بازدید 5224

حرفهای مهم شفر در زمین تمرین جدید استقلال

کد خبر: ۸۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 20 February 2019

با امضای قرارداد ۲هفته‌ای باشگاه استقلال و ورزشگاه نفت تهرانسر از دیروز تمرینات آبی‌پوشان در این ورزشگاه برگزار شد. بعد از اتمام دو هفته اگر شفر بخواهد این قرارداد تمدید خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این ورزشگاه، چون مدعی و معارض دارد، نمی‌تواند با باشگاهی قرارداد بلندمدت ببندد. برخی بازیکنان استقلال این ورزشگاه را ندیده بودند و برخی هم می‌گفتند به سختی توانسته‌اند ورزشگاه را پیدا کنند. قدیمی‌تر‌های تیم هم توضیح می‌دادند ورزشگاه هم از نزدیکی میدان اصلی منطقه تهرانسر ورودی دارد و هم از اتوبان آزادگان. رختکن اول ورزشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که خیلی بزرگ نیست، اما گرم، دارای کمد‌های زیاد و چند دوش است که برای استقلالی‌ها رضایت‌بخش بود.

آبی‌پوشان بعد از تعویض لباس و ورود به زمین دور شفر حلقه زدند تا صحبت‌های او را گوش کنند. سرمربی آلمانی گفت دوشنبه شب با مدیرعامل باشگاه در یک رستوران نشسته و کلی صحبت کرده و فتحی قول داده تمام‌وقت پیگیر حل مشکلات باشد و از بازیکنان خواست کمی صبر کنند تا ببینند سرانجام تلاش‌های باشگاه چه می‌شود. برخی سراغ علی خطیر را گرفتند و پرسیدند با این اتفاقات او همچنان در باشگاه خواهد ماند که شفر گفت من به این مسائل کاری ندارم. اگر کسی به تیمم کار نداشته باشد ما هم کاری نداریم و به تمرینات و بازی‌های خودمان مشغول هستیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل