بازدید 5447
گزارش

آرن داوودی هم از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرد

این نتیجه ضعیف در غیاب صمد نیکخواه و حامد حدادی که از تیم کنار کشیدند، رخ داد. در پایان این بازی آرن داوودی گارد تیم ملی بسکتبال ایران هم برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
کد خبر: ۸۸۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 23 February 2019

گارد تیم ملی بسکتبال در پایان بازی با ژاپن که به شکست کشورمان انجامید، از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم از رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2019 مقابل ژاپن شکست خورد و این نتیجه ضعیف در غیاب صمد نیکخواه و حامد حدادی که از تیم کنار کشیدند، رخ داد. در پایان این بازی آرن داوودی گارد تیم ملی بسکتبال ایران هم برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد‎. او در پایان این بازی چهار گوشه زمین سالن بسکتبال آزادی را بوسید و از تیم ملی وداع کرد‎.

رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن، به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید گفت اما واکنشی به کناره گیری ستاره های تیم ملی بسکتبال نداشت.

آرن داوودی هم از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرد

داوودی درباره خداحافظی خود گفت: زمان آن فرا رسیده بود که از تیم ملی خداحافظی کنم و فضا را به جوان‌ترها بدهم.‎ ما چندین بار به عنوان قهرمانی آسیا رسیده بودیم، ولی حالا زمان آن است که بیشتر به جوانان بها بدهیم و به سطح بالاتری از بسکتبال برسیم.‎ من با کادر فنی درباره زمان خداحافظی‌ام مشورت کردم و چون احتمال پیروزی تیم ملی مقابل ژاپن بیشتر بود، این بازی را انتخاب کردم.‎

داوودی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی به جایگاه بسیار بالاتری برسد و به بسکتبال توجه بیشتری بشود. همچنین از هواداران می‌خواهم که روز یکشنبه در بازی با استرالیا نیز برای تشویق تیم ملی به سالن بیایند‎.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار