بازدید 19082

قاتل «سلاله» اعدام شد

کد خبر: ۸۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 24 February 2019

قاتل «سلاله»، دختر بچه آق قلایی در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا اعدام شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ساعت هشت صبح یکشنبه حکم قاتل «سلاله» دختر پنج ساله آقلایی اجرا شد و قاتل در روستای گری دوجی شهرستان آق قلا در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

سلاله دختربچه ای بود که در تاریخ ۶ اردیبهشت سال جاری خبر مفقودی او به نیروی انتظامی توسط خانواده اش گزارش داده شد و چندی بعد با شناسایی یک مظنون جنازه دختر پنج ساله کشف شد.

لازم به ذکر است قاتل فردی معتاد و سابقه دار بود و در بازجویی ها گفته بود برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شده و هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام از اهالی خانه این دختربچه را که از بستگان این خانواده بود، ربود و پس از انتقال به انبار خانه یکی از روستاییان که در منزل نبودند، خفه کرد. در پزشکی قانونی هم علت مرگ دختربچه خفگی عنوان شده بود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
لعنت خدا بر هر چه کودک آزار است. امیدوارم روحش در عذاب شدیدی باشد.
چجوری دلش اومده این بچه رو بکشه؟؟
انشااللە بە اتش جهنم بسوزە این شیطان گور بە گور شدە مفلوک، هر کسی باعث ازار بچەها میشود خداوند خوار و ذلیل و هلاکش کند. امین یا رب العالمین
خدا به پدر و مادرش صبر بده. اکثر جرائم از سوی مجرمین سابقه دار اتفاق میفته. در کشورهای مترقی زندانیان کیفری همیشه تحت تعقیب و نظارت پلیس هستند و حتی به آن ها دستگاه GPS متصل می شه. چرا اینجا سابقه دارها بعد از آزادی از زندان آزادانه در کشور می چرخن و به جرائم خودشون به شکلی وسیع تر و فجیع تر ادامه می دن؟ زندان درس تأدیب نیست بلکه محلیه برای شبکه سازی باند مجرمان، پیدا کردن همدستان جدید و بهره گیری از تجربیات دیگران. مجرمین با سوابق خطرناک بعد از آزدی از زندان باید به شدت کنترل بشن تا جامعه به آرامش برسه وگرنه آش همان آش و کاسه همان کاسه.
لعنت بر قاتل کودک اذار
به درک واصل شد . جانی پلید و بد طینت . به خانواده داغدار طفل معصوم تسلیت می گوییم . از خانواده مقتول بخاطر رضایت ندادن و مجازات قاتل جانی تشکر می کنیم.امثال این جانیان باید به درک واصل شوند. از قوه قضاییه و نیروی انتظامی تشکر می کنم.
لعنت خدا بر او که به بچه هم رحم نکرده است.
خیلی باید مراقب بچه ها بود. دیگه مثل بیست سی سال قبل نیست که بچه ها صبح می رفتن تو کوچه شب میومدن خونه کسی هم باهاشون کاری نداشت.
لعنت به روحش
متاسفم برای اینجور آدمایی
لعنت به روحش که بچه به این زیبایی رو کشته. انشاالله که تا قیام قیامت روحش در عذاب باشه. درود بر عوامل عزیز قوه قضائیه که حکم این ملعون رو اجرایی کردند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار