بازدید 4812

مجمع خيّرين امين تشكيل شد

کد خبر: ۸۷۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 19 February 2019

مجمع خيّرين «امين» با همراهی و همفكری مجمع خيّرين كشور و نیروی انتظامی تهران بزرگ تأسيس شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نخستین جلسه هیأت مؤسس مجمع خیّرین امین، امروز پنجشنبه 25 بهمن‌ماه در محل فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این جلسه با محکوم کردن حادثه تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت و زخمی شدن جمعی از پاسداران و حافظان امنیت کشور انجامید، تأکید کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی برای رسیدن به امنیت پایدار هستیم و اگر این اتفاق در تهران به وقوع بپیوندد، می‌تواند برای تمام کشور الگو شود.

وی افزود: از خیّرین تقاضا داریم تا بخشی از فعالیت‌های خود را در عرصه تأمین امنیت این مرز و بوم و ملت شریف ایران صرف کنند.

حبیب‌الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور نیز با بیان سخنانی با اشاره به جایگاه این مجمع در بحث رفع معضلات اجتماعی کشور با عضویت در شورای اجتماعی وزارت کشور، گفت: خیّرین در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و هر کجا احساس کردند که به فعالیت‌ آنها نیاز است، با اخلاص و تواضع حضور یافته‌اند.

وی افزود: امنیت موضوع مهم هر جامعه‌ای است و مجمع خیّرین کشور با اشراف به این اصل مهم و نیز پس از آنکه از توصیه مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای بالا بردن بیش از پیش تراز امنیت جامعه مطلع شد، با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، درصدد برآمد تا مجمع خیّرین امین را تأسیس کند که امیدواریم منشأ خیری برای امور مختلف جامعه باشد

در ادامه اعضای هیأت امنای مجمع خیّرین امین، در کمیسیون‌های تخصصی هیأت امنا شامل عمران و مهندسی، فرهنگی و اجتماعی، پیشگیری از ترافیک، مبارزه با مواد مخدر، حمایت از کسب و کار، کیفیت خدمات، انضباط اجتماعی، پشتیبانی، امین‌یار، فضای مجازی و فناوری‌های نوین ثبت‌نام کردند و پس از آن رأی‌گیری برای انتخاب 9 نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی‌البدل هیأت مدیره و بازرسان اصلی و علی‌البدل انجام شد.

با پایان یافتن انتخابات، ابراهیم درستی، قاسم نوده‌فراهانی، محمد کشتی‌آرای، مهدی نظری، رضا روح‌الامینی، حسین مرادپور، خدیجه نیزاری، عیسی فرهادی، محمد احمدی، احمد ریسمانچیان و لعیا شکوهی‌ستا، به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و مهدی عبدلی و محمد داوری‌دولت‌آبادی به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل مجمع خیّرین امین انتخاب و معرفی شدند.

مجمع خیّرین امین با همراهی و همفکری مجمع خیّرین کشور و نیروی انتظامی تهران بزرگ برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در توسعه امور مربوط به رشد امنیت تهران بزرگ، تشکیل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی