بازدید 5588

اخذ دروس مهارتی در دانشگاه اختیاری است

کد خبر: ۸۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 22 February 2019

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دروس مهارت افزایی ارائه شده در این دانشگاه اختیاری است و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند آنها را دریافت کنند.

به گزارش مهر، ترحم مصری گفت: دروس مهارتی از ترم بهمن ماه به واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی افزوده شده است اما شرکت در این دوره الزامی نبوده و اختیاری است.

وی افزود: دروس مهارتی یک تا دو واحد است و به صورت مازاد بر دیگر واحدهای درسی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه ارائه می شود.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: طراحی این دروس برای دانشجویان کارشناسی است اما دانشجویان دیگر مقاطع تحصیلی نیز می توانند آن را انتخاب کنند واین دورس به نحوی طراحی شده که درج نمره در کارنامه به اختیار دانشجو است.

مصری اظهار داشت: همچنین دانشجویان درصورتی که از دانشگاه درخواست کنند برای شرکت در این دوره ها مدرک جداگانه ای تدوین می شود.

وی عنوان کرد: تدریس در این دروس به صورت الزامی از سوی اعضای هیئت علمی انجام نمی شود بلکه افراد دارای مهارت نیز می توانند این دروس را تدریس کنند.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتخاب افراد دارای مهارت برای تدریس دروس مهارتی در کمیته ویژه ای در دانشگاه بررسی و تایید می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر