بازدید 7037
گزارش

مجیدخدایی نامزد ریاست شد/انتخابات پنج ستاره کشتی

برای این سمت، تجربه کافی را دارم. در یک‌سال اخیر در تمام استان‌ها حضور پیدا کردم، با مربیان و مدیران هیات‌های کشتی استانی به گفت وگو پرداختم و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدم. مسائل مالی، مهمترین موضوعی است که همیشه برای فدراسیون مطرح بوده اما اسپانسری هست که همراه من است
کد خبر: ۸۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 20 February 2019

پیشکسوت خراسانی کشتی ایران هم برای ریاست فدراسیون کشتی جلو آمد و رقیب علیرضا دبیر، امیررضاخادم، عباس جدیدی و علیرضا حیدری شد تا پنج ستاره سابق تیم ملی ایران طی دو دهه گذشته وارد گود انتخابات شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید خدایی که تحصیلاتش را تا مقطع دکترا ادامه داده و در فدراسیون رسول خادم هم مدتی دارای سمت های میانی و مشاوره ای بود، در خصوص برنامه‌های خود به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی اظهارکرد: برنامه‌هایم را در مجمع فدراسیون کشتی به صورت مبسوط ارائه خواهم‌داد. برای این سمت، تجربه کافی را دارم. در یک‌سال اخیر در تمام استان‌ها حضور پیدا کردم، با مربیان و مدیران هیات‌های کشتی استانی به گفت وگو پرداختم و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدم. مسائل مالی، مهمترین موضوعی است که همیشه برای فدراسیون مطرح بوده اما اسپانسری هست که همراه من است، با برنامه‌های من موافقت کرده و در نهایت به شرکت در این انتخابات تشویقم کرد و خوشبختانه در صورت انتخاب به عنوان رییس بعدی فدراسیون کشتی، مشکل مالی نخواهیم داشت.

مجیدخدایی نامزد ریاست شد/انتخابات پنج ستاره کشتی

وی ادامه داد: باید فعالیت‌های مان در حوزه‌های مختلف را تقویت کرده و آن‌ها را گسترش دهیم. در فدراسیون کشتی باید سبک مدیریت مشارکتی حاکم شود، گردش تجربه از سوی نخبگان در کشتی صورت گیرد، در مجامع بین‌المللی حضور بیابیم و در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشیم. باید استعدادیابی و پشتوانه‌سازی کشتی گیران و مربیان به خوبی انجام گیرد و اعتبار لیگ برتر کشتی نیز باید همانند گذشته بالا باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ تهران در خصوص عملکرد رییس پیشین فدراسیون کشتی ایران، خاطر نشان کرد: رسول خادم زحمات بسیار زیادی انجام داد و در دوران حضور وی چه در بحث جایگاه بین‌المللی و چه در مباحث فنی و کسب مدال موفقیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در کنار این موارد، برخی ضعف‌ها و کمبودها شناسایی شد که با رفع و تقویت آن‌ها ادامه راه باید بهتر شود. خادم در دوره ریاست خود خوب کار کرد اما قطعاً ضعف‌هایی هم داشت. امیدواریم با تقویت و رفع این ضعف‌ها موفقیت‌های بهتری کسب کنیم.

خدایی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در المپیک موفق باشیم، باید با برنامه‌ریزی و منطق و اصول حرکت کنیم. موفقیت در المپیک به صورت مستمر و ادامه‌دار، نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد. کمتر از ۲ سال تا المپیک توکیو وقت داریم و فرصت زیادی نداریم. هرچه سریعتر باید کار آغاز شود. باید روی آموزش مربیان کار کنیم. توجه به نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پرورش آن‌ها را می‌توان در برنامه بلندمدت ۱۰ساله جای داد. با برنامه کوتاه‌مدت نمی‌توان موفق بود و فدراسیون هم دچار روزمرگی خواهدشد. خوشحالم که برای مجمع این دوره قهرمانان ملی و باتجربگان حضور پیدا کردند و امیدوارم اعضای مجمع کسی که برنامه بهتری ارائه می‌دهد را انتخاب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر