند که هر چند وقت احمدی نزادهای زیادی در دهه های دیگر سربراورند و علتش این هست که کشور ما اصلا آزادی احزاب نداریم که مردم برای فرار به جلو متوسل به احمدی نزاد میشوند یعنی فقیر و بیکار نگهداشتن مردم این بهانه ها برایش ردیف میشود ایا مردم المان سخنان ایشان اهمیت میدهند نخیر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خلایق هرچه لایق
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
..ناشناس 22.09 فقر فعلی از کرامات دولت تدبیر و ام هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
سلام خدا بر احمدی نژاد
دولتی که سه ماه نتواند قیمت فقط یک قلم جنس به اسم گوشت را تنظیم کند و دست چهار پنج نفر مافیای گوشت را قطع کند چطور میخواهد به جنگ تحریم ها برود؟
مردم مواظب باشید اصلاح طلبان با مشوق های جنسیتی و کنسرت و به خط کردن سلبریتی ها ، در ۱۴۰۰ برای حقوق نجومی و اقازاده هاشون، ازتون بیعت نگیرند..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
مردم مواطب باشید شما را با اب نبات زعفرانی چهارتومانی گول نزنند مردم مواظب باشید گول سه برابر کردن یارانه یک ترفندی خطرناکی هست که فقط شعار بدون پشتوانه علمی هست . مردم مواطب باشید کسی که اقتصاد دان‌نیست رای ندهید . مردم این اقا زادها نود درصد از طیف اصولگریان هستند که طی چهار دهه رشد کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مردم مواظب باشید این سلبریتی های و خارج نشین های اولی بیسواد و دومی خوشگذرون فریبتان ندهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دوست عزیز حقیقت میگی ولی یه عده قلم به مزد اماده به یراق هستن تا حرف بزنی اونا بگن که روحانی معصوممه.
جالبه یک دولت با این عظمت نمیتونه قیمت گوشت رو تعدیل کنه. بابا یک نفر کارمند دولتی رو بفرستین بره استرالیا چند کشتی گوست بیاره. اینجا هم کوپن پخش کنین و مردم برن از چند مرکز دولتی بخرن. یا شماره کوپن رو تو سایت بزنن و بفرستن در خونه شون.
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دیروز وزیر جهاد کشاورزی میگه نه کوشت از سابق هم بیشتر وارد شده و قاچاق دام هم از 1 میلیون راس دام فوقش 10 هزار تا صادر شده ! پس این وضعیت چیه ! پیدا کنید پرتقال فروش را در حالی که سازمان امور دام خودش امار رسمی داده که ذبح دام در داخل کشور 20 درصد کاهش پیدا کرده خوب علتش اینه که این دام که قبلا در کشتارگاهها ذبح می شده صادر شده دیگه ! یعنی حداقل 20 درصد کاهش خودش گویا است
اینfatf در زمان احمدی نژاد همیشه رد می شد و این fatf هم همیشه اخطار می داد
قالیباف یک شهر ۱۲ میلیونی رو ده سال بی هیچ مشکلی اداره کرد. اگر قالیباف رییس دولت بود باز هم گوشت این وضع رو داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
مقایسه اقدامات عملی و پوپولیستی برای یک شهری مثل تهران و قیاس ان به اندازه یک کشور . یعنی اگر پولی خرج شده از یک جیب به جیب دیگر رفته . پروژها را چگونه و چه کسانی انجام دادند . برید از نجفی بپرسید . یا سرچ کنید . آیا مطالبه مردم در امر ریاست جمهوری ساخت پول و تونل فقط هست یا نه بیشتر مطالبات ارزشهای دمکراسی و مدنی بوده . چرا چنین تقلیل میدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
ناشناس 22:17
خخخخخخ
شخصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قالیباف تهران را نابود کرد او 54 هزار ملیارد بدهی روی دوش شهردری تهران گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ارزش های دوموکراسی را در فرانسه و کشورهای غربی خوب می بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اصلاح طلب از رو هم نمیرن .تهران بیچاره وتهران بدبخت باز به این تکرار گل و بلبل رای بده
ناقلا نکنه می خواستی یک مشایی جدید بیاوری و دو مشایی می شدی
از اون همه حرف احمدی نژا جدا جدا و تکه تکه چگونه حرف هایش را بردید؟؟؟؟؟؟؟؟
کیست که نداند در این کشور در دوره ریاست جمهوری فردی فرهیخته ودانشمند به نام آقای خاتمی ایران با در پیش گرفتن سیاست تنش زدایی و گفتگوی تمدن ها درهای تعامل و گفتگو را با جهانیان باز کرد و با همین سیاست کشور طعم شیرین ثبات در عرصه اقتصادی را چشید و کشور با وجود کاهش شدید درأمدهای نفتی با برنامه ریزی صحیح در مسیر پیشرفت وآبادانی قرار گرفت.و انصافا اگر بخواهیم بعد از انقلاب میزان أرامش وآسایش مردم را در نظر بگیریم هیچ دوره ای مانند آن 8 سال درخشان نبوده.اما برخی بر اسب مراد سوار شدند و هر آنچه را آن سید بزرگوار ریسیده بود پنبه کردند وآتش زدن و حالا همان ها دلسوز ملت شده اند که چرا مردم درصف مرغ می ایستند.وچرا برجام چنین شد وچنان شد.خوب برجام حاصل 8 سال یکه تازی شما بود که به کشور تحمیل شد. وگرفتاری های این کشور درست از فردای روزی شروع شد که محمود ناتوان و پر ادعا بر مسند قدرت تکیه داد.
پاسخ ها
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
احسنت.از تابناک بعید بود همچین نظری را تایید کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
جناب می شود بگویید چرا در دوره اول روسای جمهور احمدی نژاد و روحانی ثبات اقتصادی داشتیم ولی در دور دوم بی ثباتی؟
شما برو جدول نرخ ارزها را از سال ۷۰ تا الان ببین تا یک کمی با واقعیت ها اشنا شوی و خاتمی بر این اساس مدیریت کرد و هیچ ربطی هم به گفتمان خارجی و امریکا و اروپا و روسیه و شرق ندارد
هر وقت دو ریالیت افتاد ان وقت می توان بگویم که وضع اقتصاد با روسای جمهوری اینده بهتری خواهید داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
رفتیم روی موضوع هسته ای بیخودی شلوغش کردیم هزینه ها رو بیخود بالا بردیم
ناشناس
| Italy |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
در دوره ان سید بزرگوار دولت و اقتصادش انقدر مورد اعتماد مردم بود که وقتی شروع به فروش اوراق قرضه کد در عرض چند ساعت همگی فروخته شد
ناشناس
| Italy |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
در دوره اصلاحات با فروش نفت هفت دلار هم مردم راضی بودند هم بدهی خارجی پرداخت شد و هم ذخیره ارزی برای دولت بعدی گذاشته شد اما افسوس از دولت بعدی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
یادش بخیر رییس جمهور با احترامی بود . ایشان بمردم‌گفت بخاطر ارزش های دمکراسی پای صندوق بیایید تا محصورین را از حصر بیرون کنید . بتابراین مردم برای رهای محصورین خود سیستم پای صندوق امدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
متاسفانه یک عده در حق این سید ظلم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حتما برای شما خوب آرامش مالی واقتصادی داشته که خارج نشین شدیدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
حالا این پدر خوانده اصلاحات کجاست که ببینه نوه ها ونتیجه هاش به همه چیز گند زدن
محمد
| Canada |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نه عزیزم ایشون فرمودن اقای روحانی خیلی خوب کار کردنو اقتصاد خوب هست و شما تکرار کنید و اقای روحانی هم وزرای اقای خاتمی رو اوردن سر کار و حزب اصلاحطلب مسول وضع موجوده. البته شما میتونید افزایش قیمت ها رو در دوره اقای خاتمی تو دور اول ببینید ولی چون ایشون دوره دوم گریه کردن رای اوردن . اقای روحانی هم برای کنسرت و دیوار کشی بین پیاده رو ها رای اوردن
جناب اقای روحانی اگر به جای حرف عمل می کردین و بنگاه ها را واگذار کرده بودین به خود مردم الان گوشت را نباید قوه قضاییه وارد می کرد که جبران هزینه هاش را از این طریق می پوشاند
جناب اقای احمدی نژاد همین رفتار را داشتی که هشت سال اقتصاد مملکت را خراب کردی حالا خوبه که رهبری معظم بعضی وقتها جلوی گندهای بزرگت را میگرفته اگرنه که حسابی گند زده بودی به مملکت.از خود متشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هنوز از خواب بیدار نشدی به احمدی بد میگی همون خواب بمونی بهتره
احمدی نژاد خدمتگزار مردم بود ومسکن مهر را ساخت که درتاریخ ایران سابقه ندالست ولی روحانی وآخوندی آن را در اختیار دلالان قرار دادند ومملکت را نابود کردند وهمین حالا هم هرچه روحکانی سر کار باشد روز به روز اوضاع خراب تر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
دولت ها طبق عقل و علم حق خانه سازی برای مردم را ندارند . اگر هم خانه یکسان و یک شکلی هم بسازند خانه های سازمانی برای نیروهای امنیتی و اداری هستند مردم تسهیلات میگیرند که خانه بسازند زودتر بسازند و هر کجا دوست دارند میسازند . اصلا به دولت چه ربطی دارد که خانه به شکل قوطی کبریت در ارتفاع مردم زندگی کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
مسکن مهر که گندش تو زلزله دراومد
ناشناس
| Italy |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
منظورت همان مسکن مهر هست که مایه مصیبت شده و انهایی هم که ساخته شده بود با زلزله بیشترین تلفات و خسارت را داشت
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
والا از میلیونها مسکن مهر یه سرپل ذهاب اسیب دید اونم در اون زلزله با اون عظمت که تهشو که نگاه میکنی میبینی به به این مسکنها در دوران جناب اخوندی ساخته شدن و البته اسکلتشو دولت قبل زده بود. یه سرچ کنید حساب کار دستتون میاد.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
کاربر محترم محسن . بخاطر همین هست که اکثر کشورهای پیشرفته دولت مسکن نمیسازد . ه مردم اعتار بانکی میدهد و بخاطر رشد شرکت های با بازده بالا و مجهز به لوازم خانه سازی هم زودتر میسازند هم محکم میسازند هم هر جا که مردم خودشان دوست دارند میسازند .یعنی اگر مردم خانه ساختند نطام مهندسی نطارت میکند و اگر انبوه سازان ساختند باید با نطارت و جواب پس دهند و اگر تا ۸ ریشتر خسارت دید باید جریمه سنگین پرداخت کنند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اتفاقا مسکن مهر م همینطور بود خیلیهاشو خود مردم ساختن. همین سرپل پر بود از مسکنهای مهری که مردم شخصی ساختند.اتفاقا از نظر من مسکن مهر گره ای از گره های مردمو باز کرد.مسکن مهر شاید برای منی که تهران هستم خوب نباشه ولی برای مردمی که در اغلو چادرو گور و فاضلابو با هزار فلاکت زندگی میکنن تو خواب هم قابل تصور نیست خوبه که از دید مردم بهش نگاه کنیم وگرنه در دولتهای قبل قفس هم نساختن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تورم لجام گسیخته و افزایش نقدینگی به دلیل مسکن مهر بود
شخصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
آره یکی مث احمدی نژادو بیارید که به دنیا ناسزا بگه به جای رسیدگی به مشکلات مردم ایران به مدافع آلمانها در مسئله هولوکاست تبدیل بشه به مادر چاوز دلداری بده و ... به ونزوئلا هر چقدر خواستن پول بده ...
به احمدی نژاد بگویید بخاطر خودت معاونت را نپذیرفتند چون می دانست او تو را بد بخت خواهد کرد ولی گوش ندادی و معاون در سایه اش کردی ! تو خودت را باختی ! ظرفیت نداشتی !
عارف از رایی که دادم پسیمانم
حنای عارف دیگه رنگ نداره
مردم عصبانی اند
هرانسان باوجدان ومیهن پرست وملت دوست باید به برنامه های اقتصادی ویرانگر روحانی اعتراض نماید اکثریت ملت چون بازنشستگان وکارگران وکارمندان در وضعیت بی سابقه فشا اقتصادی قراردارند و ودرصفهای طویل توزیع گوشت ومرغ ازدولت روحانی ناراضیند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
چرا با برنامه های اقتصادی روحانی مخالفت شد . چرا وقتی روحانی گفت به عقب برنمیگردیم .به عقب برگشتید . چرا با طرحهای روحانی مخالفت کردید . امروز روحانی در باره اقتصاد چی گفت مگر نگفته باید اقتصاد هر چه زودتر دست مردم باشد . حتی یک شرکت نباید خصولتی باشد . تنش ها را از بین ببربد . هم تنش سیاسی داخلی هم خارجی نباشد . سرمایه گداری در بستر آرام سیاسی محقق میشود
شخصی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هیچکدام از طرحهای روحانی را نگذاشتند که اجرا شود چه در مورد عادی سازی رابطه با جهان و چه در سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی ... به نظر نباید از روحانی انتقاد کرد چون سیاستهای او اجرا نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
برو دوغ خارجی بنوش 23:27
رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز / تا داد خود از مهتر و کهتر بستانی ( عبید زاکانی )
احمدی نژاد بیخود حرف میزنه. رهبری کاری با این امور مگه دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بر اساس قانون در سه وزارت خانه رییس دولت با هماهنگی با رهبری
وزیر را انتخاب می کند
تابناک منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اصلا ؟
سرعت رشد اقا زاده ها و دامادهای ژن خوب از سرعت ایجاد شغل بیشتر است اقای روحانی چرا تعجب میکنند یک نمونه داماد جوان ایشان چند پست دارند؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
از حسین فریدون هم بگویید
من جاي دولتمردان به معناي عام يعني هر سه قوه باشم ،با شجاعت دستم رو بالا ميبرم و ميگم توان اداره كشور رو نداريم ،لطفا هر كه ميتواند بيايد ،اين گوي و اين ميدان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بعد از کجا پول برای سرمایه گذاری در مالزی و کانادا و سوییس و... پیدا کنند؟
پزشکان سال ۶۸ آموزش پزشکی رو بر خلاف کل کشورهای دنیا از وزارت علوم خارج و تحت سیطره خودشون درآوردن تا با محدود کردن پذیرش سود و درآمدهای میلیاردی خودشون رو تضمین کنن.
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تنها موردی که دانشگاهمان با صنعتمان
همخوانی دارد و به روز حرکت می کنیم و در یک کلام علوم کاربردی شده است حوزه بهداشت ، درمان و پزشکی است
احمدی نژاد در مصاحبه با خبرگزاری فارس: هرکس مخالف رهبری نظری داشت نباید بگوید؟ من نظرم مخالف ایشان است چه کنم ساکت شوم؟ رفتاری که رهبری با من داشتند با هیچ رئیس جمهوری نداشتند. معاون قرار می‌دادم بر می‌داشتند. می‌خواستم وزیر عزل کنم اجازه نمی‌دادند؛ و مواردی دیگر. من بیداری اسلامی به این شکل که گفته می‌شد را قبول نداشتم. معتقد بودم پروژه دیگرانست و ما نباید استقبال کنیم. ولی چون نظر رهبری بود حرفی نزدم. /فارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تو که تا دیروز سایه احمدی نژاد را با تیر میزدی چطور شده حرفای او را حالا نقل قول میکنی
90 درصد مردم سیاهی لشکرن و فقط دارن عذاب میکشن و با زاد و ولد فرزندان خود را هم عذاب میدهند. آخه کسی باید زاد و ولد کنه که پولداره و از نظر جسمی و روانی سالم باشه و مهمتر از همه خوش قیافه باشه که 90 درصد مردم این معیار ها رو ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
وقتی عقل در سر نباشه جان در عذاب هست . هم فقیر باشی هم بیکار باشی و هم مستاجر باشی و .. بعد اولاد زیاد .‌گناه ان فرزندان مثل همه فرزندان دهه سی و چهل خواهند بود که همیشه اه و حصرت نداسته ها را خوردیم و وقتی هم بزرگ شدیم و آلان میخواهیم‌کبابی و شیرینی بخوریم هم قند و هم چربی خون بالاست . چه فایده دارد .زندگی بهتر با فرزند زیاد حاصل نمیشود بلکه تا دو تا یا سه تا کافی هست فرزندان الان تکلیف زیادی دارند مخارج بالاست
shayan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
! منم همیشه همین توجیه را برای اطرافیان که میگن بچه خوبه می آورم!!!
منظور احمدی نژاد از گفتن این حرفها چیست ایا امیدوار هست که باز هم رئیس جمهور شود اگر اینطور است باید قبل از کاندید شدن اعضای کابینه پاک دست را از زندان ازاد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
زنده باد مردمی ترین مرد احمدی خدا یارت
علاقه عجیب مردم به مشروبات الکلی و مواد افیونی بسیار عجیب هست.


40 سال گذشت و یکی از اهداف ما جمع شدن مشروب خانه ها و خانه های فساد بود اما همه آنها دوباره برگشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
همیشه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
این مسائل نتیجه تربیت غیر دینی است.
بیخود این مسائل رو به انقلاب ربط ندهید
زاد و ولد نکنید که علاوه بر اینکه انسانی را بدبخت نخواهید کرد مشکلات کشور رو هم بیشتر نمیکنید. کشور دچار تحریمه و هر چه جمعیت کاهش پیدا کنه به نفع کشور هست. همین حالا بیش از 80 درصد مردم بیکار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
نه بابا بیکار نیستن، نشستن دارن کامنت میذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
قبول دارم
در این وضعیت بچه دار شدن جنایته
اییییییییی اقای احمدی نژاد. به نظر اگه تحریم ها و مشکلات اقتصادی دوره دوم آقای احمدی نژاد نبود، ایشون می تونست بهترین رئیس حمهور بعد از انقلاب باشن.
صحت خواب جناب عارف!!
آقای احسان قاضی زاده هاشمی نماینده محترم سرخس ، شما همه جا هستی و همه جا کار میکنی الا سرخس محروم ...شما شهر مارو خراب کردی .از این همه اخباری که از شما میاد یک بار نشده اسم شما همراه با سرخس باشه. شما مردمو سرکار گذاشتی.تابناک میخام چاپش کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
اتفاقا قای دکتر قاضی زاده انسانی منصف و مدافع حقوق مردمی
است.
با اینکه نماینده شهر ما نیست ولی به وجود انسانهای شریفی مثل ایشان باید افتخار کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دوست عزیز اقای قاضی زاده رو متاسفانه حتی مسولین سرخسی از نزدیک ندیدند و جوابگوی اونها هم نیست چه برسه مردم عادی تا بشه انصاف رو بررسی کنند.
کریمی قدوسی دکان شما دیگه مشتری ندارد بهتر است کرکره را پایین بکشید.
خراب کردن چه آسان .درست کردن چه مشکل.همه چیز رو خراب کردید وافتخار هم می کنید.
خودم کردم که لعنت بر خودم باد؛ وقتی یکی مث روحانی رای بیاره هرچی سرمون بیاد حقمونه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
راست میگی باید به جاستین ترودو رای میدادم.حیف
سراب
| France |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
منم میخوام به دکتر هولاکویی رای بدم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
غیر از روحانی مثلا کی باید رای میاورد که آلان وضعیت بهتر بود . اگر قرار بود که ترامپ‌در برجام نماند چه فرقی داشت که چه کسی رییس جمهور بود . حالا سوال اساسی امثال من که به روحانی رای دادم این هست که مطالبه مردم در رای به روحانی چی بود . آلان یقه روحانی را بگیریم یا کل مسئولان باید جواب بدهند که چرا اجازه نمیدهند روحانی با پشتوانه رای مردم شعارهای خود را عملی کند . مگر ملاک رای مردم نیست . رفاه و اسایش حق مردم هست شادی و خوشحالی حق مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
نه که رقبای روحانی مهاتما گاندی و ماندلا بودن!... والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
انتخای بین بد و بد تر بهتر از این نمی شه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
23:40 عزیز ملاک رای مردم است فقط یک شعار است .
محمد
| Canada |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اقای ناشناس که میگی ترامپ توی برجام نمیموند این مشکل اقای ظریف و اقای روحانی بود که برای رای اوردن بدون هیچ شرطی امضا کردن و هیچ تعهدی ار طرف مقابل نگرفتن و فقط به امضای اقای کری اکتفا کردن الان هم با این جمله نخ نما نمیشه دیگه مردم گول زد مشکل ترامپ نیست همه سیاست مداران امریکایی نسبت به ما اینطوری بودن ولی این هستن که به دشمن خودشون اطمینان دارن و به امضاشون اونم بدون هیچ تعهدی اعتماد میکنن ما تمام تعهدات خودمون رو یکجا انجام دادیم ولی امریکا نتنها در زمان برجام اجرا نکرد بلکه ازش خارج شد وقتی شما قصد فروش خونتون رو دارید اول پول رو از طرف میگیرید بعد کلید بهش میدین نه اینکه اول خونه رو خالی کردین کلید دادین و بعد چک هم حتی ازش نگرفتین سند رو هم زدین به نامش
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اخه شما که میگی روحانی با پشتوانه رای مردم کار کنه بفرما دیروز میگه شصتا را سال دیگه واگذار میکنیم مگر سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خصوصی نیست ..و مملکتی که پول امروز به فردا نصف شده سازمان تامین اجتماعی چطور حقوق بازنشسته ها و از کار افتاده ها را بپردازه مگه فقط با حق بیمه میشه میلیونها نفر در ایران بیمه تامین اجتماعی هستند این سازمان برای تحصیل درامد در واقع شرکتها و سازمانها و کارخانجات موسوم به شصتا را سرمایه گذاری کرده حالا دولت به چه حقی می خواد اونا رو بفروشه ! مگه مال دولته ! دولت بدهیش به سازمان تامین اجتماعی را نمی ده هر بار هم میخواد هزینه های مربوط به افراد بیکار و محروم را هم بیاندازه گردن سازمان تامین اجتماعی ! اخه مگه همین کار را قاضی مرتضوی وقتی از طرف احمدی نژاد رئیس سازمان تامین اجتماعی شده بود نمی خواست انجام بده و بابک زنجانی چکش بی محلش را هم کشیده بود که شصتا را بخره ! الان کو ! کجا شدند ! فردا میگذاره میره سازمان تامین اجتماعی چطور حقوق بازنشستگی اینهمه تحت پوشش را بده با این گرونی و با این تورم اقای روحانی جوابگو هستش ! چطور که الان بابک زنجانی یک میلیار دو دویست میلیون دلار را که دزدیده شده را جوابگو نیست اخه ادم به کی بگه ! یک هتل در مکه ساختن یک ساعت بالاشه طول عقربه هاش 10 متر بیشتره یک هتل مجلل لوکس به چه بزرگی فکر میکنید چند تموم شده ! 3 میلیارد دلار ! اخه ادم دردشو تو این مملکت به کی بگه ! کی جوابگوی اینهمه دزدی هستش گر شصتا مال دولته که سال دیگه بفروشیش اون وزیر هم که از صمت بیرونش کردند گذاشتنش توی وزارت رفاه و تعاون نشتسه نگاه می کنه و معاونش هم همینطور !
یعنی برخی امامان جمعه در بوجود آمدن وضع فعلی مملکت هیچ نقشی نداشته اند.
پاسخ ها
محمد
| Canada |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دولتت با برجام مملکت رو بر مبنای سیاست خارجی اداره کرده الان امام جمعه مقصره ؟؟؟ تا دیروز میگفتین امضای کری تضمینه امروز میگین کار امام جمعست؟؟
بحران گوشت؟چطور افغانستان و عراق و ترکمنستان و مغولستان و ترکیه و همه همسایه های ایران هم کارگر و هم کارمند هم بقیه اقشار براحتی می توانند گوشت بخرند و در ایران قشر ضعیف توان خریدن مرغ هم ندارد؟
آقای احمدی نژاد ، اجماع جهانی و تحریم های بی سابقه که هنوز داریم چوبشو میخوریم به لطف سخنان احساسی و پوپولیستی جنابعالیست ...میفهمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بریزیم تو خیابون؟

تقلب شد؟
اجماع از اینجا کلید خورد خوشگلم
آقاي قاضي زاده همونطور كه قانون بازنشسته هارو طراحي كردي يك طرح نظارتي براي صداوسيما آماده كنيد كه اونجا از اين حالت مجمع الجزاير اقيانوسيه اي تبديل به يك سازمان با حساب و كتاب بشه
پاسخ ها
محمد
| Canada |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اره مثلا از صبح بیاد بگه روحانی خیلی خوبه و از خبر انلاین و روزنامه شرق و ضمانت امضای کری حرف بزنه؟؟؟؟
عارف بس كن با اين حرفهاتون براي سال ١٤٠٠ چه نفشه اي داريد مردم ديگه گول شما رو نمي خورن
اگر اقایان احمدی نژاد وخاتمی راست گفته باشند اقای روحانی اختیاری ندارد که از ان استفاده کند
دلال فروشندۀ آرشیو صداوسیما به «من‌وتو» کیست؟
پس چرا تابنک نگفت کیه؟ . حالا که جراتشو ندارید از این آدم در رسانه های رسمی نام ببرید بزودی نامش رو از شبکه های مجازی خواهید شنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هر کی بوده و یا هست ممنون. مستند آرشیوی خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
ولی هر کس هست کمک بسیار مهمی در روشن شدن ذهن مردم کرد
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
لابد شهروند خبرنگار بوده
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
جناب عارف خیلی دیر ازخواب بیدارشدید شما که داری ژن برتر هستید . آقای ظریف باید قبل از برجام بی فرجام استعفا میداد نه امروز درود بر همه ملت ایران
.رییس جمهور چطوری میخواد از وزیری که خودش نذاشته دفاع کنه.و یا وزیری رو‌که عملکردشو خوب نبینه و‌میخواد عزلش کنه نتونه.آقا قانون حلال مشکلاته.
120000خودرو در ایران خودرو و سایپا وجود داره ولی به تعهداتشان پایبند نیستند چون هدفشان بالا بردن قیمت‌ها ست و به همین دلیل اجازه ترخیص 14000خودرو را نمیدهند
آمریکا و نوچه هاش در سوریه شکست خوردند توسط عمدتاً تلاشهای ایران. برا همین باید ایران تنبیه میشد خوب نظامی که نمیتونستند یه براشون صرف نداشت، اومدند تحریم کردند مانند 6-7 سال پیش اما این دفعه یک برگ برنده دیگر آمریکا داشت و اونم از طریق افرادشان بود
تحریمهای گذشته بسیار شدیدتر از تحریمهای الآن بودند اما با مدیریت درستتر افراد خالص آن موقع مردم فشار به مراتب کمتری متحمل شدند. آلآن آمریکا و روباه مکار اروپا با تزویر وارد کردند که داریم نتیجشو میبینیم!!!
ظریف هم تازه فهمیده اینو برادر!

افراد سالم در این مملکت کم نیستند. یکی باشه هیچکاری نکنه یعنی صفر باشه باور کنید وضعیت درست میشه

یک سال دولت رو بدن دست سپاه، خدا شاهده ببینید چی میشه، فقط یک سال، اگه دلار نیومد زیر 3 هزار به من لعنت بفرستید
دنبال دلال آرشیو صدا و سیما می گردید دنبال دلال موارد زیر هم بگردید
اطلاعات ثبت شرکتها
شماره تلفن ملت
اس ام اس های ملت
...
تابناک اگه به نظرات توجه کنی بیشتر افراد جامعه از فیلتر شکن استفاده می کنند
آرشیوهای صدا و سیما اسرار هویدا کردند...
خیلی وقت پیش تز کلید و تدبیر و امید، ناامید شدم
تناقض در گفتار و رفتار آنقدر عیان است که دوستان را هم به ستوه آورده است
نه شرقی نه غربی
اینکه اقتصاد دست نیروهای نظامی نباشد باید بصورت واقع بینانه به آن نگاه کرد. اگر نیروی های نظامی دارای قابلیت های فنی و مهندسی و پژوهشی غیر نظامی هستند و می خواهند کار اقتصادی و پژوهشی انجام دهند خوب است اما نباید بطور مستقل و خارج از چارچوب قوانین کشور عمل کنند بلکه باید با توجه به برنامه های مجلس و دولت کارهای اقتصادی انجام دهند و از حسابرسی کل کشور و امور مالیاتی و قوانین تبعیت داشته باشند که در این صورت نه تنها به ضرر کشور بلکه در راستای توسعه کشور خواهد بود. و در غیر این صورت باعث موازی کاری و صرف هزینه های زائد و فساد و هرج و مرج می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هر ارگانی باید امور محوله را به درستی انجام دهد نه اینکه همه امور را به دست گرفته و مردم فقط نظاره گر باشند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
اگر اقتصاد دست نطامیان باشد اگر جنگی بشود کل اقتصاد باید تعطیل شود دوست عزیز یا علوم اقتصادی را قبول دترید یا نه فقط نطریه پردازی میکنید . نطامیان در کشورهای که رای و صندوق رای دارند باید از دو موصوع خارج شوند و اگر خارج نشوند در اینده دور خطرناک هست این تجربه تاریخی بدست امده یکی دوری از اقتصاد هست و دومی از سیاست که هر کدام توصییحاتی زیادی دارد
جالبه كه از كار حرام و داراي حد ديگران ابراز تاسف ميشه :
متأسفانه بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در این شهرستان تعدادی دچار مسمومیت شدند.
اللهم عجل لوليك الفرج سريعا
آقای روحانی دولت را نیمه تعطیل کرده و فعالانه عمل نمی کند . کشورهای شرقی آسیا را که به آقای لاریجانی سپرده و این موضوع بی سابقه است که رییس مجلس در این سطح برای روابط اقتصادی و سیاسی به کشورهای دیگر سفر کند . یکی از دلایل استعفای ظریف را باید در این راستا جستجو کرد. قوه مجریه در قانون اساسی دارای وظایف و اختیارات اساسی اجرایی است و رییس جمهور در این خصوص باید فعالانه عمل کرده حتی روسای دو قوه دیگر را به فعالیت مرتبط وادار نماید.
احمدی نژاد حرف الکی میزنه
عزیزبرادر همه سر کاریم یک موضوع را علم می کنند وملت برای ان موضوع سرگرم شوند اخه تا کی می خواهیم خودمان را گول بزنیم فکر نون کنیم که خربزه ابه؟/؟..
ما اگر همه چیز را از خارج وارد کنیم زمین یا مواد اولیه آنرا که از خارج وارد نمی کنیم که بخواهیم گردن آمریکایی ها بیندازیم پس چرا زمین باید با این سرعت سرسام آور افزایش یابد و این نشان می دهد که دولت تعمداً پول بدون پشتوانه وارد چرخه مالی کشور می کند که هم حرام شرعی و دزدی از جیب 70 میلیون نفر است و هم از لحاظ اقتصادی ضربه مهلکی بر اقتصاد و اعتماد مردم است. چرا یکی نیست که بگوید بانک ها از کدام منابع مالی سود سپرده ها را می دهند. از بازگشت سود وام هایی که در تولید و اشتغال قرار نگرفته اند و به نوعی ربوی هستند یا از سود حاصل از وام های میلیادی با بهره های 4 درصد؟!
تعدد قدرت وتصمیمگیری بلا جان این مملکت شده باید در تصمیم گیری یگ نفر حرف اخر بزند درجهان سوم خصوصا کشورهای اسلامی دمکراسی به مفهوم غربی قابل پیاده شدن نیست
بسیاری از کسانی که به شیخ حسن رای دادند میگویند از لج اون طیفی که رقیب بود به شیخ رای دادند پس تازمانی که این افکار به شدت احساسی در مملکت وجود دارد باید با چنین اوضاعی بسوریم و بسازیم روشنفکر وکم سواد هم ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
یعنی شما میگید باید به رئیسی رأی میدادند .

اگر رئیسی می آمد که خیلی قبل ترها در این بدبختی گیر میکردیم .
دولت از انجام وظایفش ناتوان است. نهاد های مختلف هرکه ساز خودش را می زند. و .... اگردر این شرایط یکی پیدا بشود و بدون نظر خواهی از کسی حد اقلها را بدون شعار و پُر گویی رایج برای مردم فراهم کند قطعا همانهایی که برای مردم سالاری حاضر بودند جانشان را فدا کنند به راحتی این تیپ را خواهند پذیرفت و این موضوع از یک جنگ تمام عیار هم خطرناک تر ست. چرا که تمام تلاش های این صد و اندی سال اخیر برای رسیدن به دموکراسی واقعی را به باد خواهد داد.
بله با ایشان یسیار ملایمتر برخورد می کرد. همه نهادها از جمله سپاه و مجلس و ... هم که با ایشان هماهنگ بودند.
این آدم کمی انصاف داشت می گفت که که مقام معظم رهبری از ایشان همواره حمایت داشتند واگر الان هم در مجمع تشخیص مصلحت است به لطف رهبر است که نخواسته او بیشتر از این در منجلاب فرو رود ولی حیف
احمدی نژاد که حرف و عملش یکیه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار